Zouden jullie aan mij door willen geven of jullie kindje een bepaalde voorkeur voor favo tv figuur of zo heeft? Dit zodat ik voor elk kind een persoonlijk kaartje kan maken.... Dus bijv. nijntje, bob de bouwer en noem maar op...
hi hi, lies; wat een pokkefoto zeg, hihi 8) zielig hoor, beterschap voor je mannetje bianca; he balen nu al maar wel netjes dat ze je geld hebben geretourneerd saar; wat een superleuke foto's weer zeg, tisse is net 'een hollands welvaren kindje' zeg 8) liene poseert netjes na de foto van de draaimolen! leuk hoor. is het familie waar ze bij achterop zit?.....oh lees dat het idd familie is, dit kan je goed zien hoor otje; als ik dit zo lees van jouw mbt het zwemmen mis ik het echt onwijs hoor, heb er zo'n zin in om weer eens met orlando te zwemmen. natuurlijk ook met valerius maar kan voorlopig nog niet natuurlijk.... noralien; super om te lezen dat julle wel gaan heeel veeel plezier dit weekend hoop dat je niet zoveel last hebt van het zuur eve; he verdorri weer een slechte nachtrust voor jouw, vind het zo vervelend voor je.....dan moet onze eerstvolgende meeting maar verplicht een weekendje relaxen zijn zonder kids he?! hihi nou gelukkig maar dat je wel kan zwemmen want dat lijkt me geen fijn idee zo hier in nederland 8) mama2; he get hoop dat het met de verhoging van de melatonine wel gaat helpen is ook niet fijn voor hem, en zo kom je in een cirkeltje te zitten wat ook niet bevordelijk is natuurlijk setje; ohhh dan hoop ik niet dat hij daardoor juist meer krampjes gaat krijgen, en vwb de ostheopaat, ging je daar ook heen ivm krampjes net als noura met anissa? en was dit gelijktijdig met het gebruik van de sab simplex, want dan is het moeilijk te zeggen natuurlijk of de ostheopaat heeft geholpen of dat de sab simplex heeft geholpen..... ik heb iig een e-mail gestuurd naar een ostheopaat die hier in omgeving werkzaam is, mss dat ik dit ook wel ga doen maar dan is het natuurlijk ook om het even wat dan de goede uitwerking heeft gr saskia
Melliemel; Ik heb eerst sab simplex gebruikt voor de krampjes. Hij werd daardoor wel iets rustiger, maar de ontlasting werd wat harder, dus poepen ging wat moeilijker. Maar omdat Jayden een huilbaby bleef, ben ik naar een osteopaat geweest. Hij heeft met zijn handje klem gezeten toen hij was ingedaald (met 25 weken al) zijn handje zat naast z'n hoofdje, en daar zat dus ook de meeste spanning bij hem. Na twee keer osteopaat was dit zo goed als over. Dus ook de spanning in zijn buikje. De meeste baby's hebben wel een huiluurtje, maar daar bleef het daarna gelukkig ook bij. snap je het nog groetjes Lisette
Daar ben ik ook weer eens. Ben er deze week nog niet toegekomen eens rustig bij te lezen en te reageren. We hebben het best druk gehad en we zijn allemaal niet helemaal lekker hier. Verkouden, keelpijn. Niet zo ziek dat we op bed horen te liggen, maar ook niet helemaal fit zeg maar. Demi is ook niet in haar hum, ik begin toch zwaar te vermoeden dat hier de peuterpuberteit ook is begonnen. Haar favoriete woord is nee en alles moet precies op de manier die zij in gedachten had. Ik begin me dus te herkennen in de verhalen van de andere peuterpubers hier op het forum . Eigenlijk voor het eerst slaapt ze ook niet meer zo goed. Ze wil 's middags niet naar bed en blijft dan jammeren. Iets wat wij helemaal niet kennen. Was ze voorheen niet moe of had ze geen zin om te slapen dan ging ze gewoon heel vrolijk kletsen. En ook 's avonds is het nu vaak eerst even 5 tot 10 minuten huilen. En dat kennen we dus ook helemaal niet. Maar 's nachts slaapt ze prima. Ik moet nog een weekje werken en dan heb ik verlof! Verheug me er erg op. Tot mijn spijt zie ik dat ik de verjaardag van Orlando ben vergeten . Orlando: Nog gefeliciteerd met je 2e verjaardag! @NOralien: Veel plezier met jullie weekend weg! Geniet er van.
