eve: heb je al wel batterijen voor de klok, die zitten er nl. niet bij. 3 aaa moeten erin, van die heeele kleintjes dus...
Jiri heeft sinds gisteren in zijn ledikant geslapen waar de zijkant er af kan. Is een ikea ledikant. (hebben we gekocht toen zijn wieg te klein werd en hij toch nog bij ons op de kamer sliep) Heb gisteren een zijsteun gekocht. Hij vond het maar wat leuk, een nieuw bed. Hij heeft er goed in geslapen, vanmiddag ook. Leuk. Dan kunnen we over een paar maanden zijn echte grote bed kopen. @melliemel: vervelend dat Valerius zo gespuugd heeft. Hoop dat het snel beter gaat met hem. Hoe bevalt het jou, 2 kindjes? Mij lijkt het moeilijk om je aandacht te verdelen. Als ik zie dat ik nu de hele dag alleen al met Jiri bezig ben, ben benieuwd hoe het straks gaat. @lola: spannend wat ze je nu gaan bieden bij die andere baan. Ga je het ook doen als ze minder bieden dan je hoopt? @eve: heb ff teruggelezen, heb de aktie gezien. Wil misschien wel mee doen, maar lijkt me wel ingewikkeld om door te geven hoe ik het shirt wil.
Lies, wat kijkt Thijs zielig zeg op de pokkenfoto...hopelijk is hij snel jeukvrij. Ben benieuwd naar je nieuwe bril. Saar, wat een lieve foto's heb je geplaatst. Tisse is echt een flinke jongen zeg! Noralien, helaas was het hout afgebroken aan de voorkant, dus niet mooi meer, ook al zou ik het maken met een pianoscharnier. Maar mss wel een optie voor de rest die dit keukentje gekocht heeft. Ik had het keukentje even in elkaar gezet om te kijken hoe het eruit zag en hoe Lynn erop reageerde. Iets te enthousiast dus. Auw...maagzuur. Heel herkenbaar...kon ook niet zonder antagel. Fijn weekend nog! Eve, zulke toespraken tijdens uitvaartdiensten zijn altijd emotioneel vind ik, vooral als diegene die voorleest, begint te huilen. En wat ligt Fynn happy te chillen. Mamav2, wat heftig zeg, zulke gebroken nachten. Ik hoop dat het verhogen van de medicatie zal helpen. Wat leuk zeg dat je zelf weer verjaardagskaarten gaat maken. Lynns favoriet is momenteel Bumba. Setje, gelukkig dat je tweede werkdag al een stuk beter was. Duckie, pfft...Demi ook al aan 't peuterpuberen . Lekker zeg dat je bijna verlof hebt. Hoe gaat het verder met klussen? Duikster, lekker zeg, weer wat nieuwe kleding gescoord. En wat fijn zeg dat Chris al zo lekker doorslaapt. Ik begin nu zelf ook hoop te krijgen dat Gijs het doorslapen doorheeft, al blijf ik voorzichtig. Nu hij voor de 2e keer bij de manueel therapeut is geweest en zijn nekje nu helemaal los is, gaat hij met sprongen vooruit. Hij kan nu uit zichzelf gaan zitten en hij kruipt inmiddels heel de kamer door. Ook is hij vrolijker, wappert niet meer met z'n armen en benen en hij heeft al bijna heel de week doorgeslapen. Gemiddeld wordt hij nu tussen 5.30 en 7.30 uur wakker en dat is al een hele vooruitgang . Lynn is ook aan 't peuterpuberen, al valt het op zich nog wel mee hoor. Ze loopt alleen continu weg en als je haar wilt pakken, dan laat ze zich op de grond vallen en begint vervolgens hysterisch te krijsen en met haar benen te trappen . En ze wilt ook niet meer naar bed toe en huilt gemiddeld een half uur voor ze in slaap valt. Gelukkig is hier nog geen nee-fase. Ze is nu echt helemaal gewend op het kdv en wilde deze week zelfs niet mee naar huis. Ze zat ook heel leuk te spelen tussen andere kinderen, terwijl ze een paar weken geleden nog steeds op afstand toekeek. Morgenmiddag ga ik met mijn schoonmoeder naar Tarzan toe. Heb er zin in!
hallo ik reageer alleen ff op het huilen bij het naar bed gaan... wij hebben dit ook gehad met Teun, totdat we door omstandigheden Teun een keer 20 min later in bed lagen en hij gelij lief ging slapen. de volgende 2 dgn was het weer huilen huilen en toen hebben we dus besloten om hem 20 min later naar bed te doen en dat helpt tot nu toe nog steeds...... dus ipv 19.00 gaat hij nu rond 19.30 zijn bed in...binnen een paar min slaapt hij zonder t ehuilen.... dus mss een tip? fijne avond en weekend allemaal...
