December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Duikster: De fotografe woont tegenwoordig in Kleve, maar dat is voor ons zelfs nog iets dichterbij dan Dongen :D .

Uiteraard ben jij ook van harte welkom om Emma te bewonderen. Alleen moet ik me dan zeer diep schamen, want ik heb Chris weliswaar al bewonderd, maar ben nog niet 'officieel' bij jou op kraamvisite geweest.

Fijn dat Chris heeft doorgeslapen vannacht, ik duim voor je dat hij dat ook blijft doen...

Veel plezier morgen in de Efteling! Het wordt mooi weer... :D

Een 'beerauto'? Een loopauto van Winnie the Pooh... :( ?

En wat een héérlijke foto's van je knulletjes! Dat shirtje met het beroep van papa is écht gaaf... :D

Ik heb trouwens ook een voorzichtig lachje kunnen vangen. Het is alleen zo moeilijk om precies op het juiste moment af te drukken...

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik vind het een echt lachje hoor Lola! enne...ik moet ook nog tijd gaan zoeken in mijn agenda hoor om langs te komen....pfff het is gewoon lastig dat we niet bij elkaar om de hoek wonen

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    waar ik van baal...dat ik in photobucket al mijn foto's draai en ze hier dan toch op zijn zij terecht komen :(

4. Vreemd... daar heb ik gelukkig geen last van. Ik gebruik ook de 'foto-emmer'...

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    he hallo dames,

ik schaam me diep dat ik verder nog niet gereageerd heb....

wij zijn net terug van een avond theater.
    Arno en ik zijn naar percossa geweest, voor geintresseerde:
    http://www.percossa.nl
    kailynn is logeren dus morgen op het gemak wakker worden en dan opruimen en poetsen voor de kijkers.

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi hoi,

ik heb mijn moeder te logeren en ga dus niet uitgebreid terug zitten lezen en reageren.

Ff kort....

Duikster, een brandweerauto?! :D

Melliemel, ik vind Valerius er op de foto ook niet echt geel uit zien. Het is wel een schatje zeg. Ik vind 'm erg op Orlando lijken toen hij nog zo klein was. En dan vooral de ogen.

Lola, jammer dat ik pas zo laat bij je was. En over het samen spelen...Jikke was ook niet echt toegankelijk voor Jasmijn :rolleyes: .
    Het eerste lachje van Emma op foto :D .

Ik kom na het weekend wel weer terug.

Tot later...

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noralien: jij mag nooit meer raden!

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    :) Jikke voegt bepaalde woorden ook zó samen. Zo noemt ze de teletubbies "ties". Vandaar... :)

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
  10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Meiden,

Ik heb weer hele leuke en lieve foto's langs zien komen, wat een schatjes toch allemaal he. Ik ga vandaag even niet reageren hoor, moet straks namelijk naar Riagg toe en ben hele weekend bij me moeder in apeldoorn geweest dus.

Ik laat jullie vanmiddag wel weer even horen hoe of wat omtrent het riagg, tenminste voor de gene die het wil weten haha

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Cynthia: Leuk om jullie huis op funda te zien. Hebben jullie al reacties gehad?

@lola: Wat leuk, die filmpjes van kailynn en jasmijn! Ze kunnen het prima vinden zo te zien. En wat een mooi lachje van Emma!

@Melliemel: Hoe gaat het met de kleine Valerius? Fijn dat de vk het geel zien ook wel mee vond vallen, dat vind ik eigenlijk ook als ik naar de foto kijk.

@Otje: Hoe was het zwemmen in Eindhoven? Ik wil ook zo graag een keer naar de Tongelreep, maar met al die oorproblemen van Demi durven we niet meer zo goed. Hopelijk binnenkort, als de buisjes zijn geplaatst.

@Karin: Wat ligt Nick relaxed tv te kijken :D . En de foto's van Chris zijn ook erg leuk. Leuk om een lachje op de foto's te zien.

@Debbie: Succes vanmiddag!

Bedankt voor alle complimentjes over (de krullen van) Demi. Ik werd er helemaal verlegen van ;)

Gisteravond was een onverwacht gekke maar leuke avond. We waren heel even naar mijn ouders geweest. Die wilden alleen net aan tafel gaan, en Demi moest en zou ook een bord, dus die had eigenlijk al gegeten toen we naar huis gingen. Toen we thuis kwamen, waren onze overburen met hun kleinzoon buiten en Demi en hij gingen spontaan heel leuk samen spelen. En toen kwam de overbuurvrouw vragen of we ook mee frietjes kwamen eten. Na 100x geprotesteerd te hebben zaten we uiteindelijk toch bij ze aan tafel en dat was uiteindelijk erg gezellig. Demi en dat jongetje waren helemaal door het dolle heen, dat was een erg leuk gezicht. En Demi ging, na het eten bij m'n ouders, dus gewoon over op de friet :rolleyes: :) Na het eten hebben ze nog samen muziek gemaakt. Om 20.00 uur hadden ze allebei flinke rooie wangen en waren erg moe, dus de hoogste tijd om naar huis te gaan. Maar het was heel gezellig, zo onverwacht.

