December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: Thanks voor de tip! Ik ga straks in m'n pauze meteen ff kijken :D

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    HIer was het weer erg vroeg.. 4.30 :( en niet willen eten of drinken
    na een half uur beneden hebben we hem maar in bed genomen... hebben we nog nooit gedaan en slapen ho maar... bumba aangezet zonder geluid en hij lag dat lekker te kijken maar wij konden niet echt slapen, om ff voor 6 toch nog maar in zijn eigen bed maar slapen nee om 6.30 naar beneden en daar zitten we nu nog......

ben nu al kapot...dus eve nog meer respect voor jou.... en dan mag ik vanmidddag nog werken waar ik me hoofd bij moet houden ga wel zien wat het word :rolleyes:

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

Ik ging gisteren iets na 17 uur Koen ophalen van het kdv. Ik kwam op de groep en zag Koen niet en de juf zei: Hij ligt nog in bed :confused: Het was toen 17.10 uur. Ze hadden hem rond 13 uur 's middags in bed gelegd maar hij wilde niet slapen en bleef maar huilen. Dus hebben ze hem maar weer uit bed gepakt. Ze waren aan het twijfelen of ze hem wakker zouden houden maar na het fruit rond 15.30 was hij zo moe dat ze hem toch maar in bed hebben gelegd. Ik heb hem zelf wakker gemaakt. Toen moest ie wel even huilen. Was natuurlijk wat sjaggo. Gelukkig was ie snel daarna weer vrolijk maar ja... uiteindelijk ging ie 's avonds pas om 21.15 uur naar bed en heeft tot vanochtend 9 uur geslapen. Ik snap op zich de keuze wel van het kdv maar echt handig was het niet...

Steef is nog thuis vandaag. Voelde zich nog niet helemaal lekker.

Janette: Leuk dat de kerstmarkt zo geslaagd was.
    Oeiii, Teun was wel erg vroeg vanochtend.
    Het is trouwens inmiddels weer gelukt met onze mutsy. Ik weet nu wat we eerst fout deden waardoor we die stomme hang-stand kregen ;)

Lola: Oooh hoop echt voor je dat je niet ziek wordt. Kan je nu idd niet gebruiken.
    Moeilijk dat Jasmijn niet wil gaan slapen 's avonds. Wel begrijpelijk natuurlijk.

Noura: Ooh balen zeg dat de foto is weg gehaald.

Lies: Kan me voorstellen dat je het wel druk hebt met je werk en Thijs. Maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor. Ik heb soms ook momenten dat ik er echt niet aan toe kom en ik werk nu niet eens. Toch vliegen de dagen hier om. Zeker nu de dagen korter worden.
    Sterkte met de waterpokken van Thijs. Havermout-bad (verschillende keren gedaan) heeft hier goed geholpen tegen de jeuk en de blaasjes waren sneller ingedroogd.

Allemaal al gehoord/gelezen dat Obama gewonnen heeft? Ik ben er niet voor opgebleven hoor maar vanochtend om 7.30 even in bed de tv aangezet en was uiteraard het 1e wat ik zag.
    Ik lag gisteravond om 21.30 al in bed. Was zoooo moe. Koen is nu even met oma mee. Die had zin in even tijd door te brengen met haar kleinzoon. Ik ga even stofzuigen hier.

Groetjes Otje

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Dat is wel errug vroeg hoor :( Dat ben zelfs ik niet gewend...Sterkte vandaag!

@Otje: Lijkt me een lastige keuze voor het kdv. Helemaal niet slapen is natuurlijk ook niet prettig. Maar kan me voorstellen dat je Koen dan liever meteen bij thuiskomst in bed had gedaan. Voordeel is natuurlijk wel dat hij tot 9.00 heeft geslapen :D Hier is het altijd rond 21.00 en dan tot 6.00/7.00...Veel plezier met stofzuigen ;)

@Lies: Sterkte met de waterpokken. Hoop dat Thijs er niet al teveel last van zal hebben! Beterschap voor hem!

