Hallo allemaal, Eve, wat een lieve foto's van Fynn zeg! En wat ontzettend leuk van je baas dat je er even tussenuit mocht voor de intocht! Heb je nog lekker uit kunnen slapen? Voor alle zieken, beterschap! Mamav2, sterkte! Otje, wat een luxe vakantie zeg! Zou best met je willen ruilen! Leuk dat je je zus weer gaat zien, is dan ook alweer een tijd geleden! Slingding, het zit jullie ook niet mee zeg! Ik hoop dat er gauw betere tijden aan gaan breken! Lola, ik vind de Ikea ook wel leuk hoor Zijn je meiden weer goed gemutst? Janette, leuke foto's, staat echt schattig dat regenpakje met die laarsjes Melliemel, tja....broertjes he.... je kunt het goed zien mooie foto's Noura, ik kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet. Maar nu is het ook nog eens medisch beter, dus dat zal wel opluchten toch? Zo, hier een druk weekend achter de rug. Vrijdag was ik met mn moeder winkelen voor Jayden, nieuwe schoenen kopen (pfff, wat zijn die kleine schoentjes toch duur!) en wat nieuwe kleren. Zaterdag met vrienden naar Oberhausen geweest, was erg gezellig. Ik ga even wat achterstallig onderhoud plegen hier groetjes Lisette
hi hi, lola; errug bedankt vind het heel erg leuk om te doen nml... mama2; heel veel sterkte toegewenst hoor eve; ik hoop onwijs met je mee, lijkt me erg lekker hoor italie wil ik ook nog een keer heen, hi hi, lachu die uitspraken. ik kreeg pas ook een opmerking(krijg ik wel vaker 8) ) van een man die aan het wachten was bij het cb, zo zo bijdehand mannetje hoor, en was positief bedoelt hoor, hij was nml aan de wandel met een buggy en babypopje, en was aan het praten tegen mij over de baby, zoals ik denk het niet lola; ohhhh wat balen zeg, ben je er nu achter wat er aan de hand was/is? enne jaaaa echt wel meer dan hoor, zal zo nog 2 collages spammen waarvan 1 met 2 foto's van beide met 5 wkn daar zie je goed het verschil enne klopt ook wel want denk dat valerius mss al tegen de 4 kilo aanzit maar orlando was met 8 wkn pas 4 kilo ofzo zal het opzoeken....ja met 8wkn4dg woog orlando 42nogwat... voor alle verkouden mensjes onder ons heeeeel veeel beterschap toegewenst hoor eve; veel succes bij de tandarts janette; superleuke foto's van teun in regenpak hoor, vind dit altijd zo schattig staan bij die kleintjes duckie; geniet lekker van je vrije dagen hoor slingding; getver het zit jullie weer eens tegen zeg, beterschap hoor, klinkt standaard maar meen het echt hoor lola; zoals ik nu lees ging het dus weer goed met emma, fijn hoor en gezellig kraamvisite ja dat is weer een voordeel als je dichter bij elkaar woont he 8) wij willen ook echt binnenkort even naar de ikea, een tv meubel kopen voor de flatscreen tv, en gwoon lekker even neuzen we gaan dan naar utrecht en daar is ook een grote prenatal dus kan ik jullie kadobon mss nuttig gaan gebruiken setje; ja het zijn echt broertjes vind ik ook om te zien maar ook echt verschillend oberhausen naar warner brothers movieworld? wel geslaagd voor de schoentjes en kleertjes? nou ik spam zo nog 2 collages en dan stop ik weer hoor wij hebben een lekker weekend achter de rug iig, sinterklaas gekeken vond orlando errug interessant en valerius hield het goed uit in de babybjorn, vind dit wel fijn trouwens hoor, hij vind het heerlijk en ik kan zo makkelijk uit de voeten. ik heb ook de shelter en daar kan hij ook al in maar zakt nog wat weg zeg maar zodat ik hem toch nog vastmoet houden wat weer minder is......wilde ook zo'n mooie draagdoek als saar maar ja 3 soorten om te dragen is ook wat overdreven he zondag rustig dagje gehad lekker met het gezinnetje gr saskia
