December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo allemaal!

Lola, wat een ontzettend mooie foto's! Vind die van Jasmijn en Emma samen echt lief! En tja, ik zei het laatst al over dat luxe probleem ;) Ben benieuwd wat ze je gaan bieden!

Otje, wat lekker dat je de vakantie al geboekt hebt! Heerlijk gevoel, hoef je alleen nog maar te wachten tot je gaat :D En de schoenen zijn idd erg duur, ik had in augustus ook al schoenen gekocht, maarja die werden nu toch te klein, en het waren zomerschoentjes.

Duckie, heel veel plezier vanmiddag in Arnhem! Geniet ervan!

Mamav2, jeetje, ik wens jullie heel veel sterkte met alles en een voorspoedig herstel voor je man! Dikke knuffel!

Noralien, wat balen zeg dat je voor niks de hele dag thuis bent gebleven. Ik kan me om dat soort dingen ook kwaad maken. Heb je er nog wat over gehoord?

Hier is het per dag verschillend hoe Jayden eet, de ene dag gewoon goed. En de volgende heel weinig. Maar het schijnt erbij te horen. Jayden krijgt ook de vitamine-d druppels, die doe ik nog in zijn fles als ie naar bed gaat. Hij krijgt nog steeds een fles melk voordat hij naar bed gaat, doen jullie dit ook nog?

Pff, heb vandaag m'n oude werkgever opgebeld of ik terug mag komen.... Moest me er wel echt toe zetten, durfde het niet zo goed, maar ben nu wel trots op mezelf :) Hij gaat het bespreken, en belt me terug!

Ik zou eigenlijk ook wel graag naar de meeting willen komen, maar ben eigenlijk de enige die nog nooit is geweest.... :oops:

Volgens mij hoor ik Jayden kletsen....zal z'n broek wel weer vol hebben zitten :)

tot later!

Liefs Lisette

2. Euh... dit is weer een ander luxe probleem. Ik heb namelijk nog geen reactie ontvangen op het gesprek dat ik anderhalve week geleden had. Dus misschien wordt het luxe probleem wel nóg groter... ;)

Ik duim voor je dat je oude werkgever je terug wil hebben. Om welke reden ben je daar eigenlijk weg gegaan?

En wat de meeting betreft: Eén keer moet de eerste keer zijn, toch... ;) ?

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hahaha, straks gaat het nog tegen opbod :) wie het hoogste bied mag lola als haar nieuwe werknemer verwelkomen hahaha

Ik heb daar 9 jaar gewerkt, en vond het tijd voor wat nieuws....maar helaas valt het nieuwe zwaar tegen! :(

Ja eigenlijk wel he, maar jullie kennen elkaar natuurlijk allemaal al goed... ben ik een beetje het 5de wiel aan de wagen :(

liefs Lisette

4. @Setje: Gewoon komen! Na 5 minuten kennen we jou ook... ;)

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    helaas heb ik een slechte nacht gehad, mocht wel wat langer blijven liggen vanmorgen maar ja,
    Kailynn is nog zeker niet de oude en vraagt veel van me, ik heb zoiets vandaag, is deze dag al voorbij :(

Setje: je bent zeker welkom! en ik hoop ook dat je oude werekgever je belt.

lola: mooie foto's zeg!
    zeker die met emma en jasmijn samen.
    (linda is flink aan het genieten van haar verlof melde ze me)

noortje: balen is dat hij dat ze dan niet komen.
    weet je ook waarom ze niet zijn geweest?

Otje: staat in de agenda hoor! gaan we naar den bosch?

duckie: ben blij een positief bericht te lezen mbt je misselijkheid!

bianca: veel plezier op de curcus, ik heb er ook over gedacht maar ik kan in de avond niet weg!
    als ik je niet meer sprrek, heel veel succes vrijdag!

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he bah cynthia, had gehoopt dat je een goede nachtrust had gehad, dan kan je de wereld zo veel beter aan
    dikke knuffel

ook voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel

mamav2 het klinkt weer heftig bij jullie, sterkte.
    je hebt toen toch hier je naam veranderd vanwege prive, maar heeft dit nog geholpen? sterkte nogmaals

lola wat een geweldige fotos, je man kijkt wel wat moeilijk lijkt het op de eerste foto
    en wat een lachebekkie is emma, anissa is heel zuinig ermee om te lachen
    en je ligt goed in de markt hoor ik

setje, wat goed dat je gebeld hebt.

