December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wat is het rustig hier!

Lola, wat fijn dat Emma weinig last lijkt te hebben van de prikjes.
    En zouden de nachtelijke avonturen van Jasmijn nu dan tóch over zijn? :) ;)

Duckie, wat zielig dat demi zo gespuugd heeft.

Jikke werd gisteravond overstuur wakker. Beneden hing ze in eerste instantie helemaal tegen me aan. Maar na een tijdje wilde ze niets meer van ons weten en werd ze helemaal hysterisch. Omdat we het idee hadden dat dit een fraai stukje acteerwerk was, hebben we haar na wat drinken terug in bed gelegd. Hier was ze eerst ff stil, maar na een kwartier begon ze weer te huilen. Haar heel even gelaten, na 5 minuutjes gaan kijken. Had ze haar hele bed ondergespuugd :oops: .Voelde me echt een beetje schuldig.
    Hierna was ze echt heel zielig en wilde ze niet meer in haar bedje. Heb haar toen bij me in bed genomen. Daar is ze héérlijk tegen me aan in slaap gevallen :D .

We gaan nu naar de herhaling van de intocht van sinterklaas kijken. Dit hebben we gisteren gemist.
    We zijn met Jikke eigenlijk niet zo bezig geweest met "de komst van sinterklaas". Op het kdv blijkbaar wel, want Jikke is helemaal vol van "kaas" en "piet" :D .

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ha meiden,
    ons avond uit is in duigen gevallen
    arno niet fit (erg moe en veel hoofdpijn)en ik zo misselijk aals een kat, dus uit uiten en bowlen is dan niks.
    Dus we hebben maar het verkeerexamen gemaakt.
    Het zijn de medicijnen die mij soms nog echt spuugmisselijk maken.
    Ik ga nu met arno mee, die heeft een koffieconcert en daarna gaan we kailynn weer halen.

gisteren zijn we even naar de makro geweest en daarna naar de ikea om naar de keukens te kijken.

we moeten zo weg dus ik reageer later op jullie.

jikke beterschap meisje..

demi hoe is het met je?

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @mamav2: Pfff, dat is allemaal niet niks zeg. Hoop dat je kleine man er niet al teveel last van ondervindt. Sterkte voor jullie allemaal!

@Otje: Wat supergaaf dat jullie naar Curacao gaan!

@Saskia: Je bent gewoon een superlieve moeder die alleen maar het beste wil voor haar kinderen! En als dat af en toe niet helemaal soepel loopt is dat alleen maar menselijk en heeft niks met falen te maken. Orlando en Valerius hebben echt enorm met je geboft!

@Duckie: Hoe is het nu met Demi? Fynn is al 2x ziek geweest na het eten van patat en ijs :( Moest toen ook veel spugen. Het gekke is dat hij er niet iedere keer (volgens mij heeft hij nog maar 4x patat gegeten hoor ;) ) last van had. Maar vond het toch wel opvallend en ben nu dus wat voorzichtiger met vet eten.

@Noralien: Is Jikke ook weer fit?

@Cynthia: Balen zeg dat jullie avond in duigen is gevallen :( Hebben jullie wel een leuke keuken gezien?

Mijn avond is ook wat in duigen gevallen. Had gisteravond een etentje met ex-collega's. Het was overdag echt megadruk op m'n werk (vanwege de Sint intocht die door de straat kwam) en aan het eind vd dag was ik echt op en had een behoorlijke hoofdpijn. Tijdens het etentje zat ik dus echt niet lekker. Was op zich wel gezellig maar heb er niet echt van kunnen genieten en was eigenlijk blij toen ik weer thuis was. Gelukkig kon ik vanmorgen uitslapen aangezien Fynn bij m'n ouders is.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    En hierbij nog wat spam van Fynn tijdens de Sint intocht. Ik mocht van m'n baas buiten gaan staan dus dat was wel erg leuk :D

Eh, waarom staan we hier eigenlijk zolang te wachten? Normaalgezien lig ik om deze tijd in m'n bed...

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Joehoe, Zwarte Piet!

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Joepie, daar is ook Sinterklaas!