Net weer ff een klassieke fout begaan: Fynn laten doorspelen terwijl ie eigenlijk nodig moest gaan slapen. En nu is hij dus over z'n slaap heen (terwijl ie echt wel moe is) en wil maar niet gaan slapen....pfffff Bij de tandarts ging alles erg goed. Fynn bleef heel keurig naast de stoel staan terwijl ik geholpen werd (scheelde denk ik wel dat er niet geboord werd en de bloedspetters in het rond vlogen ). Af en toe zei hij: 'Mama?' maar vond het verder best. Hij moest ook nog even de gang op toen ze foto's gingen maken maar dat vond hij ook interessant. Vervolgens heeft de tandarts nog even in z'n mondje gekeken maar dat vond Fynn na 1 seconde al genoeg dus dat schoot niet echt op. Ach, hij hoeft pas met 4 jaar echt in de stoel. Zelf moet ik in januari terug om een vulling te laten vervangen. Das dus minder maar krijg er iig een mooie witte voor terug @Duckie: Fijn dat Demi weer okay is! Mss ligt het aan de geboortedatum dat ze alletwee niet tegen vet eten kunnen En lekker genieten hoor van je verlofdag! Heb je echt verdiend! Durf het ook bijna niet te vragen maar ben je nog misselijk? @Cynthia: Ach jee, dat klinkt niet lekker Hoe gaat het nu met haar? Heeft ze al antibiotica? Hoop dat ze snel beter is! @Noura: Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Maar wss klinkt het enger dan het is, toch? Hoe ging het destijds met je andere zoon? @Lola: Wat leuk dat Otje en Koen zijn geweest. Foto's? Getver, ontplofte worteltjes. Klinkt echt als een Mr Bean actie Helaas is m'n nieuwe tandarts een vrouw...en zo wanhopig ben ik nog niet @Setje: Ik heb idd heerlijk kunnen uitslapen! Fynn is de hele zondag bij m'n ouders gebleven en zodoende ben ik 's middags ook nog wat gaan slapen Ik heb ook weer nieuwe schoenen voor Fynn gekocht en de prijs blijft schrikken maar ja, ze kunnen moeilijk zonder, toch? Het zijn een soort bergwandelschoenen van Timberland. Lekker stevig en warm. Wat voor heb jij gekocht? @Saskia: Super die collage! Echt mooi gemaakt. Dat gaat mij niet lukken met m'n Picasa En je ziet nu idd duidelijk dat Valerius flinker is maar toch lijken ze op elkaar hoor! Enne...volgende meeting in Ikea?
Hallo! Vanmorgen bij Lola & Emma geweest. Jammer dat Jasmijn er niet was maar hoop dat ze blij is met het cadeautje Net met Koen naar het CB geweest. Hij weegt nu 12,8 kg en is 86,5 cm lang! Weet iemand waar de lijst is? Tot gauw, moet zo weer weg... Groetjes Otje
hi hi, eve; hihi ja he?! ik ben er ook trots op hoor, enne hmmmm is dit handig of bedoel je mama meeting?! mooi een witte vulling, hoorde van mijn tandarts alleen dat deze minder lang meegaan en kunnen verkleuren... leukew banner hoor een witte piet otje; nee durf het niet te zeggen.....ik moet nog een afspraak krijgen volgens mij is het overal een andere leeftijd rond het 2e jaar? gr saskia
Niet allemaal zorgen gaan maken hoor over dat jullie nog geen oproep hebben gehad Dit was een extra consult. Laatste keer dat ik op het CB was liep Koen nog niet en nu inmiddels wel maar had nog wat dingen waar ik het over wilde hebben dus vandaar deze extra afspraak. Volgens het normale CB-rooster ga je volgens mij pas weer na de 2e verjaardag.
@Saskia: Ja, zie het al helemaal voor me. Met 15 kids aan het Ikea ontbijt en daarna de kinderafdeling onveilig maken Dat klinkt niet zo positief vwb de witte vullingen Maar ja, amalgaam is ook niks. Fynn wordt me af en toe wel een beetje te bijdehand hoor. Vanmiddag wilde hij echt niet luisteren (terwijl het de laatste tijd juist zo goed ging). Dus op een gegeven moment riep ik vanuit een andere kamer met een donkere stem: Hallo, ik ben Zwarte Piet en kom een stout jongetje halen. Zegt Fynn heel droog: Dat mag Zwarte Piet niet Tja, probeer dan maar es serieus te blijven... Helaas gaat de vakantie naar Italie nu al niet door Heb er met m'n moeder over gesproken en ze geeft met moeite toe dat de lange reis haar toch te zwaar is. Ik begrijp haar heel goed hoor maar vind het zelf wel erg jammer. Ben er echt wel aan toe om weer es lekker te ontspannen in een warm land. Maar goed, wie weet stap ik over een paar jaar wel samen met Fynn op het vliegtuig.
