Otje: beterschap voor Steef! maar met zo'n lekker vers sapje moet het lukken! Tegen de misselijkheid help cola heel erg goed! en van ORS knap je ook erg goed op als je buikgriep hebt. Eve: lekker dat Fynn waqt beter heeft geslapen vannacht. setje werkse!wat zijn je eerste indrukken van het werken op de werkvloer bij de jongeren? (ik weet dat het niet het werk is waar je voor aangenomen bent)
orlando gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je fijne dag.... Hier zelf een week goed ziek geweest met de buikgriep.... Nu zijn kids aan de beurt en manlief.. Laatst genoemde is wel aan het werk..... maar voelt zich niet super oke... ik ga gauw dochterlief weer verschonen... loopt rond in alleen luier en shirtje, rest had ze er al onder zitten al 3x vandaag...... liefs................
de kerst markt was leuk.. er waren muziekspelende beren , geen kerstmuziek nog hoor, en ergens anders stonden weer pinquins en beren met jongen en werd er een verhaal over verteld.... helaas waren deze dicht bij de vogels en dat von dTeun niet zo leuk.... maar hij heeft van mama een dvd gehad van thomas de trein, stond wel op het kerst verhaal maar als je de stukjes leest op de achterkant valt dat wel mee ook de huisjes en lampjes vond hij leuk en gelukkig voor Teun waren er molens en treintjes zat die er draaide en reden..... op de terugweg viel hij in slaap, 1x wakker kunnen maken onder het rijden de andere keer was 3 km van huis nu ligt hij in bed maar hoor hem af en toe toch praten via de babyfoon hoop maar dat hij wat gaat slapen. ik ga ff eten
Ik heb vluchtig even bijgelezen, maar redt het nu niet om te reageren aangezien Emma zo wel wakker zal worden. Ik heb een paar mega drukke dagen achter de rug, vandaar mijn afwezigheid. Van alles met mijn moeder ondernomen en gisteren naar mijn zus geweest. Helaas zijn nu zowel mijn moeder als mijn zwager ziek (spugen en diarree), dus ik vrees voor hier het ergste... Ik lees dat onder sommige papa's het virus ook al heeft toegeslagen. Beterschap! Het zal me slecht uitkomen om ziek te worden, nu ik in twee sollicitatiesprocedures zit. Al gaat mijn voorleur uit naar de bedrijf waar ik afgelopen vrijdag op gesprek was, zolang ik niet weet of de keuze wel of niet op mij is gevallen, kan ik het me niet permitteren om de afspraak van komende vrijdag af te zeggen... Setje, ik las dat jij een nieuwe baan hebt, gefeliciteerd! Met Jasmijn hebben we ook (ik las dat Noralien hetzelfde met Jikke had...) een aantal moeizame avonden achter de rug. Jasmijn wil ineens absoluut niet meer naar bed en zondagavond was ze zó overstuur van het hysterisch huilen, dat ik spontaan ook begon te huilen toen ik haar uit bed ging halen. Ik vond het zó zielig... Het zal er wel bijhoren. Ik vermoed dat Jasmijn door is gaan krijgen dat papa en mama (en Emma soms ook) nog lekker beneden zitten terwijl zij in haar eentje in bed ligt. Vanuit haar standpunt bekeken logisch dat ze dus niet naar bed wil. Het protesteren begint tegenwoordig al wanneer je tegen haar zegt dat ze naar bed gaat. 'Mama/papa zitten!' is dan het hartverscheurende antwoord... Roy gaat het Karwei-keukentje vandaag ook halen. Bij het filiaal in Valkenswaard waren ze zo aardig om er eentje voor ons apart te leggen... Ze gingen erg hard, werd me verteld! Orlando, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag (wow, dat klinkt echt al groot...!) Noura en Melliemel, ik ga zo even stemmen...
hi hi, ff snel want heb nu geen tijd om te reageren sorry iig iedereen bedankt voor de felicitaties hier en als kaartjes die ik heb ontvangen, en natuurlijk heeeel erg bedankt voor het lieve kado plus bon die jullie hebben gegeven vind dit errug lieffff. ik schaam me bijna voor het feit dat ik geen kaartjes stuur dat wilde ik even zeggen. otje heeel erg bedankt voor het setje (en je kaartjes maar dit had ik hierboven al gedaan) krijg je nog wat van me? zo ga gauw weer doei doei
Pfff, wat een boel zieken hier. Hoop dat het aan ons voorbij gaat [-o< BETERSCHAP voor allemaal! En dat de rest maar niet ziek zal worden! @Lola: Wat klinkt dat zielig van Jasmijn. Lijkt me echt heel moeilijk voor jullie allemaal Fynn heeft sinds een week dat ik de deur van z'n kamer niet meer dicht mag doen. Dus ik herken er wel iets in. Maar verder gaat hij tot nu toe vervolgens wel slapen (mits ik dus de deur openlaat). De foto van Anissa stond er gisteren nog wel. Maar het lijkt erop dat ze de foto's met de meeste stemmen hebben verwijderd. Vermoeden van vriendjespolitiek? Technische storing? Geen idee Wellicht weet Noura het...
