douche lola, Kailynn was hier ook om 6 uur al wakker. en die moet naar het kdv, dus ligt ze er om 13.30 pas op. nyncke: gefeliciteerd met het kloppende hartje! Duckie: enne hoe was je laatste werkdag? ik heb gestemd hoor! Saar: veel plezier vanavond! Ik moet zo gaan werken van 13 tot 17 uur. Morgen op kraamvistite bij imke. daarna breng ik kailynn naar mijn ouders om vervolgens haar pas zodag op tehalen. Zaterdag gaan arno en ik kijken voor een keuken (heeft iemand ervaring met ikea keukens?) Zaterdagavond lekker 2 uur bowlen en ontspannen met z'n 2'en en zondagmorgen heeft arno concert en dan halen we kailynn op na haar middag slaap. donderdag hebben we teambullding: we gaan dan eten en bowlen. Dan zie ik mijn nacht collega's weer eens, dat is wel fijn!
nou nog niet alle dingen kuan iedereen voor ze 3,5 zijn lola..... Ennuh was t gesprek tegen jezelf gezellig? Hier moet ik met vier mnd trug naar kinderarts ivm ontlasting prob. En moet over twee weken met neuroloog overleggen wie de mri gaat doen voor jor. of ik daarvoor in groningen blijf of dat ze het terug koppelen naar heerenveen...... Verder word ontlasting compleet nagekeken, en zijn er bepaalde uitlsagen van zijn bloed nog niet trug uit groningen. Schijnen erg moeilijke onderzoeken te zijn... maar goed.. afwachten dus... ga er nu eentje op bed brengen en snel hier nog wat in huis doen. heb zo weer ppg..... dus wil beetje opgeruimd zijn..... kom later nog wel weer. liefs.......
hi hi, lola; sorry geen tips vwb pukkeltjes, noura; uhm.....als de kids opgevangen kunnen worden mama2; lekker toch dat ze goed ontwikkeld?! ik heb nog geen oproep gehad hier mag orlando met 2jr en 4mnd weer setje; kun je niet terug? 8) lies; spannend toch weer hoe hij reageert hierop. hoe is het gegaan of moet je vanmiddag? eve; dat word dus elke woensdag door paps laten brengen(en vooraf uit bed halen douchen eten enz, zodat jij kunt uitslapen ) hihi, ik ga ook geen extra snoep ed in huis halen hoor, eerder minder want het is ook niet goed voor papa met zijn maag janette; ohhhhhohhhh lekker toch ff tijd voor jezelf duikster; ja zo bedoelde ik het ook hoor vwb namen noemen,hier praten we nml veel met orlando vandaar....als hij op bed ligt spreken wij samen de dag door zeg maar, en in het bijzijn van orlando gebeurt het niet vaak dat we elkaar moeten roepen bij naam ahhhhhg klinkt idd schattig maar wel zielig dat hij er wakker van nwerd. lekker hoor dat zwemmen mis ik ook heeel erg en orlando ook hij heeft het geregeld over zwemmen en gaat dab 'droog'zwemmen op de grond. mss dat ik binnenkort ook wat kan regelen met mijn mams duckie; ja maar is dus ook hjeel fijn dat ze het zo goed aangeeft, zooo 2300gr toe maar beter zo dan anders al hoop ik niet dat hij/zij nog heeeeel veeeel groeit dat hij/zij een 10 ponder word ofzo, is voor jouw minder fijn dat je bloeddruk goed is hoor enne nu het suikergehalte nog saar; veel plzier hoor enne spannend nynke SUPER GOED NIEUWS ZEG GEFELICITEERD MET JULLIE KNIPPERLICHT 8) ben idd ook erg benieuwd wanneer en wie het het eerst doorheeft, hier duurde het ook even hoor lola; hihi ik zie het helemaal voor me wel lief hoor maar niet de bedoeling mamav2 schreef: even een opsomming: met twee voetjes los springen en tegelijker tijd weer neer komen op twee voetjes, zichzelf aan en uitkleden op juiste manier, eigen lichaamsdelen aanwijzen en benoemen, euhhhhhh verder? Dit is maar kleine greep..... dus nu speelgoed gezocht voor een hele snelle tut... Jasmijn doet dit ook allemaal. Alleen het aankleden lukt nog niet zo, maar voor de rest... Ik denk dat bijna alle kids dit kunnen voordat ze 3,5 jaar oud zijn. hier dito en deel je mening is jasmijn nog in slaap gevallen? slingding; zooo dat is een tijdje zonder je kindje, je zal haar vast missen dan?! hoewel je ook heel leuke dingen te doen hebt, sorry geen ervaringen met ikea keukens, heb wel mooie zien staan bij ikea mama2; de dingen die jij benoemd wel hoor, zoals je hier hoort, en dit is maar een mespuntje van kids in deze leeftijd, zijn er meerdere kids die ook al redelijk in die richting zijn of pogen...... waar is de mri voor bij jordy? spannende tijden dus nog? zooo zaterdag is hier de intocht, wij gaan mss ff kijken. is wel ff meer aanpoten met 2 kleine kids, maar te doen. is er al meer duidelijk omtrent de meeting? gr saskia
Ik wil de mijne wel een dagje aan je uitlenen... Ze heeft me vandaag geweldig 'geholpen'. Ze werkt echter niet geheel gratis hoor, maar meer dan wat te drinken en een doosje rozijntjes vraagt ze niet... Ik heb vanmiddag ook mijn arbeidsovereenkomst ontvangen. Morgen om 15.00 uur heb ik een afspraak om de puntjes op de i te zetten...