Hallo allemaal, ik zie hier supermooie foto's voorbij komen, schattige baby's en lieve peutertjes in regenpakjes. Vandaag een leuke stagedag gehad. Ik moest alleen maar observeren, maar het viel alvast mee. Ook Tisse en Liene hadden het goed gehad. Mijn schoonmoeder was komen oppassen. Daarnet ook nog resultaten gekregen van mijn oefeningen van wiskunde. Een B, dus dat is ook geslaagd. Eve, ik weet niks over sneller verkleuren van witte vullingen, maar ik vind het wel veel mooier als je lacht. Ik heb een paar witte en een paar zilveren vullingen en die witte zie je dus echt niet. Grappig antwoord van Fynn tegen 'zwarte piet Eve'. Daar sta je dan he! 8) Jammer van de vakantie... Hopelijk komt er iets ander leuks. Ik wil ook wel op meeting naar ikea. Ik wil altijd wel naar ikea. Jammer genoeg Ben niet. Otje, de lijst... dat wordt zoeken denk ik... Ik zou niet weten wanneer ik die nog eens heb gezien, maar het is al lang geleden. Saskia, ik moet zeggen dat die draagdoek van mij toch een aanrader is. Zeker als ze iets groter worden. Ik kan Liene er nog steeds in dragen en dat kan je dus in de babybjorn echt niet. Misschien toch op je eindejaarslijstjes zetten? Want het is echt een topper. Mamav2, heel veel sterkte. Noura, is je oudste zoon dan ook besneden? Viel het toen bij hem niet zo mee, dat je er nu tegen op ziet? Ik kan me voorstellen dat het niet iets is waar je naar uit kijkt, want, al heb ik geen piemel, ik denk dat het wel pijnlijk is. Maar nadien vind ik het wel veel netter en hygiënischer. Lisette, schoenen zijn echt duur. En die van Liene (in september gekocht voor 85 euro) zijn al een beetje krap aan het worden! Cynthia, heel veel beterschap voor Kailynn. Au, een amandelontsteking. Hopelijk is ze er snel weer bovenop! Duckie, gelukkig is Demi weer helemaal beter. Ik loop 5 weken stage, maar niet elke dag en alleen voormiddagen. Ik zal het even neerschrijven: week 1: ma, wo en vr. week 2: elke dag. week 3: elke dag. week 4: ma, di, wo, do. we 5: ma. Eén keer moet ik wel eens tot half 3 gaan. Mijn moeder, schoonmoeder en schoonzus passen beurtelings op.
saar: ik had je nog zo graag succes willen wensen met je stage! het is me ontglipt stekte met de komende dagen! en gefeliciteerd met je wiskunde. was dat die toets die voor je gevoel slecht ging?
Zo Saar, dat zijn veel stagedagen! Ik welke klas/groep loop je nu stage? Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Eve: jammer dat de vakantie naar Italie niet doorgaat. Waarom niet al eerder samen met Fynn op vakantie? Ik weet zeker dat het leuk gaat zijn en volgens mij ook een enorme kick als je het leuk hebt samen en het gaat allemaal goed! Wij zijn ook al een beetje over de zomervaantie aan het nadenken. Nadat er allemaal wilde plannen de revue hebben gepasseerd, zijn we nu van plan om nar Noorwegen te gaan, weer met de tent. Als het weer daar niet goed blijkt te zijn wordt waarschijnlijk Zwitserland/Italie. Maar best kans dat we nog een paar keer van plan veranderen! Saskia: wat een leuke collage's zeg. Ik moets eerst even goed kijken wie wie is, maar als je ziet toch wel verschil. Slapen ze weer een beetje goed. Janette: store regenpak hoor! Ik heb de poncho gekocht van dezelfde serie, in een flik grote maat (98-104), en hij is groot, maar past wel. Gek he! Staat ook zo schattig, ik heb hem alleen nog niet vaak hoeven gebruiken, maar vind het handig om op regenachtige dagen mee te nemen op de fiets, dan ga ik toch iets geruster weg. Wij hebben trouwens al wel een CB afspraak staan, ergens in december, hebben we al afgesproken in juli. Ik ga stoppen, ga even vacatures zoeken! Lies
Jazeker, kijk maar... @Melliemel: Hihi... je hebt de smaak goed te pakken ! Vooral de zwart/wit collage is erg mooi... @Eve: Die fout maken we hier ook wel eens. Jasmijn is dan zó lief en leuk aan het spelen, dat wij mee genieten. Maar daarna krijg je inderdaad de rekening gepresenteerd... Wat jammer van je vakantie, heb je je voor niets verheugd . Een meeting bij IKEA is zo slecht nog niet. We droppen de kids in Småland en gaan zelf lekker kletsen in het restaurant...
