December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Eve: Ik heb ook geen grote familie hoor. Ik heb maar één zus (met één kindje) en mijn vader leeft al 23 jaar niet meer.
    Roy heeft wel een grote familie (4 zussen en een hele hoop neven en nichten), maar die familie hangt eerlijk gezegd als los zand aan elkaar. Ze zijn zelden met de hele kliek bij elkaar en er is aan die kant aan helemaal geen animo om met kerst of zo met de hele club bij elkaar te zijn.
    Om je een idee te geven: Roy jongste zus is nog niet eens op kraamviste geweest en zijn oudste zus pas twee weken geleden... :rolleyes:

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Noura bah luizen krijg er meteen jeuk van blugh, en succes met de echo wanneer krijg je die?

Eve balen en sorry meis dat je meteen op de feiten gedrukt wordt, maar zeg nou zelf opzich hoef je geen grote familie te hebben om sinterklaas te vieren toch? wij vieren het ook alleen met mijn moeder en stiefvader, maya dat heeft zo zijn redens waar ik me niet over uitlaat op et forum.

En k snap dat het je pijn doet hoor meis dat je het Fynn niet kan geven, maar maak er desnoods zelf gewoon een leuke en gezellige pakjesavond van of nodig gewoon gezellig je ouders uit?

Thijmen die heeft dus nog steeds een speen, al moet ik zeggen dat ik het echt wel probeer te minderen hoor.

3. Ik wilde net een leuke voor je uitzoeken, toen ik moest concluderen dat Emma eigenlijk voornamelijk met kraambezoek op de foto staat. Ik zal vandaag dus nog maar eens een leuke van Emma alleen maken... :D

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @eve hier ook geen grote familie hoor....
    me broer en schoonzus en hun 2 kids wonen in Frankrijk en komen zo wie zo niet.. te ver...
    en dan is alleen me vader en moeder er nog en ja dan van Wijnand zijn kant zijn ouders en broer....
    bij mij thuis doen we al jaren niets meer aan kado's..omdat het opsturen gewoon te duur is...en bij Wijnand thuis deden ze al kerstkado's dus dat hebben we er nog ff in gehouden totdat Teun wat groter is en het snapt van sinterklaas dan gaan we tijdelijk naar 5-12 al is het wel net voor zijn verjaardag....

@Debbie hier nooit een speen gehad...

@Cynthia ik hoop dat het snel beter gaat met de bijwerkingen wat ik heb ze ook allemaal gehad en dan ook helaas de ergste vorm ervan...wens jou het niet toe...1 troost met afbouwen had ik weinig last...

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Eve wij hebben ook geen hele grote familie.
    Wij gaan het waarschijnlijk gewoon met zijn 3en vieren.
    En ik heb bijv nooit een opa of oma gehad en ook geen neefjes of nichtjes en ik heb het geen moment gemist!(ik heb ze weleens gezien en we zijn er weleens mee om gegaan maar het is een erg moeilijke familie die je beter kwijt dan rijk kan zijn ;) )
    Het belangrijkste is dat Fynn van jou en je vader en moeder alle liefde van de wereld krijgt en dat krijgt hij dus hij zal vast niks missen ;)

@Noura hé bah hoofdluis :( hopelijk zijn ze snel weg.
    En het zit jullie idd niet mee veel sterkte en hopelijk valt het mee.

@Saskia bij Wessel lag na 6 dagen zijn navel eraf maar het is wel een paar weken en nattig/beetje bloed geweest.
    Ik was er toen ook een keer voor naar het cb geweest.

@Lola wat super dat Emma haar sleutelbeentje goed is genezen en ze is lekker aangekomen van jou bv zo te lezen :D

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik zat het net te lezen
    dat word afkicken......

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat wordt zeker afkicken....
    gelukkig bestaat er nog msn en hyves

8. Nynke, wat een supersupernieuws!
    Geniet ervan!

9. Straks zal ik de sintcadeautes showen, maar de laptop begon raar te doen van de week.

Lola, Tisse kwam in het begin elke week 500 gram bij! Nu gaat het (gelukkig) wat trager.

Saskia, hier was het naveltje van Tisse na het afvallen ook nat en bloederig. Dat waren de 3 aders die dan stuksprongen. Stinken dat het deed... Ik heb het toen ook gevraagd omdat het bij Liene dadelijk droog was en mijn vk zei dat je 2 manieren hebt, nat en droog.

