wij kunnen nogal kleppen dan. Wat btreft het slapen. Liene gaat om 21u slapen ten laatste en wordt rond half 9 wakker. Een goed ritme vind ik zelf. Maar ik ga ze ook gaan wakker maken, ten laatste 16u. Dan zal het wel lukken denk ik. Zo, ga slapen, want morgen sta ik de hele dag op een vroedvrouwdag aan de infostand van de vzw borstvoeding. Liene is bij mijn ouders slapen en Tisse gaat mee. We moeten om 6.30u vertrekken, dus kruip in m'n bedje.
@Karin: Zullen we Nick en Fynn een keer samen aan tafel zetten Haha, dat van het 'warm' roepen en blazen (met veel spuug ) klinkt wel erg bekend! De joggingbroek is inmiddels besteld met de tekst: FYNNTASTIC! Op de site van Ikea kun je een matrassentest doen door een aantal vragen te beantwoorden. Bij mij kwamen er 4 geschikte types uit. Die ga ik dus maar als eerste proberen. @Saar: Van 21.00 tot 8.30 is meer dan goed vind ik hoor! Hier was het vannacht weer van 21.00 tot 6.00 Succes en plezier vandaag op de infostand. Waar is het? En ga je een demonstratie geven met Tisse? Fynn wil al een hele tijd niet worden aan- en uitgekleed Ik dacht dat het wel een fase zou zijn maar het duurt nu wel erg lang en ik word er een beetje wanhopig van. Afleiden helpt wel even maar niet lang genoeg. Hij krijst echt alles bij elkaar en raakt op een gegeven moment echt over z'n toeren en in een soort paniek. Hij klemt dan ook heel stijf z'n armpjes tegen z'n lijfje en duwt met alle macht de kleding weer uit of houdt het vast tijdens het uitkleden. Ziet er echt zielig uit. Vind het zo moeilijk om daar mee om te gaan. Begrijp nml echt niet waarom hij dit doet. Wil hem er graag bij helpen zodat het voor ons beiden niet zo'n strijd is maar weet niet hoe. Heb ook al geprobeerd om het hem zelf te laten doen maar dat heeft ook geen blijvend effect. Ben er echt een beetje verdrietig van
hi hi, duckie; achh die demi, nou ik hoop dat dit de laatste keer is dat ze zo heftig verkouden is. beterschap janette; jij ook beterschap met teun vales; ook jij beterschap met wessel hoor eve; ik hoop voor je dat het meevalt mbt fynn zijn haar. tja dat is idd haar eigen schuld, fynn is van geen kwaad bewust zo te horen. wij hadden trouwens geen stoffen banken op het kdv, ivm allergieen en schoonmaken, hadden we een speciale bank uit een kdv-catalogus duikster; ja zo is het nu ook weer hier hoor, ideaal maar we hebben weer een tijd achter de rug dat hij dus moeilijk in slaap viel en wij dus bij hem gingen zitten zodat hij wel in slaap viel. het was toevallig dat ze beide met hun vingertje in hun mond zaten, ze duimen beide nog niet, maar denk dat valerius mss wel gaat duimen want heb hem een paar keer zijn duim in zijn mond zien doen en dan zijn zuigbehoefte erop los zien laten ja.....orlando heeft dit ook nooit gedaan ik kan me voorstellen dat je dit makkelijker vind hoor, alle dgn bij 1 iemand saar; veel plezier vandaag, lijkt me vermoeiend maar een leuke dag eve; het zal niet hoor maar mss heb je een ander wasmiddel de laatste tijd? en kriebelt dit bij fynn? ik weet wel dat een kennis van mij ook bij haar oudste zo'n dilemma heeft gehad met kleding aantrekken, hoop niet voor jouw dat het zo lang duurt als bij haar voor het weer over is zeg maar ik vind het echt rot voor je dat je je er zo bij voelt. dikke knuf van mij hoor fynntastic leuk gevonden wij zijn net naar de tandarts geweest en zijn weer goedgekeurd! orlando vond het erg interessant. zo ga zo valerius even in bad stoppen. gr saskia
ff mijn hondje showen ze stond er zo mooi voor......sorry voor sommige mss helemaal niet interessant... doei doei
Hey Meiden, Ik voel me eventjes iets minder momenteel, alles zit namelijk even tegen hier helaas. De tuintegels gaan stuk, me pc is laatst stuk gegaan, de auto is stuk en me humeur is ook niet je van het helaas. Maar ik ben wel tante geworden vannacht van een heel mooi neeftje, en daar ben ik wel heel blij om. Kom alleen niet reageren, want me oppasbaby is er en me hoofd staat er even niet naar sorry
