December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Fynn in trance van de vlinders :D

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Deze foto plaats ik ff omdat ik niet weet wat ik met m'n haar moet. Vind het te lang en word niet goed van de slierten voor m'n gezicht. Wil echter niet terug naar m'n korte model. Iemand een suggestie?

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nu stop ik echt hoor...

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Eve..blij om te lezen dat het goed met je gaat... ;)
    enne wat betreft je haar zou ik mss alles op 1 lengte laten knippen net onder je oren zeg maar.....denk dat je dat heel leuk zou staan...

hoop voor je dat Fynn morgen niet heel vroeg wakker gaat worden....

Teun heeft het weekend ook weinig geslapen..zaterdag familie uitje naar Aquazoo in Leeuwarden en zondag naar de vliegtuigen op schiphol maar beide ochtende vond meneer half 6 mooi om op te staan en ging pas laat slapen savonds...heeft gelukkig vanmorgen tot half 8 geslapen maar was daar weer kribbig van......het is ook nooit goed :rolleyes: .....

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: in lagen laten knippen?
    Ik ben blij dat het wat betereder met je gaat.

10. Eve, ik moet zeggen dat ik je haar heel mooi vind zoals het is... Ik zou dus zeggen: wennen aan die slierten ;)!

Ik ben blij dat je je beter voelt.

Cynthia, leuke foto's. Doe maar rustig aan!

Duckie, heel veel succes morgen!

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Melliemel: Ik ben wel heeeeeel erg benieuwd naar het geboortekaartje!

@Eve: Fijn dat je weer uit je dalletje bent (maar dat had ik je al gezegd ;) ). Goed van je dat je zo sterk bent, maar als het zelf even niet lukt dan kan je ook altijd nog hulp zoeken, dat is zeker ook geen schande!
    En die Fynn, wat een boef, het behang van de muren trekken. Klimt hij dan uit z'n bed, of kan hij er zo bij?

@Cynthia: Wat lijkt kailynn toch op jou!

@Eve: Ik zou je haar voor wat korter knippen en dan in lagen. Dan hangt het niet zo in je gezicht en blijft het toch een mooi vol kapsel.

@Janette: pffff, half zes, dat is wel erg vroeg zeg. En dan wordt aankomend weekend ook nog de klok verzet.

De spulletjes van Demi staan klaar. Morgen om kwart over 8 moet ze nuchter in het ziekenhuis zijn. Hoop maar dat ze haar bordje pap kan missen, want meestal begint ze daar boven al over te praten. Jeroen en ik zorgen uiteraard dat we gegeten hebben voor we haar uit bed halen. Heb alleen net het halve huis overhoop gehaald, maar kan haar ponsplaatje niet vinden.

Ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan.

12. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb vandaag enorm genoten van mijn vakantie. Thijs was op het KDV en ik heb in de ochtend eerst heerlijk uitgeslapen, daarna lekker opgeruimd en schoongemaakt (ik vond het echt fijn om even in het huis bezig te zijn zonder tijdsdruk) en 's middags even lekker naar de stad. Echt een lekker dagje!
    Om 5 uur Thijs opgehaald. Daarna lekker thuis op de bank boekjes met hem gelezen. Was echt heel knus: gordijnen dicht, kaarsjes aan, we vonden het helmaal gezellig.

Op het KDV heersen de waterpokken, heb er eigenlijk geen zin in, al moeten we er natuurlijk ooit een keer aan geloven...

Pieter heeft op dit moment weer een presentatie voor zijn opleiding. Hij heeft echt heel vorige week doorgebuffeld, steeds tot diep in de nacht (echt tot 2.00, 3.00). Hij is nu helemaal kapot, maar wel erg tevreden. Ik hop zo dat het goed gaat!

Eve: ik ben het eens met Cynthia: ik zou ook voor de laagjes gaan. Dan hou je wel de lengte (vind ik je erg goed staan) maar zijn de slierten weg. Fijn dat het weer beter gaat!

13. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Duckie: veel succes morgen, ik hoop dat het allemaal goed gaat! Lijkt mij heel lastig om een klein kind geen eten te mogen geven, zeker nu je het ze nog niet kan uitleggen....

14. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Eve ook ik zou voor de laagjes gaan, want deze lengte staat je wel erg leuk.

Cynthia leuke foto van je meisje hoor, wat wordt ze ook alweer groot he.

Duckie heel veel succes vandaag, ik hoop dat het allemaal goed goed

Eve gelukkig ben je helemaal alleen weer uit het dalletje gekomen, ik hoop echt dat het zo blijft voor je hoor. En ik moet je echt zeggen dat ik echt respect voor je heb dat je keer op keer er toch zelf maar weer uit komt, echt goed van je hoor

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Duckie en Demi: sterkte vandaag!

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Thanks voor jullie haartips! Laagjes zou ik erg graag willen maar is met mijn haar helaas geen optie :( Daar is het nml te dik en zwaar voor. Als het in laagjes wordt geknipt gaat het nogal wijd uitstaan en bovendien heeft het geen effect aangezien de lagen alsnog loodrecht naar beneden gaan hangen. Tja, dat is dan weer het nadeel van dik haar...Zou echt graag een keer een make-over willen laten doen door een topkapper. Ben erg benieuwd wat die er van zou maken.

