sttt. noralien: ik heb het gezien. mijn schoonvader gaat erom, want het scheeld niet echt veel met die ik besteld heb maar in prijs wel! alleen zit er net een mailtje in mijn mailbox dat de keuken verzonden is. ik laat hem komen en ik zie wel even, het zelfde geld is hij al uitverkocht als mijn schoonvader gaat. en als hij hem heeft probeer ik hem terug te sturen onder het mom van, dubbel gekregen...... ik ga werken van 9 tot 12. tot later......
Goedemorgen Melliemel; ik heb de Sab Simplex idd in Duitsland besteld. Gewoon bij een apotheek daar, en die sturen het netjes op. Zal ff kijken of ik een link voor je kan plaatsen. Ik deed dan 15 druppeltjes in een speentje van een flesje, en liet hem dat eerst opdrinken, en daarna de fles. Maar dat zal dan in jouw geval borstvoeding zijn http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html Was het verjaardagsfeestje geslaagd gister? Duckie; wat leuk dat het feestje toch nog gezellig uitpakte! En lekker hoor bij de chinees eten...krijg ik gelijk zin in Slingding; moet zeggen dat ik het keukentje wat je al besteld heb leuker vindt, maarja er zit idd wel een behoorlijk prijsverschil in! Hopelijk kun je hem nog terugsturen. Ohw, en werkse! Ik vind dat loopwagentje wel erg leuk.... het is dat Jayden al loopt Misschien voor de 2de Saar; echt sneu dat het niet gelukt is. Eigenlijk sta je er niet zo bij stil, maar met dit soort dingen bedenk ik me altijd hoe gelukkig ik mag zijn met een goede zwangerschap en een gezond kindje. Hopelijk geeft de verhuizing een beetje afleiding, en zal het daarna alsnog lukken! Ik had hier geloof ik iets gelezen over een makeover?! Voor de nagels zal dat straks geen probleem meer zijn Wat leuk Vales en Noura dat jullie allebei een opleiding gaan doen. Ik heb hier ook nog een heel informatie pakket en aanmelding liggen, maar weet nog niet zeker of ik het wel wil.... Verder niet zoveel te melden, was een vrij rustig weekend. Gister nog wel even naar woonboulevard Utrecht geweest, er zitten daar mega veel baby zaken, dus heb ff lekker gesnuffeld tussen alle nieuwe babyspulletjes Misschien dat we het toch een jaartje vervroegen. Maarja, zit ik me weer druk te maken over mn baan, aangezien ik nog geen vast contract heb.... dilemma's! Nou, ik heb vandaag poetsdag, dus ik ga maar eens beginnen! tot later! groetjes Lisette
Gisteravond helaas geen ER gezien. Was zo moe dat ik al om 20.30 in bed lag. En vanmorgen om 6.00 nog steeds moe Vond ER de laatste tijd eerlijk gezegd niet echt leuk meer met al dat gezeur onderling. Maar ik begrijp dat er nu toch wel een leuke wending is @Bianca: Ik wilde net gaan schrijven dat ik blij ben dat Fynn nog steeds 2 uur slaapt 's middags (kan ook bijna niet anders als je nachten maakt van 21.00-6.00 ). Maar hij ligt nu al vanaf 13.00 in bed en wil maar niet gaan slapen. Pfff, ik word er echt ibbelig van. Was er echt aan toe om zelf ook even te gaan liggen maar dat kan ik nu wel vergeten. Hoeveel uur maakt Lynn 's nachts? Tjeetje, wat zijn hier veel mama's geinteresseerd in nagels. Ik heb daar echt helemaal niks mee. Is dat erg?