Ik heb eigenlijk niet veel te willen. Mijn contract wordt per 1 januari niet verlengd, dus het alternatief is de WW... @Slingding: Fijn dat het weer wat beter met jullie gaat. Ik heb het toevallig wel nog met Linda over Kailynn gehad... @Setje: Inderdaad balen dat je je camera niet bij je had. Ik kan me voorstellen dat je op een zo'n moment helemaal staat te stralen van trots! @Bianca: Ergens vind ik zo'n osteopaat / manueel therapeut behoorlijk wazig, maar ook Emma heeft - net als veel andere kindjes - veel baat bij zo'n behandeling gehad. Super dat het ook bij Gijs lijkt te werken! @Melliemel: Ik hoop dat Valerius vannacht een betere nacht heeft (en jullie ook...) De fotoshoot ging hartstikke goed. Emma hield het goed vol en Jasmijn hing de clown uit. Eigenlijk een beetje té, want op een gegeven moment was ze zó enthousiast dat ze niet meer stil kon / wilde staan en zitten . Ik heb tijdens de shoot zelf ook een paar foto's gemaakt, dit is er eentje...
Lola, wat een superfoto . En wat mooi dat Emma ook zo lief lacht. Ben benieuwd naar de rest van de reportage. Lynn vindt momenteel fotografen vreselijk. Vorige week werden er op het kdv groepsfoto's gemaakt en individuele. Lynn wilde echt niet op de foto. Uiteindelijk is het gelukt door haar een pop te geven, maar je ziet wel op de foto's dat ze huiloogjes heeft.
even snel op Karin, volgende week zaterdag zijn de winkels open hoor. Het is dan feest van de dynastie, maar daar zijn de winkels niet voor dicht. Nu dinsdag zijn ze dicht (11.11: wapenstilstand) en vorige week zaterdag (1.11: allerheiligen) ook. Mijn examen deze voormiddag was ongelooflijk slecht volgens mij...
Goeiemorgen allemaal, Ben er vroeg bij vandaag. Koen was al om 5.30 wakker. Even tussen ons in gelegd maar daar had hij niet zoveel zin in. Bleef maar wiebelen en zo. Toen weer terug gelegd in zijn bedje maar dat werkte ook niet meer dus ben maar opgestaan om 6.40 uur Steef en Sara slapen nog. Steef moet er altijd vroeg uit dus die mocht nu blijven liggen maar ik denk dat ik straks nog even terug kruip hoor. Pfff... tis ook rotweer trouwens. En daarbij komend is Koen ook nog eens ontzettend sjaggo. Huilt om het minste of geringste. Volgens mij is ie gewoon heel erg moe maar slapen wil ie dus niet. Noralien: Gelukkig kon jullie weekendje toch nog doorgaan! Hopelijk hebben jullie het leuk en mooi weer? Waar ben je heen in Duitsland? Vervelend dat je last hebt van maagzuur. Heb ik ook veel gehad tijdens de zwangerschap van Koen. Een mok koude melk werkte bij mij altijd erg goed. Eve: Gelukkig ben je vrijdag weer goed thuis gekomen. Geniet er maar van dat je beide ouders nog hebt. En hopelijk mag je ze nog heel lang bij je houden. Mijn ouders leven ook nog allebei en zou ze ook nog niet kunnen missen. Lief hoor die foto van Fynn met Pooh! Mamav2: Hopelijk gaat Jordy snel beter slapen met de verhoging van de medicijnen. Lijkt me echt heel lastig om de halve nacht wakker te zijn en dan overdag ook nog door te moeten. PS Koen vind Bumba erg leuk maar Nijntje ook. Setje: Mooi dat het al wat beter ging op je werk. Geniet van je vrije dag. Hoeveel uur werk je nu? Leuk zeg dat je naar de lampionnen-optocht geweest was. Jammer dat je geen camera bij je had. Duckie: Beterschap voor jullie allemaal en sterkte met Demi d'r peuterpuberteit Wat heerlijk dat je nu bijna met verlof mag! Geniet ervan... eventjes aftellen nog. Lola: Oei, ja 12 kandidaten zijn er wel erg veel idd... Ooh ben erg benieuwd naar je foto-shoot! Oooh wat een superschattige foto van Jasmijn en Emma in die mand. Jeetje wat een verschil dan zeg. Emma is echt nog een klein popje. Echt erg leuk hoor. Duikster: Zo te horen een drukke week gehad. Lekker