wat een supercollage! hier even snel een foto van mijn eigen nagels die ik voor het eerst geprobeerd heb, een hels karwei en het kan ermee door, maar wil nog wel graag wat anders zien. maar voor een 1ste keer, en dan ook nog eens bij mezelf gezet de middelvinger is niet mooi vind ik zelf, vanavond maar eens bijwerken
kijk ik ga helemaal glimmen hier lola, ik zal mijn oudste eens de fotos van jasmijn laten zien, daar kan hij nog wat van leren hihi saskia, je mag ze gewoon meenemen hoor wat betrefd bij naam noemen, hier noemen wij mekaar bij naam, maar de kinderen hebben altijd papa en mama gezegd, dat hebben we nooit hoeven corrigeren nynke gefeliciteerd met het kloppende hartje wij hebben gewacht tot na safouanes verjaardag om het te vertellen. ik vond dat de verjaardag zijn dag was, en de blijdschap om de baby zou de aandacht er van afleiden. wel leuk he om het met een opdruk op een shirt te vertellen nog even over snoepjes, safouane was even met papa mee naar de buurtsuper, enkwam terug met het verhaal dat die een snoepje gekregen had. moest gelijk aan het forum denken
De oogsrts vanmorgen stelde eigenlijk noks voor. Ze heeft alleen gekeken of hij nog scheel keek en zijn oogjes gevolgd, dat was allemaal goed. Druppelen hoefde niet, omdat het een half jaar geleden ook al was gebeurd. Toen ik Thijs vertelde dat we naar de dokter gingen en dat ze naar zijn oogjes ging kijken begon hij al bij voorbaat te huilen. Toen we de spreekkamer in moesten was het dus ook even drama. Maar toen bleek dat ze alleen maar even ging kijken vond hij het weer goed. Thijs kan ook geweldig meehelpen. Tijdens het koken zit hij vaak op het aanrecht en helpt mee. Vandaag was ik pompoen aan het snijden en Thijs mocht de kleine stukjes steeds in een grote bak gooien. Op een gegeven moment hoorde ik hem een beetje zuchten en "druk" mompelen. Ik moest zo lachen om mijn kleine schat! Ik vind dat echt erg leuk aan deze fase, dat het soms zo grappig is wat hij zegt. Een paar weken geleden zaten we aan tafel een boterham te eten toen onze fijne bovenbuurjongens openeens druk heen en weer gingen lopen. Thijs keek naar boven en vroeg verbaasd "buuman tennise?". Ik wil binnenkort even een schriftje kopen om dit soort uitspraken op te schrijven, want het worden er alleen maar meer. Ik ben trouwens gisteren naar de kapper geweest en ben eigenlijk helemaal niet tevreden. Ik denk dat ik morgen even bel om te vragen of ik even terug mag komen. Het is een beetje te degelijk, en ik voel me er echt niet okay bij. Nynke: gefeliciteerd met het kloppende hartje! Ben je erg opgelucht? Lola: ik vind het echt een leuke collage, ziet er echt indrukwekkend uit, zo'n schoonmaakhulp! Wat een grap trouwens, dat ze zelf het licht aandoet en aan het tekenen gaat! Ik hoop met je mee dat het een eenmalige actie blijft! Thijs kent onze namen trouwens wel. Hij noemt ons "Viki" en "Pieti". klinkt wel dottig. Hij noemt ons trouwens gewoon papa en mame hoor, maar weet dat er ook andere namen bijhoren. Eve: wat leuk dat Fynns vader hem naar het KDV brengt! Het lijkt me wel een vreselijk lastig parket hoor, waarin hij zit. Maar leuk en fijn dat er zo veel contact is. Zie je erg op tegen de feestdagen?Kan me voorstellen dat dat toch moeilijk dagen zijn. Lies