maysa heeft gister de eindtoets gehad (soort cito) was best zenuwachtig en had moeite met slapen.
    maar het is weer achter de rug

safouane wil smiddags ook niet meer echt slapen, gaat zingen spelen, lawaai maken. maar toch doe ik hem nog in bed, even tijd voor mezelf.

volgende week zaterdag gaat hij besneden worden.

ik las ook wat over het eten en vit.d. ik moet zeggen dat ik dat ook ng wel eens vergeet. de vit d dan he.
    soms wil saf niet eten, en dan weet ik niet of het eigenwijsheid is of niet. en soms van een ander bord bij broer of zus dan gaat de mond wel open.
    maar maak me er niet al te druk over. hoe meer ik dat doe, hoe dwarser hij word

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

saar; zo dat is voor jullie 'het startsein he'? ;)

nynke; kan me er wat bij voorstellen hoor nog een klein weekje :)

bianca; thnx, zooo lynn eet idd goed zeg, denk dat ze orlando heeft ingehaald hoor :) spannend ook, je hebt het druk zeg zo voor de operatie 8)

duckie; thnx, enne hoop dat je het naar je zin hebt vandaag

mama2; sterkte met alles het zit je echt niet mee

noralien; klinkt handig balen dat je en voor niks hebt gewacht en de andere spullen ook niet binnenhebt

otje; heb de datum genoteerd hoor

lola; zoooo betere situaties kun je niet wensen, wie weet. wat een super leuke foto's zeg. enne je ziet er goed uit zeg. wat een mooie meiden hebben jullie toch! balen van de 6e ziekte voor emma maar heeft ze er zelf erge last van?

setje; hier geen fles meer maar tot voor kort nog wel hoor, wel tussen de middag ipv bij zijn brood krijgt hij hem mee naar bed, dus nog 1 fles rest beker en nuby beker
    hoop voor je dat je terug mag komen, vriendin van me heeft dit 3 keer gedaan maar was meer eigenlijk een back-up baan voor haar omdat ze in de grime wereld zat maar dat is op en aan zeg maar nu gwoon een vaste baan voor haar
    gezellig joh gwoon doen lijkt me leuk :)

slingding; van hieruit wens ik je een virtuele knuffel toe hoor bah bah vervelend hoor

noura; en maysa een goed gevoel bij haar toets? succes zaterdag...

hier ook 1 die dus de ene keer wel goed eet en de andere keer niet idd hoort erbij en maak me ook niet tedruk.

valerius heeft spruw moet vanmiddag zalf halen geloof ik of druppels hoop dat het helpt. hij was weer flink gegroeid weegt nu 4235gr en 52cm. dus 895gr in 2 wkn. en in totaal vanaf geb tot nu 1595gr en 7cm gegroeid wij zijn blij :D

psp reageert heeeeel traag weet niet wat het is! erg irri wil zo graag dingen maken :)

oh ja en waar gaat de meeting plaatsvinden? en hoe laat?

gr saskia

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pfff... ben de laatste tijd echt zooo moe :( Ik lig heel vaak 's middags even op de bank als Koen in bed ligt en er komt (te) weinig uit mijn handen. Heb de huisarts gebeld, vrijdagochtend een afspraak.

Over de meeting: Laat maar weten waar jullie heen willen? Dan kijken we gewoon wat de meesten willen? :rolleyes: Ik vind die speeltuin in Den Bosch er wel leuk uit zien en is voor mij ook niet zo heel ver rijden (1 uur en 15 minuten ipv 2 uren). ;)

Lola: Dat is wel een leuk luxe-probleem! :D Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
    Over het praten van Koen. Ze zei o.a. veel dingen te benoemen uit boekjes of als we samen ergens zijn of gewoon thuis. Dat doe ik ook al hoor maar dit was ook goed. Heb ook nog een foldertje meegekregen maar die moet ik nog gaan lezen :oops:
    Wat een leuke foto's zeg! :D

Setje: Ik ga voor je duimen dat je terug mag naar je oude werkgever! Wat deed je voor werk hiervoor?
    Enne... gewoon komen hoor naar de meeting! Is juist leuk en we hebben je misschien dan wel niet gezien maar je hebt toch ook al veel geschreven hier dus een beetje kennen we je wel he?

Melliemel: Wat fijn dat Valerius zo goed groeit zeg! Super hoor. Sterkte met de spruw.

Noura: Ooh spannend die Cito-toets. Wanneer krijgt ze de uitslag?