@Karin: Ik heb de wekker (het aapje)! Ben er helemaal blij mee. Thanks nogmaals voor de tip. Je kreeg bij besteding van 20 euro ook nog es 5 euro korting dus ik heb er nog wat bij gekocht. Ze hebben erg leuk speelgoed in de aanbieding (vind ik).

p.s. dit was ff een illegaal bericht vanaf m'n werk :oops:

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve foei. :) :) ... was het nog een gezellige dag gister? ;)

Otje blij dat het gelukt is

6. Even snel nu beide kids slapen...

Met Jasmijn was het gisteravond en zojuist weer drama. Zodra je de woorden 'naar bed' in de mond neemt, volgt er een protest dat drie straten verder nog te horen is :( . Gelukkig duurde het beide keren maar zo'n 10 minuten. Alleen wordt Emma er ook wakker van, maar die is gelukkig ook weer stil. Ik heb dus even een kwartiertje voor mezelf voordat ik kan gaan douchen en aankleden...

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Goeiemorgen allemaal,

Lies; beterschap voor Thijs, hopelijk gaat het snel weer over!

Janette; phoe, 4.30 is wel erg vroeg! Hopelijk gaat de middag werken snel voorbij! En slaapt hij vannacht beter! En leuk he die kerstmarkten! Wij gaan 15 november naar Oberhausen, en dan is daar ook al kerstmarkt, heb er echt zin in :D

Otje; dat is idd wel vervelend, maar als ze hem wel op hadden gehouden was hij waarschijnlijk helemaal niet te genieten, en had je hem thuis gelijk in bed kunnen leggen... Nog even, heb begrepen dat hij tot december naar het kdv gaat toch?

Eve; [-X internetten vanaf je werk..... ;)

Lola; lastig zo'n periode dat ze niet naar bed wil. Hebben we hier ook gehad, al was het maar een week of 2, toch is het vermoeiend. Hopelijk slapen ze nu ff lekker zodat je even rustig aan kunt doen.

Nou, gister m'n eerste werkdag, viel eigenlijk een beetje tegen :oops: ben blij dat ik gewoon lekker de administratie ga doen. Heb me de hele dag maar een beetje zitten vervelen. Die jongeren doen toch meer hun eigen ding (=internetten :) ) aan het eind van de middag maar even zitten pesten (kaarten :) ) met een paar jonge lui.

Maarrrr, vandaag weer lekker vrij!

groetjes Lisette

8. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @lola: hier ook af en toe zo'n fase dat Jiri niet naar bed wil. Ik zeg dan meestal dat ik even bij hem blijf zitten en dan is het goed. Dan zit ik met mijn laptop in het donker naast de deur :) te wachten tot dat hij slaapt en ik stiekem weg kan. Heb ook wel eens gezegd dat ik moest plassen (was ook zo, midden in de nacht) en dan terug zou komen. Was ook goed. Maar het was toen zo stil dat ik niet meer ben terug gegaan. Heb hem ook niet meer gehoord. Dus nu heb ik dit al een paar keer gedaan als hij 's nachts wakker werd, voel me dan wel schuldig, maar ja, ik hoor hem dan niet meer. Waarschijnlijk ligt hij dan gewoon te wachten tot dat ik terug kom en van dat wachten val je vanzelf in slaap :)
    In Elsloo hadden ze maandag nog genoeg keukentjes, ik neem aan dat Roy in de buurt van Valkenswaard was? Anders is Elsloo voor jullie toch dichterbij.

@Otje: misschien kun je vragen of ze hem er dan toch eerder uit halen, half 5 of zo. Ik laat Jiri nooit langer slapen dan half 5 en dat gaat dan prima.

@eve: heb ook de wekker, maar vind het inprogrammeren nog wel een hele klus, of ik ben blond, haha..
    Ik wilde laatst alleen de oogjes dicht doen, ging hij na 1 minuut alweer af. Snapte er niets van, dus heb de oogjes maar weer open laten staan, voor het geval hij midden in de nacht af zou gaan. Ik gebruik hem nu nog niet, want ik zo niet weten op welk tijdstip ik hem moet zetten, aangezien jiri vroeg is. Zul je net zien als je hem om 6.30 of 7 uur zet, dat ie dan nog slaapt, haha….

Ik kijk ook naar Lost, echt een geweldige serie. Maar hebben jullie dan geen video/dvd-recorder?
    Of downloaden via internet?

