December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Ja, klopt wel dat Koen zijn slaapje overslaat als we een dagje uit zijn. Probleem is namelijk dat hij alleen slaapt in zijn eigen bed of in de auto. In de wagen slaapt hij nooit meer. Laatst ook de hele dag rond gewandeld in dierenpark Amersfoort en hij gaat dan echt niet slapen. In de auto slaapt hij in 5 minuutjes.
    En nee, ik vind jou echt niet tuttig hoor ;) Meestal probeer ik ook gewoon rond de middag thuis te zijn zodat Koen kan eten en slapen maar soms lukt dat niet.
    Ik geloof dat wij een binnenvering-matras hebben. Weet het eerlijk gezegd niet meer :oops:
    Goed dat je me helpt herinneren aan de meeting!

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Meetingnieuws!

Tot nu toe hebben de meeste mensen de voorkeur voor zaterdag 8 november dus dan moeten we het dan maar houden he?
    Mijn voorstel is om naar Avonturenland in Den Bosch te gaan. Zijn jullie het hiermee eens? http://www.avonturenland.nl/

Groetjes Otje

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Okay, ik kan op die dag wel maar weet niet of m'n ouders ons weer willen brengen. Ze moeten de komende tijd nml al een aantal keer extra oppassen ivm m'n werk en andere uitjes. Zo niet, dan zorg ik er iig voor dat ik er de volgende mama-meeting weer bij ben.

4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Helaas kan ik er niet bij zijn dan deze meeting, ben dan namelijk druk bezig met inpakken en opruimen. Want gaan van 10 t/m 14 november midweekje weg, jammer

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik kom even gauw melden dat de mensen die gisteren zijn wezen kijken naar ons huis, vandaag voor de 2de keer komen.
    spannend hoor (somns te spannend)

ik heb net een kadootje voor mezelf gekocht.
    van mijn varjaardagsgeld.
    een nieuwe fototoestel
    de panasonic LS80 bij de its voor de helft van de prijs.
    http://www.letsgodigital.org/nl/17908/p ... -dmc-ls80/

ik moet door want ik heb zo een gesprek met de psycholoog.

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo,

@Eve wat fijn dat jij je weer beter voelt en leuke foto's :D
    Misschien een schuine lok en een puntje eraf?dat is misschien wel leuk.
    Wij moeten ook nog steeds nieuwe matrassen kopen dus ik kan je niet helpen.

@Slingding leuke foto's :D

@Otje gelukkig vond het cb het niet zo erg en mag je nu 17 nov,niet weer je in de tijd vergissen hé :)
    Ja ik sport nog steeds ik kon eerst even niet omdat ik 2 weken ziek was en een week kon ik niet omdat het niet uitkwam met werk en ik dus geen oppas voor Wessel had maar nu ga ik sinds een paar weken weer 3/4x per week.
    Ik doe nu ook de gewichten erbij :D ik ga het alweer helemaal merken aan me lichaam alles word al strakker en ik word al wat smaller :D
    Ik vind 50 euro per maand erg duur! daarom ging ik ook nooit naar de sportschool omdat dat bijna overal zo duur is(en het inschrijven vaak 100 euro is)
    Bij de sportschool waar ik nu zit betaal ik 28 euro per maand(inschrijfkosten 18 euro)nou dat vind ik netjes.
    Alles zit erbij groepslessen,als je wil begeleiding met je gewicht en ze hebben heel veel toestellen staan en het is schoon en ze zijn vriendelijk.
    Ze bestaan ook al jaren(wist ik niet)maar zaten eerst op een andere locatie nu hoef ik er 2 minuten naartoe te fietsen en ik ben er.

@Eve/Otje als wij ergens heen gingen hielden wij nooit rekening met zijn slaapjes als hij moe was sliep hij wel in de wagen of auto,nu hoeft het niet meer want hij slaapt niet meer overdag.
    Maar als je naar de dierentuin wil kan je moeilijk even naar huis gaan om hem te laten slapen en dan weer terug toch?

7. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Eve: wij hebben een paar jaar gelden voor ons bed van ikea de boxspring gekocht, sultan heet dat dan geloof ik. We zijn er erg tevreden mee. Hij is niet duur en was toen als beste getest. En als je bij zo'n boxspring pootjes koopt, hoef je niet eens een ledikant aan te schaffen.
    En misschienn een keer een andere kapper proberen? Ik geef Debbie nl wel gelijk, als ze het echt goed doen, valt dik haar in laagjes juist erg mooi.

Otje: vervelend dat koen even zo moeilijk doet. Hier gebeurt dat ook van tijd tot tijd. En waarom? Geen idee? Vaak wel als hij moe is trouwens. Zou Koen nog moe kunnen zijn van het dagje uit?

Thijs ligt nu te slapen, hij was zo moe dat hij niet eens meer een verhaaltje wilde horen. Nog geen teken van waterpokken, trouwens, hij is wel erg verkouden.

Over de meeting..... ik weet nog niet of ik kom. Beetje lullig omdat ik graag weer een keer wil komen, maar Pieter komt weer uit een heel erg drukke periode met erg weinig tijd en ik geniet dan zo van de weekenden dat we met zijn drieen zijn.... ik moet er nog even over nadenken.
    Komend weekend gaan we trouwens lekker naar Gent! Thijs gaat logeren en wij hebben een (hopenlijk) leuke Bed & Breakfast geboekt.

Hier trouwnes een erg regenachtige ochtend. Bah! Het klaart nu een beetje op dus ik hoop dat we straks na de boterham lekker naar buiten kunnen, anders vind ik zo'n dag erg lang.....

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik ben weer teurg.
    Ik ga starten met anti depresiva om me te gaan ondersteuen omdat alles zo lang gaat duren.
    Als we merken over 3 maanden dat het geen effect heeft stoppen we er weer mee.

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    slingding: jeetje is toch niet niks he aan de anti-depresiva, heel erg veel sterkte en hoop echt voor je dat het helpt en het spoedig effect zal hebben

10. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Cynthia: hoop dat de antidepressiva je helpen er weer helemaal bovenop te komen!

Ben helemaal vergeten te zeggen dat ik het super voor je vind dat je nu al mensen hebt voor een tweede bezichtiging! Hoop dat je het heel snel verkocht krijgt!

Lies

11. @Noura: Ik zwaai even terug naar jou... :D

@Melliemel: Zo, jij bent dus ook alweer kraamvrouw af. Gaat snel hè...?

@Slingding: Ik dacht bij het zien van jouw foto's: 'Maar die heb ik toch al eens gezien?' Even later wist ik het weer, ze staan ook op Kailynn's site. Jij houdt haar site goed bij, daar kan ik een voorbeeld aan nemen...

@Eve: Blij dat je er weer bent (letterlijk én figuurlijk...) :D !
    Jasmijn is ook best maf, maar eet wel nog van haar eigen bord en met haar eigen bestek... ;)
    En wat je haar betreft: ik zit met hetzelfde probleem. Mijn 'pony' heeft nu een dusdanige rotlengte dat hij steeds in mijn ogen prikt. Ik moet dus ook kiezen tussen afknippen of doorzetten...
    Wij hebben ook een bed van Ikea, maar de matrassen komen uit een andere beddenzaak (weet niet eens meer welke...), het zijn van die traagschuim matrassen. Ik ben er tevreden over!

@Duckie: Ik hoop dat alles goed verlopen is met Demi en dat ze snel weer opknapt!