Hallo allemaal, Met Koen gaat het gelukkig weer beter. Eerlijk gezegd ging het dinsdagmiddag na zijn middagslaapje al een stuk beter. Wel nog wat hangerig en zo maar inmiddels gaat het weer goed. Op een ding na, hij heeft al sinds het weekend geregeld last van diaree. Eten en drinken doet hij goed (behalve dinsdag wat minder) dus daar maak ik me verder niet zo druk over. Maar weet eerlijk gezegd niet wat ik nu het beste kan doen. Die diaree komt toch ergens vanaf zou je zeggen en hij heeft het eigenlijk al vanaf afgelopen weekend. Ik belde vanochtend even de dokter maar kreeg het antwoordapparaat ivm vakantie Vind het ook eigenlijk niet nodig om hier een andere dokter voor te bellen. Wat zouden jullie doen? Even afwachten tot na het weekend? Dan is onze eigen huisarts er weer. Ik ben trouwens gisteren weer gaan werken. Mijn moeder paste op. Vandaag en morgen ook weer werken. Vandaag is oma hier en morgen gaat Koen naar het kdv. Melliemel: Bedankt voor het geboortekaartje. Echt heel erg leuk! Wat een lieve foto's van Orlando en Valerius. Fijn dat alles goed gaat zeg. Bij Orlando had je toen een heel ander begin he? Mooie foto van Tikus. Die mag je ook showen hoor! Duckie: Wat fijn dat alles goed is gegaan met de operatie en dat ze relatief weinig last had. Oh zielig dat ze nu zo verkouden is. Deze afspraak bij het CB is idd een extra consult. Toen ik er de laatste keer was liep Koen nog niet en ze zeiden toen dat ik een extra afspraak zou krijgen in oktober. Nu loopt hij inmiddels al een tijdje maar heb toch nog wat vragen vandaar dat ik deze afspraak gewoon door laat gaan. Saar: Oei, das wel een late Liene die avond. Koen gaat meestal 's middags rond 12-13 uur naar bed en slaapt dan 2 uurtjes of zo. 's Avonds ligt hij er meestal 20 of 20.30 in. Ik ben ook wel voor een make-over-meeting! Eve: ooh spannend, volgende week allebei naar de kapper! Ben heel benieuwd. En we willen natuurlijk foto's zien he? Oooh Hahaha die Fynn! Tja, beetje dom van de juf he? Koen doet ook wel eens erg lastig met aankleden. Broek valt wel mee maar vooral de trui geeft vaak een groot probleem. Ik weet eerlijk gezegd ook niet echt een goede oplossing. Vales: Veel beterschap met Wessel! Duikster: Bedankt voor de tip van de kinderstoel in de keuken. Had ik nog niet bij nagedacht. Deed ik eerder ook wel eens toen hij nog een heel stuk jonger was. Nu maar eens proberen. Debbie: Ooh balen zeg dat ineens alles even niet lekker loopt. Ja, dan komt ook vaak net alles tegelijk. Sterkte. Hoe is het eigenlijk met Noralien? Volgens mij mis ik haar al eventjes hier? Zo, ik ga me maar eens aankleden. Zit nog in pyjama Over een uurtje is m'n moeder hier en dan ga ik werken. Ben eigenlijk nog moe van gisteren En ik ruik weer iets hier... Volgens mij heeft Koen weer diaree... Groetjes Otje
Dit lijkt me wel een goed plan. December is natuurlijk echt geen optie met al die feest-en verjaardagen. Dus dan maar ergens in het nieuwe jaar? Groetjes Otje
ik wilde toch nog even een foto delen met jullie deze is dinsdag met mijn toestel gemaakt. het is net een pop zo vond ik
Slingding leuke foto hoor, Otje misschien inderdaad toch een goed idee he, bedoel de meeting uitstellen tot het nieuwe jaar. Ik had het laatst met Gnessy erover he, wat mij ook leuk lijkt is een keertje met zijn alle naar een dierenpark of iets te gaan. Wat vinden jullie hiervan? Bedoel met een groep krijg je zoieso korting natuurlijk, zouden jullie dit ook leuk vinden?
eve; en degene die het leuk lijkt, hier een site maar is wel duur! maar wie weet...... http://www.depersonalshopper.nl/i_makeo ... 1Qodtlo8yw mss kan ik wel wat regelen met mijn zwager die werkt nml in een kapsalon van rob peetoom.....
