Ik zie net een reclame van Karwei voorbij komen. Volgens mij ongeveer zo'n keukentje als jij hebt besteld Slingding, maar dan in andere kleuren. 29,95! Ik kan het alleen nog niet terug vinden op internet in de folder. Ik ga maandag even kijken. Als het wat is, neem ik het mee. Dan krijgt ze het tóch voor haar verjaardag of bewaren we het op zolder voor het nieuwe huis.
dat zal je altijd net zien natuurlijk. Kijk even en anders bestel ik hem af of stuur ik terug. De folder loopt tot 2 nov die nu op internet staat, ik vermoed dat het in de folder van volgende week staat.
hallo allemaal, lief dat jullie geduimd hebben, maar erg jammer dat het dus niet gelukt is. Vandaag kreeg ik telefoon, want ze was dus beginnen bloeden. Ze was nu 8 dagen overtijd en is daarstraks een grote klonter verloren. Ze heeft pregnyl (hcg) moeten bijspuiten en nu weet ze niet wat dit is... een vroege miskraam? Morgen neemt ze contact op met het zh. Ze hebben nu nog 1 poging terugbetaaald, maar ze gaan nu even een half jaar wachten. Ze gaan eerst verhuizen. Hier in Meerdal regent het ook, maar het is erg leuk. Daarstraks hebben we gaan bowlen. Wel erg jammer dat nadien onze bolderkar gestolen bleek te zijn. Liene en Kaat werden er in vervoerd hier, dus Liene bleef maar vragen 'Kar?'. We hebben het aangegeven en hopelijk ziet de bewaking ze deze nacht ergens staan... Misschien mensen die ze even geleend hebben? Je weet maar nooit. Ik had mezelf ook 5 euro gegeven om op te spelen in the house of games . Nu had ik 10 euro winst gemaakt en heb ik daar een leuke trui van mexx voor Tisse van gekocht. Wel leuk natuurlijk. En Tisse heeft zijn tweede tand gekregen. Net een week na de eerste. Heb alles bijgelezen. Vales, ben benieuwd naar de foto's/kerstkaartjes. Slingding, hopelijk kan je nog onder je bestelling uit. Zoiets zal je altijd zien... Eve, ik ben ook van mening dat duurzaam speelgoed iets duurder mag zijn. Zoals de fiets die Liene krijgt van Sint... Karin, wel handig dat alles al klaar staat op zolder. Hier ook dikke vrienden, alhoewel dat dat nu wat mindert nu Tisse door het huis sluipt. Hij geraakt overal nu, en dus ook aan Liene haar speelgoed. Setje, klinkt leuk je nieuwe job! Lola, proficiat met je sollicitatie. Wanneer hoor je meer? Of heb ik daar overgelezen? Nog steeds alles oké met de bv? En kolf je nu nog zo veel? Noura, alles weer beter met Saf? En jullie zijn nogal winners!
vervelen was ook misschien niet et goede woord maar meer nergens zin in hebben. Vandaag gaat het beter, het weer werkt nu ook mee. Kailynn zit heerlijk schoon en aangekleed benden en is heerlijk aan het spelen. Straks lekker een stuk met haar naar buiten.
Aaarggh Er is niets met Jikke aan te vangen. Vannacht heeft ze me tot 4 uur bezig gehouden. Ze wilde pertinent niet slapen en liet dit op niet geheel subtiele wijze weten. Twee keer beneden gezeten met haar omdat ik de buren ook een beetje slaap gun. Vanmorgen om 8 uur weer wakker. Oké een uurtje later dan normaal, maar ja... Normaal slaapt ze 's ochtends altijd nog even. Nu dus niet. Ze is supersnel aangebrand en geïrriteerd. Nu is ze "lekker aan't spelen". Dat houdt in dat ze zich helemaal heeft uitgekleed en de pop haar kleren aan't aandoen is. Ze heeft alleen haar luier nog aan . Dat wordt een lekker dagje ben ik bang.
Wat is het rustig hier! Orlando, heb je een leuk feestje (gehad)? Volgens mij is hij officieel nog niet andaag jarig, maar overmorgen. Slingding, was vandaag idd een betere dag? Saar, aaah wat balen voor je vriendin! Was ze normaal altijd netjes op tijd met haar dagen? En wat goed zeg, 200% winst. Leuk toch, en met 5 euro zijn de risico's nog te overzien . Fijne vakantie nog! Vales, wat leuk dat je een opleiding voor nagelstyliste gaat volgen! En het zal idd wel een dure aankoop zijn, maar waarschijnlijk ook een goede investering! Veel plezier ermee . Ik heb ook gestemd. Beide erg leuke foto's! Wat ik wel jammer vind aan die verkiezingen is dat het toch voornamelijk "vriendjespolitiek" is (bedoel dat nu niet naar Noura en Melliemel hoor ). Maar wat ik bedoel is dat er echt hele mooie foto's tussen zitten die geen stemmen krijgen. Ik vind de winnende buikfoto van vorige maand trouwens érg mooi! Oh, Jikke heeft een vieze broek en we moeten aan tafel. Kom later nog wel ff terug.
