Otje mooie foto's...ik zie dat Koen nog met de zitting naar jullie toe zit... Teun wil dit al een hele tijd niet meer kan hij niets zien....... maar Koen vind dit nog steeds best?
Janette: Normaal gesproken zit Koen ook van ons af dus de zitting andersom zeg maar. Alleen de laatste tijd hebben we een probleempje met onze wagen. Zodra we de zitting van ons af zetten dan zit het heel raar. Dan gaat de zitting schuin naar beneden en zit Koen niet in de wagen maar hangt er min of meer in. Super-irritant. Daarom hadden we het gisteren maar omgedraaid. Ken jij dit probleem of is dat bij jou nooit het geval? Als je tips hebt hoor ik het wel. Bianca: Wat leuk dat Gijs kan kruipen! Een heel ventje al zo zeg. Echt erg leuk.
Otje ja ik weet wat je bdoel ik ga het proberen uit te leggen.... de haken die onder de zitting zitten die "moeten" als de zitting vooruit kijkt voor de zwarte dwars stang zitten... als deze er achter zitten dan krijg je die rare hang lig stand...ik hoop dta je het zo begrijpt..zo niet zeg het dan dan maak ik wel ff foto's van goed en fout...suc6 zo me 2 mannen liggen in bed...de 1 al lekker in dromen land en de andere verzorcht met bouilion en manderijn dus ik ga lekker zitten...
Janette: Bedankt! Ik ga zo even kijken of het lukt. Mocht het niet lukken dan mail ik je nog wel. Is Teun of Wijnand ziek? Sorry heb t even gemist geloof ik
Ik heb net nagels gedaan met die frees en ik ga als een trein met dat ding de nagels worden ook veel dunner Morgen komen er 2 meiden voor hun nagels dus ik kan weer lekker me gang gaan. Ik heb nu roze steentjes(druppelvorm en rond)bij me vriendin erop gedaan maar ik krijg ze niet goed op de foto ..het word echt tijd dat wij een nieuwe camera gaan kopen,wat een rot ding is dat zeg :x Ik heb vanmiddag bij de blokker een ton duplo gehaald voor 22 euro die krijgt hij met sinterklaas. @Saar wat erg zeg dat het weer niet gelukt is @Noralien pff zware nacht heb jij gehad zeg! Ik wil al jaren een opleiding doen en nu ik het zelf ook al doe weet zeker ik dat ik het super leuk vind. Gelukkig gaat het wat beter met Jikke. Ik vond die actie ook super bij ER Leuk die garage bij de Karwei! Ik moet het er even over hebben met Johan want volgens mij wil hij geen houten maarja ik wel. @Noura wat spannend zeg zaterdag je 1ste les,ben heel benieuwd wat je ervan vind. Ja wel lastig zeg dat ze nog niet goed uit de fles drinkt,hopelijk gaat ze dat zaterdag wel doen. @Duckie ik ben het met je eens over ER soms heb ik het gevoel dat ze het helemaal niet zo zwaar hebben met het niet eten bijv. Fijn dat het feestje toch nog leuk geworden is. @Setje ik zet al een hele tijd nagels ik krijg wel hulp van mijn nagelstyliste maarja ik wil een diploma en beter worden dus daarom ga ik een opleiding bij haar volgen Als je het leuk vind op me hyves staan foto's van de nagels die ik heb gedaan. @Eve is niet erg ik ben dol op nagels,heb ik al sinds klein meisje @Saskia wat is Orlando flink verwend zeg en gaaf hoor al dat duplo! Wij waren vanmiddag aan het kijken en zagen die trein die is echt gaaf! Vind hij de duplo leuk? Enne ik vind jou foto zeker de mooiste en liefste @Otje ja we gaan er kerstkaartjes van laten maken. Ja idd bijna een jaar getrouwd wat super leuk en lief dat je daar aan denkt Wat gaaf dat Sara de WII krijgt,weet ze dat al? De brandweerkazerne is nieuw hé,ik zag hem op de reclame en vind hem zo gaaf maar die trein is ook super leuk dus nu weet ik niet welke ik moet kiezen Mooie foto's vind die van de ooievaar erg leuk. @Bianca wat super goed van Gijs @Janette beterschap met 1 van de mannen.