@Nynke: Gefeliciteerd! Dat is echt een mooi bericht! Geniet ervan! @Duckie: Dat snap ik wel hoor. Maar een wat grotere baby slaapt over het algemeen 's nachts wel sneller door En ik heb gestemd op je poll. Ben benieuwd! Hoe was je laatste werkdag? @Lola: Haha, vind de actie van Jasmijn eigenlijk wel grappig Zie het helemaal voor me. Enne...niet zo piepen hoor...6.00 is een heel normale tijd Mr. X. z'n favoriete snoepje is een pure Droste pastille...helaas voor mij Je schoonmaakhulp wil ik graag een dagje lenen! Wat een leuk gezicht zeg! @Cynthia: Ik heb een Ikea keuken! Dus wat wil je weten? Ik ben er iig heel tevreden mee! @mamav2: Mag ik vragen waar ze je mannetje precies op onderzoeken? Ik bedoel: vermoeden ze iets dat ze daarom al die onderzoeken doen? @Noura: Fraaie nagels! Maar hoe kun je daar het huishouden mee doen? @Lies: Gelukkig was alles goed met Thijs z'n oogjes. Wanneer moet hij nu weer terug? Haha, die opmerking is echt lachen. Is idd een goed idee om dat op te schrijven. Typisch iets voor mij om daar niet aan te denken Dus bedankt voor de tip! En ik ben wel benieuwd wat jij een degelijk kapsel noemt...Ik zie nu nog niet echt op tegen de feestdagen. Het wordt op m'n werk nml steeds drukker en de tijd vliegt voorbij. Maar als het eenmaal Sint/Kerst/Oud&Nieuw is moet ik altijd wel ff wat wegslikken hoor. Voelt toch niet helemaal okay. Maar ja, dat is helaas part of the deal.
Duckie: ga je toch gewoon over 3 weken al bevallen, dan is je beeb nog niet zo heel groot doorgegroeid Lekker hoor verlof! geniet ervan, het is zo weer om.... Nynke: heerlijk dat het hartje van jullie nieuwe ukkepuk klopte. Dat is toch al een hele geruststelling. Nu op naar de volgende echo. pfff Lola, ben blij dat Nick nog steeds gewoon in zijn bed wacht tot wij binnen komen. Ook nu denk ik dat ik niet wil dat Nick leest wat Jasmijn heeft uitgespookt voordat hij binnenkort hetzelfde gaat doen enne...o dat plagen doe ik hier ook wel eens... ik herken je gevoel over wegbrengen wel een beetje hoor...Ik heb Chris nu 1x een dag bij mijn schoonouders gehad omdat ik moest werken. Maar verder is hij steeds bij de gastouder of bij mijn moeder geweest. En dat terwijl ik momenteel alle dinsdagen zelf moet opvangen omdat de kids dan niet allebei naar de gastouder kunnen...Chris dus meestal wel.... Maar....je kunt in het weekend ook gaan zwemmen.... of....hier staat een box in het zwembad, waar Chris ook wel een keer gewoon in heeft liggen slapen terwijl ik met Nick in het water lag. Maar ik ben superblij dat mijn mams meestal mee kan gaan zwemmen. Even bezien of het dadelijk ook nog lukt als ik op woensdag werk, want dan zou ik nog op dinsdag kunnen gaan zwemmen, maar weet niet of dat in mams agenda ook past. wat lastig dat Jasmijn zo aan het rommelen is met slapen. Hier