klinkt leuk molly, safouane was wakker om 20.30 en wou daarna ook niet meer slapen (normaal doet die dat wel) maar ach, als ze doorslapen mogen we niet klagen toch?
Wat fijn Eve, dat het weer wat beter gaat. Ik heb die gevoelens ook, en sinds ik werk, geniet ik echt van elk moment met Jayden. Volgens mij is hij er ook rustiger van geworden! Werkse vandaag! Molly, lekker zeg zo'n avondje uit! En fijn dat het oppassen goed is gegaan! Er gaat toch niets boven opa en oma he! Het is echt super lekker weer, Jayden is net bij Marcel in slaap gevallen. Heb hem heel voorzichtig in zijn wagen gelegd, en hij ligt nu lekker buiten te slapen. Lekker in de frisse buitenlucht. Hij krijgt daar altijd zo'n lekker kleurtje van! We krijgen zo nog visite, verlate kraamvisite zeg maar..... groetjes Lisette
Idd, Noura! Gisteren heeft Jayden zelfs geslapen tot 7.45! Helaas werd hij vanmorgen al om 5.30 wakker, hebben het nog ff kunnen rekken tot 7 uur. Maarja, het is mooi weer en we hebben gisteren al uit kunnen slapen
Hallo, Ik reageer ff niet op anderen...volgende keer weer. Gistreren verjaarsvisite gehad en mijn moeder gaat morgen pas weer naar huis. Gisteren hebben we dus niet echt van het mooie weer kunnen genieten. 's Avonds wel heerlijk naar de japanner geweest met mijn moeder en schoonouders (en vriend natuurlijk). Jikke was bij een vriendin. Ook wel weer eens lekker hoor, een avondje zonder haar. Al was ik blij haar weer te zien na afloop. Vandaag zijn we naar dierenpark Amersfoort geweest. Lekker hoor, in het zonnetje. Jikke heeft er niet veel van meegekregen. Ze heeft twee giraffen gezien (de één is oranje en hing aan de kap van de wagen en de andere is wit, groen en blauw en had ze in haar handje hihi). Verder heeft ze de hele tijd liggen slapen. Vanavond nog gourmetten (het is natuurlijk een feestweekend, jarig en mijn moeder op visite ) Morgen gaan we nog ff naar het strand en eten we daar 's middags een hapje. Daarna (dinsdag) weer voor het eerst aan het werk Heb er echt hélemaal geen zin in! Och ja, wie weet valt het me wel mee.
Lola wat fijn dat iedereen weer beter is en Jasmijn zo lang slaapt. Nick wordt nog steeds ergens rond 6 uur een keer wakker, maar krijgt dan zijn speen. Rond 7 uur voedt ik hem dan, dus 9 uur klinkt voor mij als een paradijs.... Maar na de voeding slaapt Nick wel verder tot een uur of 10 dus..... ben benieuwd naar je draagdoek straks... Noura wat heerlijke een nieuwe outfit... Ik gebruik ook nog geen anticonceptie. Heb wel al de nuvaring liggen, maar heb nog geen volgende menstruatie nadat vloeien en een hele heftige menstruatie voorbij zijn gehad. Wacht dat effe af.... nog ijsje gehaald? was er wel weer voor vandaag.... mijn bikini kan ik zeker niet aan.... Eerst maar een nieuw badpak zien te krijgen.... Eve lekker hoor dat je het combineren van werk en zorg prettig vindt. Ik kan het me ook goed voorstellen. Ik ben ook net weer begonnen met werken en kan niet zeggen dat ik het heel erg vind. Het is effe wennen, maar ook lekker om weer af en toe met iets anders bezig te zijn. Ook ik heb af en toe wel dat gevoel van inbreuk op mijn leven, maar dat verdwijnt gelukkig ook weer snel. Het is wel fijn dat je nu nog meer kunt genieten van Fynn... Molly lekker avondje uit geweest lees ik... Heerlijk heb er ook weer zin in... enne ja dat gebeurt altijd he, als je het niet kunt gebruiken plassen ze je hele bed onder. Nick vind het ook lekker om flink met zijn beentjes te trappelen zonder luier. Ik laat hem vaak op de commode effe spartelen, maar vandaag heeft hij me ook al 2 keer te pakken gehad.... Setje wat lekker dat je zo van Jayden kunt genieten. En lekker in de buitenlucht geweest... Was de visite nog gezellig... Ik krijg binnenkort