Ik ben er graag op tijd bij ...foutje... Hoe gaat het nu met Jikke? Saar, wat triest zeg voor jullie vrienden Vanmiddag ff de stad in geweest, maar het was echt superdruk om met de wagen in een winkel te gaan. We (lees:ik) zijn dus steeds apart gaan shoppen .
Daar ben ik weer. Het eten is niet helemaal goed gevallen . Melliemel, Vervelend dat Valerius ook zo'n last van krampjes heeft. Ik heb eens gehoord dat sab symplex in Nederland niet verkocht mag worden. Klopt dit? Volgens mij is het wel op internet vanuit Duitsland te bestellen. Otje, fijn dat Sara weer terug gaat naar haar oude klas. Helemaal als de combinatieklas niet bevalt. Ik heb vroeger zelf 2x in een combinatieklas gezeten en vond dit echt heel erg leuk! Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe de leerkracht hiermee omgaat. Ik zat wel steeds in de laagste van de twee klassen waardoor ik het erg interessant vond om zo af en toe "stiekum" mee te luisteren met de andere groep. Bianca, 8) Vandaag was idd een moeizaam dagje. Jikke wilde niet gaan slapen en was snel geïrriteerd. Uiteindelijk heeft ze tóch nog twee uurtjes geslapen en nu is ze een stuk vrolijker. Met de kinderzeer gaat het gelukkig al een stuk beter. De antibiotica vind ze erg lekker. De plekjes in haar gezicht zijn al goed in aan't drogen. Alleen achter haar oortje is het echt nog vochtig. Maar ook dit ziet er al wat beter uit.
Duckie: je beeb al aan het indalen! Dat stadium heeft Chris nooit bereikt tot halverwege de bevalling... viel het feestje nog mee? Slingding: actief hoor, ik heb nog helemaal niets aan kerstkaarten gedacht uberhaupt. Vales: fijn dat de stoel weer schoon is. Melliemel: leuk feest geweest? Saar: jullie vermaken je wel lees ik. Noralien: Jikke gaat toch niet haar nichtje achterna? alles uittrekken... maar wel knap hoor. Nick krijgt zijn kleren zelf nog niet helemaal uit. fijn dat het beter gaat met de kinderzeer. Het is erg besmettelijk toch? las op je link iets van elke dag bed verschonen en dergelijke. pff....dat is echt overal opletten dan. Hier vandaag naar de verjaardag van mijn opa geweest met de kids. Frank had dienst dus kon niet mee. Grappige was dat we met de rest van de familie ongeveer gelijktijdig aankwamen. Ik had Chris uit de wagen gehaald en ging opa even feliciteren. Hij steekt gelijk zijn armen uit om Chris aan te nemen. Heb Chris er dus maar ingelegd. Niemand had vervolgens meer kans hem te feliciteren....tja....maar hij genoot er erg van. (opa is dementerend, maar vandaag vrij helder gelukkig) Verder heeft nu die kant van de familie Chris ook allemaal gezien, dus nu is het wel klaar met vragen over hoe het allemaal met me is en of het goed gaat, hoe de bevalling was etc. Fijn! Aangezien NIck alleen terug in de auto drie kwartier had geslapen was die aan het eind van de middag echt op. pfff....en lastig....