ja ikke snap nog maarre denk je dat dit bij bv dan ook zal zijn aangezien dit dunne poep is natuurlijk? enne ik ben zowieso best nieuwsgierig naar de ostheopaat......hoor zoveel goede verhalen gr saskia
Melliemel: ik gebruik al weken sab simplex voor Chris en heb wel het idee dat hij hierdoor meer rust kreeg/krijgt. Ben het nu weer aan het afbouwen. HIer is de poep niet vaster geworden hoor! Ik ben het gaan gebruiken vanwege krampjes en veel lucht bij Chris. Hij kon/kan ook moeizaam boeren. Merk wel dat hij nog steeds moeizaam ontlast, dan huilt hij meestal even een poosje, echt zon jammertje zeg maar, maar tussen de voedingen in als hij niet moet poepen is hij echt veel rustiger geworden.
pff ben even een paar dagen echt veel bezig geweest. AFgelopen woensdagmorgen ben ik effe lekker voor mezelf naar de stad geweest en heb flink wat bovenkleding gekocht. Ik had echt niets fatsoenlijks meer voor de komende winter. Had alleen Chris bij me, Nick was lekker bij schoonmama. Moet bekennen dat ik helemaal niet zo'n winkelaar ben, maar vond het heerlijk om nu eens effe lekker voor mezelf op pad te gaan. Nu vond ik ook echt een stuk of 6 leuke dingen in 1 winkel dus ik was zo klaar.... In de middag naar het ziekenhuis geweest voor controle-echo van mirena en ook die zat goed. Voorlopig geen zorgen.... Woensdagavond naar de tweedehands speelgoedbeurs geweest in het dorp. Is echt megadruk, maar heb wel even lekker rondgeneust. Heb nog een vormen en kleurenspel voor Nick meegenomen. Ben benieuwd wat hij er van vindt. Donderdag naar het CB geweest met Chris. Die kreeg zijn 3e prikken. Nou dat heb ik geweten de rest van de dag....hij was niet rustig langer dan een kwartier. En dat was niet zo heel erg, maar ik was naar mijn schoonzusje gegaan en dan is het toch minder zo'n jengelkind....volgende keer dus niet meer doen als een kind prikken krijgt. Chrisje was trouwens goed gegroeid, woog nu 5600 gram en 60 cm. Hij blijft keurig de onderste groeilijntjes volgen. Gisteravond was ik echt kapot, dus ben ik om 20.00 uur bedje ingedoken. Af en toe dus wel noodzakelijk om nog wat meer rust te nemen dan ik doe. En het goede nieuws voor mezelf....Chris heeft vannacht voor het eerst na de voeding van 23.00 tot 6.40 geslapen zonder wakker te worden tussendoor....Heerlijk....dat mag hij vaker gaan doen. Nick heeft trouwens ergens wat vloeken opgedaan.... Als iets niet lukt zegt hij heel geirriteerd 'domme, domme' of 'dikkie, dikkie' klinkt wel lief maar niet helemaal de bedoeling... Morgen de hele dag alleen thuis met de kids, want Frank moet lesgeven. Hopelijk beetje mooi weer, dan kan ik er nog lekker even uit. Zondag verjaardag van mijn broer en schoonzus en dan is het weekend alweer voorbij..... lees trouwens veel over slaapproblemen. Hier gelukkig nog een uk die over het algemeen lachend gaat liggen en binnen een minuut of 10 helemaal vertrokken is nadat de oogjes van olifant voor het slapen gaan zijn gesloten....
@Karin: Ik zal proberen of het mij binnen een half uur lukt... @Saskia: Goed plan zo'n relax-weekend! @Duckie: Gezellig dat je nu ook lid bent van de peuterpuberclub Nou, dit was wel een erg korte reactie Maar ik heb eerlijk gezegd geen fut meer en ga lekker zitten. Tot morgen! O ja, bij Rainbowbabies hebben ze nu een actie: 3 bedrukte shirts halen 2 betalen. Ik vind 3 wel een beetje teveel maar als er geinteresseerden zijn kunnen we mss een gezamenlijke order maken.