toch, even shoppen. Fijn dat Chris lang geslapen had. Nick was vroeger? Leuk zeg zo'n weekendje naar de Ardennen. Gaan de kids ook mee? Nynke: Leuk een nieuw bed voor Jiri. Maar is het een peuterbed of ledikant? Volgens mij begrijp ik het niet helemaal Bianca: Ooh wat fijn dat je al resultaat merkt bij Gijs van de manueel therapeut. Nu maar hopen dat het doorslapen doorzet! Wat leuk om te lezen dat Lynn het steeds meer naar haar zin heeft op het kdv. Ik herken er veel in. Koen is de laatste tijd ook veel beter op zijn gemak daar. Gaat echt lekker met spelen en ook steeds meer naar andere kindjes en tegenwoordig zwaait hij me uit bij het afscheid ipv een histerische huilbui! Veel plezier bij Tarzan! Saar: Oei, heb je een slecht voorgevoel bij je examen? Balen hoor. Hopelijk valt het mee. We hadden gisterenmiddag verjaardag van het dochtertje van een vriendin van me. Ze is 2 jaar geworden. Was wel leuk en natuurlijk erg druk want veel kleine kindjes daar van gemiddeld 2-3-4-5-6 jaar zoiets. Rond 17.15 naar huis gegaan en hier in het dorp was ook een optocht van Sint Maarten. Steef en Saar hadden niet zo'n zin dus die bleven thuis, ben eventjes alleen met Koen gegaan. Ik dacht dat ik al aan de late kant zou zijn maar was nog vrij vroeg op het plein waar de troshoop wordt aangestoken. Koen wilde de hele tijd gaan lopen natuurlijk en vond er niet zo veel aan. Kon ik hem geen ongelijk in geven want er was nog niks te zien. Na een half uur begon er leven in te komen. Eerst de harmonie/fanfare (?) met muziek en daarna het paard met Sint Maarten en dan wordt de troshoop aangestoken. Nou, dat vond ie wel mooi hoor! Achter ons stond nog een mama met een kindje op de arm en ik hoorde dat kindje steeds praten en Koen was aan het kijken naar dat jochie en toen zei dat jongetje tegen Koen: Baby! Dus die moeder zo: nee, is geen baby, is een kindje he? Dus ik vroeg zo: Hoe oud is hij? Zegt de moeder: Hij wordt in januari 2! Ik was echt enorm verbaasd want het jongetje was duidelijk groter dan Koen en praatte ook een stuk meer. Grappig hoe dat zo kan verschillen he? Was gisterochtend even aan het googelen en heb een leuke vakantie gevonden waar we misschien van 21 t/m 28 februari (carnavalsweek) heen willen. Het is in Duitsland in het Beierse Woud (vlakbij de grens van Oostenrijk en Zwitserland) en best wel sneeuwzeker. Kost 350 euro voor een week in een 6-persoons-huisje. Echt niet duur vind ik. En 3 slaapkamers is wel fijn zodat Sara en Koen ook apart kunnen slapen en Koen bij ons op de kamer vind ik ook niet zo handig. Er is ook een binnenzwembad bij op het park. Wat vinden jullie ervan? http://www3.vacanceselect.nl/Vakantiebe ... c3%25b6fen Steef is inmiddels ook opgestaan. Even op de bank zitten. Groetjes Otje
goeie morgen allemaal alvast bedankt voor t doorgeven van favo figuren... Kan er alvast een aantal maken.... lol... afgelopen nacht heeft kleine man ipv 5 uur wakker gelegen, maar 2 uur dus er zit verbetering in.... noralien: hoop dat je fijn weekendje weg heb gehad.... lola: mooie foto hoor, ben benieuwd naar de rest... vwb huiluurtje. ene keer wel andere keer niet. wel 's middags voornamelijk... Want dan wil tut niet meer.... hier ook geen nee fase te bekennen... ze begint wel meer te praten, maar nee komt nog niet voor... vwb krampjes.. ik heb daar bij beide enkel venkelthee voor gebruikt voor de rest niks.... Maar ze zullen er toch door heen moeten. hoort bij het groter worden.... hier is t dinsdag sint maarten.. Gaan met beide kids lopen.... debbie: veel plezier met weekendje weg.... nynke: leuk een ander bed. tut was er voor paar mnd trug ook errug blij mee... Die was net 1,5 toen ze overging omdat ze ledikantje