Moesje78: Ik wil straks weer beginnen met de pil maar wacht eerst mijn menstruatie af. Aan sex moet ik nog even niet denken.... Over het vloeien: Ik vloei al bijna niet meer. Het kraamverband had ik na 1 week niet meer nodig. Nu draag ik nachtverband overdag. Das iets dikker dan normaal verband. Soms is het 1 dag niks en ineens komt er weer iets. Ayla: Om dan even terug te komen op jou vraag over die thee: Zou het dan toch misschien aan die thee liggen dat ik zo snel al niet meer vloei? Ik heb m ruim 4 weken gedronken. Toen was ik het beu. Vannacht trouwens een supernacht gehad. Koen kreeg gisteren om 22.45 zn laatste fles. Rond 00.15 is ie gaan slapen in zijn eigen bedje en om 4 uur werd ie wakker. Toen een flesje en om 5 uur sliep ie weer tot 7 uur. Toen heb ik m wakker gemaakt voor de 1e voeding. Dus vannacht 6 uurtjes geslapen. Heerlijk! Ga zo door, Koen! Gr Otje
goede morgen, net nog kraam visite gehad, kreeg een kadopas van de hema. ik krijg thuis geen mailtjes meer als er iemand iets geschreven heeft hier terwijl ik wel een abonement op dit onderwerp heb, raar hoor! vanmiddag komt mijn vader weer even naar zijn kleindochter kijken met zijn vriendin (mijn vader is gewoon nog getrouwd met mijn moeder maar mijn ouders hebben beide een vriend/vriendin) ik hoop zo echt niet te worden hoor! zij wil onze kleine ook graag zien nu zit ik daar niet zo op te wachten maar uit fatsoen. mijn ouders kiezen ervoor om zo te leven maar mijn leven zou het niet zijn. Kailynn kwam vannacht al om 3.30 uur terwijl ze vorige week door sliep en om 8.30 uur kwam ze weer. Morgen moet ik voor het eerst naar het cb, wat kan ik allemaal verwachten? gehoortest heeft ze bij de 5de dag thuis al gehad. gisteren voor het badje gewogen en ze woog 3530! dus de 7 pond is bereikt. ze veranderd zo ontzettend snel je moet echt elke week een foto van haar maken. ze gaat nu ook echt gericht kijken leuk hoor! ik ga zo even oei ik groei bij bol.com bestellen. Otje lekker dat je wat meer hebt kunnen slapen. Moesje: voel je niet schuldig! ik geef ook hypo allergene voeding bij omdat ik gewoon weg niet genoeg voeding heb om kailynn volledig te voorzien. en houd voor ogen alles wat ze binnen krijgt is mee genomen. ik weet niet of je een kolf hebt maar misschien tussendoor kloven om de productie op peil te houden. misschien is domperidon wat voor je je kan het bij de drogist kopen dat verhoogd je productie (heb ik van de lactatiekundige) het is eigenlijk een maag middel en er staat dat het niet met bv mag maar 3x 10mg per dag kan geen kwaad volgens de lk. tot later!
moesje wat jammer dat bv terug loopt, maar zou me er niet schuldig over voelen hoor. en zoals slingding zegt, mischien kan je het met kolven wat opkrikken. wat is dat een kadopas? iets als een kadobon? ze hebben nu bij de hema 50% korting, en ik heb daar van de week een heel leuk stoer pakje gescoord. hmm ja wel apart jouw ouders, maar zoals je zegt is het hun keus. otje en ayla ik heb geen frambloosbladthee gedronken maar vloei ook nog amper, en ben heel snel hersteld. ik heb dan wel een prik gehad na de bevalling, mischien had dat er iets mee te maken. wat leuk ayla dat je al weer bijna in je oude kleren past. heerlijk toch. wat goed otje dat koen zo goed geslapen heeft. gister hebben we een fikse was geproduceerd. safouane gaf een paar keer een behoorlijke voeding terug. kwam er echt met een golf uit. toen ging die poepen, zat tot halverwege zijn rug. dus weer omkleden, en toen nog eens spugen. verder had die de hele dag geslapen, en gisteravond was die wat wakkerder. na het spugen om half 12 was die ook klaarwakker, dus tot half 1 hebben we beneden gezeten. hij heeft nog wat gedronken en toen tot 5 uur geslapen. ruim 4 uur! en daarna jammerde die wat, maar is gaan slapen en om 9 uur moest ik hem wakker maken. hierna kon ik weer lekker slapen tot 11 uur. wat een luxe wie van jullie heeft het ook dat de kleine in elke luier gepoept heeft?
