December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Setje welkom terug :D

@Lies Wessel is mijn kind,Setje d'r kind is Jayden ;)

Bah ik voel me echt rot :(
    Onwijze keelpijn en hoofdpijn en ik ga ook nog eens gezellig erbij hoesten :(
    Morgen nog 1 dag werken en dan heb ik een dagje vrij alleen dan heb ik het ook druk en vrijdag weer werken dus ik ga mijn bedje opzoeken.

Ik ga trouwens weer met de pil beginnen die schimmelinfectie die ik toen had bleek geen schimmel te zijn maar een allergie voor condooms :( ik heb namelijk weer steeds pijn en toen ik op controlé was bij de huisarts en vroeg of het aan de condooms kon liggen leek het haar onwaarschijnlijk maar mijn gevoel had dus gelijk want het komt wel degelijk daarvan.
    Dus tja dan maar weer de pil :( ik wil liever geen hormonen maarja wat moet ik anders....

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Even snel berichtje... kom gauw weer reageren maar ben nu erg moe en wil graag naar bed.

Wat dachten jullie van 23 of 30 januari voor de meeting? Ik hoor het wel wanneer jullie het beste uit komt.

Trusten! Groetjes Otje

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik hoef m'n panty niet op te eten...het was vanochtend weer 5.45 :cry:

@Otje: Zeg, wat doe je met mijn krokodil? ;) Volgens mij bedoel je 24 en 31 januari?! Ik kan evt (afhankelijk van m'n ouders) op 31 januari.

@Saar: Tjonge, had je geen leuker forum kunnen zoeken... :rolleyes:

@Bianca: Gelukkig!

@Saskia: Komt vast goed met Valerius z'n oortje hoor. Zeker omdat hij zo goed op jullie reageert!

@Setje: Ik zou het heel gezellig vinden als je weer komt meekletsen!

@Lies: Fynn vond samen lezen ook altijd heel leuk. Maar nu heeft hij er ineens geen zin meer in. Wil alleen maar puzzelen. Op zich ook leuk hoor maar hoop wel dat het lezen ook weer terugkomt. Vind dat nml ook echt gezellig.

@Nynke: Tja, het zit allemaal een beetje ingewikkeld in elkaar. Ik ben onze 'relatie' nml een beetje aan het afbouwen. Dus in principe komt hij alleen nog om Fynn te zien. Maar nog niet helemaal. Duh, snap je em nog? ;)

@Vales: Jeetje, wat een condoom allemaal niet teweeg kan brengen. Gelukkig weet je iig de oorzaak. Weten jullie al wanneer jullie voor een 2e willen gaan? Beterschap!

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @eve:balen hoor dat Fynn zo vroeg was. Jiri heeft zich al aangepast, gewoon weer rond 6/6.30, normale tijd voor hem, te vroeg voor mij :) Ik snap het nog :)

@vales: vervelend dat je allergisch bent. Een pessarium? Gaan tempen (zodat je weet wanneer je eisprong geweest is) en dan onthouding rond de eisprong :)

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen,

Koen was vanochtend al om 6 uur wakker :( Bah, echt veel te vroeg naar mijn idee. Ik heb hem niet meteen eruit gepakt. Hij bleef wat brabbelen en dan was het weer even stil. Uiteindelijk was het 7.30 voor ik op stond maar toch niet meer geslapen. Voel me eigenlijk nu alweer moe.

Noura: Ik hoop voor je dat het niks is.

Saar: Hmmm... beetje saai onderwerp. Ja als het over hier kon gaan had je vast het maximale aantal punten :)

Melliemel: Vervelend dat de hoortest niet helemaal goed was maar zal vast wel goed komen. Hier werd toen ook verteld dat ze absoluut niet in bad mochten op de dag van de gehoortest.
    Hij is netjes gegroeid zeg! Geef je trouwens borstvoeding?
    Wat lief dat Valerius zijn hoofdje al zo optilt.
    Kan me voorstellen dat je de datum voor de psz verschoven hebt.

Duckie: Wel een slim idee om de meeting al vroeg te plannen inderdaad. En volgend jaar heeft iedereen hopelijk weer veel tijd op de zaterdag? :rolleyes: ;)

Ik had per ongeluk gepost 23 en 30 januari maar het moet natuurlijk 24 of 31 januari zijn. Ik hoor graag van iedereen die erbij wil zijn welke datum je het beste uit komt!

Vales: Beterschap hoor.
    Jeetje wat vervelend dat je een allergie hebt voor condooms :( Lekker lastig. Misschien een goede reden om alvast te beginnen voor een 2e? Of wil je daar nog even mee wachten?

Eve: :oops: Koen vond kroko ook erg leuk ;)
    Oooh balen dat het vanochtend zo vroeg was.