uit klom... Kleine man was overigens al ruim 3 voor hij zijn ledikantje uit ging.... otje: Hopelijk kun je vandaag nog ff liggen..... saar: leuke foto's... en wat worden ze groot! en balen dat je slecht voor gevoel hebt over je examen.. hopelijk pakt het positief uit... duckie: nog ff en dan verlof. Vind t knap hoe je t volhoudt met je misselijkheid enzo... En succes met peuterpuberteit.... vwb die peuterpuberteit. Het lijkt wel of tut die overslaat... ze doet gewoon door met haar ontwikkeling, maar kan niet echt zeggen dat ze er veel last van heeft en lastig word.... Ze wil alleen alles zelf doen en dat mag ze proberen van mij tot zo ver.... setje: jammer dat je geen camera bij je had. heb ik helaas ook wel eens.. echt flink balen dan... eve: Wat een lieve foto van fynn zeg..... echt slaperig... tut krijgt hier geen fles meer... fles staat alleen in kast voor noodgeval.. overigens tuitbeker is ook afgeschaft heir.... hier ook buttweer.. veel wind.... het is ff droog, maar de vraag is voor hoelang..... irma: Hoe is t met jouw en je jongens? noura: hoe is t met saf en anissa? Bianca: hoe gaat het nu met lynn? Fijn dat het met gijs al zoveel beter gaat na die behandelingen van de manueel therapeut. Veel plezier bij tarzan. duikster: lekker ff shoppen voor je eigen. Ga ik in januari ff doen.... mellemiel: Slaapt orlando inmiddels door? fijn dat gehoortest goed was van valerius... ik ga ff kids aankleden..... en dan ontbijten.. We zijn niet zo snel vandaag....
@Setje: Wat gaaf, een Vingino broek! En wat zonde van je fototoestel. Jayden zal er echt lief hebben uit gezien. Vind het wel jammer dat er hier in DH niks aan Sint Maarten wordt gedaan. @Karin: Wederom thanks voor de tip Ik zal es ff op zoek gaan in m'n batterijenlaatje. @Nynke: Wat super dat Jiri zo goed heeft geslapen! En wat betreft de t-shirt actie heb ik nog es zitten rekenen. Het is alleen voordelig als het 3 shirts zijn van dezelfde prijs. Je krijgt nml de goedkoopste gratis. Dus als je de totale prijs door 3 deelt dan is degene met het goedkoopste shirt in verhouding nog duur uit (en dan moet ik het ook nog opsturen, dus verzendkosten extra ). @Lola: Ik hoor wel of je na bovenstaand verhaal nog geinteresseerd bent En wat een superfoto! Je hebt geen fotograaf nodig @Bianca: Joepie! Wat geweldig dat Gijs het ineens zo goed doet! En slaapt Lynn ook al wat langer? Ook gezellig aan het puberen. Gelukkig dat iedere dreumes hier aan mee doet want anders zouden we niks te 'klagen' hebben Veel plezier bij Tarzan! Helaas zal het geen lekker weer zijn voor een strandwandeling. Fynn is helaas nog iedere woensdag verdrietig bij het afscheid nemen op het kdv. Hij moet echt ff omschakelen na 4 dagen thuis. Hoop dat dat snel beter gaat want ik loop vervolgens echt met een knoop in m'n maag op m'n werk rond. @Saar: Oeps, wat balen van je examen. Ik was vergeten je succes te wensen dus hoop niet dat dat de oorzaak is... @Otje: We hebben vandaag dus de rollen es omgedraaid. Fynn was nml om 7.30 wakker. Een absoluut record En ik heb dankzij jou een nieuw woord geleerd: troshoop Beierse Woud is erg leuk en idd vrij sneeuwzeker. Ben er een paar keer geweest. De link ziet er goed uit en zeker niet duur. Vind 's winters alleen een appartement op een bovenverdieping prettiger maar dat is persoonlijk.
ff snel... Otje, dat ziet er leuk uit zeg en niet duur. Is 't een beetje te doen qua reistijd? Pfft...heb te snel geroepen. Gijs werd vannacht om 01.30 uur wakker en Lynn om 4.30 uur. Gijs ging na wat drinken weer goed slapen en Lynn is bij ons in slaap gevallen. Maar ik kon zelf niet goed in slaap vallen . Eve, wow zeg...7.30 uur. sorry voor de korte reactie...ik ga me gereedmaken.