@Lies, vervelend waterpokken. Jiri heeft ze nog niet gehad. Ben eens benieuwd wanneer hij ze gaat krijgen.

@melliemel: leuke verjaardag gehad van Orlando? Ik geloof dat Jiri de volgende is, maar dat duurt nog een paar weekjes. Denk dat ik dit keer een hemataart met bumba laat maken.

Hier gaat alles nog voorspoedig. Heb af en toe last van buikpijn, verder niets. Hopelijk blijft dit zo.
    Hadden jullie ook bij de 2e al snel zo'n vol gevoel en dat je broeken je al snel te strak werden? Ik hoop maar dat ik het nog 3 weken verborgen kan houden en mijn gewone broeken nog aan kan.

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

kom net van gehoortest vandaan(hadden we om 12.00 maar eerst even orlando op bed gelegd). valerius zijn oren zijn goedgekeurd! :) en......hij woog nu 3340gr dus in een week weer 390 gegroeid( vorige week dinsdag woog hij 2950gr) helemaal trots ben ik op mijn ventjes. want orlando hebben we gewogen en gemeten, weliswaar met kleding en schoenen aan, maar hij woog 12,kilo15gr incl. kleding en schoenen, en 88cm lang ook met schoenen aan dus. hij is iig goeg gegroeid...

ga ff bijlezen...

10. Hallo allemaal,

ik ben weer bij mijn moeder aan het studeren. Ik heb zaterdag examen godsdienst.

Even snel bijlezen...

Orlando, een hele hele hele dikke proficiat met je verjaardag!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 37#3597737

Eve, ik keek eerst ook naar lost, maar hier moet je altijd zò lang wachten op het volgende seizoen, dat ik ook de draad ben kwijtgeraakt. Wel jammer, want ik vond het echt een goede serie.

Noura, wat jammer van je foto! Volgende maand maar weer proberen! ;)

Irma, doe maar rustig aan met je twee kindjes. Ik vond het in het begin heel erg moeilijk een ritme te vinden. Laat staan dan nog te forummen.

Lies, veel beterschap voor Thijs. En maak je idd maar geen zorgen om het reageren. Ik vind het ook leuk gewoon je verhaal te lezen.

Setje, jammer dat je nieuwe werk een beetje is tegengevallen. Hopelijk wordt het snel wat je ervan verwacht had.

Nynke, ja Jiri zijn verjaardag duurt nog een paar weekjes, maar dan is het wel dubbel feest, want dan ben ik ook jarig :).

Ik had ook snel last van een buikje, vooral tegen de avond aan. Geniet er van!

11. Saskia, geweldig dat Valerius nu wel geslaagd is! Hij heeft zijn eerste herexamen al achter de rug. :)

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    otje; leuk zeg dat jullie zo even daarheen kunnen. enne wat een gave kado's krijgen sara en koen, die kazerne vind ik ook errug gaaf politie en cementwagen ook :oops: 8)
    idd mooie foto's hoor die cheetah zat dichtbij zeg

janette; nee dat vind orlando ook al heeeel lang niks hoor ;) hoe gaat het met jouw sporten en afvallen?

bianca; wat een knapperd is gijs zeg goed hoor :)

vales; zo te horen ben je heel prof bezig he?! ;) 8) goed hoor
    ja hij vind het super is nu alleen maar met de duplo aan het spelen zo bwv 2 a 3 uur achter elkaar als hij het voor het zeggen heeft ;)

janette; beterschap voor wijnand

noura; hoop dat je toch kan komen

thnx voor alle felicitaties kaartjes etc had ik al gedaan maar doe het nog een keer vind het erg liefff

lola; aaahhg die jasmijn ja kan me er ook wel wat bij voorstellen hoor, hoop dat het nui weer wat beter gaat

noura; he balen zeg dat de foto weg is gehaald, maar je hebt toch niet lopen leuren? flauw hoor
    safouane ook in een fase beland met flinke ontw.? heel vervelend hoor

irma; kan me goed voorstellen dat je de tijd af en toe niet weet te vinden hoor ;)

ik had ook al bedankt maar doe het nog eens, vind het echt top en super lief.

