Eve, wat zien jullie er beide knap uit. Echt waar. Debbie, wat grappig dat Thijmen dat zelf heeft opgepakt. Zo zie je toch dat ze veel oppikken wanneer ze tv kijken. Ik kijk altijd naar een ziekenhuisserie als ik strijk. Meestal slaapt Liene dan, maar laatst was ze wakker. Ik had de serie, zonder nadenken, opgezet en ineens zei Liene: 'Oei, pijn, kijk mama, pijn.' Zag je een bebloede man verfrommeld in zijn wagen zitten... Snel afgezet, maar 's avonds vertelde ze het nog een keer tegen Ben... Janette, ja dat heb je dan met foto's. Op elke foto staat er wel iemand dom te kijken of net niet. Maar ik denk toch dat jullie een geslaagd cadeau hebben!
Ik heb trouwens voor mijn grootvader een das gekocht. En voor mijn grootmoeder een heel goedkope ketting. Ze is dementerend en anders is ze jaloers als zij niks krijgt. Ik vind trouwens ook dat hier in België overdreven wordt met cadeaus. Ben en ik doen daar dus niet aan mee. Vaak knutsel ik met Liene een cadeau of bak of kook zelf iets. Dus op dat gebied ben ik al helemaal vernederlandst.
Eve: Wat fijn dat Fynn vanochtend tot 7.15 geslapen heeft. Dat gaat de goede kant op! Koen was vanochtend om 6 uur wakker. Dacht echt: Ojee! Maar na 5 minuutjes zeuren is hij weer in slaap gevallen tot 7.45. Gelukkig maar. Oh trouwens, die glijbaan was niet alleen voor de kleintjes. Ja om op te zitten wel maar de grotere kinderen gingen er op staan wat ook erg leuk was om te zien (en vast ook om te doen) Wat fijn dat Fynn zich zo goed heeft gedragen. Stoer koppie! Ik vind jou nieuwe kapsel ook echt heel leuk. Je staat er leuk op hoor. Maar ja, het is gewoon een gegeven dat volgens mij iedereen zichzelf vreselijk vind op de foto. Lola: Leuk zeg om een foto van Jasmijn te zien op een bijna dezelfde baan! Bij ons waren er geen sleetjes bij. En Koen vond dat bibberen echt super grappig. Hij maakte er ook een geluid bij en dat hoort dan heel bibberig aan Als je goed luisterd naar het filmpje dan hoor je het. Mamav2: Koen heeft nu in broeken 86 en truitjes 86 of 92. Janette: Leuk hoor die foto's van Teun. Grote vent wordt het ook zeg. Debbie: Wat knap dat Thijmen zowel in het nederlands als engels kan tellen! Mag je zeker trots op zijn hoor. Als ik zeg 1... 2... dan doet Koen mee met zijn vingertjes, dat vind ik al heel wat Ik moest vanochtend wel even heel erg lachen. Ik had zin in een koekje bij de koffie dus ik zei tegen Koen: Wil je ook een koekje? Zegt ie: "nee"! Echt heel duidelijk. Terwijl hij hiervoor altijd met zijn hoofdje schudde als hij nee bedoelde. Ja ja, langzamerhand gaan we vooruit Saar: Gefeliciteerd met je opa's verjaardag en hun 50-jarig huwelijk. Wauw wat een tijd al zeg. Ik heb Koen nu officieel afgemeld van het kdv. De opzegtermijn is 2 maanden dus eind december viert hij er nog zijn 2e verjaardag maar dan ook tevens zijn afscheid. Wel een raar idee nog hoor. Hij heeft het toch ook erg leuk daar. Maar ja... volgend jaar mag ie dan naar de psz. Hij is nu naar het kdv. Hij gaat dus nog tot eind december 2 middagen (dinsdag en vrijdag) per week. Ook wel even lekker. Kan ik wat doen in huis en zo. Groetjes Otje