oh orlando al weer bijna 2, en hebbenjullie een fijn feestje gehad? karin gefeliciteerd met je opa saar wat verdrietig voor jullie vrienden, ik voel me bij dit soort nieuws altijd zo rijk met mijn 4 kindjes oeps de luier ook uit noralien haha, en ben het met je eens het zou de foto van de maand moeten heten. maar vind het wel leukdat jullie gestemd hebben leuk vales dat je een frees hebt gekocht. ik ga komende zaterdag voor mijn eerste les, heb er echt zin in. het is alleen even spannend want anissa drinkt steeds maar een halve fles leeg als ik er niet ben. ongeveer 1x per week. en nu wou ze vanmorgen alleen maar met de speen spelen, dus ik moet toch echt oefenen, anders is het lastig eendag weg gaan
Karin, wat leuk dat je opa zo op Chris reageerde. En fijn dat hij een goede dag had. Hihi, op haar nichtje gaan lijken.... Die doet dat idd nog steeds. Ik heb haar sinds ze haar kleren zelf uit kan trekken, nog geen heel bezoek met kleren aan meegemaakt . Ik hoop dat dit voor Jikke eenmalig was. Noura, ik wist niet dat jij ook nagels doet / wilt gaan doen. Leuk hoor! Net expeditie gekeken. Wat een stunt zeg! Vond het echt de leukste wending sinds tijden
Saskia en noura; Ik heb op jullie gestemd, volgens mij staan jullie allebei op 1! @Vales: Wat leuk dat je een opleiding tot nagelstyliste gaat volgen. @Saskia: oh, nog 2 dagen en dan wordt jullie grote man al weer 2 jaar! Hoe was het feestje vandaag? @Saar: Balen zeg dat jullie bolderkar is gestolen. Misschien kan je via de reisverzekering nog iets terugkrijgen? En voor je vrienden lijkt me het emotioneel echt slopend om iedere keer weer slecht nieuws te zijn. En het kost natuurlijk ook een boel geld als je de pogingen zelf moet betalen. @Noralien; Bah, wat een slechte nacht. Heeft Hopelijk slaapt ze vannacht extra goed. Ik moest wel lachen toen ik las dat Jikke zich helemaal uitkleed en dan de pop haar poppen aan doet. Het is alleen wel wat minder handig, zo in de winter . FIjn dat het met de kindzeer beter gaat in ieder geval. @Duikster: Wat leuk dat je opa zo van zijn achterkleinzoon heeft kunnen genieten. @Noura; He, jij ook al aan de nagelstyliste opleiding, leuk! Ik heb ook genoten van de aflevering van E.R. zojuist. Echt lachen, om te zien hoe verbaasd Geert was. Ik vond zijn reactie wel onsportief. Hij doet zelf al weken mee aan een complot, en ik vond het erg lachen dat dat nu ineens doorbroken werd. Wat ik wel vind is dat het programma nog vooral om het tactisch spelen gaat. In de eerste seizoenen lag de nadruk ook veel meer op het overleven. Het feestje gisteravond bleek uiteindelijk nog best gezellg, want er was een oude schoolvriendin die ik al heel lang niet meer gesproken had. Leuk om bij te kletsen. Zij had net haar tweede kindje gekregen, gespreksstof genoeg dus. Demi had ook goed geslapen bij mijn tante, al keek ze in eerste instantie wel heel zielig. Mijn zus en Jeroen hebben haar gisteravond daar uit bed gehaald en ze heeft thuis lekker verder geslapen. Ging prima. Het was hier vandaag best lekker weer. Vanochtend zijn we lekker even met z'n drieen het bos in geweest. Vanmiddag eerst lekker geslapen. En daarna zijn we met mijn schoonouders naar de chinees geweest. Ze hadden ons uitgenodigd. Was gezellig, Demi vond het ook erg gezellig en heeft zich geen seconde verveeld. Dat is toch altijd even afwachten. Ze was echt de clown aan het uithangen. Kennen jullie het nummer "Dochters" van Marco Borsato? Ik ben niet zo'n marco fan, maar dit is wel een erg mooi nummer: http://nl.youtube.com/watch?v=7sOF0pRCj5A
Saskia en Noura, ik ga zo op jullie stemmen hoor! Ook ik heb genoten van E.R...slimme zet van Hiukwan. Ik moet bekennen dat ik de vorige seizoenen leuker vond, muv vorig jaar, met 100 deelnemers...dat vond ik helemaal niks. Ik mis ook het 'overleven'. Duckie, gelukkig dat het feestje meeviel. En wat goed zeg dat Demi zich zo goed geamuseerd heeft bij de Chinees. Ik vind het nummer Dochters heel mooi. Had het op jouw hyves al gespot . Duikster, wat leuk dat je opa zo enthousiast reageerde op Chris. Ik merk dat Lynn 's middags steeds korter gaat slapen...hooguit 1 uur...
Hallo allemaal, Het weekend is alweer om en heb nog steeds geen tijd gehad om echt eens goed te gaan reageren Vind ik erg jammer. Heb nu wederom geen tijd want de kindjes zijn net wakker en ga straks even bij een vriendin langs die jarig is. Tot heel snel hoop ik. Liefs, Otje
Het nieuwe krantje van karwei staat online. Het betreffende keukentje is iets eenvoudiger dan dat wat jij besteld hebt Slingding. Maar ik vind het leuk en ga er dadelijk een halen.
Speciaal voor Vales (en alle anderen die een garage willen kopen ), er staat ook een hele leuke garage in. Het is er een met lift en er zitten 5 autootjes en verkeersborden bij.
Misschien zo ie zo de moeite waard eens in de folder te kijken. Er staat o.a. nog een hele gave houten loopfiets, speelboerderij, poppenhuisje, treinbaan en loopwagen voor de kleintjes in. http://www.karwei.nl/index.jsp?page=index.jsp&sh=krant&