hier ff een 1e poging collage met behulp van lola 1e, orlando:1 dag oud 2e, valerius:1 dag oud 3e, orlando: 7 wkn oud 4e valerius: 5 wkn oud
mooie foto's mellemiel janette: leuk een weekje naar cp toe! saar: Succes met stage. veel plezier toegewenst. Tot welke leeftijd wil jij liene eigenlijk bv blijven geven? hier een meiske wat niet wou slapen en dus uiteindelijk pas om 21.45 uur op bed lag... ging wel meteen slapen.... Ze begint trouwens heel veel te praten en komen per dag veel woordjes bij en nu ook meteen 2, 3 of 4 woorden achterelkaar... Voel me errug trots... otje: duren prijzen, maar wel leuk. mogen wij ook mee? eve: mooie foto's van fynn.. Ziet er heel lief uit.. hier komt sinterklaas volgende week in het dorp. Daar ga ik heen met de kids. Dus dan heb ik hier ook twee minipietjes.... Nu hopen dat ze het niet te eng vinden.... hier is veel aan de hand, wat ik liever niet hier neer zet.... Dus kan wezen dat ik een paar dagen flink afwezig ben.. Het is errug heftig... ik denk wel aan jullie..... liefs.....
Als jullie allemaal mee willen moeten wij nog flink sparen hoor Gnessy: Sterkte! Melliemel: Ooh lief zeg die collage van Orlando en Valerius!
@Lola: Kan me voorstellen dat je schrok van een flesje dat een half jaar over datum was Enne...wat gingen jullie nu weer bij Ikea doen? Hebben jullie een abonnement? @Duckie/Noralien: Hoe gaat het met jullie meiden? @Janette: Heerlijk hoor naar cp met zoveel korting En nee, ik kende de Piet niet. Maar vond het eigenlijk wel leuk ineens zo'n mannenarm om me heen... @Otje: Appartement ziet er goed uit. Zeker de buitenkant met zwembad Binnen beetje kaal maar dat is volgens mij meestal in warme landen en veel zal je niet binnen zitten. Hier ook vakantienieuws. Hoogstwaarschijnlijk gaan we (Fynn, opa, oma en ik) in de meivakantie 2 weken met familie mee naar Italie. Zij huren daar ieder jaar een bungalow aan het Gardameer. Hoop echt dat het doorgaat! @Saskia: Ach, wat lief die collage! Duidelijk broertjes hoor! @mamav2: Sterkte! Denk ook aan jou! Fynn zegt de hele tijd: Echt niet! Vraag me af van wie hij dat heeft want zowel ik als m'n ouders zeggen dat niet. Wss dus van het kdv. Het klinkt iig erg eigenwijs uit zo'n klein mondje
Nou, ik heb dus behoorlijk voor mijn beurt gesproken toen ik dit schreef. Pffft... wat een rotdag gisteren! Vlak nadat ik bovestaand berichtje postte werd Emma wakker en ik heb haar ook niet meer terug in bed voor middernacht . Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand was, maar ze wilde alleen maar bij mama (en het liefst aan de borst). Daar viel ze ook in slaap, maar zodra ik probeerde om haar in bed te leggen werd ze binnen 5 minuten wakker en krijste ze het hele huis bij elkaar. Ik ben gisteren dus niet verder gekomen dan de bank . Vannacht heeft ze gelukkig wél goed geslapen, ze slaapt nu nog. Ik had haar wel weer ingebakerd... @Duckie & Noralien: Zijn jullie meisjes weer helemaal de oude? @Saar: Succes met je eerste stagedag! @Mamav2: Sterkte! @Slingding: Ach gut, Kailynn nu (ook al) ziek? Geef je meisje maar een dikke knuffel van Jasmijn... @Otje: Wat héérlijk, zo'n vakantie naar Curaçao in het vooruitzicht. Tot straks! @Melliemel: Goed gelukt ! Valerius heeft een wat boller toetje dan zijn broertje hè? @Eve: Wij behoren tot die groep 'gekke' mensen die (ook) voor de leuk naar IKEA gaan en bovendien hadden we nog wat kleinigheidjes (oa opbergboxen) nodig... 'Echt niet!' klinkt inderdaad wel erg komisch !
Eve suc6 vandaag Mamav2 deze is speciaal voor jou Hier ook nog steeds een jochie wat snip en snip verkouden is... zou zo ff een paar foto's plaatsen van het strand van gister..koud dat het was brrrrrrrr......
@Lola: Oeps, das een zware dag Enne...Ikea is ook leuk hoor (behalve in het weekend) @Janette: Thanks! Ben benieuwd hoe het gaat... Hier tiert het snot overigens ook nog welig...
@Janette: Haha, zo erg is het nou ook weer niet Coole foto's van Teun in z'n regenpak Even ter uitleg: Fynn en ik moeten om 10.00 naar de tandarts...Voor mij ook een beetje de 1e keer aangezien het een nieuwe tandarts is.