Eve, je kunt de uitzending evt ook onine bekijken bij uitzending gemist. Ik kijk het blok iedere week op internet omdat ik op woensdagavond les heb. Je kunt hem dan het beste eerst een tijd op pauze zetten. Dan haalt ie het alvast op. Anders gaat ie haperen. http://rtl.nl/components/reality/expedi ... _video.xml
hi hi, nou de verjaardag was op zich geslaagd alleen was het wel errug vol en druk orlando wilde alleen maar met de trein spelen die hij had gekregen van ons die ochtend. en dus stonden de kadootjes die hij kreeg 'in de wacht' 8) verder heeft hij het heel erg naar zijn zin gehad en ik dus ook. valerius lag de hele middag dat de visite er was te slapen bij jan en alleman op schoot(niet overdreven veel mensen hoor, bij 5 mensen ofzo) hij is fink verwend. heeft dus de luxe treinset van duplo van ons gekregen, een loopmotor van ons. de grote boerderij van duplo, een graafmachine van duplo, 2 uitbreidingssetjes van duplo, 2 leesboeken waarvan 1 ook puzzels bevat(dikkie dik lees en puzzelboek). kleertjes, en van fisher price de leer stad. een drumstel en een muziekding van fisherprice, lijkt op een soundblaster met een mini microfoontje erg leuk allemaal en supergeslaagde kado's stuk voor stuk ff dit plaatsen en bijlezen...
Eve, frustrerend he, net nu je zelf ff wilt gaan liggen . Lynn slaapt 's avonds van 19.30-5.30 uur...ze gaat daarna wel in ons bed en als het meezit, dan slaapt ze nog een uurtje, maar meestal woelt ze zo erg dat ik ook niet meer kan slapen . En als de wekker van Michel gaat om 6.15 uur en ze wordt er wakker van, dan valt ze niet meer in slaap... Noralien, wat vind jij dit seizoen van 't Blok? Setje, veel poetsplezier. En heeft er al iemand het houten keukentje gehaald? Ben nl. erg benieuwd. Wil vanavond ook ff kijken bij Karwei. Heb nu wel een keukentje, maar vind deze super.
Halloooo, Eens kijken of het lukt om te reageren... Koen slaapt nu maar weet niet voor hoe lang. Hij ligt er al 1 uurtje in. Vales: Hoop voor je dat er snel een huisje vrij komt. Oooh wat balen dat het park dicht is! Stom zeg van Center Parcs. Gelukkig kan je toch nog terecht, al is het iets later. Leuk zeg die kerst-shoot. Ben erg benieuwd. Ga je daar dan ook kerstkaarten van maken of zo? Wauw je bent straks gewoon alweer bijna 1 jaar getrouwd he? Wat vliegt de tijd zeg. Setje: Mooi ventje heb je hoor! Koen krijgt voor sinterklaas een puzzel cadeau en ook duplo en een prentenboekje. Heej, een nieuwe baan? Gefeliciteerd! Wat ga je nu doen? Oh ik lees het nu. Klinkt als een leuke baan. Succes hoor! Duckie: Hihi, mmm lekker zo'n haring. Ooh zielig dat Demi weer zo hard gevallen was. Wat vervelend van die vriendin. Hopelijk is het geen postnatale depressie. Lijkt me vreselijk Koen stopt ook bijna niets meer in zijn mond (ja zijn eten ) Eve: Ik heb geregeld contact met mijn zus via hyves, mail, msn, skype, enz Sinds dit weekend hebben we nu ook een webcam dus kunnen we videogesprekken voeren. Elkaar zien en praten via MSN dus niet meer hoeven te typen. Erg handig en erg leuk hoor. Ik zat vanochtend in wat reclame-folders te kijken en zag dat ze bij een winkel hier net over de grens de garage van Fisher Price hebben voor 30 euro! In NL kost ie (bijna?) overal 50 euro. Wil hem best voor je halen maar ja... dan moeten we 'm nog in Den Haag krijgen he? Noralien: Oooh vervelend zeg dat Jikke krentenbaard heeft. Ik heb het zelf ook gehad afgelopen jaar. Moest ook direct aan de antibiotica. Beterschap. Houten trein(baan) is erg leuk. Wij hebben er ook een. Is nog van mij geweest toen ik vroeger klein was. Sara