Jeetje, zie to mijn grote 'schrik' dat ik al sinds dinsdagavond niet meer ben langs geweest hier... Ik kreeg vandaag nóg een reactie op een sollicitatie, ook weer een functie bij een accountantskantoor. Hij vroeg of ik volgende week vrijdag kon (euh... nee dus, want dan heb ik al een sollicitatiegesprek...), dus hebben we een afspraak gemaakt voor 7 november. Nu heb ik dus twee ijzers in het vuur dus... @Eve: Jasmijn heeft bij haar eerste kappersbezoek alleen even in de stoel naast me gezeten. Toen ze lekker op haar gemak was, heeft een kapster haar haartjes gekamd en kreeg ze een koekje. Bij de echte knipbeurt ging het vervolgens héél goed... Oei, Fynn zit echt in een peuterpeuberteitsprongetje ! Eén troost: dat gaat over, maar daar koop je op dit moment niets voor... Wie weet kan de babyfluisteraar soelaas bieden... @Melliemel: Mooie hond ! @Debbie: Gefeliciteerd met je kersverse neefje! Sterkte met de mindere dingen... Samen naar de dierentuin is een leuk idee voor volgend voorjaar of zomer ! @Slingding: Kailynn is wel een heel lieve pop op die foto... Ik lees dat jullie nu helemaal tot overeenstemming zijn gekomen met de verkopers. Gefeliciteerd! @Otje: Beterschap voor Steef (enne... laat je niet aansteken hè ?) Wat betreft een 'make-over-meeting' (weer een nieuw soort meeting erbij ): 365,00 vind ik ook wel een beetje (veel) te gek, maar dit bedrag is dan ook inclusief een nieuw set kleding. Ik ben benieuwd wat Rob Peetoom vraagt voor alleen een nieuw kapsel plus muke-up...
uhm nee is ook exclusief kleding 8) het gaat om het idee he rob peetoom heeft trouwens ooit een keer mijn haar gedaan(dit wilde hij toen perse zelf doen nml ) ik reageer later verder.....lola;thnx voor het cd-tje eve; nee heeft mijn zus gemaakt
Inderdaad... Maar wel een lekker verwarrende prijslijst dan. Het staat er zo... Tarieven* Het tarief voor de complete Makeover inclusief hairstyling, make-up en winkelen voor één nieuwe kleding outfit is: Bedrijven 365,00 p/p exclusief BTW Particulieren 365,00 p/p inclusief BTW *De hier genoemde tarieven zijn exclusief het kledingbudget. Voor het aanschaffen van één complete set kleding, inclusief schoenen, moet u denken aan een minimaal budget van 250,00.
Hoi meiden van dec. 2006 mama's! Vraagje: klopt het dat er een stuk is gewist! in dit topic. Ik wilde nl. iets terug lezen. ik ben bevallen op 25 december 2006 en heb toen snachts hier ook gepost...we zitten nu op een gesloten forum. jan. mama's)
hallo allemaal: December 2006 mamma's ik ben onlangs op deze site gekomen en ontdekt enu pas deze rubriek ik heb ook een zoontje van 18 december 2006 Ramón (zie foto) misschien kom ik hier ook zo nu en dan even lezen/posten
@Duikster: Dat Nick de hele dag met een krukje rondsjouwt, is zooooo herkenbaar. Demi doet namelijk op het moment ook niets anders. Het krukje gaat overal mee naar toe en ze gebruikt het om in haar stoel te komen, op de bank te klimmen en als ze de kans krijgt om op de salontafel te gaan staan . Da's dan dus weer niet helemaal de bedoeling. En ze gaat er ook overal op zitten om ergens te gaan spelen. En omgekeerd dient het als poppenbedje @Vales: Hoe is het nu met Wessel? @Debbie: Kop, op! Sterkte met alles. @Otje: Hoe'st met koen? Ik had al het idee dat het werken je veels te veel werd. Fijn dat je een knoop hebt doorgehakt. @Eve: Hahaha, dat lijkt me lachen een meeting met Derek Olgilvie. Wie weet wat Fynn allemaal op z'n heupen heeft Maar nu even serieus....wat balen dat hij zo dwars is, dat lijkt me erg vermoeiend. Hopelijk is het snel weer over. @Lola: Jij gaat goed met de soll.gesprekken! @Muisje: Ik geloof niet dat er hier iets gewist is. @SeRa: Welkom! Gezellig als je met ons mee komt kletsen! Vwb meetings: Een make-over meeting van 365 euro....nog in geen 365 jaar . Wat wel leuk is is zo'n kleurenworkshop ofzo. Meeting met kids in de dierentuin lijkt me ook leuk. Jeroen en ik hebben vandaag ons geboortekaartje en de tekst uitgezocht. Weer iets wat we nog moeten doen en weer van ons lijstje af kunnen strepen.