Kreeg net spontaan de slappe lach. Dacht echt dat troshoop redelijk Nederlands was maar net even met Steef erover gehad en dus niet he? Nou ja... ff kijken... tis gewoon een grote hoop hout op elkaar gestapeld met wat brandbare bomen er tussen en die wordt dan midden op een plein aangestoken en het paard met Sintmaarten erop wandeld dan daarom heen. En er wordt flink gezongen ondertussen, o.a. het Sintermerte-lied: Tussen haakjes de vertaling van Limburgs naar NL SINTERMERTES VEUGELKE (Sintmaartens vogeltje) Sintermertes veugelke, haet ein roëd wit keugelke (Sint Maartens vogeltje, heeft een rood wit kogeltje) En ein blauw stertje, hoepsa Sintermerte (en een blauw staartje, van je hopla Sint Maarten) Vandaag is Sintermerte, morge Sinterkrökke (Vandaag is Sint Maarten, morgen Sint?) Dan kômme die gooije herte, die hadde zoe gaer ein stökske (dan komen de goede herten, hadden graag een stokje) 'n Höltje of ein törfke in Sintermertes' körfke (een stokje of een ? in Sintmaartens koffertje) Hout hout hout en 's winters is 't koud (hout hout hout en 's winters is het koud) Hoera, hoera, wat hebbe die boere ein laeve (hoera hoera, wat hebben de boeren een leven) Hoera, hoera, wat hebbe die boere ein pret! (hoera hoera wat hebben de boeren een pret) En Mieke de Woep zoot op de stoep en leet d'r eine vleege (en mieke de woep zat op de stoep en liet er eentje vliegen) Mieke de Woep zoot op de stoep en leet d'r eine gaon! (miede de woep zat op de stoep en liet er eentje gaan) Hoera, hoera, wat hebbe die boere ein laeve (hoera, hoera wat hebben de boeren een leven) Hoera, hoera, wat hebbe die boere ein pret (hoera, hoera wat hebben de boeren een pret) Mamav2: Gelukkig was Jordy iets minder lang wakker vannacht Bianca: Tis van ons uit 650 km daarheen. Dus zo'n 6-7 uren rijden maar ja... je pauzeert ook nog natuurlijk. Is te doen lijkt me. Scheelt dat wij hier al bijna in Duitsland zitten. Ooh vervelend dat de nacht weer niet erg lekker was... Eve: Ik ben deze keer jaloers op jou hoor Leuk om te horen dat je goede ervaringen hebt in het Beierse Woud. Wie van jullie is er al eens naar de sneeuw geweest met kindje(s)? Aan de ene kant denk ik dat het heel leuk is voor Koen, aan de andere kant is ie misschien nog wel wat klein ervoor? Of denken jullie wel oke? Groetjes Otje
her 2 rampzalige nachten gehad, niet met kailynn maar met mezelf. Ik wil als ik niks moet doen de dag erna geen slaap medicatie meer innemen en tja dan ben ik zeer veel wakker in de nachten dat ik niks inneem. Arno ligt hier nog op bed die heeft gisteren op een uurtje thuis eten een dag gehad van 8 tot 23 uur en hij is nog steeds niet helemaal in orde dus dat was een beetje (te)pittig. lola: mooie foto van de meiden, en waar heb je het dan met linda over kailynn gehad? Ze is nu dus ook met zw. verlof. Otje: zeker grappig om die verschillen te zien. Bianca: gelukkig gaat het goed met Gijs. Veel plezier vandaag. Noura: hoe is het bij jullie? Saskia: hoe is het nu met Valerius? Saar: ik heb gisteren aan je gedacht, jammer dat je examen voor je gevoel niet lekker ging. Wanneer krijg je de uitslag? Kailynn haar stopwoordje is nu ook echt nee, en dan is het ook echt nee, als je er tegen in gaat volgt er 9 van de 10 keer een hystersch gekrijs, veegt alles weg wat er in de buurt staat inc. serviesgoed. slaan, knijpen en van de week ging ze uit woede op haar eigen hand bijten en haren trekken (bij zich zelf). ze is gauw driftig, vooral rond etenstijd, we eten net iets te laat (12.00 uur en 18.00 uur) dan is haar suikerspiegel te laag aan het worden en dan hebben we haar zo in een driftbui. Ik probeer elke keer rond 11 en 17 nog iets kleins te geven en dan voorkomen we dit ween eind. snappen jullie hem nog?