ook nog verlate kraamvisites.... Noralien: klinkt gezellig dit weekend. enne grappig die giraffen van Jikke! Voor de meiden die morgen beginnen met werken (suusje en ? weet niet meer) veel sterkte en plezier.... Noralien jij voor dinsdag natuurlijk en hier: na de fijne vrijdag waarin Nick niet wilde drinken uit de fles...is het hele weekend wat onrustig geweest. Hij huilt meer dan normaal en heeft flink wat aandacht nodig, dus denk echt dat hij aan het regelen is. HIj heeft wel vrijdagavond en zaterdag nog een flesvoeding gehad en dat ging er weer probleemloos in. Hij heeft wel heel effectief ons eerste uitje samen om zeep geholpen. Frank en ik zouden samen vrijdag naar een wijnproeverij, maar toen Nick niet uit de fles wilde drinken vond ik dat geen goed plan meer. Stel dat hij de avond/nachtvoeding ook niet had gewild en ik de hele nacht ermee gezeten had.... Dus ik ben maar thuis gebleven. af en toe.... Gisteren hebben we buiten de auto's staan wassen en zo lekker van de zon genoten. Daarna naar de verjaardag van de peettante van Nick, was erg gezellig. VAndaag zijn opa en oma langsgekomen. Toen ik vervolgens effe hier wilde neuzen hield mijn laptop ermee op. Hij wilde gewoon iet meer opstarten.... Dat is al de derde keer deze week, dus die houdt het nu echt voor gezien.... Balen, maar we hebben inmiddels een andere besteld. Moet goedkomen. Morgen gaat Nick voor het eerst de hele dag naar de oppas..... vind het toch wel spannend. Karin
Halloooo! Sorry dat ik even niet op iedereen reageer... ben erg druk geweest dit weekend en heb net 4 pagina's zitten lezen (en helaas al veel vergeten)... Ik zie dat er meer gaan beginnen met lijnen? Ik ben nog steeds bezig... Morgen weer op de weegschaal maar heb er (stiekem) deze week al vaker op gestaan en er is niet veel af. Maar ja... schijnt toch wel eens zo te zijn dat je even stil staat met de kilo's. Maar ik ga door! Ik had thuis nog een CD-rom van flexipoints (weight watchers) en dat vul ik nu weer in. Ik ga dus niet naar die bijeenkomsten maar doe het thuis. Met Koen gaat het goed. Hij slaapt heerlijk 's nachts en is overdag een lekker vrolijk ventje als ie op zijn tijd z'n fles krijgt, schone luier en zo. Verder geen bijzonderheden eigenlijk. Ik beloof morgen weer langer te posten! Groetjes van Otje
oh nog effe een vraagje over de banners: Als ik straks een nieuwe laptop heb, kan ik er misschien ook wat zwaardere programma;s op zetten. Waar maken jullie die banners ook al weer mee, is dat programma te downloaden. enne Noura: jij had een eigen handleiding gemaakt he? ben wel nieuwsgierig. Lijkt me wel leuk om wat met fotobewerking te gaan doen, als ik er iets van snap tenminste Karin
Duikster, het programma heet Paint shop pro, en is helaas niet te downloaden....(en flink prijzig....rond de 100 euro) Maar je kunt eigenlijk wel met elk fotobewerkingsprogramma banners maken hoor.
Haha...ga ik vanmorgen Fynn uit z'n bedje halen (helaas was ie nogal vroeg ) ligt ie helemaal andersom. Dus met z'n hoofd aan het voeteneinde Vraag me af hoe ie dat gedaan heeft. Zag er wel grappig uit. Leek net alsof ik de vorige avond dronken was geweest en hem er verkeerd om had ingelegd Ben nu alleen wel een beetje bang dat hij zich 's nachts ineens op z'n buikje gaat draaien. Hoe doen jullie beebs dat die overdag al draaien? Doen ze dat 's nachts dan ook en gaat dat goed? Fynn is de laatste tijd helaas wel vroeger wakker. Hij begint al rond 5.00 te spoken en zo rond 6.30 wil ie echt eten. Das wel balen maar ja, wat doe je eraan. Vandaag zijn we weer even samen terug in bed gegaan en hebben nog geslapen. Maar als ik moet werken gaat dat niet echt meer en ben ik dus heel vroeg op. Ach, wie weet verandert dat wel weer.