orlando gefeliciteerd met je verjaardag! de foto is weg, want je mag niet meer om stemmen vragen.... wel hints geven. jammer van alle stemmen van jullie er zijn meerdere fotos weggehaald deze maand lola ik miste je al. en spannend hoor die sollicitaties, ik hoop dat degeen die je voorkeur heeft het gaat worden hier ook een mannetje wat soms savonds of snacht huilend wakker word, hij was gister ook echt om van alles aan het huilen. hoop dat het vrolijke mannetje in hem snel weer terugkeerd, want hij zit zichzelf soms ook echt in de weg. maar mijn geduld is soms ook aan het oprapen en moet echt tot 10 tellen of tot 100 liever kerstmarkt janette? zijn die al begonnen dan nou wie zal het worden vandaag, mc cain of obama?
@Noura: Je was me voor met het antwoord Enne...gisteren moest Fynn ook echt om alles huilen. Vandaag gelukkig weer helemaal vrolijk. Oeps, was me totaal ontschoten dat de verkiezingen vandaag zijn
haha ach daar word je wel aan herinnerd als je de tv aan zet. wij hoeven ook niet te stemmen dus dat scheelt volg jij nog lost? het nieuwe seizoen schijnt heel goed te zijn. maar ik baal er zo van dat het vorige keer zo laat werd uitgezonden.
Ik ben helemaal lost wat Lost betreft En dat komt idd door het late tijdstip. Vrees dus dat het voor mij altijd een mysterie zal blijven...
@noura ja hoor bij de tuincentera's zijn ze al weer begonnen en met een paar weekjes ook weer in Duitsland.. Jammer dat ik daar niet meer woon en dat het vanuit hier iets te ver is...want ik vond het sfeertje heel gezellig
Hallo lieve meiden, Wat was ik blij verrast vanmiddag toen de post kwam! Een heel lief pakketje lag er op de deurmat, een nijntje boekje en een bon van prenatal! Hartstikke bedankt allen die hebben mee gedaan, ik was er even emo van, ik die toch bijna niets laat horen... Maar goed ik heb het gewoon te druk en ik kan er gewoon bijna geen tijd voor nemen om uitgebreid te komen computeren... Ik zal snel even een upe date komen geven enne ik begrijp ook dat de meeting zaterdag niet doorgaat? Jammer ik had me er erg op verheugd! Liefs Irma.
Irma: Wat leuk om te horen dat je er zo blij mee bent. Nou, het is je van harte gegund hoor en begrijp heel goed dat je weinig tijd hebt voor het forum met 2 van die kleine mannetjes. Alles goed met Rick en Tim? De meeting van a.s. zaterdag gaat inderdaad niet door. Er kunnen helaas maar heel weinig mensen Jammer maar ja. Nu denken we aan 24 of 31 januari omdat december natuurlijk al druk genoeg is. Laat je even weten via pb welke datum je het beste uit komt?
Hoi allemaal, ik wil even zeggen dat ik het heel vervelend vind dat ik bijna geen tijd heb/maak om langs te komen. Thijs slaapt weinig en de tijd die ik heb ben ik bezig en ik merk dat ik het, als hij wel slaapt ook heerlijk vind om met een boek op de nak te zitten bijvoorbeeld. Als ik dan weer eens hier kom kijken merk ik dat ik op zo veel te reageren heb, dat ik het maar laat.... Nu ook weer eigenlijk, ik weet niet waar ik moet beginnen.... Ik ga nu ook meteen weer stoppen, Thijs is heel hard aan het huilen. Ik heb vanavond ontdekt dat hij de waterpokken heeft... Ik weet niet of hij nu jeuk heeft (had hij net nog geen last van geloof ik) of hard huilt omdat hij hier de TV gehoord heeft... Lies
Pff lies wat naar waterpokken voor Thijs. en het is toch helemaal niet erg als je niet reageert een poosje, val je toch gewoon weer eens in als je er wel bent. We vinden het al leuk om te horen hoe het met jou en Thijs gaat.
oh Eve: de kinderwekkers staan nu bij de trekpleister in de aanbieding....mocht je nog interesse hebben.