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Halloooo allemaal,

Zooo, even tijd voor het forum.
    Vanochtend even boodschapjes gedaan met Koen en ben daarna met een vriendin en haar dochtertje naar Ballorig in Venlo geweest. Die zit er nog niet zo lang en we waren er nog nooit geweest dus besloten we op een maandagochtend te gaan omdat het dan waarschijnlijk lekker rustig is. En dat was het ook hoor. Het was echt ontzettend leuk. Koen heeft enorm veel plezier gehad. We waren er om 10 uur en tegen 12 uur ben ik naar huis gereden. Het is maar 10 minuutjes met de auto maar Koen viel de laatste 2 minuten in slaap en toen moest ik hem thuis voor de deur wakker maken. Vond ie echt niet leuk. Thuis even wat te eten gegeven en daarna 12.30 uur in bed gestopt en daar heeft hij heerlijk geslapen tot 15.15 uur.
    Nu is hij even wandelen met oma.

Bedankt voor jullie reacties over het praten! Ik ga me er dus gewoon zo min mogelijk druk om maken ;)

Nynke: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik beloof gauw weer te reageren... Moet nog vanalles doen nu. Tot heel gauw en groetjes van Otje

11. Op verzoek van Eve... ;)

12. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi hoi!

Ik ben weer thuis!
    Vorige week donderdag met ik met Thijs met de trein naar Zeeland gegaan, het is uit en thuis een reis van 3 uur, maar het ging echt super goed. Ik was zo trots op hem. Voor in de trein had ik boekjes, papier en viltstiften mee en daarmee heeft hij zich prima vermaakt tot hij in slaap viel. Toen hij wakker werd waren we al bij Bergen op Zoom en zijn we een boterham gaan eten. Toen die op waren waren we er al bijna. Bij mijn ouders een paar leuke dagen gehad. Vrijdagavond kwam Pieter en zijn we samen doorgereden naar gent. Het was wel even erg balen want 2 uur voor Pieter kwam begon Thijs over te geven. Zo zielig en ik wilde eigenlijk helemaal niet meer weg. Maar omdat Gent niet zo erg ver weg is (we zouden dus zo weer terug kunnen zijn), toch maar gegaan. Met Thijs ging het uiteindelijk snel weer beter, en wij hebben het heerlijk gehad! Lekker gewinkeld, gelunchd, bijgekletst en maar ook goed gepraat . Echt heel fijn!
    Nu is Thijs nog bij ouders. Morgen heeft mijn moeder oppasdag, daarom is hij gebleven. Ik mis hem nu behoorlijk.....Morgenavond is hij gelukkig weer thuis.

Saartje: waar had jij ook al weer "op kot " gezeten? Ik was het vergeten, ben wel benieuwd waar het was!
    Ik had vandaag een "Liene" in mijn klas voor een spiciale les en ik kon me helemaal voorstellen dan jullie Liene er ook zo uit zal zien als ze 7 is! was echt een grappig meisje!

Nynke: wat een supernieuws zeg! Jullie hebben er erg lang op moeten wachten, maar nu is het gewoon zo ver!

wij gaan wel Sinterklaas vieren bij de ouders van Pieter, ook maar met een klein groepje. Ik heb het ook hoor Eve, dat ik denkend aan alle neefjes en nichtjes waarmee ik ben opgegroeid, het erg jammer vind dat er hier geen andere kinderen in de familie zijn. Mijn zus zal nooit kinderen krijgen en Pieters broer is zo aan het flierefluiten, dat kan nog wel 10 jaar duren voor er daar een neefje of nichtje wordt geboren.

Ik wil ook wel naar de Sint Maarten opocht hier, niet voor het snoep, maar wel voor de lampionnenoptocht. De Sint intocht lijkt me ook leuk dit jaar. Echt leuk dat deze dingen nu kunnen!

Lola: ik zie veel gelijkenis met Jasmijn! Ook zo'n prethoofdje!

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    So die Demi! echt een bikkel als ik het zo lees ja.