Noura: Jee je hebt veel moeten wassen! Koen spuugt ook geregeld na de voeding iets terug. Ik doe hem nu een slabbetje om.... scheelt weer in de truitjes... Koen poept normaal 1 x per dag ongeveer, soms 2 x maar hij krijgt FV en Safouane BV he? Geloof dat het dan meer is. Koen is vanochtend lekker in badje geweest en ligt nu te slapen boven. Eventjes rust... Vanmiddag en vanavond krijgen we nog kraamvisite. Slingding: Hmmm... zou mijn keuze ook niet zijn... getrouwd maar dan toch een vriend/vriendin... Waarom gaan ze niet scheiden dan? Ik schreef gisteren dat ik Oei ik Groei had besteld. Ik kreeg het net al binnen! Supersnelle service bij Bol.com. Nu alleen nog de tijd vinden om te gaan lezen... Zo, ik ga er weer vandoor. Mijn dochter komt zo uit school en wil nog ff opruimen want overal ligt wel wat. Gr Otje
ik vind het jammer dat ik niet nog gekolft heb en dit gecombineerd met flesvoeding geven. Bij de volgende ga ik dit zeker wel proberen als de bv niet zo goed loopt. Is inderdaad zo dat alles wat ze binnen krijgen is meegenomen. @noura: ik denk dat vooral bij BV je veel poepluiers hebt. Bij flesvoeding heb je er 1 per 24 uur, is wel fijn Alleen vanochtend zat het tot aan zijn nek, ha ha... daarna lekker in badje geweest. @slingding: bij het CB wordt gewogen, gemeten. Bij de arts vragen ze hoe de bevalling was, hoe het nu gaat, ze kijken de baby na. Je krijgt zelf kans om vragen te stellen. @otje: ik heb ook 2 weken framboosbladthee gedronken. Misschien heeft het ermee te maken, ik ben met 3 weken gestopt met vloeien. Het ziet er naar uit dat het sprongetje voorbij is. Hij slaapt nu weer in zijn bedje. Heb hem wel 2 keer moeten troosten, maar nu slaapt hij toch. Gelukkig... Wij hebben wel al sex gehad. Zag er wel een beetje tegen op, maar het viel echt wel mee. Het was een beetje gevoelig en strak, ha ha... Maar ik had gelezen bij de novembermama's dat het na een paar keer weer als vanouds is
@Otje: ik heb ook het boek 'oei ik groei' in huis. Gekocht via marktplaats. Heb alleen het eerste hoofdstuk gelezen, maar vind het wel een nuttig boek geloof ik. @Noura: een kadopas van de hema is inderdaad ongeveer hetzelfde als een kadobon. Voordeel is dat je je aankopen er gewoon vanaf kan laten schrijven en je 'm dus niet in 1 keer op hoeft te maken. Demi poepte de eerste twee weken ook bijna in iedere luier. Nu ongeveer 1x per dag. Ik geloof dat het met bv heel wisselend kan zijn. @slingding: kan me voorstellen dat je niet echt blij wordt, van die situatie bij je ouders. LIjkt me heel raar als het je ouders betreft. Ik heb ook 4 weken framboosbladthee gedronken. Ik weet niet of het helpt bij het herstel want ik heb geen vergelijkingsmateriaal en het herstel bij een keizersnede is denk ik ook weer anders. Wel vloei ik nog steeds, de ene dag meer als de andere dag. Sex daar moet ik geloof ik nog even niet aan denken. Alles op z'n tijd Wij hebben een rare avond / nacht achter de rug. Gisteravond was Demi niet stil te krijgen en bleef maar huilen. Ze heeft van kwart voor zes tot kwart voor twaalf