heeft er al veel mee gespeeld en nu Koen ook geregeld. Lola: Leuk zeg die foto van Jasmijn met d'r trein. Ik speelde vroeger ook ontzettend veel met lego en blokken, enz. Fijn dat het soll.gesprek zo goed ging. Nu maar hopen dat jij het wordt. Noura: Sterkte hoor. Kan me best voorstellen dat het af en toe heel erg druk is. Hihi wat lief dat je dokter Anissa ging verschonen en aankleden. Heej wat een leuk onverwachts cadeau! Winnen zit er wel in bij jullie he? Bianca: Wat leuk die stoeltjes. Zo te zien zijn Lynn en Gijs er erg blij mee. Leuk hoor. Lieve foto's. Sterkte hoor met alles. Valt niet mee. Ik moet je ook nog terug mailen bedenk ik me nu schaam schaam... Oeps, hihihi, kip is niet zo'n handig woordje om om te draaien Ik ga stemmen hoor! Slingding: Beterschap met Arno. Fijn dat je functioneringsgesprek goed ging. Wat een leuk keukentje zeg. Maar kan me voorstellen dat je nu twijfelt om het terug te sturen en die van Karwei te halen. Is ook erg leuk namelijk en idd niet veel verschil. Hmm... das niet zo leuk als je je verveelt en het is ook nog rotweer buiten! Misschien een leuke hobby zoeken? Puzzelen, creatief bezig zijn? Saar: Oooh wat erg voor je vriendin dat ze weer niet zwanger is. Erg zielig zeg Je zou ze het zo gunnen he? Gaan ze nu nog een poging doen? Jeetje wat balen van die bolderkar! Was ie van jullie zelf of gehuurd op het park? Saskia: Ik ga ook op je buikje stemmen Orlando is goed verwend zeg. Leuk hoor! Wauw, gewoon alweer 2 jaar. Wat vliegt de tijd he? Oja, het is natuurlijk morgen pas Ik heb ook echt genoten van de uitzending van Expeditie Robinson gisteravond. Geweldig leuk!
Melliemel, klinkt als een geslaagd feestje! En idd erg mooie en bruikbare cadeaus. Leuk hoor! En lekker om te zien hoe die kleintjes overal doorheen kunnen slapen hé. Bij het blok speelt eigenlijk hetzelfde. Doordat daar alleen nog maar zo'n beetje tactisch gestemd wordt, gaat het nergens meer over. Al is daar natuurlijk het verschil dat de uiteindelijke winnaar bepaald wordt door de overwaarde. Dan hebben ze geen invloed meer op elkaar. Ik heb vanmorgen zo'n keukentje gehaald. Schrok van de doos, die is nl erg klein en licht. Maar heb 'm in elkaar gezet (om te kijken of het kwalitatief iets is en of ie compleet is), ziet er erg leuk uit! Ze hebben daar gerekend op een stormloop gezien het aantal dozen dat er stond. Denk ook dat er veel mensen op afkomen, zeker omdat het op tv te zien is.
noralien/slingding; ik vind het keukentje er in de karwei ook schattig uitzien hoor saar; he balen voor hun maar wie weet in het half jaar dat ze er niet mee bezig zijn lukt het mss.... leuk joh zo een truitje kunnen kopen van mexx thnx voor al jullie stemmen tot nu toe sta ik volgens mij op de meeste stemmen noralien; ja dat is zo hoor maar hoop dat jullie ook gestemd hebben omdat het de mooiste leukste foto is idd maar via internet kan het volgens mij wel maar wil eigenlijk wel zeker weten of het goed werkt, beter dan cinababy/abc dolphinus ofzo.... fijn dat de kuur goed aanslaat bij jikke zeg lijkt me echt zooo sneu duikster; leuk om te zien hoe zo'n man dan kan opknappen bij het zien van een klein beebje he?! ik denk trouwens dat ik volgende week ga beginnen met een flesje bv aanbieden ivm evt later weigeren van, moet toch wel kunnen? bij orlando was het natuurlijk in het begin al zo omdat het moest bij het zh.... otje; tot snel setje; en werkte het goed? lekker shoppen, met 2 waarvan 1 erg jong is niet gheel ideaal moet ik zeggen hoor 8) ik ben erg benieuwd wanneer jullie voor een 2e gaan 8) eve;ik kan me goed voorstellen dat je heeel moe bent hoor......sterkte maar weer hoor, helaas kan ik niet meer voor je doen al had ik dit graag voor je gedaan... zo ga kijken of ik nog wat kan rusten voor orlando weer wakker word of valerius natuurlijk hij komt vrij regelmatig voor bv, heeft ook vaak last van zijn krampjes erg sneu. en daarbij wil hij veel bij mij liggen/of bij iemand iig genegenheid zeg maar gr saskia
