December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oeps...! Dan hoop ik maar dat Jasmijn héél voorzichtig is óf dat haar keukentje beter in elkaar zit... :(

@Saar: Leuke foto's weer! Op één foto lijkt het wel of Liene en Tisse haast even groot zijn... :D

2. die op de paardemolen? Dat is Tisse niet, maar Fil, hun neefje. Hij is 14 maanden.

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallooo,

Zwemmen was weer leuk vanochtend. Koen was wel wat angstiger dan de andere keren. Maar langzamerhand gaan ze toch steeds wat verder met springen van de kant af, los laten in het water (met bandjes) enz.
    Vanmiddag heeft Koen lekker lang geslapen en heb ik lasagna gemaakt en nog een appeltaart. Daar had ik al de hele week zin in! Ze is nu al bijna op. Had mijn ouders 2 stukken gegeven en Steef, Saar en ik hadden gehad en vanavond nog wat meegenomen naar een vriendin waar ik op visite ging. Was erg gezellig en ook lekker om er eventjes uit te zijn. Nu nog even snel forummen en dan het bed in.

Saar: Das niet zo duur 279 euro voor een midweek CP. Ben normaal duurder gewend van hun.
    Mooie foto's hoor! Schattige kindjes heb je.

Lola: Oooh super dat je dinsdag op gesprek mag voor de arbeidsvoorwaarden. Nou, dat beloofd al veel goeds toch? Alvast gefeliciteerd. Natuurlijk ook succes morgen met je soll.gesprek.

Noralien: Oei, wat heftig zeg van die vriendin :( Wat erg op zo'n jonge leeftijd in zo'n jong gezin.

Mamav2: Jeetje, dat zijn roerende nachten zeg. Sterkte ermee.

Lies: Gelukkig dat Thijs vannacht beter geslapen heeft. Hihi, leuk zeg die gesprekjes in bed. Koen praat echt nog niet zo veel, hooguit wat losse woordjes.
    Ben wel benieuwd naar je bril nu hoor! ;)
    Oooh ik zie net de foto. Echt overduidelijk hoor ;)

Moest vanmiddag wel lachen. Hij kwam aan met een speelgoedtelefoon dus ik vroeg: Wie is er aan de telefoon? Koen zei: Papa! Toen zei ik: Wat zegt papa dan? Toen zei ie heel zachtjes en verlegen: Hallo! Zooo lief, ik smolt echt hoor :D

Melliemel: Ooh zielig dat Valerius krampjes heeft. Sterkte ermee.

Bianca: Jeetje wat balen dat het keukentje nu al stuk is :( Gelukkig je geld terug gekregen. Wel erg krakkemikkig zeg als het zo snel al kapot is. Hopelijk gaan de keukentjes van de rest hier langer mee?

Zo, ik ga m'n bed in. Zal Steef ook meesleuren ;) ... die zit nog te laptoppen...

Groetjes Otje

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Saar, wat een leuke foto's zeg!
    Over die mail.....ze zijn idd een stuk goedkoper, maar qua fasciliteiten op de parken is cp wel een stuk uitgebreider. Ik dacht, stuur t gewoon ff door, dan kun je zelf ff kijken.

Bianca, je kunt het deurtje ook met een pianoschaniertje vastzetten (zo'n lang scharnier). Dan is het probleem weer opgelost :D .

Het ziet ernaar uit dat we morgen gewoon kunnen vertrekken. Robert voelt zich nog niet helemaal goed, maar goed genoeg om te gaan :D .
    Lekker...heb er naar uitgekeken en had het jammer gevonden als het niet door had kunnen gaan.
    Hoop alleen dat ik iets minder last van maagzuur ga krijgen. Heb hier de eerste wkn vd zwangerschap last van gehad en vanaf een week of 18. Dat was bij Jikke ook zo. Maar op het moment is het wel héél erg. Antagel is nu mijn lievelingsdrankje :rolleyes: ;)

Dames, tot na het weekend weer.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben weer veilig thuis hoor ;) Het was wel een lange dag en was helemaal gaar toen we thuiskwamen. Op de een of andere manier klap ik tijdens een begrafenis/crematie altijd dicht en hoef dan niet te huilen. Maar toen m'n nicht (we schelen een half jaar) een toespraakje ging houden kreeg ik het wel ff benauwd. Twintig jaar geleden is haar vader overleden en nu dus haar moeder. Ze vertelde over het feit dat zij en haar broer en zus nu het veilige nest helemaal kwijt zijn. Pfff, en dat komt wel hard aan. Ik realiseerde me ook hoe rijk ik ben dat ik m'n beide ouders nog heb. Maar ook hoe kwestbaar me dat maakt. Moeilijk dus. Helaas had ik ook nog es een giga hoofdpijn waar geen pilletje tegen hielp dus vroeg naar bed gegaan. Slecht geslapen en vervolgens Fynn om 5.30 wakker. Dat wordt een zware werkdag :( Maar goed, er zijn ergere dingen!