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Haha, mama werd overvallen door een Piet die ineens een arm om
    haar middel heen sloeg :(

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

En daar zit m'n kleine ventje tussen al die kinderen bij opa op z'n nek...dan voel ik me een echte moeder :D

9. @Duckie: Ach, wat zielig voor Demi (en ook voor jullie...) dat ze zo vaak heeft moeten spugen. Toevallig zijn wij gisteren ook naar IKEA geweest en hebben ook Zweedse gehaktballetjes gegeten. Gelukkig is hier niemand ziek geworden.
    Jasmijn vond de intocht op een gegeven moment ook te lang duren, alleen papa heeft het eind gezien. Mama ook niet, want die viel met Emma op de arm in slaap op de bank... :oops:

@Noralien: O jeetje... Jikke ook al? Gelukkig voor jullie bleef het bij één keer bed verschonen...

@Slingding: Wat balen dat je van die medicijnen zo misselijk wordt. Zo is het middel bijna erger dan de kwaal. Enne... zijn jullie geslaagd voor het verkeersexamen...?

@Eve: Wat een schattig Pietje heb je :D ! En wéér eentje die niet lekker was gisteravond. Schiet lekker op zo... :(

Ik ben gisteren wel bang geweest voor zieke kindertjes. Ik had een flesje bronwater meegenomen naar IKEA (nog verzegeld) en pas nadat ik er een fles voor Emma van had gemaakt en Jasmijn de rest ervan had opgedronken, zag ik dat de houdbaarheidsdatum al een half jaar ( :confused: ) verstreken was! Roy probeerde me nog gerust te stellen door te zeggen dat water niet kan bederven, maar helemaal gerust was ik er niet op...

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noralien; ja pcies, en die mm kunnen ook nog weleens wat afwijken niet heel veel maar toch! 8)

lola; je mag zeker onwijs boffen hoor, nachtje ruilen ;) 8) . hoe is het vannacht gegaan.

duckie; he bah bah, hoe is het nu met demi? nog overgegeven?

noralien; och och zei ook zo aan het spugen, beterschap hoor

slingding; balen zeg dat het uitje in duigen is gevallen, en zeker door welke omstandigheden, beterschap nog voor arno en hoop dat jij minder last hebt van de medicijnen lijkt me 10 keer niks zeg.....

eve; thnx hoor voor je compliment :oops: 8) balen dat je zo'n hoofdpijn had/hebt? wat een superleuke foto's zeg ik was mijn fotocamera vergeten en mijn mob was op! :oops:

ik ga ff naar valerius....

gr saskia

11. Ik zeg wel dat hier niemand ziek is, maar twee verkouden kindertjes is toch ook wel een beetje zielig hè? Ze zijn allebei wel gewoon vrolijk, maar Emma reutelt lekker en blaast af en toe een flinke snottebel en Jasmijn hoest en snottert nogal...

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had gister een heel verhaal getypt en toen viel de verbinding weg.

vandaag poging nr. 2

lola beterschap met de snottebellen en gereutel.

eve wat een leuke fotos, ik vind het wel een beetje een enge piet ;)
    jij staat trouwens stralend op de foto

slingding beterschap

saskia ik herken je verhaal ook hoor, zeker in het begin is het wel eens moeilijk. maar gaandeweg ga je er steeds beter je weg in vinden en word het allemaal makkelijker. en je bent een superlieve mama hoor!

duckie hoe is het met demi? zielig hoor zo ziek worden van eten

oei noralien, hoe is het vandaag met jikke?
    safouane was vrijdag ook zo overstuur in bed, en daarna ook beneden en we hoefden hem maar aan te kijken en het was weer mis.
    waarschijnlijk gedroomd denk ik
    hoop dat het met jikke vandaag beter gaat

saar wat een nare bultjes, zijn ze al weer weg?

he batchie, alles goed met je. leuk van jullie te verhoren, en ik hoop mee op een regelmatige cyclus.

otje ik ben helemaal blij voor je dat je naar curacao kan. is een prachtig vooruitzicht want jullie zullen haar vast missen
    en curacao, wow zou ik ook wel heen willen

duckie geniet lekker van je verlof!

hier gaat het al weer hard, moet over een maand aan het werk....

gister ook de sinterklaas optocht gekeken, safouane vind sinterklaas erg interessant als die er wat van op tv ziet verschijnen.

van de week was ons koffieapparaat kapot, soms gaat alles ineens kapot, de magnetron, koffieapparaat, laptop...
    en toen ik gisterochtend bij mensen van mijn werk was kreeg ik zomaar een senseo apparaat mee, zo`n mooie zilveren digitaal, ben helemaal blij ermee

13. We zijn deze voormiddag gaan zwemmen. Het was erg leuk.

Morgen begin ik met mijn stage. Ik ben nu een taak aan het afwerken. Dan kan ik die zo indienen.