@Duckie: Hoop dat Demi vanmorgen niet al teveel honger had. Ik wacht op jullie terugkomst! Fynn kan vanuit z'n bed bij het behang...dat is het nadeel van een klein kamertje ;)

@Lies: Heerlijk zo'n dagje. Geniet echt met je mee terwijl ik het lees :D Ik zou het super vinden om iedere week zo'n dagje te hebben. Denk dat ik me daardoor echt veel beter zou voelen. Maar ja, helaas is dat geen optie. Nog ff wachten dus tot onze kids naar school gaan ;) Waterpokken zijn niet leuk maar mss toch beter dat Thijs ze nu krijgt. Er zitten hier iig al een heleboel experts ;)

@Debbie: Hoe was het bij het Riagg?

Nog even een beddenvraag. Ik moet nu echt es een nieuw bed gaan kopen. Durf niet eens te zeggen hoe oud m'n huidige bed is :oops: Vind het eigenlijk wel zonde van het beetje spaargeld wat ik heb maar het wordt nu echt tijd. En gelukkig bestaat Ikea nog :D ;) Vind de keuze voor een matras alleen erg lastig. Wat voor matras hebben jullie? En waarom?

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @eve waarom een nieuw bed als deze nog goed is? kan je niet alleen een nieuw matras erin doen?
    ik zelf hou van hard slapen en wijnand van zacht tot middel, we hebben nu een matras met een traagschuimlaag wijnand ligt lekker maar ik niet zo....
    en straks als Teun naar een groot bed overgaat dus echt 90 bij 200 dan krijgt hij waarschijnlijk Wijnands oude bed en die is nu al 34 jaar....dus ja wat is oud voor een bed.... ;)

ik mail je ff met wat datums ;)

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ben ik ook weer...

Zaterdag geweest zwemmen bij de Tongelreep. Het was echt zeer geslaagd. We waren er tegen 11 uur. Sara had een vriendinnetje mee en die hebben zich prima vermaakt daar. Steef, Koen en ik zaten bij het peutergedeelte en Koen vond het echt superleuk. Echt leuk om te zien. Geen foto's helaas... was de camera vergeten :(
    We hebben het echt lang uitgehouden. Rond 15.30 gingen we richting kleedhokjes en iets na 16 uur zaten we in de auto terug naar huis. Koen viel direct in slaap in de auto. Toen we thuis waren werd hij wakker maar was duidelijk dat hij nog niet uitgeslapen was. Hij werd me toch een portie sjaggerijnig! En niet te zuinig ook zeg. Niets was meer goed en alleen maar huilen/schreeuwen enz. Gelukkig ging het 1 uurtje later iets beter en uiteindelijk is hij 19.30 uur naar bed gegaan.
    Zondagochtend lekker rustig aan gedaan en zondagmiddag ben ik met Sara nog naar een verjaardag geweest.
    Gisteren had Sara nog vrij. Ze hadden nog een extra studiedag na de herfstvakantie. Ze heeft eerst heerlijk uitgeslapen (tot 10.45 uur!) en is daarna buiten gaan spelen. Ik heb wat boodschapjes gedaan met Koen en nog even met hem buiten geweest. Maar hij had echt zijn dag niet. Veel huilen en echt doordrammen als hij iets wil en als ik dan nee zei dan werd ie heel boos en weer huilen en mij slaan en zo. Het was echt doodvermoeiend. Vooral rond kook/etens-tijd was het echt een ramp hier. Hij bleef maar schreeuwen. Was alleen stil als ik hem optilde om in de pannen te kijken. Tja..... dat houd mama niet heel lang vol dus weer op de grond en begon het ge-emmer weer van voor af aan. Gelukkig heeft hij wel goed gegeten. Gisteravond is ie rond 20.30 naar bed gegaan en was om 7.30 wakker vanochtend. Ik kwam op zijn kamer en hij ging meteen weer boos doen en huilen. Ik zei tegen hem: dag koen! als je zo doet gaat mama weer. En dat deed ik toen ook. Even snel m'n lenzen in gedaan en hoorde Koen ondertussen huilen. Daarna ben ik weer naar hem toe gegaan en het ging iets beter maar toch is ie niet helemaal in zijn hum. Hij heeft ook al een paar dagen last van diaree. Niet steeds maar gemiddeld 1 poepluier per dag die echt dun is. Volgens mij komen er ook 2 nieuwe tandjes door. Misschien heeft hij daar last van? Ik dacht vanochtend ook dat hij warm voelde maar heb hem getempt maar hij had toch geen koorts. Ik baal er wel een beetje van nu hij zich zo gedraagd. Doet mijn humeur ook niet veel goeds. Vanmiddag gaat hij naar het kdv en ik moet werken maar als ik daar aan denk wordt ik ook al sjaggo want het regent hier heel erg hard :( BAH!
    Sorry voor mijn geklaag hoor, moest het even kwijt ;)

Lola: Lief zeg die foto van de 2 zusjes! Jasmijn is volgens mij een hele lieve zus. Hoe gaat het nu zo? Zal best druk zijn lijkt me?
    Oooh ik zie een echt lachje hoor. Heel lief.