Oja, wil dit nog even kwijt. Vanochtend bracht ik Koen naar het kdv rond 11.15 uur. Er liep een vaste leidster rond en een (jonge) stagaire zat aan tafel met 1 jongetje en een andere leidster was met een paar kindjes buiten omdat het nog zo'n lekker weer was. Ik was ongeveer 5-10 minuutjes op de groep want was nog even met de vaste leidster aan het praten over dat Koen dus niet meer komt straks. En die stagaire zat daar maar aan tafel met dat jongetje langs zich en heeft in die tijd geen woord gezegd tegen dat jongetje. Ze was ook niet met iets anders bezig of zo, zat gewoon een beetje doelloos voor zich uit te staren. Ik vond het zo raar
fijn zeg zo iemand, otje kan me voorstellen dat je dat raar vind zie heel mooie en leuke fotos voorbij komen enkapsels otje fijn dat ik bij jou terecht kan met vragen. al hoop ik dat het niet nodig zal zijn. ik word niet echt vrolijk van wat ik lees over de heupjes. ik kon nog geen afspraak maken omdat het cb geen verwijsbriefjes had, en die heb ik net per post gekregen. morgen kan ik deze meenemen naar de huisarts waar ik heen moet voor de griepprik, en dan krijg ik van daar weer een verwijzing voor het ziekenhuis. ze heeft voelen in ieder geval iets in het heupje met bewegen, en de bilplooi is asymetrisch. debbie knap hoor van thijmen, maar leer jehem alles niet te snel.... heb het idee dat safouane dan zo achter blijft. ik krijg hem nog niet eens aan het praten ga verder met mijn eten
bah, ik moet voor school meedoen aan een discussieforum. Kijk ik een paar dagen niet, heeft iedereen al 10 berichten en ik nu dus 2...
waar vinden ze de tijd ervoor? ik heb regelmatig geneens tijd om hier te kijken.... of doen ze het snachts ja dan haak ik af...meestal is hier rond 21.30 het kaarsje helemaal uit en de luikjes dicht
ik kijk heel laat wel eens hier, maar dat forum is nu eenmaal niet zo leuk... het gaat over wel of niet op zondag naar de kerk... Jammer dat ik door dit forum geen punten kan verdienen...
hi hi, zo wat een hoop blz erbij zeg, ik ben vandaag met valerius naar het cb geweest voor zijn gehoortest maar hij moet volgende week nog een keer voor zijn linker oor. zijn rechteroor was gelijk goed maar zijn linker oor lukte niet ze gaf aan dat het kon zijn dat hij veel oorsmeer had of mss een verkoudheidje of er vocht achter zit, toen gaf ik aan dat hij vanochtend in bad was geweest (met badolie, hij heeft een onwijs droog huidje, schilfert heeeel erg)en ze gaf aan dat dit ook de reden kon zijn en dat dat dus de volgende keer niet mocht. onbewust ga ik me toch druk maken hierom, terwijl ik aan de andere kant denk dat het dus daaraan zal liggen heb hem ook gelijk maar gewogen, hij weegt nu 2950gr betekend dus in 1 week 280gr gegroeid (laatste weegmoment woog hij 2670gr) ga ff bijlezen....