eve het pak is maatje 86/92 de broek komt onder zijn oksels en de jas tot op zijn kuiten... hoezo rare maten
Demi heeft na zaterdagochtend nergens geen last meer van gehad. HEt lijkt er dus op dat het eten gewoon fout is gevallen. Voorlopig maar geen gehaktballetjes, frietjes én ijs tegelijk meer @noralien: Jikke weer helemaal fit? @Cynthia: jammer dat jullie avondje samen uit niet door kon gaan. En nu ook Kailynn al niet helemaal fit lees ik. HOe gaat het vandaag met haar? Beterschap! @Eve: Wat een leuke pietenfoto's! Ik kan me de foto's van de intocht van vorig jaar van Fynn verkleed als Pietje ook nog herinneren. Ennuhh...pas op met die piet die een arm om je heen sloeg hoor. Voor je het weet is het 6 december en zit jij met het liefdesverdriet omdat Piet weer in Spanje is En wat heerlijk, een vakantie naar Italie in het vooruitzicht. Grappig dat Fynn de hele dag "echt niet" zegt. Een wijze kleuter . Zo zegt Demi tegenwoordig wel eens "echt waar?" en dat klinkt ook erg grappig. @Saar: SUcces met je stage vandaag! Hoe lang ga je stage lopen? @Otje: Ziet er goed uit, dat appartementencomplex. Je kan je zus natuurlijk ook alvast een kijkje laten nemen. Het is in ieder geval lekker dichtbij Willemstad. @Mamav2: ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen met alle tegenslagen die je te verwerken krijgt. Ik wens je heel veel sterkte. @Melliemel: Leuk die collage van Valerius en Orlando! @Lola: Jeroen en ik vinden de ikea ook leuk hoor, dus nog meer gekke mensen hier . En wat een vermoeiende zondag heb je achter de rug @Janette: Wat leuk, die foto's van Teun in z'n regenpak aan zee! @Vales: Hoe is het met jou? Ik mis je hier volgens mij al een tijdje? Vandaag is mijn eerste echte verlofdag. Demi is naar het kinderdagverblijf en ik moet zeggen dat het wel gek voelt om helemaal alleen thuis te zijn. Voelde me ook een beetje schuldig toen ik haar vanochtend weg bracht. Maar dat slaat helemaal nergens op, want ze heeft het hartstikke naar d'r zin daar. En zo kan ik even lekker vooruit thuis.
zo, ik ben niet gaan werken. We zaten om middennacht op de hap met kailynn. Ze was flink benauwd en lag al van 19 uur te jammeren in bed en had 39.4. de paracetamol deed ook niks dus. promt kwamen we bij de hap en was ze niet meer benauwd. wel heeft ze ontstoken amandelen en hoest flink. thuis gekomen begon ze weer te piepen. vanmiddag nog een keer naart de ha
jee slingding wat een nacht, heel veel sterkte en beterschap! janette wat een gave fotos, je kan er zo kaarten van laten maken, erg mooi! eve succes bij de tandarts fijndat het met demi beter gaat oei lola wat een dag, vandaag beter hopen we maar en ik vind ikea ook leuk safouane heeft al een paar keer last van zijn voorhuidje gehad, en omdat we hem toch willen laten besnijden, hebben we maar een afspraak gemaakt. over 2 weken. zie er erg tegenop maar daarnet de huisarts gesproken en die vertelde ook dat omdat hij steeds last heeft het anders als we het niet vanwege religieuze achtergrond was het waarschijnlijk ook was gebeurd. saskia mooie fotos lieve kereltjes
Otje en Koen zijn vanmorgen op kraamvisite geweest en dat was erg gezellig. Ik vond het alleen een beetje jammer dat Jasmijn op het kdv was, want ook voor haar hadden ze een kadootje meegebracht. Leuke verrassing als ze straks thuiskomt... Emma heb ik zojuist zonder problemen in bed kunnen leggen, gelukkig! Nog zo'n dag als gisteren zie ik niet zitten eerlijk gezegd. Niet voor mij, maar vooral niet voor Emma zelf... @Duckie: Gelukkig is Demi niet lang ziek geweest. Enne... geniet van je verlof ! Ik merk dat ik dat te weinig heb gedaan door alle sollicitatieperikelen en het gezeur op mijn huidige werk. Het softwarepakket dat ik gebruik voor de loonadministratie maakt de loonjournaalposten niet goed aan. Ik ben hiervoor nu al drie keer terug geweest, hopelijk komende vrijdag voor het laatst. Maar op deze manier kom ik niet echt aan mijn verlof toe... Jasmijn is trouwens ook gewoon naar het kdv geweest al die tijd. Het leek me niet verstandig om haar uit haar ritme te halen. Bovendien gaat ze erg graag. 'Kindjes spelen' zegt ze dan... @Slingding: O jee, bij de HAP gezeten vannacht! Dan is Kailynn écht goed ziek. Arm meisje... @Janette: Het lijkt me heerlijk om zo dicht bij de zee te wonen, dat je ook 'even' kunt gaan als het geen strandweer is ! @Noura: Een operatie op zo'n gevoelig plekje, lijkt mij ook niet iets om naar uit te kijken. Het is toch ook weer een heel gedoe met narcose en zo... @Eve: Ik had Jasmijn afgelopen juni mee willen nemen naar de tandarts. Maar in die tijd reageerde ze zó panisch op alles wat naar 'dokters' rook (verloskundige, huisarts...) dat ik toen maar alleen ben gegaan. Volgende maand wil ik haar wel graag meenemen. Ik ben benieuwd hoe Fynn het vond. Hoe vond jij de nieuwe tandarts? Is hij niet toevallig knap én vrijgezel... ? Het liep al tegen vieren toen wij bij IKEA aankwamen, dus qua drukte viel het erg mee. Alleen is het dan jammer dat niet alles meer even schoon is. Zo had een eerdere klant een potje worteltjes laten 'ontploffen' in de magnetron, echt goor! Die werd wel meteen schoon gemaakt toen ik dat ging melden, dat wel. Gelukkig staan er meerdere magnetrons in het restaurant. Maar er zijn hier meer IKEA-liefhebbers, lees ik !