Duikster: Wat fijn om te horen dat het al zo goed gaat met je nichtje. En misschien volgende week al naar huis. Dat zou mooi zijn.
    Wat een leuke foto's van je 2 mannetjes. Wat zijn ze alweer veranderd zeg!

Valeska: Leuk zeg zo'n dagje Blijdorp.
    Ik ben gestopt met sporten. Het was toen een proefabonnement van 6 weken en had gevraagd wat het daar normaal kostte voor onbeperkt sporten en dat was 50 euro per maand. Vond ik heel veel geld dus ben er toen mee gestopt. Zit er wel aan te denken om me ergens anders aan te gaan melden maar heb het nu zo druk met alles dat ik het even op de iets langere termijn schuif. Sport jij nog?

Melliemel: Fijn dat alles goed gaat. Succes met de drukte met Orlando, Valerius en Tikus.

Slingding: Leuke vakantiekiekjes!

Eve: Das fijn om te horen dat je weer uit het dalletje bent gekropen. Mooi toch. Hoop je weer geregeld te zien hier. Maar kan me ook voorstellen dat het erg druk is hoor. Moet vaak ook echt tijd zoeken. Koen zit nu tv te kijken (half/half) en ik even 'snel' forummen.
    Mooie foto's! Ik vind je haar eigenlijk erg leuk zo maar ja... misschien is in laagjes wel heel leuk.
    Ik heb soms ook het idee dat de kinderen meer energie hebben dan ik zelf. :( Balen van het behang! Heeft Sara ook ooit gedaan rond die leeftijd, was ik niet blij mee...
    Ik heb een aantal jaartjes geleden (5 of zo) een bed met matras bij Ikea gekocht. Was niet zo veel geld kwijt en het ligt verder prima vind ik. Zou graag een keer zo'n boxspring willen met verstelbaar rug-en voeteneind maar ja... die zijn behoorlijk duur dus dat wordt nog een tijdje sparen.

Duckie: Veel succes vandaag voor jullie en Demi! Hopelijk gaat alles goed.

Lies: Lekker zo'n dagje voor jezelf. Dan kan je ook eens vooruit he? Hmm balen van die waterpokken, maar ja... je kunt het maar gehad hebben he?

Ik voelde me gistermiddag even zooo stom. Had vorige week woensdag een afspraak bij het CB. Dacht dat het om 15.30 was maar het bleek om 13 uur te zijn. Had zelf verkeerd gekeken. En die dag had ik net vrij en Steef ook en we wilden naar Eindhoven dus had gebeld naar het CB om de afspraak te verzetten. Nou, dat kon gelukkig en had de afspraak gezet naar gisteren 13.40 uur. Gisteren eigenlijk best druk geweest de hele tijd met Koen en in huis en de was enz. Kijk ik gisteren rond 14.30 even op de kalender: 13.40 CB :confused: OoooooooH BAAAAAAAAAAAAAAALLL helemaal vergeten :oops: Stom stom stom. Ik snel gebeld maar die dag zelf hadden ze geen plek meer dus nu is het verschoven naar 17 november.

Zooo, ik ga weer even naar Koen en nog wat was strijken. Staan "nog maar" 2 manden :(

Groetjes Otje

19. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Otje succes met strijken en met werken vanmiddag, hopelijk wordt het nog droog.

Eve wij hebben een traagschuimmatras en vinden dit beide ideaal, alleen moeten wij ook een nieuw bed. Ons bed kraakt aan alle kanten en is niet goed meer, en over je haar. Eigenlijk ben ik het niet helemaal met je eens hihi, ik heb namelijk lang en dik haar en heb het ook in laagjes. Maar waarom laat je je niet een keer opgeven voor zo een make-over programma hihi ;) misschien is dat een optie voor je haar, en omtrent riagg krijg je later mailtje ok

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Zowel het frame als het matras zijn 2ehands (wel van bekenden hoor) en weet niet hoelang ze het al hadden. Bij mij staat het nu 12 jaar...Het is een spijlenledikant maar een aantal spijlen ontbreekt inmiddels. Is dus geen gezicht. En ach, een nieuw frame hoeft niet duur te zijn maar wil wel een goed matras.

@Otje: Zwemmen klinkt erg leuk! Het humeur van Koen iets minder. Kan me voorstellen dat je daar even over wilt klagen hoor! Wat me trouwens wel opvalt is dat Koen regelmatig een middagslaap overslaat als jullie op pad zijn. Ik zorg er nog steeds voor dat we rond 12.30 thuis zijn zodat Fynn op tijd z'n bed in kan. Ik bedoel dit niet als verwijt hoor maar vraag me af of ik nou zo tuttig ben daarmee...? Als we een hele dag weggaan slaapt Fynn overigens in z'n wagen of in de auto. En welk matras hebben jullie van Ikea? Latex, foam, binnenvering?

Is trouwens al bekend wanneer de meeting is?

Deel Deze Pagina