@Otje: Post bezorgen met slecht weer lijkt mij ook geen pretje! Sterkte vandaag (met je werk én met je strijkgoed).
    Hier gaat het eigenlijk wel zijn gangetje. Tot dusverre valt het me erg mee met twee kids. Maar Roy is pas voor de tweede week weer werken, dus misschien piep ik over een paar weken wel anders. Het scheelt ook enorm dat Jasmijn al een paar weken ontzettend lief en gemakkelijk is. Als de volgende 'peuterpuberteitfase' zich aandient, zal ik denk ik wel naar deze weken terug verlangen... ;)

@Slingding: Laat je snel wat foto's (gemaakt met je nieuwe kadootje...) zien? Welke medicijnen heb je voorgeschreven gekregen? Seroxat? Ik hoop in elk geval dat het werkt... [-o<

Wat de meeting betreft: Ik moet helaas ook afzeggen. Ik was helemaal vergeten dat wij op die dag een fotoshoot hebben met ons viertjes. Die kan ik helaas niet verzetten, want het is de laatste werkdag voordat de fotografe zelf met zwangerschapsverlof gaat. Ik vind het wel erg balen hoor... :cry:

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi,

Ik ben nog thuis, ben niet gaan werken. Koen is ziekjes. :( Vanochtend bleef hij ook al jengelen en had zijn koorts gemeten maar toen was het 36,8 en dat is normaal. Iets later op de ochtend vond ik hem toch weer warm voelen en hij had weer diaree. Daarna getempt en was het 38,5. Nu ligt hij lekker te slapen. Hopelijk gaat het straks weer beter.
    Ik vond het wel vervelend om het werk af te bellen... maar ja... helaas niets aan te doen. Morgen gaat hij naar mijn moeder dus dan ga ik weer werken.

Slingding: Wauw super zeg dat die mensen nu al voor de 2e keer komen. Hopelijk doen ze een bod.
    Mooie camera.
    Hopelijk gaan de medicijnen goed werken voor je.

Vales: Mooi zeg dat je het nu echt merkt aan je lichaam dat je sport. Ga zo door!
    Ik denk dat ik volgend jaar weer begin met sporten maar dan wel bij een andere (goedkopere) sportschool.

Lola: Mooi dat het nu goed gaat! Geniet er maar van.

Ooh nu niet allemaal af gaan zeggen voor de meeting he? Anders blijft er niemand meer over... :(

Groetjes Otje

13. Dan verschuiven we de datum toch gewoon weer, kan ik tenminste ook weer mee... ;) :) ;)

Beterschap voor Koen!

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Dat klinkt veelbelovend! Ga voor je duimen dat de kijkers snel een bod uitbrengen! En een kadootje kopen voor jezelf is af en toe echt nodig :D Hopelijk slaan de anti-depressiva snel aan en kun je er weer helemaal tegen.

@Vales: Haha, als we naar de dierentuin gaan slaapt Fynn daar of in de auto wel hoor. Zie het al voor me dat je dan ff helemaal naar huis gaat :) Nee, zo moeilijk ben ik nou ook weer niet ;) Maar ik merk dat Fynn z'n slaapje (gelukkig) nog hard nodig heeft. Maar het zal er ook wel aan liggen dat ik zelf erg van regelmaat houd. Maar slaapt Wessel echt geen enkele dag meer? Pfff, dat lijkt me wel zwaar hoor. Dan zou ik dus echt helemaal nergens meer aan toekomen. Hoelang slaapt hij nu 's nachts?

@Lies: Goed om te horen van de Sultan! Goeie tip :thumup: En een weekendje Gent klinkt niet slecht :D Hier ook snertweer. Wilde vanochtend op de fiets ff wat boodschappen gaan doen. Maar verder dan de AH zijn we niet gekomen...

@Lola: Zullen we samen naar de kapper gaan? ;)

@Otje: Beterschap voor Koen! En hopelijk blijft het bij jullie de hele dag regenen zodat je toch nog profijt hebt van je 'vrije' dag :)

O ja, is traagschuim eigenlijk vergelijkbaar met Tempur?

