December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Geen water :rolleyes: Daar zou ik ook behoorlijk chagrijnig van worden. Wat een ramp! En je kunt ook niet ff naar de buren...Ik ga heel hard voor je duimen dat het snel verholpen is! Waar laat je Lynn en Gijs eigenlijk als je gaat douchen? Of is Michel nog thuis?

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Goedemorgen.

De spuugactie van Jikke was gelukkig maar eenmalig :D .

Slingding, wat balen dat jullie avondje uit in het water is gevallen.
    En hoe is het nu met Kailynn, is ze nog steeds zo benauwd?

Eve, wat een lieve pietenfoto's.
    En foei...een handtastelijke piet? ;)
    Oh wat balen dat Italië niet door gaat. Wel goed van je moeder dat ze uiteindelijk toegegeven heeft dat het te zwaar voor haar is. Maar ja, kan me voorstellen dat jij er wel heel erg van baalt :( .

Noura, wat leuk dat je zomaar een senseo kreeg!

Janette, lekker een weekendje weg!
    Wat een gave foto's van Teun in zijn regenpak. Ziet er echt stoer uit.

Melliemel, als je het iets bollere gezicht van valerius wegdenkt, vind ik hem wel op Orlando lijken hoor. Leuke collage's!

Mamav2, oei dat klinkt niet zo leuk! Veel sterkte met wat er aan de hand is!

Duckie, gewoon lekker van je verlof genieten hoor. Hélemaal als Demi het op het kdv zo leuk vindt. Lekker om toch om eens écht tijd voor jezelf te hebben! :D

Saar, veel succes en plezier met je stage.

Lies, ook al druk vakantieplannen aan't maken. Leuk hé, vakantievoorpret... :D

Jikke hoeft pas weer in februari naar het cb zeiden ze vorige keer.

Bianca, pfff wat een nacht zeg :rolleyes: .
    Zie je erg tegen vrijdag op? Niet te veel in huis doen hoor! Ik ken het gevoel wel, maar je kunt nu beter aan jezelf / je knie denken!

Wat een hoop zieke / verkouden kindjes. Beterschap voor iedereen en een dikke knuff.

Ik ben druk bezig met mijn opdrachten. Wat achterstallig werk ingehaald en al wat vooruit gewerkt. Zal nog flink aan de bak moeten voor februari. Daar gaat veel tijd in zitten, maar vind het wel leuk om ermee bezig te zijn. Hik alleen een beetje aan tegen een werkstuk over documentaire kunst en fotografie van door de jaren heen :( .

Ben gister de hele dag bezig geweest met de montage van de bandiaserie van Schiermonnikoog. Het moest maar 30 sec zijn. Maar dat is ook meteen het lastige, de muziek inkorten naar 30 sec en het verhaal daarin vertellen.
    Hier de link...
    http://s155.photobucket.com/albums/s306 ... Schier.flv
    Let niet te veel op de kwaliteit van de foto's hoor. Heb dit drastisch terug moeten brengen.

Ik hoop vandaag de achtergrondset en lichtmeter te ontvangen. Gister lampen gehaald. Dan kan ik wat beginnen te experimenteren met "studiofoto's" :D .

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve schreef :
    nou ik heb hem om half 5 na een fles pap weer in zijn bed gedaan maar om kwart over 5 was het echt gedaan hoor.... en ja van half 5 tot kwart over lag hij alleen maar te praten en te piepen..en later dus weer huilen...

Noralien schreef
    we gaan een midweek :oops: dus 1 dag langer en het was goedkoper dan een weekend....... :rolleyes:

Hier zeiden ze op het cb rond zijn 2e verjaardag dus we wachten het af...

zo ga Teun maar weer ff bezig houden....