Ik ga zo even kijken wat Demi allemaal mee moeten nemen voor het ziekenhuisbezoek van morgen.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    duckie: heel veel succes morgen!
    ik zal aan jullie denken!
    en we kijken vanmiddag al kijkers.

13. @Melliemel: Dank je wel voor het mooie geboortekaartje! Leuk om eens de hele familie op een kaartje te zien... :D
    Ik zag dat Orlando in het vriendenboekje van Jasmijn en Emma heeft geschreven, maar ik weet zeker dat ze Valerius ook graag als vriendje willen... ;)

@Slingding: Succes met de bezichtiging vandaag! Ik hoop dat de mensen heel enthousiast zijn...

@Duckie: Demi zal wel gedacht hebben: 'Overmorgen moet ik nuchter zijn, dus laat ik dat alvast maar even compenseren...' ;)
    Veel sterkte en succes gewenst alvast!

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo,

Wij zijn zaterdag naar Blijdorp geweest en Wessel vond het geweldig.
    We hadden ook echt goed weer.

@Saskia bedankt voor je kaartje,hij is erg leuk :D
    Er is een kaartje naar jullie onderweg.
    Ik vind Valerius op die foto niet heel erg geel.

@Duckie leuk zeg zo'n onverwachte avond.
    Ik wil je alvast veel succes en sterkte wensen voor morgen.

@Lola wat een lieve foto's van jullie meiden.
    Groot gelijk heb je met je beebiesite om er 2 te onderhouden is wel erg veel werk.
    Ik moet de mijne ook weer even updaten :rolleyes:

@Karin hoe was de Efteling?
    Leuke foto's van jullie mannetjes.

@Otje hoe gaat het met jou en het sporten?

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kom even zwaaien hoor. ben te druk en ontbreekt me even aan tijd om te lezen maar wil toch even hallo zeggen

tot snel

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

hier ff een kort berichtje van mij, tot nu toe gaat het super goed zo de 1e dag helemaal alleen, de vk is vanochtend even langsgereden letterlijk want ik wilde net een stukje lopen met tikus en de kids natuurlijk
    en toen kwam zij aanrijden(ik was hun net aan het bellen omdat ik het een beetje rot zou vinden als zij voor een gesloten deur zou staan)
    we hebben letterlijk alles buiten afgesloten, ze heeft nog een blik geworpen naar valerius ivm het geel zien maar zij vond het wederom goed.

ik heb nog niet bijgelezen kom mss vanaaf nog effe kijken,

lola/noura; bedankt voor jullie kaartjes

de geboortekaartjes zijn op trouwens, ik zal binnenkort ook ff fotootjes maken van het kaartje zelf zodat degene die geen kaartje hebben gezien hem ook kunnen bekijken.

gr saskia

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Saskia wat fijn dat de vk het geel zien ook weer mee vond vallen.
    Nou gelukkig kwam de vk net op tijd en stond ze niet voor een dichte deur.

@Noura doe rustig aan.

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    meiden ik lees mee hoor...
    maar ik ben moe en versleten.....
    ik ga vanaf donderdag 2x 3 uur werken en dit opbouwen.
    even nog een paar (vakantie)foto's.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Was van plan om tussen de middag weer ff te reageren. Maar helaas dacht Fynn daar anders over. Hij heeft helemaal niet geslapen :rolleyes: Gewoon bijna 2 uur lang in z'n bed liggen lachen, kletsen en keten. En toen ik hem er maar uit ben gaan halen had hij z'n slaapzak uitgetrokken en een groot stuk van z'n behang gesloopt :confused: Nu slaapt hij vanaf 20.00 (voor zijn doen is dat vroeg) maar ik snap echt niet waar zo'n kleintje de energie vandaan haalt.

Wilde graag even melden dat het inmiddels veel beter met me gaat. Ik ben weer uit het dalletje. En erg blij dat het me weer zelf gelukt is :D Nu is het natuurlijk wel de kunst om het zo te houden ;)

Vanaf nu ben ik dus weer van de partij. Moet alleen wel toegeven dat het me toch ook wel vaak aan tijd ontbreekt... :(

@Duckie: Sterkte morgen! Hoop dat Demi erg helemaal geen last van zal hebben!

@Saskia: Super dat alles zo goed gaat met Valerius! Hierbij de foto van de straatnaam ;)

Fynn wil al een tijdje niet meer van z'n eigen bestek en bord eten. Hij wil hetzelfde bord en bestek als ik. Hij eet er prima door hoor dus ik vind het geen probleem. Maar vraag me gewoon af of jullie kids ook zo maf zijn :)

Verder wil ik voor Fynn een joggingbroek laten bedrukken met een leuke tekst. Iemand een idee?

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg

Deel Deze Pagina