@Otje: Hoe gaat het in de ziekenboeg? En hoe gaat het met je zus? Kan ze al een beetje wennen daar? @Muisje: Je hebt in het bevallingstopic gepost en dat is idd verdwenen... @SeRa: Welkom! Ben op een andere aanpak overgegaan wat Fynn betreft. Eerst ging ik de strijd met hem aan (ondanks dat ik overal had gelezen dat je dat toch niet wint ). Nu laat ik hem gewoon en dan komt het dus vanzelf goed. Voorbeeld: 's ochtends wil hij geen schone luier aan en aangekleed worden. Eerst zette ik dan gewoon door met veel gebrul als gevolg. Nu laat ik hem in z'n bed staan (ben erg blij dat hij nog z'n spijlenbedje heeft), ga zelf wat anders doen en zeg met tussenpozes: Nu gaan we een schone luier omdoen. Als hij dan zegt: NEE, dan laat ik hem in z'n bed. Op een gegeven moment zegt hij dan uit zichzelf: Mama, Fynn luier. En dan gaat het goed. Zelfde doe ik met uitkleden. Kost wel wat meer tijd maar hoop dat het zo steeds beter gaat
sera: welkom hier! Ik ben heel beroerd van de medicijnen zeg. 2.5 uur geslapen en de rest alleen maar heel misselijk geweest. Op den duur maar een emmer gehaald voor het geval dat....
Slingding balen zeg dzat je zo beroerd bent van de medicijnen, en 2.5 uur slapen is echt niet veel hoor jeetje. Hoe voel je je nu? Ik hoop echt dat je je snel beter voelt en een beetje bij kan slapen meis, heel veel sterkte. Eve dat klinkt inderdaad als een goede aanpak, hopelijk blijft het werken en gaat het steeds beter. Ik kan dat bij Thijmen zoieso niet meer doen haha, maar als die in zo een bui is dan laat ik hem wel gewoon in ze kamer en zeg ik wel eens dan niet hoor zoek het maar uit haha. Duikster ook hier eentje die veel met zijn krukje rondsjouwt, hij gaat er vooral op staan om ergens bij te kunnen of om goed naar buiten te kunnen kijken. Al moet ik zeggen dat ik er niet altijd blij mee ben hoor, en vind het soms zo eng. Sera welkom hierzo, leuke foto van je zoontje Otje heel erg veel beterschap voor steef, en hoe is het nu met koen? Lola jeetje je gaat lekker he met sollicitaties, hopelijk heb je binnenkort een nieuwe en leuke baan
Goedemorgen. Heb het de afgelopen tijd zo druk gehad, dat ik er niet aan toe ben gekomen hier mijn neus ff te laten zien. Eve, die aanpak werkt bij Jikke ook het beste. Fijn dat het bij Fynn ook werkt. Hoop dat het een stukje rust brengt, want een strijd met je kind kan zó vermoeiend zijn! Muisje, dan heb je waarschijnlijk idd in het bevallingslijstforum gepost. Dat bestaat nog gewoon hoor, maar je kan er niet meer posten. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=6405 Maare, als je on december bevallen bent, waarom zit je dan bij de januarimama's? Ik heb net eens even wat terug gekeken in het bevallingslijsttopic van destijds. Echt leuk om te lezen. Kwam mijn eigen verhaal over weeën die niet doorzette weer tegen. Ik beleefde dat toen heel anders dan dat ik er nu op terug kijk. Ook wel leuk om te zien dat er weer een aantal mama's zie toen meeschreven, weer mama of zwanger zijn. Zo heeft Lientje nu een zoontje van 3 dgn oud. Sera, welkom! Slingding, gefeliciteerd! Had je natuurlijk al gesproken, maar echt gaaf dat de koop definitief doorgaat. Ik duim voor een hele snelle verkoop van jullie oude huis. Duckie, hoe gaat het nu met Demi? Noura, hoe is het met Anissa? Het lijkt erop dat hier eindelijk de rust een beetje gaat wederkeren. We hebben echt heel veel gedoe gehad met de hypotheek (zelfs "mot" gehad met een adviseur). We hadden een goedkeuring, maar deze werd op het laatste moment door een of andere hoge piet terug getrokken (kredietcrisis hé!). 2x uitstel van de ontbindende voorwaarden aan moeten vragen. Er zijn bij ons een aantal factoren waardoor het erg moeizaam ging terwijl het op basis van inkomen geen enkel probleem zou moeten zijn. Maar nu is het dan EINDELIJK rond. De koopakte van ons oude huis is getekend. Nu maar hopen dat hij niet terug hoeft te vallen op de ontbindende voorwaarden. We gaan vandaag naar het dolfinarium. We hebben nog vrijkaartjes en het is dit weekend voor het laatst. Mooi weer, dus we gaan er nog maar even gebruik van maken.