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

probeer ff alles bij te lezen en te reageren, mijn vriendin is nu met de hondjes lopen en heeft orlando mee. het gaat overigens tot nu toe erg goed moet ik zeggen, ook met orlando qua slapen, hij komt 's nacht nog wel maar gaat nu sinds de kraamhulp is geweest gwoon tussen de middag in zijn eigen bedje slapen. (was voorheen altijd in de kinderwagen) en gaat ook weer lekker slapen s' avonds(voorheen was het weer een stapje terug nml dan bleven we erbij zitten in de kamer maar dit hoeft dus ook niet meer).
    nu alleen nog helemaal weer doorslapen en dan is het helemaal ideaal, maar goed hij sliep de eerste nachten met valerius helemaal door en daarna na 3 dgn niet meer op zich wel logisch hij heeft ook het een en ander te verwerken....

zo ff lezen hoor.... plaats dit alvast

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

otje; en was je weekendje zoals je had gehoopt?

lola; ja je spreekt het uit zoals het er staat :) wat een schattige foto van jasmijn en emma zeg, je kan echt zien dat ze trots is met haar zusje :)

duikster; goed nieuws van je nichtje zeg, enne gokje...brandweerauto?
    wat een lief vriendje heeft nick! :) haha met die afstandsbediening lachu joh, jeetje wat is chris alweer gegroeid zeg.....ook al zo'n leuke broertjes foto 8)

lola; nou dat is een echt lachje hoor daar kun je niet omheen,

nu lacht valerius natuurlijk nog niet bewust het zijn meer stuipjes, maar vanochtend was het zooo grappig, ik zag hem nml een lachstuipje maken, altijd na de voeding zeg maar, maar nu schaterde hij ook echt, zoooo schattig om te zien(ook al is het niet bewust) :)

noralien; ja die ogen is volgens mij ook echt een beetje orlando, orlando heeft wel veel meer wimper maar denk idd dat de vorm gelijk is aan die van orlando.

duckie; dat is even spontaan gezellig, beter zo dan anders vwb buren toch?!

lola; ik ga straks even kijken voor of valerius ook in jasmijn en emma hun boekje wil staan ;)

slingding; zooo kaillynn lijkt echt op jouw vind ik, klopt dit een beetje of ben ik scheel 8)mooie foto's hoor

eve; ik kan hem niet kopieren :( hij is wel leuk man) :) leuke foto's beide. enne ik vind je haar helemaal niet zo gek staan hoor, mss iets van speldjes ofzo gebruiken, of vind je dit niks? en ja anders laagjes mijn zus heeft ook erg dik haar en het mistaat zeker niet hoor.

duckie; hoop dat alles een beetje soepel is verlopen vandaag, ben benieuwd enne kaartje komt ook zo spoedig mogelijk hier op het forum ;)

lies; lekker hoor ff tijd voor jezelf, tenminste zodat je dingetjes kunt doen zonder druk

eve; wij hebben een pocketveringsmatras een best dikke. en dan een verstelbaar bed. vind het erg lekker liggen.

otje; he wat vervelend zo allemaal en dan het cb vergeten getsie, hoop voor je dat je de volgende afspraak niet vergeet en dat koen wat gezelliger word
    vwb de meeting ik kijk echt tzt even of ik mee ga hoor,

hebben jullie er evt bezwaar tegen dat als ik kom melvin mee komt? vind ik wat relaxter met 2 kids

slingding; het heeft een vriendin van mij destijds ook geholpen, dus hoop stiekem voor jouw dat het jouw ook helpt, zij heeft het ook maar heel kort hoeven gebruiken...enne goed nieuws een 2e bezichtiging door dezelfde mensen :)

lola; ja gaat heel erg snel ja, maar gelukkig heb ik mensen om me heen die zo af en toe bij kunnen springen als het nodig is

otje; beterschap voor koen

eve; durf ik niet te zeggen hoor :oops: mss ff googlen?

ik ga ff kijken of ik de kaart kan up-loaden, foto van kaartje word het dus mindere kwaliteit

17. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

voorkant kaartje

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0