Hallo, Wat super hƩ dat Obama heeft gewonnen. Ik wilde er wel voor opblijven maarja dat vond ik toch geen goed idee aangezien Wessel de volgende dag natuurlijk ook volop aandacht wil. @Saskia nog gefeliciteerd met Orlando zijn 2de verjaardag! Wat fijn dat de gehoortest van Valerius nu toch goed is Leuk om te horen dat Orlando de Duplo helemaal geweldig vind,ben erg benieuwd wat Wessel ervan gaat vinden. @Otje wat naar zeg dat Steef weer buikgriep heeft maar gelukkig is het al over. @Lola wat vervelend zeg dat Jamijn elke keer niet wil slapen. Wessel heeft dat ook een tijdje gehad maar gelukkig is die fase van hem over. Het ging trouwens echt over toen hij in de middag geen uurtje meer ging slapen misschien is dat ook de oplossing voor Jasmijn? Ik moet wel zeggen dat Wessel aangaf dat hij in de middag niet wilde slapen en ook gewoon niet ging slapen als ik hem wel in bed stopte. Ik ga je ook al feliciteren met je nieuwe baan @Noura wat jammer dat je foto is weggehaald En heel veel plezier morgen ben erg benieuwd of je het leuk vind @Lies ach wat zielig dat Thijs de waterpokken heeft. Wat hier super heeft geholpen is de havermoutbadjes en gelukkig heeft Wessel geen tot weinig jeuk gehad. Thijs heeft echt lang haar zeg @Eve gecondoleerd met je tante O wat is jou gevoel toch super herkenbaar dat is dus de rede waarom ik niet graag zonder Wessel weg wil. Ik ben altijd zo bang dat er wat met Jo en mij zou gebeuren en Wessel alleen achterblijft en ons nooit meer zou zien of andersom dat er wat met Wessel gebeurt(deze angst heb ik wel vaker dan andersom)en ik hem nooit meer zal zien,ook al weet ik dat hij in goeie handen is heb ik altijd die angst van wat nou als...... Jo en ik hebben 29 november een expositie en ik zit nu al te zenuwen van wat als er wat gebeurt maar ik ga er gewoon heen omdat ik weet dat als ik onderweg ben of er ben dat dat gevoel wel wegzakt. Ik zal wel een paar keer naar mijn moeder bellen of het wel goed gaat..dat kan ik gewoon niet laten @Noralien wat vreselijk voor je vriendin en ik weet idd nog heel goed dat je dit verhaal al eerder met ons had gedeeld. Wat fijn dat jullie toch weg konden gaan en pff dat maagzuur daar had ik op het einde zo'n last van en dat vond ik echt zo vreselijk. @Bianca wat jammer nou dat die keuken kapot is gegaan maar wel netjes dat je gewoon je geld terug kreeg. @Saar wat een super leuke foto's en ik blijf Liene zo'n super leuk meisje vinden @Setje fijn dat je 2de werkdag beter was @Mamav2 hopelijk werken de medicijnen snel. Wessel is helemaal weg van Dora en ik vind het heel lief van jou dat je speciaal kaartjes gaat maken voor onze kindjes. @Duckie beterschap! @Karin jij heb zeker een drukke week achter de rug. Ik ga maandag ook even wat truien kopen want ik heb ook helemaal niks meer voor de winter. Wat heerlijk dat Chris een paar uur achter elkaar heeft doorgeslapen Ik moet morgen weer werken van 9 uur tot 2 uur dus dat is een hele andere tijd dan anders maar ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet erg vind want nu kan ik wel 2 uur langer slapen 8)
@Mamav2: Hier is Pooh helemaal favoriet En wat lief dat je ondanks je zware nachten (en dagen) toch de moeite neemt om allemaal persoonlijke kaartjes te maken!
hi hi, duikster; lekker hoor zo een keer(heel af en toe, ben er ook niet kapot van nml )lekker stadten. chris zo te horen ntjes gegroeid, he wat sneu zeg van die prikjes. vwb de sab simplex, mss is het toeval maar hou het even in de gaten. valerius heeft nml vannacht erg veel en vaak gespuugt, echt zielig bleef er ook lang wakker bij. heb gisteren sab simplex gegeven, om de 3 uur voor een voeding( de andere tussentijdse voedingen niet). als het vannacht en morgennacht weer zo is stop ik even met de sab simplex om te kijken of het daaraan ligt. hij is ook verkouden mss ligt het daaraan?! eve; nou wie weet he ?! eve/vales; ik herken die 'doomscenario's' ook hoor. nu ook is mel met orlando naar r'dam helmen ophalen. zit ik gelijk weer te denken. straks gebeurt er wat met hun en moet ik hun gaan identificeren . probeer het dan weg te drukken maar heb het dus ook ben blij als ze beide weer thuis zijn mama2; hier is het traktor tom wat orlando geweldig vind! zo ga straks even stukje wandelen 't is heerlijk weer hier gr saskia
Het sollicitatiegesprek van gisteren verliep ook prima, maar dit kantoor had maar liefst 12 ( ) kandidaten uitgenodigd voor een eerste gesprek. Statistisch gezien weinig kans dus... @Setje: Wat fijn dat je tweede werkdag al een heel stuk beter is bevallen ! @Mamav2: Wat lief dat je voor ieder kind apart gaat knutselen! Jasmijn is helemaal wild van Woezel en Pip momenteel... @Duckie: Oei... jij moet dus ook aan de peuterpuberteit geloven. Gelukkig gaat het over (ooit)... @Duikster: Wij beginnen ook de merken dat we op onze woorden moeten passen. Roy liet zich laatst een welgemeend 'nondeju' ontvallen, waarop Jasmijn 'nonju' begon te zeggen... @Eve: Ik wil graag een shirtje voor Emma met haar naam erop hebben... Vanmiddag fotoshoot, ben benieuwd...