hier is de topic van Lientje dat ze bevallen is: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 06#3521506 Ze woont hier in zeeland en ik wist dat ze op het punt van bevallen stond. Norlalien: super dat het nu rond is met de hypotheek. Wij moeten dit traject nog door. veel plezier vandaag! Duckie: hoe is het met jou enje kleine meid? Eve: goed idee om het zo te doen. de misselijkheid zakt wat na een glas cola en een appel.
@Cynthia: Getver, wat balen dat je er zo beroerd van bent. Maar wss is dat een bijwerking die na een tijdje overgaat, toch? @Noralien: Goed om te lezen dat het bij Jikke ook goed werkt. Pfff, wat een gedoe rondom de hypotheek. Nu maar ff ontspannen in het Dolfinarium. Hoop dat alles goed gaat met de parkeerplaats... Heb trouwens Fynn's 'rapport' van het kdv weer binnen. Nogal 'saai' want iedere vraag was met 'ja' beantwoord Leuk om te lezen dat Fynn een vrolijk en sociaal mannetje is wat goed kan spelen, eten, drinken en vooral van muziek, dansen en Ana (z'n vriendinnetje dus) houdt. Knutselen vindt hij ook leuk maar blijft niet lang geconcentreerd. Het luisteren gaat inmiddels ook veel beter. En...hij kan erg goed opruimen! Tja, als je dat allemaal leest kun je je niet voorstellen dat hij thuis af en toe zo'n draakje is Leuk ook al die verhalen over de krukjes Kan er niet aan mee doen want Fynn heeft geen krukje...
@Eve; Fijn dat de nieuwe aanpak werkt. En aangezien hij zich op het kdv zo voorbeeldig gedraagt, is hij dus inderdaad flink mama aan het uittesten op haar grenzen! Wel fijn dat het allemaal zo lekker loopt op het kdv. Wij hebben begin november ook weer het jaarlijkse "kwartiertje". @Cynthia: Gadver, wat balen dat die medicijnen zo'n bijwerkingen geven. Ik hoop dat je maag er wat aan went, want zo misselijk zijn is ook niks (ik kan het weten ) @Noralien: Leuk is dat he, het bevallingstopic teruglezen. Fijn dat de hypotheek dan toch rond is. Het zijn slechte tijden in de financiele wereld, en dat merk je blijkbaar direct. Wij hebben trouwens ook nog vrijkaartjes van het dolfinarium, ben bang dat die niet meer op komen. Ik kon ze ook niet aan iemand anders geven, want ze zijn persoonlijk op naam. Onze verbouwing wordt trouwens steeds groter en meer. Jeroen is vandaag nu weer bezig met het zetten van een extra wandje op de zolder. Het wordt allemaal erg mooi, maar we zijn het allebei wel hartstikke beu. Ik wil ook wel eens gewoon gezellig met m'n gezin samen zijn, in plaats van dat Jeroen altijd alleen maar aan het klussen is. Maar eerlijk is eerlijk, het huis wordt er echt veel mooier en praktischer van. Ik heb vanochtend Demi's speelgoed een flinke opruim- en schoonmaakbeurt gegeven en er is flink wat speelgoed naar zolder gegaan. Maar ik moet zeggen dat ze ook wel toe is aan wat nieuw speelgoed. Maar met sinterklaas en haar verjaardag voor de boeg komt dat wel goed.
Denken julle er aan dat de klok wordt verzet vannacht? Succes voor de mama's met de vroege vogels, want het is toch altijd weer even omschakelen!
ik heb kailynn een half uur langer op gehouden, niet dat het gaat helpen vrees ik. Ze is tegenwoordig wat vroeger wakker....