Het is hier echt hardstikke mistig en vast ook erg koud. Brrr... lekker dagje binnen vandaag. Ik ben geloof ik precies op tijd gestopt met mijn baan bij TNT :oops: ;)

Groetjes Otje

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi

alleen ff snel, setje van harte welkom hoor, hoe is het met jayden?

gr saskia

kom mss vanaaf nog ff denk overdag geen tijd vandaag

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Goeiemorgen,

Vannacht om 00.30 begon Thijmen in 1x te schreeuwen en te huilen, hij riep heel hard MEE MEE MEE. Wat ie nou wilde weet ik niet, maar gelukkig na even wat water te hebben gedronken in bed ging die weer slapen. Maar helaas vanmorgen om 04.30 was die al weer wakker, er was geen beginnen meer aan en heb hem toen bij mij in bed genomen en gelukkig toen nog door kunnen slapen tot 07.30.

Melliemel: Kan met goed voorstellen dat je de datum van psz verschoven hebt hoor, groot gelijk heb je. En wat knap dat valerius zijn hoofdje al op tilt zeg, en wat vervelend van die hoortest zeg. Maar volgende keer is die gewoon zeker weten goed hoor, en hij is netjes gegroeid he.

Otje zover ik weet kan ik beide datum's gewoon hoor, al denk ik zelf dat de 30ste me iets beter uit komt.

Vales heel veel beterschap, en wat balen zeg een allergie voor condooms. Hopelijk krijg je niet al te veel last met die hormonen en van die hormonen, sterkte meis

Eve balen zeg dat Fynn nu weer zo vroeg was

Setje welkom terug, en leuk dat je weer komt mee kletsen. Hoe gaat het met Jayden?

8. @Eve: Fynn weet dus ook al wat lekker is! Ik moet (ook) altijd moeite doen om niet in slaap te vallen als ik tijdens het haren wassen een hoofdhuidmassage krijg... :D
    Jeetje... jouw haar is hard gegroeid zeg! Zit mooi zo...

@Mamav2: Jasmijn heeft lang met maatje 74 gedaan, maar inmiddels zit zij toch echt in maat 80 (broekjes) en maat 92 (shirts)...

@Debbie: In het Engels tellen? Dat is inderdaad erg knap van Thijmen! En ik wilde nog wel gaan 'opscheppen' over het feit dat Jasmijn gisteren aan tafel ineens 'acht, negen, tien!' riep... :( ;)

@Otje: Misschien heeft die stagiaire niets met (kleine) kinderen. Scholieren van de SPW-opleiding moeten stage lopen op verschillende gebieden. Zo hadden wij in de kraamweek van Jasmijn een stagiaire die absoluut geen kraamhulp wilde worden, maar met demente bejaarden wilde gaan werken. Maar ze moest tóch een stage in de kraamhulp doen. Ze was trouwens wel heel lief voor Jasmijn hoor...
    Op 24 en 31 januari heb ik nog geen afspraken staan! Het is alleen wel een beetje laat voor een sinterklaasfeest... :(

@Melliemel: Ga je nu niet druk zitten maken, hoor! Als je kindje vlak voor de gehoortest in bad is geweest, is de kans inderdaad groot dat de test niet lukt...

@Setje: Natuurlijk 'mag' je weer met ons meekletsen, mallerd...

@Nynke: De foto van Jasmijn op de rodelbaan is bij PeeWee gemaakt, in Posterholt. Leuker, goedkoper en groter dan De Ballon en met een leuke buitenspeeltuin. Dit vond Jasmijn ook erg leuk...

Dat loopt niet echt gemakkelijk...

@Vales: Beterschap! Enne... heb je al eens aan een spiraaltje gedacht...?

Ik moet jullie trouwens iets bekennen: Ik ga binnenkort 'vreemd' :oops: ! Op 10 november organiseren de september 2008 mama's een meeting en ik heb me ook opgegeven. Ik vind het een heel raar idee om naast jullie ook andere forummers te ontmoeten (al zijn ze natuurlijk nooit zo leuk als jullie... ;) :) ;) )

9. Emma gaat trouwens iedere week meer op Jasmijn lijken. Het is zelfs al zo dat wanneer ik een foto maak van Emma, ik meteen een daarop gelijkende foto van Jasmijn in mijn hoofd heb. Net zoals bij deze foto...

Het is dat ik de foto van Emma eerder al heb geplaatst, anders hadden jullie mogen raden wie wie is... :)

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    meiden ik lees wel mee hoor, maar het is effe een beetje hectisch hier mbt tot regelen van het huis ed.

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Wat een leuke reacties zeg! Pff, als ik dat had geweten was ik al veel eerder terug gekomen! :)

Met Jayden gaat alles goed! Lekker eigenwijs knulletje, maar ook wel erg lief hoor!

Ik heb al een hele tijd weer meegelezen, dus ben eigenlijk wel van alles op de hoogte. Er is iig een flinke babyboom geweest weer! Moet zeggen dat het hier ook wel weer kriebelt, maar wil toch nog wel even wachten.