Hoop dat ik niets vergeten ben. Even een vraagje: Wie mee wil naar de meeting, pb me even of je 24 of 31 januari kan. Is handiger want nu staat het overal tussen de tekst en misschien lees ik er per ongeluk over heen. Hier wel een leuk weekend gehad. Zaterdag dus de kids naar mijn ouders gebracht. Rond 14.30 zijn Steef en ik richting Eindhoven gereden. Ik heb nog even geshopt en Steef ging vast naar het zaaltje om de spullen op te zetten en zo. Ik heb nog wat sinterklaasinkopen gedaan. Rond 17 uur is Steef mij even komen halen in de stad. Daarna weer samen naar die zaal gegaan maar stond me maar wat te vervelen want de band was druk bezig met opbouwen en soundcheck enz. Ben toen even naar Steefs moeder gereden en even gekletst en koffie gedronken. Tegen 20.30 ben ik weer richting de band gegaan en rond 21.30 begonnen ze met optreden. Was erg gezellig maar was best moe want Koen was de nacht ervoor een aantal keer wakker geworden. Rond 1 uur riepen ze dat ze het laatste nummer gingen doen. Nou, dat werden daarna nog 10 nummers Uiteindelijk zijn ze om 2 uur gestopt met spelen en spullen opgeruimd/ingepakt en we waren 3.30 thuis. Direct het bed in gedoken maar ik was helaas om 9 uur alweer wakker en kon niet meer slapen. Wel nog even lekker in bed blijven liggen. Tegen de middag zijn we Sara en Koen op gaan halen en Koen ging vrijwel daarna thuis meteen het bed in. Hij sliep niet erg lang. Omdat het best mooi weer was en gelukkig droog besloten we naar zooparc Overloon te gaan. We waren er tegen 15.30 tot 17 uur. We hebben een abonnement dus dan kan je wel voor eventjes gaan. Was erg leuk en ik had mijn nieuwe camera meegenomen om eens uit te testen en heb erg mooie foto's gemaakt al zeg ik het zelf. Gisteravond lekker voor de tv gehangen en rond 11 uur naar bed gegaan. Ik lees hier vanalles over sinterklaas. Sara krijgt dus een WII. Normaal doen we nooit zo'n duur cadeau dus dit is echt eenmalig. Koen krijgt de cementwagen van duplo, een ton blokken van duplo, boekje van rupsje nooitgenoeg, en een puzzel. Ik heb ook nog zo'n grondplaat gekocht van duplo. Handig om op te bouwen. Met zijn verjaardag krijgt Koen waarschijnlijk de brandweerkazerne van Duplo. Die is bij intertoys 65 euro maar bij de makro maar 46,50 euro. Wat een groot verschil he? Vriendin van me heeft een makro-pasje dus die neemt 'm voor me mee. Verder voor zijn verjaardag weet ik het nog niet. Denk nog een prentenboek of zo. Hij is echt dol op voorlezen en zelf erin kijken. Oja, wat Koen ook echt geweldig vindt is echt uuuuuren die speelgoedboeken van intertoys en top1toys kijken. Dat vind ie zo leuk. En maar wijzen met dat vingertje he? Heel leuk. Sara krijgt voor d'r verjaardag een nieuwe radio met cd-speler voor op d'r kamer. Die had ze al maar cd-speler is stuk dus vandaar. Van mijn ouders krijgen ze ook nog cadeau's met sinterklaas maar weet nog niet precies wat. Ja Koen krijgt de politieboot van duplo en voor Sara moeten we nog even denken. Ik vind het toch steeds moeilijker worden nu ze ouder worden hoor. Steef z'n moeder heeft ons geld gegeven zodat wij iets kunnen kopen voor de kids. Sara wil graag een walkie-talkie. Groetjes Otje