mmm... jaa dat lijkt me wel wat haha een mama make-over meeting, en dan zien we er straks allemaal helemaal toppie weer uit hihi
Slingding: Ooh lief zeg die foto. Echt een popje inderdaad. Lijkt wel of ze rode haartjes heeft op de foto of komt dat door de foto? Debbie: Dierenpark is wel leuk hoor maar vraag me af of dat geschikt is met zo'n grote groep. Saskia: Bedankt voor de link. Heb wat zitten neuzen op die site en ziet er echt leuk uit. Ook dat kledingadvies. Maar idd megaduur zeg... poeh... Ik heb vandaag op mijn werk verteld dat ik er mee wil stoppen. Het werd me echt veel te veel allemaal. Ik was gemiddeld tussen de 3 en 4 uur bezig met het bezorgen maar daarvoor was ik ook al tijd kwijt om de post op te halen en dan nog naar de juiste wijk te fietsen (weer 30-45 min. verder). Dus kortom ben ik op een middag toch minstens 4 uur bezig terwijl ik er maar 3 betaald krijg. Ook had ik het idee alleen nog maar aan het werk te zijn. Oke maandag was ik dan vrij en van dinsdag tot en met vrijdag werkte ik de middagen. Alleen als je dan 's ochtends vrij bent ben je toch eigenlijk de hele ochtend bezig met het werken 's middags waardoor je ook niet meer veel kunt doen. Sara zag ik alleen nog 's ochtends voor school en na school was ik vaak nog niet klaar en tegen de tijd dat ik van mijn werk kwam ging ik thuis opruimen en eten maken en was het avond en ben ik gebroken. Ik trok het echt niet meer. Vandaag heb ik gezegd dat ik er dus mee wilde stoppen omdat het me allemaal te veel werd in combinatie met mijn kinderen. Dat begrepen ze wel. Omdat ik nog in mijn proeftijd zit kan ik eigenlijk zo weg maar heb gezegd dat ik deze week nog wel uit werk. Vond ik wel zo netjes. Dus heb vandaag nog gewerkt en morgen nog. Dan is het klaar. Ik vind het goed zo nu. Voorlopig even rustig aan want voelde me best gestresst de laatste tijd. Zo, ik ga nu even tv kijken met Sara. Koen ligt al in bed. Steef ook, die is ziek. Waarschijnlijk buikgriep. Oja, Koen is nog steeds aan de diaree... Groetjes Otje
Het klinkt wss heel erg onaardig maar ik vind Fynn op dit moment echt niet leuk. Hij is zo ontzettend dwars. Niks is goed en hij brult om het minste geringste. Heb op het kdv gevraagd of hij daar ook zo doet maar dat blijkt niet het geval. Bah, ik vind het echt ff niet gezellig zo @Saskia: Nee, heb geen ander wasmiddel. En zoals ik hierboven al schreef doet hij het op het kdv niet. We zullen dus echt door deze fase heen moeten. Wat een superdesuper foto van Tikus! De kleuren en de compositie zijn echt heel mooi. Weet je zeker dat jij die foto hebt gemaakt Is iig een fotowedstrijd waardig! De make-over ziet er goed uit maar is idd wel errug duur. We zullen je zwager dus allemaal even lief moeten aankijken @Debbie: Gefeliciteerd met je neefje! Hoe heet hij? Sterkte verder met alles! De dierentuin vind ik een erg leuk idee! @Otje: Gelukkig gaat het weer beter met Koen. Fynn heeft ook wel es diarree zonder dat hij er verder ziek van is. Ook eet en drinkt hij dan gewoon goed. Geen idee wat het dan is maar tot nu toe is het altijd vanzelf weer over gegaan. En ik snap helemaal hoe je je voelt mbt je werk. Ik werk nu 3 a 4 dagen (om en om) van 9.00-18.00 en ben 's avonds ook gesloopt (ook omdat Fynn pas rond 20.30 gaat slapen). Op m'n vrije dagen ben ik bezig met het huishouden, boodschappen doen etc. Moet eerlijk zeggen dat ik best een beetje 'jaloers' op je ben dat jij de keuze hebt om met werken te stoppen Maar eerlijk is eerlijk, ik zou de afleiding van werk ook weer niet willen missen. Lekker tegenstrijdig Maar goed, ik snap jouw beslissing wel heel goed hoor! @Cynthia: Mooie pop!