Cynthia, ik vind het heel normaal dat je niet direct met mij in je hoofd zit wanneer Kailynn zo ziek is. Nee, dit waren jammer genoeg niet de punten die ik slecht had verwacht. Die heb ik nog niet, dus dat blijft afwachten. Lola, leuke fotoreeks van Jasmijn. Fijn dat ze blij was met har cadeautje. Lies, ik sta in het 1ste, 3de en 5de leerjaar. Welke groep dat is, weet ik niet.
Hier de jongste om 23.45/2.00/3.00/4.00/5.30/7.00 en nu ligt hij te jammeren in z'n bedje...heb net getemperatuurd en hij heeft koorts...en een grote hobbel naast z'n eerste tandje, dus ws. volgt nr. 2 zo...hopelijk. Lynn werd, standaard, weer om 5.30 uur wakker en was om 7.00 uur over de rooie omdat ik eruit moest voor Gijs Heb wel meegelezen, maar heb 't te druk gehad om te reageren...maak dit volgende week weer goed, dan heb ik alle tijd. Lola, wil jou nog wel van harte feliciteren met je nieuwe baan...dat zal een opluchting zijn voor je. Noortje, wat balen zeg dat de verkoop van jullie huis niet doorgaat . Duikster, hoe was je weekend? Eve, wat een lieve witte piet heb je. Duckie, wat lekker zeg dat je verlof hebt. Geniet er maar van, voor zover je misselijkheid je niet belemmert. Ga me gauw douchen en nog wat in huis doen. Vrijdag word ik geopereerd en zal dan toch een week of 2 beperkt zijn. Op de een of andere manier wil ik nu dus heel m'n huis op orde hebben...echt belachelijk, vooral omdat dit ten koste gaat van de pijn in m'n knie, die er nu echt niet minder op wordt...wat zit een mens toch raar in elkaar
@Saar: Fijn dat je stage tot nu toe meevalt. Moet je straks ook echt alleen voor de klas? Vandaag ben je iig lekker vrij @Lies: Ik wil wachten tot Fynn wat zelfstandiger is. Anders is het voor mij ook niet echt een vakantie...Succes met zoeken! @Lola: Vanaf welke leeftijd mogen ze in de ballenbak? (of is dat Smaland?) Leuke puzzel voor Jasmijn. En wat een lange haartjes heeft ze zo van bovenaf @Janette: Oeps, dat is wel heel erg vroeg Is Teun daarna niet meer gaan slapen? @Bianca: Das wel een erg slechte nacht Het wil helaas dus nog niet echt vlotten bij jullie wat betreft het slapen. En als Lynn om 5.30 wakker wordt kun je haar dan nog laten liggen tot 7.00? Of is ze dan net als Fynn constant aan het roepen? Snap wel dat je je huis op orde wilt hebben hoor. Maar als ik jou was zou ik alleen het zichtbare doen Hier ook niet zo'n beste nacht. Fynn heeft me lekker aangestoken met z'n verkoudheid. Vannacht zat m'n neus dus echt potdicht. En als ik ergens niet tegen kan dan is het door m'n mond ademen. Tegen 4.30 sprong m'n neus eindelijk open en viel ik goed in slaap. Om vervolgens om 6.30 weer gewekt te worden door een luidkeels: MAMA! Zucht.... De laatste tijd ging het hartstikke goed met luisteren. Maar de afgelopen dagen luistert Fynn weer voor geen meter en is weer behoorlijk bezig met z'n grenzen verkennen Herkenbaar?
Eve, irritant he, een dichte neus...jouw nacht klinkt ook niet lekker...hebben we ongeveer even lang geslapen . Lynn roept niet om 5.30 uur, Lynn gaat dan keihard huilen en dat duurt net zo lang tot we haar eruit halen . Gelukkig slaapt ze dan nog wel in ons bed, maar ze woelt heel veel, dus ik slaap dan niet echt meer. Ben benieuwd hoe de rest van de dag zal verlopen...het begon al niet lekker en nu is m'n humeur helemaal gedaald...wil ik net onder de douche stappen, hebben we geen water ...heb net gebeld, maar ze hebben geen idee hoe lang het kan duren...en uiteraard heb ik net geen fles water in huis .