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Knap gedaan hoor! Met dit soort dingen is het altijd dat het er makkelijker uitziet dan het is. Gaat een boel werk in zitten. Je hebt nog wel flink wat seconden over. Moet je die niet opvullen? Maar als actrice kun je iig zo mee doen aan Baantjer ;)

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb geen sec over. Het mag eigenlijk maar 30 sec zijn en is nu iets van 36 sec. Als je het even door laat spelen komt de aftiteling nog. Dat is extra.
    Ennu...nóg een carriéreswitch?! Nee hoor, het is al heel wat dat ik op zoveel foto's sta sinds de start van de opleiding ;) .

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Oeps, sorry :oops: Dacht dat het filmpje inclusief aftiteling 30 seconden was...ff verkeerd gekeken...

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    gaaf filmpje geworden noortje.
    net echt.. (gelukkig niet)

kailynn is iets opgeknapt, al zaagt ze nog wel steeds. en heb ze vast zittende hoest.
    ze had net een temp van 37.2 dus we gaan de goede kant op.

bianca: als ik wat moet doen, mail, krabbel, of bel me dan!

eve: hoop dat je neus gauw weer open is.
    leuke banner heb je!

janette: balen zo'n vroege ochtend.

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Noralien, knap werk hoor...mijn complimenten! Lijkt me erg moeilijk om dit in 30 seconden weer te geven, maar het is je goed gelukt.

Eve, ik douche normaal altijd 's avonds, maar nu de winter eraan komt steekt m'n haar 's ochtends alle kanten uit (behalve de goede :rolleyes: ) en douche ik 's ochtends wanneer Lynn, vast in haar stoel, tv kijkt en Gijs ligt te slapen.
    En gelukkig hebben we weer water, al is 't bruin water :( .

Slingding, denk jij eerst maar eens aan jezelf! Je bent uiteraard welkom, maar dat weet je.

Nou, ik ben dus uitgewerkt...mijn knie schoot net in 't slot en begint weer dik te worden...

9. Vanmorgen ben ik mijn arbeidsovereenkomst persoonlijk gaan afleveren bij mijn nieuwe werkgever en ik ben meteen voorgesteld aan mijn nieuwe collega's. Heel leuke mensen op het eerste gezicht... :D

@Bianca: Bah, wat een nacht :( ! Zo kom je dus zelf écht niet aan je rust toe. En wat je huis poetsen betreft: ik heb die drang altijd voordat we op vakantie gaan. Zo fijn om daarna in een schoon en opgeruimd huis thuis te komen... :D
    Geen water hebben is erg vervelend met twee kleine kinderen, ik hoop dat alles snel weer in orde is. O... lees nu dat je inmiddels bruin water hebt. Maar of dat een verbetering is... :(

@Eve: Småland is de kinderopvang bij IKEA, maar uit jouw reactie begrijp ik dat schijnbaar niet elke IKEA zo'n voorziening heeft...
    En dat niet luisteren: herkenbaar hoor. Hoort bij de peuterpuberteit... :(

@Noralien: 'Leuk' hoor, om je vriendin vermoord te zien worden... ;)

@Slingding: Met Kailynn gaat het gelukkig al wat beter, maar hoe gaat het nu met jou?

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

otje; ja hier met 2jr2mmnd
    eve; hihi :) .
    he balen zeg ze moeten je niet lekker maken en dan terugkrabbelen hoor :( ;) begrijp ze ook aan de ene kant wel hoor maar baal wel voor jouw

saar; goed joh toch nog een b, enne ja dat bedoel ik juist met die draagdoek moet zeggen dat in deze babybjorn(de synergie, de nieuwste) ik orlando nog wel kan doen maar doe het niet omdat ik een rugdrager heb.

batchie; sorry nog gefeliciteerd met vishesh :oops:

lies; noorwegen heb ik ook al een paar keer bekeken ziet er zoooo mooi uit, ook qua wintersport schijnt het er erg goed te zijn....ik kan nog zoveel jaren vooruit met wensen :) . orlando slaapt weer door, 'afkloppen' en valerius gaat iig gelijk weer slapen na een voeding zonder krampjes of pijntjes, denk alleen dat hij spruw heeft maar zeker hoor ik morgen wss bij het cb?!