melliemel bij Teun deden ze de gehoor test gelijk met de hielprik is dit weer veranderd? zou me er niet te druk overmaken als hij goed reageerd
kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar het komt best vaak voor dat het niet goed gaat 1e en soms zelfs 2e keer ook meestal is de keer erop dat het wel goed gaat
hi hi, eve; he balen dat je je zo voelt nu zeg. mss kun je wel een beetje sfeer maken door hem zijn schoen te laten zetten en liedjes te zingen en dan de volgende dag, een lekker taai taai popje ofzo erin leggen ik zeg maar wat he... lola; nou ik heb het gevraagd maar ze kon me niks zeggen . mss ga ik morgen even naar het inloopspreekuur... noura; en? weet je al meer? hier moet valerius met 3 mnd voor een exttra echo ivm stuitligging waardoor zijn heupjes ook evt dysplassie kunnen hebben....en dus een spreidbroekje zou moeten krijgen...we zien wel ik lees dat dus meerdere beebjes langer 'last' hadden van 'vocht/bloed' dat geeft mij weer meer 'rust' afkickuuuu 8) lola; wat is emma alweer gegroeid zeg, echt een schatje om te zien(en vast ook in het echt )echt een charmeur al lies; ahhhg wat sneu voor thijs, en jouw/jullie. maar klinkt wel als toch nog een gezellig uitje saar; wat een leuke kado's zeg. wat is tisse al groot zeg, het lijkt op die foto samen met liene op de achtergrond wel of hij zowat groter is dan haar! ik vind ze op elkaar lijken maar liene echt meisje en tisse echt jongen. 8) ik vind een lampionoptocht ook zooo leuk maar hier doen ze dit niet helaas mama2; sterkte toegewenst ook voor de komende tijd otje; wat een leukee foto's zeg wat is koen ook alweer groot zeg. zo te zien is deze ballorig ook erg leuk?! hij en zijn vriendinnetje waren erg unisex he? ook naast hun haar eve; ja dat is ook leuk ja wie weet als ze allemaal 3/4 zijn leuk/druk 8) lola; leuk joh die rodelbaan. ze zit er geconcentreerd uit eve; wat heeft fynn een onwijs gaaf setje kleding aan zeg. hij kijkt idd erg relaxed 8) leuk kapsel hoor mama2; denk dat het ook scheelt jongen of meisje. hier zit orlando in 80/86. 80 voor broek en 86 truitjes. sommige broeken zijn ook 86 maar ietwat aan de grote kant(shirtjes zijn ook nog ietsjes aan de grote kant maar staat wel) janette; teun lijkt erg op jouw he? leuke foto's hoor. debbie; zooo thijmen is errug knap hoor saar; lekker uit eten. eve; leuk kapsel hoor, toch laagjes geworden zo te zien. ziet er goed uit hoor orlando mag 'officieel' al per 1 nov hier naar de psz maar dit wilde ik niet ivm teveel veranderingen dan in korte tijd. ik heb hem per 1-3-2009 opgegeven. dan is valerius 'zijn broertje' alweer 'gwoon' voor hem. mama weer een maandje aan het werk en dus dit 1 iets nieuws snappie 8) saar;hoe werkt het dan pcies? janette; ja blijkbaar, moet zeggen bij orlando deden ze dit ook later maar dit was wss ivm ziekenhuisverblijf. ja zo dacht ik dus ook, maar degene die de test deed zij dat je dit thuis niet zo kon 'meten'. ik zij dit nml daar ook. omdat hij super reageert als wij tegen hem kletsen en ook af en toe 'testen' door aan of de link- of de rechterkant te praten zodat hij die kant op gaat kijken trouwens had ik al gezegd dat valerius vanaf dag 1 zijn hoofdje optilt zodra hij tegen mijn borst aanligt? vind dit zo stoer, en dan je echt aankijken he! (niet dat hij je duidelijk zal zien 8) ) ik ga nog wat surfen doei doei gr saskia
Hallo dames, Ik lees alweer een hele tijd mee bij jullie, maar omdat ik al zolang weg ben hier, durf ik eigenlijk niet meer mee te kletsen . Maar mis het wel, het gezellige kletsen hier. Zouden jullie het erg vinden als ik me weer aansluit bij jullie? groetjes Lisette
He Setje: long time ago! gezellig toch als je weer mee komt kletsen. we hebben allemaal wel eens meer of minder tijd, dus voel je vrij...