Dus ik ga verder doen, want Liene wordt rond half 5 wakker.

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ik kom ff vlug langs

gister wezen winkelen met me moeder in Haarlem lekker geshopt en alle kerstkado's die ik "moet" kopen al binnen
    en vandaag nog een vakntie naar cp geboekt voor begin feb. we hadden de code voor 50% korting...dus nu een luxe huisje...was uiteindelijk maar 30 eurie duurder dan een normaal huisje
    het is erperheide geworden in belgie...daar is ook een groot indoor speel paradijs voor kids vanaf 0 jaar...

Eve wat een leuke foto's kon je de piet soms?

zo ga weer verder koken

groetjes aan iedereen....

ps sorry voor het ego berichtje maar wilde jullie toch laten weten dat ik nog leef :)

15. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    ik ben er ff minder..... dit door omstandigheden...

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sterkte mamav2

fijn wat van je te horen janette, en lekker naar cp

succes met de stage saar

17. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    wanneer gaan jullie pcies, wij gaan nml ook in feb, de 16e tot de 20e.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij gaan van 2t/m 6
    buiten de vakantie om dan kreeg je 50% korting
    dus ik kan je daarna alles zeggen of het beviel of niet :)

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo we hebben ons meisje weer lekker thuis,
    Ze is alleen niet in orde, hoest flink en zaagt met haar ademhaling en voeld warm aan, wil slecht tot niet drinken en hjeeft sinds 14 tot nu maar een ijslollie en een appel op.
    morgen gaat ze maar niet naar het kdv.

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal!

Hier gisteren ook de tv aan gezet toen Sint en zijn pieten aankwamen in Almere. Koen heeft er een beetje naar gekeken.
    Vandaag kwam Sint aan in Blerick en we zijn gaan kijken. Was al inmens druk zeg. Koen was best huilerig. Ja hij kwam om 12.45 aan en dan ligt hij normaal in bed en het duurde allemaal lang natuurlijk dus uiteindelijk veel gehuild :( Maar was ook wel leuk. Stom stom, was fototoestel vergeten... :oops:

Noralien: Wat leuk om te horen dat Jikke ineens zo hard vooruit gaat.
    Koen kan de laatste tijd ook erg dramatisch huilen bij het naar bed gaan. Vaak laten we hem dan even en meestal is het na 5-10 minuutjes stil.

Duckie: Mijn zus en haar vriend hebben het daar erg naar hun zin. Hebben allebei een baan daar en inmiddels heeft ze ook al wat bezoek uit Nederland. Gisteren vertelde ik dat we in augustus '09 willen langs komen. Vond ze super!
    Oeii wat vervelend dat Demi zo veel moest overgeven. Hopelijk gaat het snel weer beter.

Slingding: Oh vervelend zeg dat Arno ziek is. Beterschap!
    Oei, Kailynn ook niet zo lekker? Hoop voor je dat ze niet ziek wordt.

Eve: Vervelend zeg dat je niet echt een leuke avond had door je hoofdpijn. Gelukkig kon je wel uitslapen.
    De foto's van Fynn zijn echt superleuk!

Lola: Beterschap met je ukkies.
    Tot morgen!

Noura: Oh balen dat alles tegelijk stuk gaat :(
    Oh lief zeg dat je die senseo cadeau kreeg! :D

Saar: Succes met je stage morgen!

Janette: Lekker dat je nu klaar bent voor de kerst.
    Leuk vooruitzicht die vakantie.

Gisteren nog via internet gezocht naar een appartement op Curacao en waarschijnlijk wel iets leuks gevonden. Tis een 3-kamer appartement met zwembad erbij en allerlei faciliteiten en nog wel betaalbaar. Tis allemaal erg prijzig natuurlijk http://www.miradorapartments.com/indexNL.php

Groetjes Otje

Deel Deze Pagina