Verder niet zoveel nieuws, behalve dat het gewoon hardstikke goed gaat!

groetjes Lisette

12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Setje heb je ook een foto van Jayden? Ben erg benieuwd naar je knulletje nu :)

Lola jeetje ze lijken echt veel op elkaar hoor, denk dat het een moeilijk iets had geworden als we de foto nog niet hadden gezien. En ja Thijmen telde in het engels, maar het is toch nog steeds geweldig dat Jasmijn ging tellen. En dat ze het zo in ene riep, en uiteraard mag je hier dan ook nog steeds over opscheppen hoor. En leuke foto trouwens van Jasmijn op die loopplankjes,

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken

Dit was in augustus, op vakantie....
    Heb nog wel meer foto's, maar die staan op de laptop. Misschien kan ik er vavanond ff een paar showen.

groetjes Lisette

14. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Leuke foto hoor, wordt ook al echt een heel mannetje he

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo meiden,

Wij willen toch liever eerst een ander huis voordat we aan een 2de gaan beginnen.
    De huiskamer is bij ons niet zo groot(18 vierkante meter)dus het zou gewoon te vol worden.

@Eve pff weer zo vroeg :(
    Ja hé echt onwijs klote vind ik het!
    Ik heb nu ook weer echt veel pijn dus ik ben heel erg blij als het weer over is.

@Nynke nee dat zie ik allemaal niet zitten en een pessarium is toch ook van latex?maar bedankt voor het meedenken :)

@Otje we gaan idd nog wachten ;)
    Bah Koen ook alweer zo vroeg wakker :(

@Lola hihi leuke foto :D
    Ik heb na de geboorte van Wessel een spiraal gehad en toen had ik heel veel last van buikpijn en ik bleef bloeden dus toen heeft de dokter hem eruit gehaald.
    Ik vind Jasmijn en Emma veel op elkaar lijken.

@Setje wat fijn dat alles goed met jullie gaat :D
    En leuke foto en Jayden heeft niet meer die super bos haar en het is een stuk lichter geworden :)

16. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    Hey meiden

voor iedereen die nog niet op de adressenlijst staat, zou die hun adres ff willen doormailen zodat ik die kan aanvullen en iedereen de juiste lijst kan toesturen? Dit in verband met verjaardag's kaartjes annex kerstkaarten.....

alvast bedankt...

liefs......

17. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

thnx iedereen voor de mental support, vwb de gehoortest, ja ik ga er toch ook wel vanuit dat het ligt aan het badje, en evt ietwat verkoudheid hoor. maar toch he ;) , hoezo bezorgd 8)

lies; heerlijk he zo saampjes met je zoontje lezen :)

duckie :oops: maar een ding is zeker je accu werkt nog superrr :)

nynke; ik begrijp je gevoel dat je het wilt vertellen hoor...spannend he? voel je je een beetje zwanger of?

vales; mss de nuvaring, dit is heel weinig hormonen en alleen daar waar het nodig is dus ook als jij over hebt gegeven of diarree hebt is dit veilig. alleen moet je er goed aan denken dat je deze om de 3 wkn uit doet en pcies na een week een nieuwe inbrengt. anders een spiraaltje? ik moet ook serieus gaan denken wat ik wil straks want kan heeel slecht tegen de hormonen.... :rolleyes:

otje; tot nog toe kan ik beide data, alleen is het 1 dag later volgens mij bij beide ;) ja ik geef bv

eve; he bah zeg ik denk dat je liever je panty had opgegeten?! :)

debbie; he vervelend zeg dat hij zo vroeg al op was.

lola; hihi dit had ik nou dito, orlando telt in het 'maar' in het nederlands, met een beetje hulp van ons, tot 10 :)
    leuk joh die foto van jasmijn en roy, en emma lijkt idd steeds meer op jasmijn, die schattige kuiltjes hebben ze van jouw toch?
    oooohooooh schandaalig hoor ;) joh gezellig toch. nee ik ga me idd niet meer druk maken vwb gehoortest, dat moet ik pas doen als het echt nodig is

setje; leuk die foto, jij had toch eerst blond haar? op die trouwfoto destijds?

vales; dat is een keuze die je idd moet maken, maar is je wens erg groot kan het ook in een huis met huiskamer van 18 vierkante meter hoor......ik ken een gezin met 2 kids die een huiskamer hebben van 15 vierkante meter, en die zijn er ook groot geworden zeg maar ;)

voor degene die bv geven of hebben gegeven, wat vinden/vonden jullie van de Heltiq zoogcompressen, als jullie deze hebben gebruikt natuurlijk? en welke hebben jullie wel goede ervaring mee. maw ik vind ze echt onwijs irri, het zijn absoluut geen zoogcompressen naar mijn mening maar doorlekcompressen :rolleyes: als ik het 2e tsr krijg zijn ze al doorgelekt :( dus wie goede ervaringen heeft met een ander merk ik hoor het graag ga ik die kopen. ook graag waar je deze kunt kopen svp....

strakjes nog een vriendin op kraamvisite, ga nog ff 'rusten' maar voordat ik ga spam ik 'alweer' een paar foto's, als jullie het niet erg vinden!? :oops: :)

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    vandaag genomen met zijn drietjes door zuslief

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0