protesteert Nick ook vaak wel als ik zeg dat we gaan slapen, maar eenmaal boven gaat hij lekker liggen, lacht een keer, zwaait dag en ik hoor hem pas een tijd later weer als hij wakker 'mag' worden van mij. Hier ook een superpoetshulp trouwens....wordt er af en toe moe van.... Slingding geniet van je komende dagen! gezellig uit eten met je collega's! Noura: mooi hoor. Ik krijg al niet eens gewone lak met fatsoen op mijn nagels Lies: fijn dat het meeviel bij de oogarts. Blijft de controle nu gewoon voortduren de komende jaren? Ik vind het ook echt superleuk en geniet volop van alle uitspraken van Nick. Nick beweert nu mooi dat papa 'wekken' is en kijkt daar dan heel serieus bij. Ook zet hij de hele dag thee voor mij met zijn servies en vertelt mij precies wat ik er bij mag eten etc. zo leuk Met koken helpt hij ook standaard mee. Hij heeft al een keer mij hele scherpe keukenmes te pakken gehad....dat vond ik minder. Eve: vind ook dat Fynn lekker mag genieten van zijn papa! moet hier ook altijd erg lachen als Nick probeert te springen. Het ziet er zo komisch uit namelijk. Nou ga nog wat inpakken voor het weekend. (niet te veel beppen he, ben er maandag op zijn vroegst pas weer)
t beeld wat kleine man vertoont qua lopen e.d. lijkt op die van hemiparese.... En dat word veroorzaakt door iets in zijn hersenen.. vandaar de mri... Zijn ontlasting tja das ander verhaal. das nog nooit stevig geweest, eerder heel waterig.... en altijd dun... maar kan dus best wezen dat er ook een allergie tussen zit....... vwb bloedonderzoek, das was ook voor de chromosonentest, maar blijkt dus nog veel meer onderzoeken te lopen. Om gewoon alles uit te kunnen sluiten... D'r is meer aan de hand dan er op dit moment bekend is.. En ja eenmaal in die medische molen, dan maar goed ook. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben.... liefs...........
IK ben geloof ik niet helemaal duidelijk geweest in m'n berichtje. Met buikomvang doelde ik op de buikomvang van de baby. DIe hebben ze opgemeten met de echo en lag dus boven gemiddeld. Het hoofdje en beentje volgden wel de normale zwangerschapsduur. Ennuh...ik breng Demi ook veel liever naar mijn moeder dan naar m'n schoonmoeder hoor. Geweldige poetshulp heb je! @Cynthia: Geniet van de dagen met z'n tweeen @Noura: Mooi hoor, je nagels. Knap gedaan. @Lies: Gelukkig was alles goed bij de oogarts. @Karin: Geniet van je weekend weg! @Mamav2: Het blijft spannend met alle zorgen om jullie kleine man. Sterkte. IK HEB VERLOFFFF! Jippie, ben helemaal blij. Heb een leuke laatste werkdag gehad. Heb samen met een collega die vandaag afscheid nam nog taart getrakteerd. Van mijn werkgever heb ik een mooie boeket bloemen gehad en een collega had nog een heel lief rompertje gekocht. Dus dat was wel heel attent.
hallo, Ik kan weer eens niet slapen. Ik lag al weer 1.5 uur wakker dus dacht ik ga er maar uit. Ik ga zo de baby born pop voor kailynn bestellen bij intertoys met 55 euro korting. die krijgt ze als we gaan verhuizen in juli. hoop zo nog te kunnen slapen.