lola; leuk joh zo....ze heeft nog rode wangen van haar slaapje zeker :) . jaaaa kom zo weer met een collage thema is 'kruidnootjes bakken' 8) :) thnx erg leuk die puzzels!

bianca; rustig aan hoor, het huis blijft echt wel staan als ie mss ietwat minder schoon is ;) balen zeg zo'n gbroken nacht hoop het ook voor je, en voor hem natuurlijk ;)

eve; he bah, luuf smeren?! het komt en het gaat met vdie fases hoor afkloppen maar hier valt het de laatste tijd mee.

hoop nu dus niet dat dit en ht doorslapen ineens over is, qua goden verzoeken :rolleyes:

noralien; ja vind ik ook hoor alleen valerius is naast het bolle ook ietwat grover zeg maar, maar idd duidelijk broertjes he ;)
    lijkt mij idd een pittig onderwerp want ja je wil toch echt goed geinformeert enz te werk gaan en dan neemt dit veeeeeel tijd in beslag lijkt mij.
    leuk hoor die bandiaserie :)
    ben erg benieuwd naar de shoot dan :D

slingding; fijn dat het iig de goede kant uitgaat hoor, met jouw ook al wat beter?

lola; gelukkig is je eerste indruk van je collega's al goed zo kun je helemaal met een goed gevoel naar je nieuwe baan

hier dus vanochtend boodschappen gedaan, gelopen met tikus, kruidnootjes gebakken en daarna even lekker gespeeld. morgen 1e keer met valerius off. naar cb. ga de collage maken en spammen en dan ff relaxen voor the time being.

gr saskia

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    nou de collage komt later laptop is inene zooooo traag dat ik 2min per foto moet wachten eer ik hem heb gekopieerd :( zet hem dus maar ff uit spreek jullie later

12. Hallo allemaal,

ik probeer nu stilletjes te typen, omdat ik hoop dat m'n twee schatjes in slaap gaan vallen... Maar elke keer dat ik denk dat ze slapen, roept er weer eentje. Maar ben al 3 keer naar boven gelopen en elke keer ik aan de deur ben, is het weer stil...

Als ze slapen, ga ik werken voor school.

Eve, vrijdag moet ik zelf les geven. Ik moet de kindjes van het eerste leerjaar het woordje bos leren en nadien de letter o.

*zo, mijn kleinste dropje is weer beneden*

Janette, wat vroeg bah! Hopelijk kan je vandaag ergens wat bijrusten.

Bianca, dat was goed van je knie... om je te dwingen te rusten! Nu zitten blijven! ;) Hopelijk krijg jij ook snel betere nachten.

*zo, twee dropjes beneden :rolleyes:*

Hier was het vijf uur deze morgend, maar ik kan dat dus echt niet. Dus ben halstarrig blijven liggen en om half 7 sliep iedereen weer tot kwart voor 9.

Lola, leuk dat je je nieuwe collega's al hebt ontmoet. Blijft toch spannend.

Noralien, dat ziet er super uit! Wow, daar mag je trots op zijn. Ik vind dat je dat 'dood doen' ook goed doet, als je zo aan het neervallen bent. Moest wel eens gniffelen met de hotelsleutel aan je teen :oops:.

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Pffff, Fynn wil weer niet slapen :rolleyes: Heb hem dit keer wel op tijd in bed gelegd maar het zal er wel aan liggen dat hij in de auto 5 minuten heeft geslapen. Hij ligt nu vanaf 13.00 op bed en is dus al 2 uur lang aan het spelen, zingen etc. Lijkt dus vrij kansloos. Kijk het nog 10 min aan en haal hem er dan maar uit. Dag middagrust voor mama... :(

@Bianca: Lynn vast in haar stoel? Wat voor stoel hebben jullie dan? Haha, ik zie echt allerlei martelwerktuigen voor me ;) ;) Maar wel makkelijk :D En nu rust nemen hoor! Zet het cdtje maar op :)

@Lola: Oh, mss hebben ze in Delft wel een Smaland maar is me nooit opgevallen :oops: Heb alleen een ballenbak gezien...Moet nog steeds voor een nieuw bed dus zal volgende keer es goed opletten.