Eve lastig dat fynn zo dwars is momenteel, maar ik denk echt dat het een periode is. Thijmen is namelijk ook behoorlijk dwars momenteel, niks is goed en alles is nee. En hij huilt om het minste geringste, bijvoorbeeld al als er een druppel uit ze fles in ze nek valt. Ja dierentuin leek mij ook erg leuk idee, en denk dat het ook wel te doen is met een grote groep hoor. Me neefje heet trouwens Diangelo (vind het niet echt een leuke naam eerlijk gezegd)
@Debbie: Lastige pubers dus Diangelo...mmmm...beetje apart... Vergeet nog te vertellen dat Derek Ogilvie op 30 november in de winkel komt. Dus als Fynn tegen die tijd onverhoopt nog steeds dwars doet... Weet niet of jullie wel es kleertjes bestellen bij www.kleertjes.com maar ik heb een kortingscode voor 20% op alle artikelen (ook de reeds afgeprijsde). Voor de site www.joepiedepoepie.nl heb ik een code voor 15% korting.
Eve: Erg herkenbaar wat je schrijft hoor. Koen was vorige week echt een paar dagen niet te genieten. Inmiddels gaat het nu iets beter gelukkig. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, op zo'n moment vind je je kind gewoon even lekker vervelend Ik heb echt respect voor je hoeveel jij doet in een weekje tijd. Zoveel werken en dan ook nog het huishouden, boodschappen, Fynn, enz enz. En dan zit ik hier wel 's te zeuren als Steef er 's avonds niet is of 1 dagje weg is Schaam me diep hoor Ik houd me aanbevolen voor die kortingscode! Moet nog een winterjas voor Koen. Hij heeft er nu een in 86 en die zit nog prima maar wil er straks een kopen in 92 die hij waarschijnlijk dan volgende winter ook nog goed aan kan. Debbie: Net helemaal vergeten maar gefeliciteerd met je neefje. Ik vind de naam ook niet echt leuk maar ja... ieder z'n ding he? Ben je al op kraamvisite geweest?
he meiden. We zitten op 1600 zie ik. Zoals het er nu uit ziet gaan we verhuizen We hebben constructie met oplevering en kostenplaatje. en daar gaan we beide mee accoord. We gaan of 16 februari of 15 juli aan de slag in het nieuwe huis. Het voorlopige koopcontract moet nog opgesteld worden.... jippie! Nu gauw van ons huis af!
Eve: haha jaa inderdaad lastige peuter pubers , al moet ik zegge dat Thijmen soms ook weer heel lief kan zijn hoor. En hij is laatste tijd ook erg van de knuffels, das dan wel weer heel erg lief. Oww wat leuk Derek Ogilvie, ik zal eerlijk zeggen dat ik wel in hem geloof hoor. Thijmen die heeft genoeg kleding haha, dus ik heb niks aan de code's. Otje ja inderdaad ieder ze ding natuurlijk, want ja dennis en priscilla vonden het wel mooi dus. Nee ben nog niet op kraamvisite geweest en zal er verlopig ook niet van komen denk, want ze woont in nijmegen en zoieso de eerst komende weekende zitten we helaas druk. En helaas is de auto ook nog eens stuk, dus zal volgende maand pas worden denk. Slingding wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd en nu snel van jullie huis af he. Uiteraard wel voor een goede prijs natuurlijk hihi, en alweer op de 1600 jeetje wat kunnen wij kleppen zeg hihi. Maya we kleppen alweer bijna 3 jaar met elkaar ongeveer toch? Ow nee 2 1/2 jaar toch?
Slingding: Wauw super zeg. Dus het gaat nu echt definitief door? Tussen februari en juli zit wel een groot verschil. Waarom is dit als ik vragen mag? Hopelijk wordt jullie huis nu ook snel verkocht. Hebben die mensen nog iets laten horen? Eve: Ik vind Derek Ogilvie wel heel bijzonder wat hij doet. Heb eerder programma's van hem gezien. Gisteravond even gemist. Debbie: Herkenbaar hoor, als Koen zo dwars is kan hij enorm boos zijn en gaan slaan bijvoorbeeld maar het volgende moment aait ie weer of een dikke kus (om het goed te maken ) das ook wel weer erg lief he. Dan ben je die boze bui al snel weer vergeten. Steef heeft de buikgriep goed te pakken. Heeft de halve nacht op het toilet doorgebracht Koen had vanmorgen weer een volle diaree-luier... het houdt wel lang aan. Straks gaat hij naar het kdv. Hij is verder niet ziek dus ik ga er van uit dat het gewoon mag. Dan ga ik nog een paar uurtjes werken en dan zit het erop. Wel een lekker idee. Groetjes Otje