@Debbie: Waar in Amstelveen woon je ongeveer?

@Lola: Super! Gaat helemaal goed komen! Zou je dan meteen na je verlof kunnen beginnen?

@Noralien: Sterkte voor en met je vriendin. En fijn dat jullie op pad kunnen gaan!

@Mamav2: Oei, dat zijn wel erg zware nachten en dagen. Dat is voor niemand vol te houden. Is Jor zelf niet helemaal kapot? En gaan ze niet kijken of andere medicijnen soms helpen?

@Lies: Gelukkig dat het de goede kant opgaat met Thijs! Haha, die gesprekken klinken bekend. Fynn zegt nu vaak: Mama, geen snor (opa nml wel) :D En in het kleedhokje vh zwembad: Papa pipi, Fynn pipi, mama niet :D Leuke pokkenfoto. En Thijs heeft ineens lang, blond haar. Grappig zeg. Wel tijd voor een nieuwe avatar... ;) En de bril....?

@Saskia: Nee, heb idd geen zwemdiploma. Had als kind een soort astma en kreeg het erg benauwd door het chloor. Kon daardoor niet het benodigde aantal baantjes zwemmen. Maar ik kan wel zwemmen hoor. Met Fynn is alles weer okay.

@Saar: Ik vind Roompot erg leuk. Okay, er zitten geen tropische zwemparadijzen bij maar verder is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Vooral die in Cochem (Duitsland) is erg mooi. Wat een schetige foto's! Vooral die waar Tisse aan tafel zit. Echt een mannelijke uitvoering van Liene :D

@Bianca: Lynn houdt gewoon niet van koken... ;) Wel netjes van Karwei.

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Eve ik woon in de buurt van keizerkarelweg, het heet hier ook keizerkarelparkbuurt geloof ik

7. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    nou vannacht was weer een echte k*tnacht... weer de helft ervan opgezeten... Heb gister h.a. gebeld voor telefonisch overleg en hij moet zijn medicatie nu verhogen.. ipv 3 mg melatonine moet hij nu 6 mg. Dit een week lang, moet volgende week weer bellen om te vertellen hoe het gaat. en dan eventueel kijken naar een ander middel als dit niet werkt.. Ook moet ik het volgende week kenbaar maken bij de kinderarts..
    Hij is zelf ook kapot, maar blijft doorgaan.. Hij geeft zich met geen mogelijkheid over....

verder ben ik hartstikke moe.... en ga ff me huisdoen en dan ga ik straks ff plat samen met kleine meis...

sorry dat ik niet reageer, maar ben mega moe....

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: even snel speciaal voor jou: ik heb ook een studie van het instellen van de klok gehad. Na ruim een half uur was ik erachter....

Nu ga ik snel werken.

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noralien: prettige vakantie!

lola: succes met je andere solicitatiegespek.

ik kom ook later weer terug, ik ben een beetje op...

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Goedemorgen allemaal,

Eve; nog gecondoleerd met je tante. Gelukkig was je doemscenario onterrecht, en zijn jullie weer veilig thuisgekomen, beetje jammer alleen dat je zo gaar was :(

Mamav2; Ik hoop echt voor jullie dat de medicijnen aan gaan slaan! Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent, en Jordy ook, hij zou toch ondertussen oververmoeid moeten zijn.

Noralien; geniet van jullie weekendje weg! Heb je de hele dag maagzuur of alleen 's avonds? Proberen om 's avonds geen koffie /thee meer te drinken en weinig (of beter niks) te eten. Gelukkig voelt Robert zich al goed genoeg om toch lekker te gaan (knapt ie vast ook nog meer van op!) :D

Saar; wat een leuke foto's :D Mooi dat shirtje met Duveltje erop :)
    Wat een mooie haren heeft Liene toch! Echt lief met die krulletjes aan de onderkant O:)

Lola; Super dat je terug mag komen! Dan hoop ik maar dat je sollicitatie van vandaag niet al te fantastisch is, anders krijg je het nog moeilijk met kiezen :)

Melliemel; wat ik nog even wilde zeggen over sab simplex, je moet wel even zijn ontlasting in de gaten houden. Het kan zijn dat ze er wat moeilijker van gaan poepen... Ik ben met Jayden trouwens ook naar de Osteopaat geweest, omdat hij echt veel huilde. Met 6 weken zijn we voor het eerst geweest (prompt sliep hij vanaf toen 's nachts ineens door :D ) en na de tweede behandeling was het aanzienlijk beter! Je moet gewoon kijken wat voor jullie prettig is.

Nou, m'n tweede werkdag was gelukkig al veel beter! En vanaf volgende week ga ik lekker m'n eigen werk doen. Moet zeggen dat het ff wennen is, want normaal gesproken moet ik dus op vrijdag werken, en vandaag voelt echt als een 'vrije' dag :D

tot later!

groetjes Lisette

Deel Deze Pagina