Goeiemorgen, Even snel een berichtje van mij. Hier alles goed maar even druk druk. Ik kom echt gauw weer reageren. Ik wilde even een update melden over de geplande januari-meeting. Tot nu toe: Op 24 januari kunnen er 8 mensen wel en 6 niet. Op 31 januari kunnen er 9 mensen wel en 5 niet. Ik heb van de week een mail rond gestuurd (echte mail dus niet pb) en daar heb ik veel reacties op gehad maar heb nog geen bericht van Debbie, Noortje, Saar, Vales en Lies. Willen jullie aub zsm ook je voorkeur laten weten? Dan kunnen we definitief een datum plannen. Bedankt alvast! Groetjes Otje
Duikster: Koen snoept zo af en toe. Ja wel een koekje of een doosje rozijntjes. En af en toe zit er in zijn bakje van het kdv een lekkere traktatie (spekje, smarties) en die krijgt die dan wel maar dat komt niet zo vaak voor. Chips krijgt hij wel eens met een verjaardag of zo. Beetje moeilijk als de tafel bij iemand vol staat en iedereen neemt om hem dan te verbieden. Maar ik vind het tot nu toe best meevallen eigenlijk. Hoeft ook nog niet zo vind ik. Lies: Succes bij de oogarts! Oh zielig dat hij moest huilen. Gelukkig viel het mee en was alles nu goed? Noralien: Ooooh wat een baalnieuws na zo'n leuk weekend. Kan me voorstellen dat je daar even enorm van in de put raakt zeg. Was net zo blij voor je na je leuke weekendje. Nu maar hopen dat er snel een andere koper zich aanbiedt. Lola: Heerlijk toch zo'n poetshulp! Jasmijn kan er ook wat van zo te zien. Hihi. Oooh ik moest stiekem wel een beetje lachen om het verhaal dat Jasmijn 's ochtends aan het tekenen was al kan ik me voorstellen dat jullie daar minder blij mee zijn om 6 uur in de ochtend Slingding: Gefeliciteerd met je achternichtje! Duckie: Oh vervelend dat Demi zo'n last heeft van d'r loopoor. Zielig zeg. Fijn dat alles goed was bij de gyn! Ik geloof dat 2e baby's meestal zwaarder zijn dan 1e kindjes. Maar gaat ook niet altijd op natuurlijk. Sara was 3260 bij de geboorte en Koen 4050! Ik heb de poll ingevuld hoor. Ik denk een meisje. Wat heerlijk dat je nu verlof hebt. Geniet er maar van! Mamav2: Ruth blijft een klein meisje he? Ze is echt wel een van de snelste hier denk ik. Koen doet het allemaal rustig aan geloof ik. Eve: Sneu dat Fynn zo moet huilen op de woensdag maar denk wel dat ie jou echt aan het uitproberen is aangezien hij bij papa niet huilt Koen deed dit ook hoor, telkens bij het wegbrengen een regelrecht drama. Inmiddels gaat het nu prima en geen huilbuien meer. Hahaha, moest wel erg lachen om die zin over Fynn's vader als snoepkont Janette: Lekker toch zo'n ochtend voor jezelf. Ja dan vliegt de tijd om. Duikster: Leuk zeg even zwemmen samen met Nick. Zal hij vast leuk hebben gevonden, even alleen met mama. Ooh zielig dat hij zo moest overgeven. Hopelijk blijft het daarbij. Veel plezier in de Ardennen! Dat is toch dit weekend he? Saar: Hier ook een (grote) fan van chips, zoutjes en nootjes, enz Soms iets TE. Nynke: Ooh wat super dat je het hartje hebt zien kloppen. Ben erg blij voor je. Setje: Verkeerd gelezen over het gastouderschap. Sorry! Vervelend dat je nieuwe werk nog niet echt een uitdaging is. Hopelijk gaat het snel wat beter. Noura: Wauw ik vind je nagels echt hardstikke mooi hoor. Echt knap voor een eerste keer en dan ook nog bij jezelf! Ik was van de week samen met nog een andere vriendin op kraamvisite bij een vriendin van ons. Ik heb al eerder over haar geschreven. Ze is met 33 weken bevallen van een zoon en het ging toen heel slecht met haar. Ze had zwangerschapsvergiftiging/Hellp, hoge bloeddruk en hartklachten waardoor ze uiteindelijk 2 1/2 week in het ziekenhuis heeft gelegen waarvan 5 dagen op IC. Het ging toen heel kritiek met haar. Inmiddels zijn moeder en zoon allebei thuis. Met hun zoontje gaat het heel erg goed. Het was echt een prachtig kindje om te zien en echt nog heel klein. Hij is nu 2 1/2 maand oud en weegt zo'n 7 pond. Officieel moest hij pas 18 okt geboren worden. Met de vriendin gaat het nog niet zo geweldig. Het heeft gewoon nog een hele tijd nodig om bij te komen van alles wat ze heeft mee gemaakt en lichamelijk kan ze een hele boel dingen nog niet aan. Inmiddels is ze zo ver dat ze zichzelf en haar kindje redelijk alleen kan verzorgen maar net zoals boodschappen doen, koken, poetsen, enz. Dat kan ze allemaal nog niet. Is veel te veel voor d'r want ze is snel uitgeput. Officieel heeft ze nog verlof tot 21 dec maar daarna gaat ze dus de ziektewet in. Heel moeilijk allemaal zeg. Zo, nu ga ik Koen uit bed halen. Die wordt net wakker. Groetjes Otje