gisteravond geen oog dichtgedaan . Tussendoor heeft ze nog een keer bijna een hele voeding (voor m'n gevoel ) uitgespuugd. Echt alles zat onder, de bank, de vloer,mijn man's kleding en natuurlijk zijzelf. Heel zielig. Daarna is ze in slaap gevallen en sliep tot kwart over zes! Heerlijk dus wel voor onze nachrust, de nacht er voor moest ik er om twaalf uur, twee uur en vijf uur nog uit, dus een wereld van verschil. Vanochtend slaapt ze weer aan 1 stuk door en is niet wakker te krijgen. Ga haar zo weer wekken voor een voeding, ben benieuwd of ze nu wel wakker blijft. Hebben jullie dat ook dat jullie babietjes vaak een hele periode achter elkaar wakker zijn en dan weer uren slapen. Kreeg van het cb het advies om haar steeds na het voeden nog even wakker te houden (uurtje ongeveer ) en dan te laten slapen, maar dat advies vind ik in de praktijk onuitvoerbaar. Ik mis hier trouwens best een aantal trouwe deelnemers van het december topic. Volgens mij hebben we niets meer gehoord van Debbie. En ook van Daphne zie ik al een tijdje geen berichten meer. En zo zijn er nog een aantal mensen.
Wat fijn om al jullie verhalen te lezen! Herken er echt heel veel in. Voel me weer wat sterker nu ik weet dat ik niet de enige ben met een baby die erg onregelmatig slaapt en vaak ook onregelmatig eet Fynn is overdag heel moeilijk in slaap te krijgen. Kan dan echt uren wakker zijn. Alleen als we gaan wandelen valt ie in slaap. Maar zelden langer dan 2 uurtjes. De piek ligt echter tussen 17.00 en 23.00. Dan loop ik echt uren met em rond. Hij heeft ook veel krampjes. Vandaag had ie al meer dan 24 uur geen poepluier gehad Heb toen de thermometer in z'n kontje gestopt en spontaan kwam er megaveel poep uit 's Nachts gaat het gelukkig wel goed. Hij slaapt dan ongeveer 4 tot 5 uur per keer. Maar er zit helaas nog geen regelmaat in de voedingen. Soms komt ie na 2 uur en soms pas na 5 uur. Lastig plannen hoor. Doe nu ook echt niks anders dan m'n kind verzorgen. Zelf eten, douchen etc schiet er vaak bij in of doe ik ff snel tussendoor. Dat is toch wel een heel groot nadeel van alleen zijn. Hoop dus dat er snel wat meer regelmaat in komt. Oeps, hij is weer wakker (heeft helaas maar een uur geslapen ). Ik hoor em knetteren en huilen. Zullen wel weer krampjes zijn. Ga em maar weer ff troosten. Hopelijk tot snel! p.s. heb trouwens met Debbie gesmst. Alles gaat goed. Ze heeft het alleen erg druk met die kleine. Gek he? Heb ik totaal geen last van...haha
Ik ben dat helemaal met je eens, wanneer wij Jasmijn na de voeding nog even wakker houden ('keuvelen' noemde het CB dat...) dan wil ze met geen mogelijk in haar eigen bed in slaap vallen. Wij doen het dus maar andersom: uit bed halen en een half uurtje 'tutten', daarna pas verschonen en voeden. Na het voeden valt ze dan meestal als een blok in slaap en kan ze zo haar bedje in. Wanneer Jasmijn namelijk overdag teveel slaapt, hebben we 's avonds laat een probleem... @Noura: Jasmijn heeft ook bij elke verschoning een poepluier. Volgens 'de boekjes' moet dat straks minder vaak worden.