Teun ligt lekker gezond in zijn bedje...maar Wijnand is dus ziek, begon gister net voro het eten...eerst had hij honger dus lekker op tijd het eten op tafel en toen was zijn eetlust weg... daarna zakte hij helemaal in en lag dus al om 20 uur in bed...vannacht liggen draaien en spoken en na half 4 pas echt in slaap gevallen na ff boven de wc te hebben gehangen...de hele dag is het al een wrak...hij slaapt alleen en als hij er ff uit is wat hij wel wil ligt hij binnen een kwartier er weer in omdat hij zijn ogen niet open kan houden....... gelukkig ben ik thuis maar woensdagmiddag moet hij toch wel op teun passen......dus hoop dat hij dan beter is.... met nagels heb ik ook niets
Vales: Mooi dat het zo goed gaat met je nieuwe frees. Echt leuk dat je er zoveel plezier van hebt, dat nagel styling. Die ton duplo van de blokker heb ik een tijdje geleden ook gekocht, krijgt Koen ook van de Sint. Jaaaa, moest ineens denken van kindjes bijna jarig en kerst, heej Vales en Johan 1 jaar getrouwd! Gaan jullie het nog vieren? Ben erg benieuwd naar die kerstkaartjes hoor Ik vind de trein van duplo ook erg leuk maar denk dat hij er nog wat klein voor is. Misschien vast een idee voor volgend jaar. Ik houd het dit jaar bij de brandweerkazerne. Die krijgt hij dan voor zijn verjaardag. Janette: Er zijn veel mensen ziek de laatste tijd. Ik hoor het overal. Veel beterschap met Wijnand.
oh dat klinkt super vales! en ben benieuwd naar fotos wow al bijna een jaar getrouwd en alle verjaardagen van de kids komen eraan otje gave fotos de 24e kan ik zowieso niet, maar weet niet of ik kom ik ben dan ook weer aan het werk en het is toch altijd best een eind van huis. ga zo lekker slapen saskia wij gaan ook voor duplo met de verjaardag hier fijn dat die zo verwend is
@Janette beterschap met Wijnand. @Otje we gaan uit eten als we een jaar getrouwd zijn en Wessel gaat gezellig mee @Noura slaap lekker! Ik heb een foto van 1 nagel met steentjes die ik heb gedaan op me hyves gezet hij is alleen niet heel scherp Enne voor de foto's van de shoot moeten jullie geduld hebben want die gaan jullie pas zien als jullie de kerstkaart krijgen
Lieve Orlando, Vandaag ben je alweer 2 jaar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat gaat het snel he, geniet lekker van deze dag. Dikke kus Thijmen en Debbie
@Bianca: Oei, Lynn slaapt dus ook niet echt lang...Knap dat je er hier nooit over klaagt. Ik voel me nu wel weer een zeur Tjee, wat is Gijs een snelle vent zeg. Echt lief om te zien! @Otje: Wat lief van je! Ik had op een ander topic ook gelezen dat in Duitsland Fisher Price goedkoper is. Begin december gaan we met m'n ouders een paar dagen naar Duitsland. Wss ga ik daar dus Fynn z'n verjaardagskado kopen. Vind het houten speelgoed daar ook altijd mooi. En wat een leuk weekend hebben jullie gehad. Super ook dat de camera zo goed bevalt. @Janette: Beterschap voor Wijnand!
Oralando Gefeliciteerd met je verjaardag.... Hier ga ik met teun ff naar het tuincentrum de boet... http://www.de-boet.nl/ hij is gek van de huisjes voor de kerst en daar hebben ze er een hele afdeling van. Eve Teun is hier nu ook vroeg wakker hoor... om 6 uur
@Janette: Hier was het vanmorgen gelukkig weer es 7.00. En zo leven we van dag tot dag Leuk naar zo'n kerstshow. Vindt Fynn ook leuk (en ik ook ). Als we naar Duitsland (Munster) gaan gaan we ook zeker naar de kerstmarkten. De foto van Anissa en Saf is ineens weg bij de Baby vd Maand
Alleen ff het belangrijkste Orlando van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!! Vanavond kom ik weer kletsen, maar nu ff gauw klaarmaken voor m'n werk! Fijne dag vandaag allemaal! groetjes Lisette
Goeiemorgen allemaal, Steef is weer ziek. Hij heeft (weer?) buikgriep. Vannacht weer veel tijd op het toilet doorgebracht. Hij heeft net al de huisarts gebeld maar die kunnen weinig doen. Het heerst heel erg dus hij moet maar even goed uitzieken. Heb net een vers geperst sapje naar boven gebracht. Hopelijk voelt ie zich snel weer beter. Eve: Mooi dat Fynn tot 7 uur geslapen heeft! Hoop voor je dat je slaagt in Duitsland. Scheelt wel veel geld. Wat raar dat de foto van Noura weg is bij baby vd maand Ik wilde nog gaan stemmen... Setje: Werk ze vandaag!