Eve: waar vind ik die matrassentest dan? en ja...laten we dat doen fijn he die zelfbepalende kids....grrr... nog een tip voor je: Bij het kruidvat hebben ze deze week kinderwekkers in de winkel. Ziet er leuk uit, ik het de olifantvariant. Maar het is bedoeld voor kinderen om langer in bed te liggen/te leren wanneer ze op mogen staan. 's avonds voor het slapen gaan doe je samen met je kind de oogjes dicht waarmee je het alarm instelt. De volgende ochtend gaan dan op de alarmtijd de oogjes open (met of zonder geluid, zelf in te stellen). Dat is de tijd dat je kind uit bed mag...Hij kan het dus zelf zien aan de oogjes. 15 euro... Heb de naam Derek Ogilvie al vaak horen vallen, maar weet eigenlijk niet wat die nu doet ....bloos.... fijn dat de nieuwe aanpak lijkt te werken met Fynn. HIer doe ik dat met o.a. avondeten ook. Hij wil meestal niet, maar dan negeer ik hem gewoon en vaak pakt hij dan toch nog wel wat.... o ja...dat krukje...is eigenlijk voor mezelf om overal bij te kunnen in de hoge kasten in de keuken... mooie hond Mellliemel Slingding: gefeliciteerd! een nieuw huis....heerlijk hoor. Nu hopen dat je eigen huis ook snel weg is. pff hoop dat je snel aan de medicatie gewend raakt. Die bijwerkingen zijn niet fijn zo. hihi ben eigenlijk wel benieuwd wat een 'make-over' persoon bij mij zou willen doen. Zou ik me dan nog mezelf voelen? Otje: goed dat je voor rust in de tent gekozen hebt. ik krijg de was hier trouwens nooit weggewerkt sinds Chris er is....ben blij dat ik iemand heb die komt schoonmaken anders kwam ik ook nergens meer aan toe behalve werken en huishouden. Beterschap in je huis... Wow Lola: nog een sollicitatie! straks mag je nog gaan kiezen...Hoop echt dat een van beiden iets gaat opleveren. Sera welkom! Duckie: alweer een stapje verder geboortekaartjes! en ik snap heel goed je verhaal dat je dat verbouwen zo beu bent. Klinkt nog zo bekend. Het is fijn dat het gebeurd, ons huis is er ook echt mooier van geworden, maar ik wilde ook nog wel eens wat anders doen....Hoop dat het toch lekker snel gaat lukken nu om het af te ronden. Hoe sta je nu met je werk? lukt het nog of ben je nog steeds helemaal ziekgemeld? en de klok...tja ik zie het wel... Noralien: heerlijk dat de hypotheek nu echt rond is. Leuk geweest in het dolfinarium? Vandaag overdag moest Frank lesgeven. Ben even naar mijn schoonouders geweest en nog even met mijn schoonmoeder en kids de stad in. Heb 2 leuke patronen uitgezocht in een garenwinkel en mijn schoonmoeder kan nu weer aan de slag om truien te breien voor de kids. Zij blij, ik blij. Heb voor Nick een trui uitgekozen met een pinguin (pinin volgens Nick) erop, waarvan de poten van het beestje er uit komen, dus los van de trui. Ben benieuwd wat hij ervan vindt. Hij vond het plaatje van de trui in elk geval leuk. Gisteren lekker weer even uit eten geweest met mijn oude opleidingsgenootjes, tussen de voedingen door. Moet zeggen dat het toch erg fijn zou zijn als Chris zijn flessen beter zou drinken, dan zat ik wat relaxter als ik een keer weg wil. Gisterenavond zat ik in de auto naar huis en werd ik door Frank gebeld dat Chris al wakker was...Grr.. normaal maak ik hem bijna altijd wakker voor de laatste voeding en nu...tja...dat is altijd he....