haha eve, ja iedereen is druk, ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet klagen mag. maar wat niet is kan nog komen. ik heb net het huis beneden gedaan, gesopt en gezogen. maar weet je meid, wat betrefd het alleen zijn. ik heb een man, maar die kan moeilijk een borstvoeding overnemen, en verder werkt die veel. de verzorging van de baby komt toch wel veel op mij neer. en savonds gaat die er vroeg in. hij was van de week al een beetje chagie omdat die ook uit zijn slaap werd gehaald door het voeden. later konden we er wel om lachen. wel zielig voor fynn dat die krampjes heeft. er zijn druppels voor, en het consultatie bureau kan je er ook advies over geven. duckie klinkt heel goed die kadopas. en hema heeft leuk spul vind ik. ja lang niets gehoord van daphne, hoop dat met haar ook alles goed is. bij borstvoeding kan het zijn dat je veel luiers hebt, maar 1x per week kan ook. bij fles moet je dagelijks een luier hebben. otje, safouane heeft zeker veel wasgoed veroorzaakt maar er kwam ook echt een sloot uit. mijn zoon had hem op schoot, en die had er een natte broek van. "dat is warm" zei die. het was niet op te vangen met een doek of slab, want het was net een fontein zoals het uit zijn mond kwam, wel zielig.
oh ja , ik heb net weer een poging tot kolven gedaan, en het ging heel goed, 100cc uit 1 borst. gister moest safouane behoorlijk slikken dus ik denk dat het kolven van de week wat niet wou lukken, toch de productie weer heeft opgekrikt. en ook merk ik dat ik me meer moet ontspannen, dan gaat het meer lopen.
@Noura: waar haal je de tijd vandaan om het huis te soppen etc? Ben al blij als ik zelf ff kan eten of de was doen. Maar vaak ben ik toch bezig met Fynn weer in slaap krijgen. Kan me echt niet voorstellen dat ik tijd heb om het huis te doen. Dus: hoe doe je dat? Slaapt Safouane zo goed? En ik begrijp dat een man ook niet alles is hoor. Maar gewoon het feit dat er iemand is die evt iets van je kan overnemen. Of even thee zetten of je even de tijd geeft om lekker uitgebreid te gaan douchen etc. En gewoon iemand om mee te praten. Dat lijkt me nu gewoon echt zalig. Dat mis ik dus echt heel erg!
Eve, je doet het goed zo hoor, in je eentje! Kan me voorstellen dat het niet altijd meevalt. Nou moet ik ook zeggen dat de verzorging van Demi voor 90% op mijn schouders rust. Mijn man is weer aan het werk en maakt ook lange dagen. En bovendien geef ik borstvoeding, en dat kan hij ook niet overnemen. Maar ik vind het heel fijn dat hij er is, en het 's avonds toch even een beetje van me over kan nemen. En het is ook fijn om af en toe even te kunnen overleggen hoe je dingen aanpakt en in je uppie moet je ook alles zelf beslissen. @noura: Wanneer kolf jij dan? Ik wil ook een voorraadje op gaan bouwen, maar ik weet niet wanneer ik dan het beste kan gaan kolven. Zal morgen ook eens even aan de wijkverpleegkundige vragen als ik Demi ga wegen tijdens het inloopspreekuur. Ik merk trouwens ook dat mijn productie beter is als ik wat meer ontspannen ben.
Demi ligt nu trouwens hartstikke wakker in de box te "spelen". Heb een knuffeltje bij haar neergelegd, en daar is ze hartstikke druk mee . Er zit een belletje in en als ik het beweeg volgt ze het precies. Wat me wel opvalt is dat ze er zo ongeveer in slaagt zichzelf op haar zij te draaien als ze op haar rug ligt . Hoop maar niet dat ze dat in bed ook gaat doen. Herkenbaar?