Saar: Het Sint Pieters plein, dat is toch aan de kant van de museumwijk? En volgens mij ook in de studentenwijk. Leuke plek om te wonen! Wij hadden en B&B aan de Rabotstraat. De straat zelf was niet mooi, maar het huis wel (al viel onze kamer dan weer een beetje tegen....) maar we liepen zo het centrum in. We vinden hetl Patershol een leuke wijk, en Oudburg een gezellige straat. Leuk Setje, hoe gaat het met Wessel? saskia: vervelend van de gehoortest. Een vriendin van mij heeft een zoontje dat had heel veel vocht achter zijn oortjes waardoor hij ook een negatieve test had. Ik hoop dat het de volgende keer ok is. Thijs is weer thuis! Ik ben echt blij! Ik heb hem behoorlijk gemist. Hij was zelf ook blij om me weer te zien, al heeft hij enorm genoten bij opa en oma! Hij kwam echt met het ene boekje na het andere aanlopen om bij mij op schoot te komen lezen. Heerlijk. Is toch wel echt ons dingetje, lezen. Hij kan echt hele zinnen meezeggen zo schattig! Morgen kom ik lekker op tijd naar huis, gaan we even lekker bijknuffelen! Lies
Goh, het tikt ineens aan hier met de bladzijden, eens even bijlezen. @mamav2: heel veel sterkte met alles, jij blijft het voor je kiezen krijgen . Ben wel blij om te horen dat Jordy zich in rap tempo ontwikkelt, maar dat het lichamelijk minder gaat is dan natuurlijk wel weer heel vervelend @Debbie: hier geen psz, demi gaat al 2 dagen naar het kdv. En wat een kanjer, nu al tellen in het engels @Otje: Ik begrijp dat de meeting dus verzet wordt. Misschien nu alvast een datum plannen zodat zo veel mogelijk mensen ook kunnen? Als we het dan op het laatste moment gaan regelen dan is de kans groot dat er alsnog veel mensen niet kunnen. Wat ligt Koen er lekker bij op de trampoline! En die glijbaan ziet er leuk uit zeg. @Noura: Gatsie, hoofdluis, dat lijkt me zo erg. Balen dat je nu weer met Anissa naar het ziekenhuis moet. Weet je al wanneer je terecht kan? @Eve: leuk je nieuwe avatar. Jeroen en ik hebben trouwens ook allebei een zus, en ik verwacht van allebei niet dat ze kinderen gaan krijgen. Dus helaas ook geen neefjes of nichtjes voor demi Als Fynn morgen weer zo "laat" wakker wordt dan wil ik een foto van een panty-etende Eve Ik vind je kapsel erg leuk. Je hebt het in lagen laten knippen toch? Fynn z'n kapsel ziet er ook goed uit! Wat heeft hij een leuk broekje aan op de eerste foto. @lola: Wat een geweldige foto's van Emma. Ik word er helemaal vrolijk van @Lies: Jullie weekend klinkt echt heerlijk! En fijn dat Thijs weer lekker thuis is! @Saar: Wat lief, Tisse in de schommel. En ik moest ook erg lachen om de foto waarop Liene koekjes aan het bakken is @Melliemel: Volgens mij komt het best vaak voor dat de gehoortest de 1e keer niet helemaal goed is. Komt vast goed volgende week! @Setje: Geen probleeem als je weer mee komt kletsen. Integendeel, gezellig juist! Hoe gaat het met jou een jayden? Ik had vandaag geluk. Toen ik na 6 uur werken weer bij mijn auto kwam , zag ik dat de lichten nog brandden. De accu deed het gelukkig nog. Dom, dom, dom..... Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ga nog even strijken, manlief is sporten.
Dank jullie wel voor de felicitaties Het is nog onwennig. Hoop maar dat het goed blijft gaan. 13 November heb ik de afspraak in het ziekenhuis, voor de 6 weken echo. Hoop dat we dan ook al een hartje kunnen zien. En morgen ga ik de VK bellen voor een afspraak rond 8 weken. Ze doet dan ook meteen een echo. Wil proberen om de afspraak 28 november te maken, dan kunnen we het op Jiri zijn verjaardag de 30ste aan familie en vrienden vertellen. Wil een shirtje met tekst bij rainbowbabies bestellen. Moet zeggen dat ik het wel moeilijk voor me kan houden, maar het zijn nog maar 4 weken. Kan het hier tenminste al kwijt  @debbie: hier ook geen psz, jiri gaat nu 3 dagen naar het kdv en waarschijnlijk straks 2 dagen, als de beeb er is. @eve: leuk kapsel van jullie beiden  Ik vroeg me iets af, je hoeft geen antwoord te geven als je niet wilt. Hebben jij en de papa van Fynn nog een relatie of komt hij alleen maar om Fynn te zien? @lola: naar welke binnenspeeltuin zijn jullie geweest? Lijkt me erg leuk daar. We zijn tot nu toe in limburg alleen nog maar in de Ballon geweest. @lies: fijn dat Thijs weer thuis is.