@Saar: Tja, ik blijf ook halstarrig liggen als Fynn vroeg wakker is maar dat heeft hier echt geen resultaat. Je mag echt boffen hoor dat die van jou dan weer verder slapen..En wat leuk om de kindjes een woordje te gaan leren!

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @eve als hij zoet is zou ik hem lekker laten liggen...wie weet pakt hij straks nog ff 5 min

helaas moet ik zeggen dat Teun lekker slaapt vanaf 12 uur...

ik ben niet terug gegaan maar heb de traktatie voor op het kdv alvast gemaakt, hij viert zijn verjaardag en afscheid daar 4-12 een week later zit hij namelijk beneden bij de grote jongens....
    dus het is wat groter geworden gelijk 2 in 1
    bellenblaas toetertje een ballon en een "snoepje" en dan een kaart met een foto van Teun erop met de tekst "op 8 december ben ik 2 jaar en op 11 december mag ik naar Tompoes daarom zeg ik doei doei groetjes Teun"

het ziet er leuk uit al zeg ik het zelf..... :)

Saar Hasselt en Genk zijn dat leuke steden om te winkelen? we zijn beging feb daar in Peer en ik zag dat het vlak bij mol was... ;)

ff een vraagje aan de mama's onder ons met een "maatje"meer, net zo als ik, ben op zoek naar leuke niet te dure kleding dus mag ik vragen waar jullie de kleding kopen?

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Gelukkig heb ik ook al de spullen voor de traktatie in huis (hoef alleen nog de mandarijnen te kopen) dus het is een kwestie van in elkaar flansen. Vroeger deed ik alles op het laatste moment maar tegenwoordig doe ik het ruim van te voren. Dat scheelt een boel stress :D Heb je een foto?

Nu ben ik Fynn echt zat. Ga em uit bed halen en naar buiten. Dan zien we vanavond wel weer.

16. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey meiden,

even snel tussendoor, ik kom morgen eventjes wat langer langs en zal dan beetje proberen te reageren. Maar ehm Janette, ik koop meestal via neckermann.com of bij m&s mode

17. Hallo,

hier nog steeds twee wakkere kindjes... Maar ik heb al wat sorteerwerk kunnen doen. Ik ga zo proberen te typen voor school, want eigenlijk zijn ze wel erg rustig.

Janette, Hasselt is een leuke winkelstad. Genk weet ik niet, daar ben ik nog nooit geweest. Peer is niet zo ver van Mol, maar echt vlakbij ook niet. Maar je mag natuurlijk altijd op de koffie komen, mocht je tijd hebben.

Hasselt is bekend voor zijn jenever. En niet zo ver van Peer ligt Kleine Brogel. Daar is een militair vliegveld, mocht jullie dat interesseren. Maasmechelen is ook niet zo ver denk ik, maar dat moet je eens opzoeken. Daar is Maasmechelen village, een heel 'dorp' vol outletwinkels van merken. Veel plezier alvast!

Eve, ja, ik weet wel dat ik gelukkig mag zijn qua slapen hier. Ze slapen allebei redelijk lang. Ik moet er soms wel uit 's nachts, maar kan dan wel uitslapen.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve speciaal voor jou:

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo

hier nu een jochie wat nog niet echt wakker is
    we gaan maar ff rustig op de bank zitten

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik kreeg waarempel net een oproep voor het cb in de bus. donderdag 18 dec. om 11.15 uur.

hoe het met mij gaat....
    tja een beetje beterder, ik heb vannacht goed geslapen zonder slaapmedicatie dus hoop dat het doorzet.

Deel Deze Pagina