Die vrouw is nu net weg van Felicitas en ze had erg leuke dingen. Ik heb gekocht een toetsenbord met cd-roms daar kan hij van alles mee leren,ik kreeg er gratis een badjas en de jonge gezinnenpas bij. Ik krijg korting bij center parcs en ik krijg iemand van de rvs over de vloer en die gaat me alles uitleggen over voogdij en wat dat kost enz. En ik heb een donatie gedaan aan Orange babies. Verder heb ik niks gekocht terwijl ik eigenlijk bijna alles wel wou maarja best duur allemaal. @Otje ik heb ook die cd van de weight watchers maar ik gebruik hem niet. @Molly wat fijn dat je zo'n gezellige avond heb gehad. @Eve fijn dat je je beter voelt,ik moet zeggen dat ik die gevoelens helemaal niet heb gehad maarja iedereen is anders en ervaart het ook anders. Het is echt heerlijk weer gister ook al dus wij gaan straks even lekker naar buiten om te wandelen,misschien ga ik ook nog wel even langs me werk om te laten zien hoe groot Wessel alweer word
Eve: ik heb een safety-sleep aangeschaft. Daarmee ligt hij vast in bed en slapen babies nog rustiger ook. Otje: ik ben ook aan het lijnen! Tot nu toe 2,5 kilo afgevallen, gaat dus best goed. Ik wil er ook maar 5 kilo af, dus ben op de helft. Thijs wordt nu wakker, ga er snel heen Geniet van hey mooie weer! Lies
Eve: ik heb een safety-sleep aangeschaft. Daarmee ligt hij vast in bed en slapen babies nog rustiger ook. Otje: ik ben ook aan het lijnen! Tot nu toe 2,5 kilo afgevallen, gaat dus best goed. Ik wil er ook maar 5 kilo af, dus ben op de helft. Thijs wordt nu wakker, ga er snel heen Geniet van het mooie weer! Lies
Hey Meiden, Ik ga eventjes niet reageren sorry, maar ik heb wel een vraagje aan jullie. Thijmen krijgt 3flessen van 165cc en 2flessen van 200cc en soms heeft hij nog honger, ik heb het even met ander meisje over gehad en met me vriend en ik zit er hard over te denken om fruithapje te gaan geven tussen de middag wat denken jullie? Hoeveel zouden jullie dan geven en hoeveel voedingen voor de rest>? Thijmen is nu ook heel erg huilerig en er is echt geen beginnen aan, hij is al bijna 3dagen zo. Wordt er echt beetje moe van, natuurlijk hoort het erbij maar niks is goed en soms is hij echt ontroostbaar . Ik vind het echt zo zielig, maar weet echt niet wat er is met hem. Heb hem geknuffeld, verschoond, gevoed, liedjes gezongen, buiten gezeten, tv gekeken en niks helpt om hem stil te krijgen en om het nou alweer een fles te geven zie ik ook niet echt zitten, het is net 2uur geleden.
Goede morgen, IK heb net een hoop gelezen maar ook een hoop kwijt in iedergeval heb ik onthouden dat we allemaal nog meer genieten van het mooie weer met de kleintjes. M'n was hangd lekker buiten te drogen en ik moet straks naar de 5de verjaardag in 3 dagen. en dan is het even klaar. er komt nog een hele hoop drukte aan de komende 2 weken voor ik ga werken. zwemmen, kdv wennen en voor het echt, cb, dus maar hopen dat ik uitgerust ben als ik weer ga werken. Ben ontzetytend benieuwd hoe het met de borstvoeding gaat als ik mijn bioritme ga omgooien. Eve ik snap je gevoelens wel hoor! Ik ga jullie weer even verlaten met dit mooie weer. groetjes
@Debbie: ik zou zo lang mogelijk proberen om fruithapjes etc uit te stellen. Waarom probeer je eerst niet om 5 flessen van 200 cc te geven? Misschien is dat net het beetje extra wat Thijmen nodig heeft.
debbie, ik zou je geen antwoord kunnen en wilen geven want ik geef kailynn 6 maanden borst of hypoallergene voeding naar mijn inziens kan een kleintje zijn darmen nog niet aan (er staat op de potjes ook niet voor niets vanaf 4 maanden). Ik geef het ook niet om allergieen zo veel mogelijk te verkleinen.
Eve: Inderdaad zou dat een optie wezen, maar dit heb ik dus inderdaad al een keer geprobeerd. Helaas hielp dit niet en bleef die soms nog om de 2uur komen, zelf gebruik ik voeding voor hongerige baby's en dat helpt ook niet helaas.
@Debbie: Ik vind dat Thijmen nog te jong is voor fruithapjes. Bel liever het cb voor advies in deze... @Eve: Jasmijn 'wandelt' ook graag door haar bed. Zij slaapt al een poos in een dunne slaapzak die ik aan het voeteneinde onder het matras heb gevouwen. Zo kan ze niet meer omhoog kruipen. Enne... fijn dat je nu weer wat beter in je vel zit! @Molly: Lekker hè, even een avondje uit...! @Duikster: Wat zonde van jouw uitje... @Otje: Hou vol hè! Ik merk wel dat ik veel te veel snoep de laatste tijd. Waarschijnlijk komt het doordat ik inmiddels lekker in een ritme zit en dus teveel tijd heb om te snoepen... Ongemerkt heb ik er de laatste weken toch twee kilo aangesnoept! Krijgen jullie trouwens ook allemaal het voorjaar in je bol met dit mooie weer? Ik kan daar zo blij van worden!
met dit weer ga ik altijd beter in mijn vel zitten gelukkig, in de winter zit ik veel meer in van die dipjes dan voorjaar / zomer. HEb me ook een poos niet echt lekker gevoeld toen kailynn er was toen dacht ik echt is dit alles. ze kon alleen maar huilen , uit de borst drinken deed ze niet en ik was over vermoeid dus en winter al met al niet echt even fijn allemaal Maar het mooie weer komt er weer aan en de klok gaat binnenkort weer een uurtje vooruit dus dat scheeld. Genoeg geklaagd ik ga weer buiten zitten in mijn blote blubber buik.