eve, je hebt ook wel gelijk hoor, toen ik er net eens over nadacht is het natuurlijk makkelijk zeggen van mij. maar als mijn man thuis is, is het ook wel fijn om de dag door te praten. en savonds leg ik hem bij mijn man in de armen. of als ik even naar de winkel moet, het is natuurlijk ook niet te vergelijken. ik vind het dan ook heel knap hoe jij het aanpakt. en safouane slaapt ook heel veel, hij eet en slaapt. dan heb ik nog een 2 en halfuur over tot de volgende voeding. en als die wakker is savonds laat, dan kan ik die slaap in de ochtend in halen. duckie ik kolf na een voeding. vandaag had ik eerst lekker gedouched, zodat je wat warm bent. en soms drinkt safouane aan 1 kant, zodat ik de andere kant kan kolfen. maar vorige week had ik beide borsten gekolfd, nadat hij eerst uit beide had gedronken. als ik het in wil vriezen gebruik ik dan die bewaarbekertjes die je ook onder een speen kan schroeven. ideaal. soms heb ik het gevoel dat hij spruw heeft. hij heeft zo`n wit tongetje. had die vorige week ook al maar de wijkv. zei dat het geen spruw was. maar het gaat ook niet weg. mischien dat ik toch eens de huisarts moet laten kijken.
Hier ook een berichtje van mij. Reageer later op andere berichten maar heb al twee dagen niet echt een top dag zeg maar. Met Aaron gaat alles opzich wel goed. Hij heeft alleen sinds twee dagen veel last van krampjes. En sinds een week heb ik het gevoel dat mijn voeding terug loopt. Sinds een week kolf ik dus meerdere malen per dag. Uit elke borst krijg ik maar 60 cc per keer, dus 120 per gekolfde beurt zeg maar. Daarbij ben ik overgegaan op in ieder geval twee voedingen nutrilon per dag omdat ik daarbij het gevoel heb dat Aaron het er beter op doet. Ik zat gisteren op negen voedingen op een dag Om 04.00, 08.00, 10.00, 12.15, 16.15, 18.00, 20.00, tussen door nog borst en om 23.25. En dan standaart vanmorgen weer begonnen om 04.00 uur. Vandaag het cb gebeld, ik wil stoppen met de borstvoeding want hij heeft er echt niet genoeg aan volgens mij. ik geef 's ochtends de fles van 08.00 uur en de laatste fles nu met nutrilon en alle tussen liggende borstvoeding, maar tis zo niet leuk meer. Doe niks anders dan voeden en kolven heb ik het idee, en aan mijn dochter als ze thuis is van school kom ik niet toe. De tijden dat hij rustig is doe ik het huishouden. Mijn dag ziet er echt uit op deze manier, wakker worden, Aaron voeden, Manon uit bed halen, en klaar voor school maken. Dan Manon naar school, huishouden, Aaron voeden en kolven, en Manon weer van school halen. Eten, Aaron voeden en kolven, Manon weer naars school. Nouja zo kan ik nog wel effe doorgaan, maar tijd voor mijn dochter heb ik nauwelijks zo. Dus in overleg met het cb toch besloten te stoppen met bv en af te gaan bouwen, want zo gaat het niet. Ik heb net eens al jullie berichten gelezen hihi. Ik moet er nog niet aan denken om sex te hebben echt niet Ik durf het eigenlijk nog niet eens zolang het nog pijn doet onderin. Ik heb nog wel last van de knip, en net vorige week een hele heftige blaasontsteking gehad, wat op mijn nieren geslagen was, dus van de ene pijn in de andere. Waar je niemand eigenlijk over hoort is, hoelang je een beurs en pijnlijk gevoel van onder kunt houden, ben ik wel benieuwd naar. Heb echt het gevoel alsof mijn schaambeen zwaar gekneusd is zeg maar, doet me flink pijn steeds. En als ik een hele tijd gestaan heb dan ben ik echt toe aan zitten want dan gaat het van onder pijn doen. Herkennen jullie dat ook misschien? Verder ben ik begonnen met Aaron in zijn eigen bedje te laten slapen. Hij sliep telkens in de box en in de wandelwagen, maar wil hem nu in zijn eigen kamertje laten wennen overdag. 's Nachts laat ik hem nog bij ons in de wandelwagen staan voorlopig. Aaron groeit goed dat gelukkig wel, ben benieuwd hoe zwaar hij nu is en hoe groot, ik mag volgende week maandag voor het eerst naar het cb toe. Nou ik ga ook maar weer eens voeden want ik hoor meneertje alweer mopperen. Hopelijk gaat het beter met flesvoeding, de komende dagen maar afbouwen met borstvoeding en dan zullen we het wel zien. Doei!