lies; beterschap met thijs vervelend zeg de waterpokken

setje; balen dat het tegen viel, hopelijk word het wel beter

nynke; voor je het weet is het al zover hoor ;) ik had ook een hemataart met een foto van orlando erop, zelf ontworpen via de hemasite erg leuk geworden....bumba is ook helemaall leuk vooral als hij er ook gek van is. ik had wel het idee dat het allemaal sneller gaat qua buik hoor

zo ik ga valerius in zijn bedje leggen en zelf ook weer even liggen voor de time-being :)

gr saskia

ps; saar; succes zaterdag

13. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    echt drama hier vannacht. Ik heb ongeveer 1,5 uur kunnen slapen omdat Thijs de hele tijd aan het spoken was door de jeuk van de waterpokken. Het gekke was dat hij eigenlijk wel vrolijk was, maar dus echt nauwelijks heeft geslapen. Ik had in de loop van de nacht besloten dat ik vandaag thuis zou blijven om voor Thijs te zorgen. Ik bede dus vanmorgen met mijn leidinggevende, kreeg ik toch de wind van voren dat ik dat echt niet kon maken enz.... Ik helemaal van slag. ik was vooral boos/teleurgesteld/verdrietig omdat ik me in de 8 jaren dat ik er werk nog nooit voor een andere reden dan ziekte heb afgemeld, terwijl er collega's zijn die zo vaak wat hebben.
    Maar goed, Thijs heeft dus vannacht echt maar heel weinig geslapen ik had gehoopt dat hij vandaag overdag dan wel flink lang zou slapen, mooi niet dus..... 3 kwartier heeft hij geslapen, toen was het klaar. Ik ben dus echt kapot nu, terwijl Thijs eigenlijk redelijk vrolijk rondloopt. Ik ben vanmiddag nog even buiten geweest om even een frisse neus te halen, was wel lekker. Ik heb nog erg gelachen. Ik was ik een winkel aan het rondkijken toen Thijs opeens "Obama" riep Het meisje dat er werkte moest echt lachen en vroeg of ze het goed hoorde.
    Ik ga nu stoppen, Thijs wil tekenen.

Lies

ps hoe lang duurde het bij jullie kids voor de jeuk weg was?

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lies heb je al een havermoud badje geprobeerd of een van die koelgel?
    ik spreek nog niet uit ervaring.
    Balen dat je zo'n reactie krijgt van je leidinggevende.

Arno is hier ook nog steeds thuis, hij heeft gisteren van de huisarts een hormoon neusspray gehad om zijn voor en bijholte onsteking tegen te gaan.
    Hij is er dit keer flink beroerd van.

Met de kat naar de dierenarts geweest voor de entingen enzo, dat kon nu mooi terwijl arno thuis was anders is het zo'n gesjouw kind en kat.

Eve: lekker dat je de klok hebt kunnen vinden.
    helaas hebben we hier geen trekpleister.

Lola: balen dat jasmijn slecht op be te leggen is op dit moment.
    KAilynn gaat als je zegt we gaan naar bed eerst alles opruimen, alles (incl. pantoffels) een kusje geven en dan gaat ze naar boven toe.

Noortje: hoe is het met jikke?

Saskia: fijn dat valerius geslaagd is voor zijn test!

Saar: succes zaterdag!
    hoe is het met jullie vrienden?

Duckie: bedankt voor je krabbel.
    hoe is het met je?

Irma: doe rustig aan! ik hoop je op de meeting te zien in januari.

Jannet: lekker op tijd naar bed vanavond.

Karin: lekker geshopt vanmorgen?

15. Elsloo ligt inderdaad dichterbij Roermond en Sittard zelfs nóg dichterbij (daar is ook een Karwei...), maar Roy werkt in Waalre en dat ligt dus weer dichtbij Valkenswaard... ;)

@Melliemel: Valerius kan dus goed horen, fijn! Maar je weet toch dat dit geen garantie is dat hij ook goed gaat luisteren, hè... ;) ?

@Lies: Oei meid, dat is inderdaad een drama-nacht :( ! Lullig hoor, die reactie op je werk, hebben ze daar nog nooit van het recht op kortdurend zorgverlof ( http://home.szw.nl/index.cfm?rubriek_id ... et_id=2514 ) gehoord?
    Bij Jasmijn viel het gelukkig erg mee met de jeuk...