Je kunt ook de prijs van het goedkoopste shirt door 3 delen en dat bedrag als 'korting' van ieder shirt aftrekken. Zo krijgt iedereen evenveel korting en betaalt degene met het duurste shirt ook de hoogste prijs. Opsturen hoeft van mij niet hoor, ik kan wel wachten tot de volgende meeting. Ik wil dus nog steeds meedoen, hoor. En ik lees dat je hebt 'uitgeslapen'... @Otje: Leuk dat Sint Maarten in Venlo / Blerick zo uitgebreid wordt gevierd. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of Roermond ook zoiets doet. Toch eens opzoeken voor volgend jaar... Dat vakantiepark ziet er mooi uit! Jasmijn heeft nog nooit sneeuw gezien, maar ik denk wel dat ze het erg leuk zal vinden. Misschien een ideetje voor volgend jaar, wij proberen namelijk ook altijd carnaval te 'ontvluchten'... @Bianca: Oei, wat een nacht! Dan zul jij nu wel met kleine oogjes op de bank zitten... Hoe gaat het trouwens met je knie? @Slingding: Wat vervelend dat je zo slecht slaapt zonder medicatie. Ik weet er helaas nog alles van, het sloopt je en je gaat al bij voorbaat tegen de nacht opzien. Ik kan me nog herinneren dat Linda van Kailynn een foto had gemaakt waarop het leek alsof ze Nijntje op de vloer had geschilderd. Daar moest ik weer aan denken toen Linda het schilderspalet gisteren tevoorschijn haalde. En toen vertelde ik dat ze nog zo'n leuke foto's van Kailynn had gemaakt terwijl ik (van jou) wist dat ze toen niet echt in haar hum was... Voor degenen met een Makro-pas: de Pampers zijn weer in de aanbieding (3=2), Roy is even een voorraadje halen. De vorige keer hebben we teveel maat 4 meegenomen en daar is Jasmijn inmiddels uitgegroeid (gelukkig hebben we dus nóg een kind...) en Roy is nu maat 2 en 3 (voor Emma) en 5 (voor Jasmijn) halen...
heel ff snel mss later nog een keer, orlando heeft het fietsen door echt zo leuk om te zien. soms word hij boos en zegt ie jengelig doet het niet(dan lukt het dus ff niet snel genoeg ) kom later mss terug....
Vanmorgen naar de manege van een vriend (en ex ) geweest. Fynn vindt de paarden echt geweldig. Er kreeg net een groep kinderen les en ik werd helemaal tureluurs van de paarden die maar in de rondte bleven lopen maar Fynn kreeg er geen genoeg van Daarna heeft hij zelfs voorzichtig een grote schimmel geaaid waarop Fynn spontaan zei: Paard Sinterklaas! Echt een leuk uitje dus. @Otje: Thanks voor het lied! Zal proberen of ik het Fynn voor dinsdag kan leren. Alhoewel het wel een stuk moeilijker is dan Poesje Mauw Helaas nog niet naar de sneeuw geweest met Fynn maar vroeger wel met achterneefjes van die leeftijd. Op zich vonden die de sneeuw best leuk hoor maar ze gingen er pas echt van genieten toen ze wat ouder waren. Dat is ook de reden waarom we waarschijnlijk nog een jaartje wachten. Bovendien zei m'n moeder vd week ineens dat ze graag naar Engeland wil met Fynn (en mij ). Daar gingen we toen ik jonger was altijd op vakantie en ze wil het Fynn nu het nog kan ook graag laten zien. Tja, en 2 vakanties wordt wat prijzig... @Cynthia: Wat enorm balen die slechte nachten. Kun je niet een halve slaappil nemen? Want dit gaat toch ook enorm opbreken Sterkte ook met Kailynn want dat klinkt niet gezellig. Las laatst dat sommige kinderen na een paar maanden al uit de peuterpuberteit zijn maar dat weer anderen er een jaar of langer over doen.... @Lola: Okay, we regelen het ff verder via pb. Hoeven we de rest niet meer lastig te vallen... @Saskia: Je gaat ons toch niet vertellen dat Orlando zonder zijwieltjes fietst?
denk dat ze een driewieler bedoeld eve.... Tutje fietst hier al op vanaf april / mei ongeveer..... en die gaat gewoon heel hard en moeten er echt hard achteraan anders is ze weg....