@Jolanda: Fynn wil ook alleen maar in de kinderwagen slapen Moet em zo langzamerhand ook maar es gaan wennen aan z'n eigen kamer (overdag dan). Maar ik als ik em dan zo lekker zie slapen in z'n bak denk ik: Ach, laat em maar. Hij is nog zo klein! Of kan ik em nu al verwennen? Hier ook helemaal gestopt met bv. Heb het daar wel even moeilijk mee gehad. Voelde me ineens erg leeg. Maar het werd mij ook te intensief. En had bovendien ook niet het gevoel dat hij genoeg had. M'n bv liep tijdens en na de borstonsteking ook erg achteruit. Voordeel vd fles is voor mij ook dat ik Fynn nu es bij m'n ouders kan brengen (zonder eerst weer af te kolven). Dan kan ik weer ff bijkomen En kan beter voor die kleine zorgen als ik goed in m'n vel zit. Hechtingen doen bij mij geen zeer meer. Gelukkig gaat het plassen nu ook weer goed. Vanmorgen zat er een stuk hechting op m'n wc papier. Maar ik heb nog niet durven kijken met een spiegel
Hallo allemaal, Ik had hetvolgende berichtje bij het bevallingsforum geschreven, maar kreeg daar de tip dat iedereen hierheen is verhuisd: Ik ben geloof ik al een week of zo niet meer online geweest Ik werk af en toe de website van Jikke bij, maar verder kom ik helemaal niet aan internetten toe. Nu heb ik de griep . Verkouden, hoofdpijn, keelpijn, koorts... Jikke is ook verkouden; zielig hoor! Verder gaat het hier allemaal z'n gangetje. De BV loopt goed (letterlijk, als ik de ene borst geef, loopt de melk ook uit de andere borst). En na een paar nachten spoken, slaapt Jikke nu al een aantal nachten tussen de voedingen in lekker door. Vreemd, hoe snel je gewend raakt aan het hebben van een kindje, het is al helamaal normaal, alsof het nooit anders is geweest. Ik heb nog niets terug gelezen, dus ik zal wel een en ander gemist hebben, later, als ik weer meer tijd heb, zal ik het weer bij gaan houden en ook reageren op berichtjes. Nu ga ik nog ff terug naar bed Groetjes Noralien
@Eve: het gevoel dat jij hebt, heb ik ook, maar het zal wel minder zijn. Ik ben ook hele dagen alleen en de verzorging komt op mij neer. Alleen is het verschil inderdaad dat mijn man vanaf 18.30 uur thuis is en dat wij dan nog wat kunnen praten. Maar verder heb ik af en toe echt een eenzaam gevoel. Ik zie niemand, hoor niemand en spreek niemand, behalve in de avonduren. Maar vaak ben ik dan zo moe dat ik om 21 uur alweer naar bed ga, zodat ik 2,5 uur heb om met mijn man bij te praten! Hier geen last van hechtingen van onder. Die van mijn ks zijn al opgelost. Sex zal daardoor minder pijnpijk zijn verwacht ik, maar ik ben nog te moe om aan sex te denken, laat staan het te doen, haha! Vandaag voor het eerst gekolfd met mijn nieuwe kolf. Na een voeding heb ik de ene borst waaraan Mika gedronken had, leeg gekolfd, de andere borst ook helemaal afgekolfd. In totaal 125 cc, toch wel netjes vind ik. Staat nu in de koelkast. Hoe warmen jullie het op en hoe weet je hoe lang het verwarmd moet worden? Mika drinkt nog steeds 1 borst per keer en groeit toch gemiddeld 125 gram per week tot nu toe. Over 1 week moet ik naar het consultatiebureau. Ben benieuwd. Ik kreeg trouwens vandaag post van het vaccinatieprogramma. Als je ziet hoeveel prikjes Mika zal krijgen, gewoon