Nynke! eindelijk dan. gefeliciteerd! eindelijke en brusje op komst voor Jiri.

vervelend Debbie die tuintegels. Kan me voorstellen dat je er weinig zin in hebt om dat weer helemaal op te breken.
    Chris heeft een speen, als spuugt hij hem vaker uit dan hij hem inhoudt :) Nick al heel lang niet meer.
    en waarschijnlijk gaat Nick ook naar de peuterspeelzaal, maar moet nog even kijken of ik het gecombineerd krijg met mijn werk.

Eve: ik vind de wintertijd eigenlijk toch wel lekker, maar ben het met je eens dat het nog even niet zo heel leuk is. Nou ligt het hier niet aan de wintertijd, maar aan een Chrisje die besloten heeft dat hij zich kan omrollen en nu wel 5x in de nacht wakker is....
    enne... de beveiliging was te laat hoor, de snoer was al door en toen ging het apparaat dus vanzelf uit...
    Hopelijk slaag je nog voor een wekker.
    De operatie van mijn moeder zou inderdaad ook wel risicovol zijn. en heerlijk inderdaad wat kleinkinderen kunnen doen.
    wij vieren sinterklaas met mijn ouders en wsl. op het werk bij Frank.

Wow Lola: Emma groeit als kool! wat jammer dat er op het KDV in de groep al 2 andere emma's zijn. Het is ook een mooie naam... Hier was Chris de eerste maand overigens ook een kilo zwaarder geworden, daarna ging het langzamer 500 gram in een maand of zo...
    wat heb jij toch twee modelkids wat slapen betreft...misschien moet ik ook maar eens een kadootje van Chris maken...helaas dat zit er niet meer in met zijn rolkunsten.
    oh oh die foto van Emma knipogend! geweldig! Ze ziet er welvarend uit.

slingding heerlijk hoor het voorlopig koopcontract rond. recht van overpad al op papier?
    KDV middelburg, zit daar nog een lange wachttijd op?

He Noura: vervelend laptop kapot. en hoofdluis...pfff lijkt me ook echt drama. Wanneer wordt er naar Anissa's heupjes gekeken?

nou ik ben echt gebroken na afgelopen nacht en vandaag het werk. Ga zo dus lekker onder de wol...

14. aan het Sint Pietersplein.

15. Hallo allemaal,

zo heb wat meer tijd nu...

Otje, ik zou meer zeker niet druk in maken. Op het kdv waar ik werkte, zagen we vaak zo'n kindjes die niet of nauwelijks spraken. Eenmaal naar school was dat zo bijgebeend.

Duckie, wat schattig van Demi om zichzelf een bikkel te noemen. Ook wel waar trouwens, zo vallen en er zo weinig van zeggen...

Eve, ik heb nog een 'winteruurverhaal' voor jou... deze ochtend werd Tisse om kwart voor 7 wakker. Normaal is dit rond 8u. Ik tel even met mijn slaapdronkenkop uit hoe laat het dus in zomertijd was. Kwart voor 6 bereken ik. 'Neen', denk ik, 'daar gaan we niet mee beginnen.' Dus sus ik hem in slaap. Hij sliep verder tot half 9 winteruur. Maar deze voormiddag viel mijn 'frank'. Het was helemaal geen kwart voor 6 zomeruur, maar kwart voor 8.... :oops: :oops: Misschien kan je dit ook eens proberen... ;)

Lola, mooie foto's van Emma. Ik zal er zo ook eens van Tisse plaatsen. Dat er al 2 Emma's zijn, wil alleen maar zeggen dat je een supermooie naam hebt gekozen!

Ik zag de link van het verhuizen ook. Hopelijk duurt het niet te lang...

Noura, veel succes met de hoofdluis!

Lies, klinkt als een gezellig weekendje. Waar hebben jullie juist gelogeerd in Gent?

Eve, wij doen niet aan zo'n Sinterklaas als in Nederland. Maar wij vieren wel Liene haar verjaardag. Kan me voorstellen dat je het wel leuk lijkt, een grote familie, maar beter een kleine waar iedereen elkaar graag ziet. Hier wel een grote, maarik moet altijd naamkaartjes plaatsen om iedereen op z'n plaats te houden, want anders duurt het feest niet lang...

16. Dit is voor Liene haar verjaardag...
    Een plop leerboek van V-tech, omkleuren enzo te leren.

17. Voor Liene haar sinterklaas bij mijn ouders:
    Ze houdt zo van muziek, dus dan kan ze zelf cd'tjes draaien.

Deel Deze Pagina