Jasmijn tot vorige week dus ook... :rolleyes:
    Nogmaals beterschap gewenst voor Arno! Vervelend dat hij het deze keer zo flink te pakken heeft... :(

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

vraagje voor degene die ook sab simplex gebruiken, werk/te het? van setje begreep ik dat ze het gebruikt heeft maar verder nog mensen die het goed vinden werken?

lies; wat rot zeg dat ze zo reageerde :( haha obama :) hoop dat thijs vannacht beter slaapt

slingding; beterschap met arno hoor

lola; oh is dat zo, he balen zeg ;) 8)

gr saskia

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ook even snel, saskia, wat super dat valerius goed gekeurd is, en netjes gegroeid hoor, allebei

ik heb geen sab simplex gebruikt maar de osteopaat heeft heel goed haar geholpen voor de krampjes. in 1 behandeling voelde die de spanning en dat had die ook gelijk weggehaald, daarna heeft ze nooit meer een gespannen buikje gehad.

beterschap met arno

lies beterschap met de waterpokken, enwat jammer dat ze niet meer meelevend zijn op je werk

saar succes zaterdag

nynke mijn zoon heeft een site waar je afleveringen zo kan kijken.
    en we hebben ze op mijn werk, dus neem vaak van daar een dvd mee. alleen de laatste serie is pas laat uitgekomen, en had ze wel gedownload, maar nog niet gekeken

nynke ik had dat ook dat mijn buik voller was, vooral in het begin. later trok dat wel weer bij. en bij saf heb ik heel veel buikpijn gehad.

otje beterschap met steef

hihi en ja otje heb gehoord dat obama gewonnen heeft, ik had er wel voor wakker willen blijven maar leek me niet zo`n goed idee met de kids die er weer volop zijn de dag erna

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: We zijn weer es gaan zwemmen en dat was geslaagd. Fynn vindt het echt superleuk :D

@Nynke: Oeps, dat klinkt ingewikkeld :( Fynn krijgt de wekker voor z'n verjaardag dus ik heb nog ff de tijd om uit te zoeken hoe die werkt ;) Heb idd geen dvd/videorecorder (alleen een speler)...Maar als ik die wel had dan zou ik het niet opnemen denk ik. Komt er toch nooit van om het te kijken :( Ik pas hier ook het trucje van 'mama gaat even naar de wc' wel es toe en het werkt idd goed :D Heb je volgende week je 1e echo?

@Karin: Lukt het jou wel om de wekker goed in te stellen? ;)

@Saskia: Fijn dat alles goed was met Valerius! En Orlando ook weer goedgekeurd. Echt een superteam dus :D En wat heerlijk dat Orlando zolang met iets kan spelen. Ik ben al blij als Fynn het 15 minuten volhoudt :rolleyes: Hoop echt dat dat beter gaat als hij wat ouder wordt...

Zijn er nog meer kids hier die zich nog niet zo heel lang met iets kunnen bezighouden?

@Lies: Helaas klinkt jullie nacht heel bekend. Fynn heeft destijds ook 1 nacht compleet overgeslagen. Heb toen zelf maar een half uur geslapen. En de volgende dag sliep hij ook bijna niet. Maar de nacht daarna ging het een stuk beter hoor dus denk dat Thijs vannacht wel weer goed zal slapen. Al met al heeft het bij Fynn toch wel ruim een week geduurd. Hij had het echt zwaar te pakken. En Thijs zo te lezen dus ook. Wat bij Fynn goed hielp was insmeren met zinkzalf van Zwitsal. Heb je al een foto van hem gemaakt voor in onze pokkencollage? Haha, Obama, das echt grappig :)

Fynn had vanavond ineens 38,8 en viel om 20.00 al in slaap :rolleyes: Hoop niet dat hij ziek gaat worden...

19. Ja, ik :D !

@Eve: Jij wordt nog eens een echte waterrat ;) ! Wie had dat een jaar geleden kunnen denken...?
    Jasmijn switcht ook van speelgoed naar speelgoed. Volgens mij is dat ook normaal op deze leeftijd...

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Wie weet ga ik m'n zwemdiploma nog es halen...

@Nynke: Zie net in je onderschrift dat je 13-11 de echo hebt...Lekker slim van me...

Deel Deze Pagina