zielig! Over een paar weken de eerste al! Heb gewoon medelijden met het ventje. Maar ja, 't is voor een goed doel he? Jolanda: gelijk heb je om met bv te stoppen. Lijkt me zwaar in combinatie met je dochter. @Noura: ik dacht ook dat Mika spruw vanwege de witte aanslag op zijn tong, maar dat komt gewoon van de melk. Heb ik nagevraagd aan het cb. Ze zeiden: Als je het weg kunt poetsen met een doekje en het blijft weg dan is er niets aan de hand. Bovendien moet jij dan met voeden en na het voeden zere tepels hebben (speldenprikken en evt. roze/witte tepels). Ook hier geldt dat Mika overdag niet wil slapen. daardoor hou ik weinig tijd over voor andere dingen. Als hij al slaapt is het maar een enkel uurtje. Hij is meestal wakker van ca. 8 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's middags. Maar ik denk maar bij mezelf: als hij 's nachts slaapt, slaap ik in ieder geval ook! Ik wilde vroeger als baby ook niet overdag slapen en was klaarwakker. En ik kan Mika moeilijk dwingen! Ik heb trouwens al mijn oude broeken gepast. Ik pas bijna niks meer, op twee broeken na . Hier ben ik erg van geschrokken. De knopen willen niet dicht en mijn dijen zijn flink uitgedijd! Ik kan nog g een buikspieroefeningen vanwege ks en begin ook nog niet met sporten, maar ik hoop dat het goed komt. Ook blijf ik steken op 71,5 kilo, terwijl ik voorheen 68 kilo woog. BALEN! En o ja, Mika heeft bijna altijd wel poep in zijn luier zitten! Af en toe enkel een natte luier. DOEI!
hier weer een bericht van mij, ik ben jaloers op al die kolvende moeder zoveel afkolven dat wil ik ook maar ja. je hebt baas boven baas. wij hebben ons vorige week aan sex gewaagd, het viel me mee, maar de vermoeidheid houdt ook tegen hoor na die laatste voeding denk ik maar aan 1 ding! slapen! mijn vader is geweest met vriendin, het viel mee maar was ook weer blij dat ze weg waren hoor! even m'n was uit de droger halen en nieuwe enrin en een nieuwe was aanzetten. De vaatwasser is ook net klaar dus ook nog even leeg ruimen want mevr zal zo wel weer komen voor een voeding, en dan moet ik ook nog gauw gaan koken. ik post vanavond nog wel even.
Wat herkenbaar al die verhalen en problemen. Dain zit nu ook bij Michel, nadat ie 1,5 uur in zijn bedje heeft gelegen zonder te slapen. Eve, ik vind het echt knap hoor hoe je dat in je eentje allemaal doet, mijn complimenten! Ik kom hier ook bijna nergens aan toe en dan hebben we ook nog de kraamvisite die tussendoor komt. Als ik eerlijk ben heb ik het daar nu wel mee gehad. Ik kan ook niet precies inschatten hoe laat Dain wil eten, dus afspraken plannen is ook lastig. Ik ga m ook echt niet wakker maken voor de visite. Dain is een echt druktemakertje, hij beweegt onwijs veel met zijn armen en benen en daardoor houdt hij zichzelf volgens mij ook wakker. Je ziet gewoon aan hem dat ie moe is en dan ineens begint ie weer met zijn armen te zwaaien en is weer wakker, erg frustrerend. Over het voeden doet hij nu ook langer, soms heb ik het idee dat ik niet genoeg voeding voor hem heb. Maar eergisteren bij de kinderarts geweest en hij doet het goed, dus dat idee zal wel niet juist zijn. Ik ga even een kop thee voor ons zetten, succes allemaal!