Hallo ben ik weer! Wessel is gelukkig weer beter. Ik ben weer aan het werk de 1ste 3 dagen zijn weer achter de rug. Ik moet wel weer wennen aan het hele vroege opstaan. Volgens mij ga ik nu aan de beurt zijn met ziek worden heb onwijze last van me keel het voelt heel droog en als of er iets vast zit heel irritant maarja gaat wel weer over. @Eve ja en hij heeft ook weleens dagen er tussen zitten dat hij rond 9 uur wakker word en heel af en toe een uitschieter naar rond 10en toe..zoals je begrijpt vind ik dat niet erg Wat lastig zeg dat Fynn zich niet wil laten aankleden,ik zou ook echt niet weten waarom hij dat niet wil Ik lees je nieuwe aanpak ik hoop dat het gaat helpen en het steeds beter gaat,succes! Leuk zeg dat Fynn al een rapport krijgt @Karin ik vind het nu echt wel lekker hoor om te gaan sporten en als ik een paar dagen niet ben geweest dan word ik onrustig en wil ik gewoon ff me lekker me in het zweet werken(had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen) Fijn dat de Efteling zo leuk was Leuk zeg dat je schoonmoeder truien gaat breien! Jammer genoeg heb ik niemand om me heen die kan breien vind het namelijk echt leuk van die zelfgemaakte truien Tja idd zal je altijd zien hopelijk gaat Chris snel goed aan de fles zodat jij rustig is een keer weg kan. @Saskia wat een prachtige foto van Tikus! @Slingding wat een mooie foto van Kailynn,ze lijkt daar idd net een pop. Jullie hebben een huis gekocht,Gefeliciteerd @Otje ik snap dat je geen zin meer had in post lopen ten 1ste is het zwaar en ten 2de is er niks aan,vind ik dan. En ik zou willen dat ik daar ook voor kon kiezen om te stoppen met werken en me alleen bezig te houden met me kindje en nagels zetten. Blijft Koen nu naar het kdv gaan nu je stopt met werken? Beterschap met je man en Koen. @Lola spannend zeg met al die sollicitaties hopelijk krijg je een leuke baan. @Sera24 Welkom. @Duckie met Wessel gaat alles goed,lief dat je het vraagt Wat fijn dat jullie het geboortekaartje met tekst van jullie lijst af kan strepen. Ik was de klok helemaal vergeten gelukkig heb ik Wessel wel iets later naar bed gebracht dan normaal namelijk om kwart voor 8,we zullen morgen wel zien hoelaat hij wakker gaat worden. @Noralien gelukkig is het dan nu toch helemaal rond.
Bah, ik haat de wintertijd Vroeger keek ik er echt naar uit. Toen betekende het immers een uurtje langer slapen. Nu echter een uurtje eerder op. Fynn wordt de laatste tijd gelukkig regelmatig tegen 7.00 wakker dus dat was vanmorgen 6.00. Valt nog mee maar Fynn kennende duurt het weer lang voordat ie het nieuwe ritme te pakken heeft en zitten we dus voorlopig aan 6.00 vast @Duckie: Hoe lang denk je dat de verbouwing nog gaat duren? Kan me goed voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent. Heb gisteren bij de Hema een speelbord gekocht met vilten boerderijdieren etc. Die kun je er dus opplakken en weer af halen. Fynn vindt het erg leuk om er steeds weer iets anders van te maken. Ook hij was echt toe aan weer es wat ander speelgoed. @Karin: Hier vind je de test: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... oom/10609/ En dan even 'matrassengids' aanklikken. Heb de klokken iid gezien. Maar ik denk dat Fynn nog net iets te klein is om het te begrijpen. Bovendien ben ik ook bang dat hij gewoon heel hard iets gaat liggen roepen in de trant van: Ogen nog dicht! Maar als hij wat groter is ga ik er zeker een kopen. Wie weet slaapt hij dan echter inmiddels al veeeeel langer...Derek Ogilvie is de babyfluisteraar en doet nu allerlei readings en ziet geesten etc. Ik geloof er zelf geen ene snars van maar wil em wel es in het echt aan het werk zien. Ben benieuwd naar het eindresultaat van de truien. Vond het als kind echt vreselijk als ik een zelfgebreide trui van m'n oma kreeg Hier is een pinguin een pinkie Hoe gaat het trouwens met je moeder?
hallo allemaal, Gisteren is onze Tisse dus 6 maanden geworden en hebben we ook zijn eerste tandje ontdekt. Als dat niet volgens 'het boekje' is... Gisteren hebben we ook de cadeau's voor (van) de goede man al gaan kopen. Hier is het dus zo dat Liene en Tisse hun schoen zetten op 5.12 en da op 6.12 ligt er vanalles in dat de Sint 's nachts heeft gebracht dan. Om 5.12 hebben we dus ook Liene haar verjaardagsfeestje en als verrassing komt dan om 20.30u de Sint en zijn Piet langs. Ze brengen dan snoep en dan gaan we de schoen zetten en dan naar bed. We hebben alles al gaan kopen omdat je dit weekens korting kreeg. 5% op je 1ste artikel, 10% op het 2de, 15% op het 3de, 20¨% op het 4de en 25% op het 5de. En jemocht zelf kiezen wat je waar op kleefde. Ik zal even showen wat we hebben gekozen...