lola: succes met de shoot, doe linda de groeten. mama van 2: kailynn is gek, van Bumba en nijntje. lief dat je dat speciaal doet. Hier een iets betere dan dan gisteren. Ik was gisteren kapot van de werkdag ervoor. Ik moest ok naar de arbo ed. ik blijf de komende 2 weken nog 4 uur werken en dan kijken om verder op te bouwen. Vanovnd moeten we optreden en komen mijn ouders oppassen. Arno is sinds 8 uur de deur uit tot 19.00 uur. Gelukkig knapt hij nu op.
t is graag gedaan, omdat het me juist wel ff afleiding geeft..... Hier net weer ff gelegen..... kan nu ff nu hubbie thuis is..... kom later nog wel weer.... ga ff wat doen nu....
EVe: is het gelukt met de klok? melliemel: hoop dat het spugen gestopt is bij Valerius. Lola: ben benieuwd of je nog wat terughoort van het sollicitatiegesprek. 12 is wel veel. Ik geloof dat ik dan als sollicitatiecommissie ook de bomen door het bos niet meer zou zien. Slingding rustig aan hoor! mamav2: hier is en blijft Nijntje favoriet! Zo vannacht heerlijk geslapen. Ons ukkie was pas om half 8 wakker! Jammer dat Nick wel vroeger was. Net effe lekker bij een vriendin geweest thee drinken, want Frank is weer werken vandaag. Volgend weekend gaan we nog een weekendje naar de Ardennen met onze vriendenclub. Heb er echt veel zin in. Saar: zijn nu volgende week zaterdag de winkels in Belgie dicht in verband met een of andere feestdag?
Wat grappig dat onze kids allemaal een andere favoriet hebben Zo bezorgen we Mamav2 wel een boel werk @Lola: Leuk dat je ook een shirtje wilt! Laat maar weten welke kleur etc dan voeg ik em toe aan mijn bestelling. En ook ik ben erg benieuwd hoe de fotoshoot was! Ik zoek dus nog 1 iemand die ook mee wil doen met de t-shirt actie. Aanbod is geldig t/m 16 november... @Karin: Ik geef de wekker pas met Fynn's verjaardag en heb me er dus nog niet aan gewaagd. Dat ga ik in een helder en wakker moment doen Fynn 's ochtends nog ff aan het chillen met z'n papfles en z'n favo Pooh
Hallo allemaal Wat is het rustig vandaag zeg! Vandaag was hier herfstmarkt in het dorp, zijn we even heen geweest, en er staat met elke dorpsactiviteit altijd een leuk standje met gave maar dure kinderkleding. Nou hebben ze vaak wel leuke aanbiedingen, maar dan moet je er wel snel bij zijn.... En dat was ik heb een hele gave vingino broek voor Jayden gekocht, staat hem echt heeeeeel stoer 8) Verder was er vanavond lampionnen optocht, en aangezien Jayden vanmiddag in het dorp een lampion kreeg met een bijbehorend stokje met lampje, dacht ik ach we kunnen wel even gaan kijken. We waren daar heen gelopen met de kinderwagen, en eenmaal daar heb ik hem eruit gehaald. Hij zag natuurlijk al die kindje met die lampionnetjes, dus hij wilde hem ook vasthouden. Hij heeft een heel stuk meegelopen met lampionnetje in zijn hand, echt zooooo lief om te zien, tussen al die wat grotere kinderen. Baalde enorm dat ik m'n fototoestel niet bij me had . Jayden is ook helemaal weg van Woezel en Pip (ik vind ze zelf ook erg leuk moet ik zeggen ) En hij krijgt wel eens van die toetjes van de ah, waar dan een sesamstraat figuurtje bij zit... we hebben al Tino, enie, ommie en elno.... mogen jullie raden Melliemel; Ik zou het ook even in de gaten houden, kan toeval zijn, maar je weet maar nooit. Lekker weer idd vandaag, wij hebben ook gewandeld en lekker van het buiten zijn genoten. Lola; dat is idd wel erg veel. Wel fijn dat je nu toch dat gesprek volgende week hebt! Mamav2; wat fijn dat je ff lekker kon gaan liggen vandaag. Kan me voorstellen dat een beetje afleiding dan fijn is. Duikster; Wat lekker dat Chris heeft doorgeslapen. Wat een uitgerust gevoel heb je dan ineens als je wakker wordt he! En ff lekker geshopt voor jezelf Fijne avond iedereen! groetjes Lisette