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Maandagochtend bij Lola, Ik met Emma op schoot en Koen

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb geen tijd meer om te reageren. Moet even wat eten en daarna naar les.
    Wilde van te voren even mijn eerste probeersel met achtergrondpapier (ja, het is binnen :D) en belichting tonen.
    Moet vandaag de opdracht "zelfportret" inleveren....

Helaas vrees ik voor afkeuring omdat het gezicht niet geheel scherp is

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    leuke foto noortje, is dat dan met een zelfontspanner gedaan dan?

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ja dat is met de zelfontspanner gedaan.
    Het lastige is het handmatig instellen en scherpstellen op het gezicht, terwijl je er niet zit. Is dus ook niet hélemaal goed gelukt . 8)

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noralien: Ondanks dat de foto misschien niet helemaal goed is qua opdracht vind ik het een erg mooie foto! Je straalt echt met je zwangere buikje! :D

14. @Slingding: Wat sneu voor je dat die goede nachtrust eenmalig bleek te zijn. Ik hoop dat je vannacht weer beter slaapt. Ik merk aan mezelf dat ik veel meer kan hebben als ik goed slaap...

@Melliemel: Tjonge, Valerius is goed gegroeid zeg :confused: ! Minder fijn is de spruw, ik heb het gelukkig nooit gehad en hoop het ook niet te krijgen...
    Emma heeft niet veel last van de 6e ziekte. Ze heeft wat verhoging, slaapt wat meer en drinkt wat minder. Maar dat mag niet echt een naam hebben...

@Otje: Ik hoop dat iets 'simpels' als een te laag ijzergehalte de reden van je vermoeidheid. Dan is het euvel ook snel verholpen.
    Ik vind Den Bosch ook een goed idee. Voor 'ons zuiderlingen' ook eens wat minder ver rijden :D !
    Leuk dat je de foto van jullie kraamvisite plaatst. Ik had het eerst ook willen doen, maar wist niet of je dat op prijs zou stellen...

@Noralien: Mooi, die witte stoel tegen de zwarte achtergrond. Je gezicht is inderdaad niet helemaal scherp. Heb je geen tijd meer voor een nieuwe?

@Noura: Maysa heeft de toets vast goed gemaakt, volgens mij is het een slimme meid :D !

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Op zich wel heerlijk dat je zo gewild bent op de arbeidsmarkt :D Maar hoop niet dat het straks lastig wordt met kiezen. Ben benieuwd! Kusje voor Emma! En wow, wat een gave foto's! Echt een mooi en gelukkig gezinnetje. Denk dat jullie er echt blij mee zijn. Ga je nu eindelijk je avatar aanpassen? ;)

@Setje: Hier geen fles meer 's avonds. Fynn drinkt dan nog wat diksap. Maar 's morgens nog wel een papfles. En wat goed dat je je oude werkgever hebt gebeld. Ik vond dat ook best moeilijk maar bij mij is het goedgekomen en ik werk er nu weer met veel plezier! Ga voor je duimen! Ik had er overigens ook 9 jaar gewerkt voor ik wegging...En ik zou het superleuk vinden om je op de meeting te zien! En je zult zien dat je je meteen thuisvoelt bij ons hoor. We zijn heel makkelijk :) ;)

@Cynthia: Getver, wat balen weer voor je :( Hoop morgenochtend op een beter bericht.

@Noura: Fynn wil ook vaak van mijn (of oma's) bord eten. Zolang ie goed eet maak ik daar ook geen probleem van.

Moest toen ik Fynn ophaalde nog wel ff aan de slechte eters hier denken. Kreeg nml te horen dat Fynn 4 broodjes had gegeten :confused: Ga morgen toch es vragen hoe groot die zijn...want vind het wel erg veel. Denk echter dat hij een groeispurt heeft aangezien z'n broeken ineens wat korter zijn geworden.

@Saskia: Ach, wat sneu voor Valerius :( Gaat zoiets snel over?

@Otje: Ik ben de laatste tijd ook moeier dan normaal en ga vaak slapen als Fynn slaapt (behalve op m'n werk ;) ) Maar ik denk dat het ook wel een beetje een winterdipje is. Ben benieuwd of de ha iets vindt. Wss krijg je gewoon een vitamine supplement mee...Den Bosch lijkt me prima. Wil je nog ff de link plaatsen?

@Noralien: Jammer dat het scherpstellen niet goed lukte. Toch een mooie foto hoor. Vooral de lichtval op de stoel.

Nog even over de vitaminen. Ik geef Fynn wel af en toe wat vloeibare Omega 3. We eten regelmatig witte vis maar daar schijnt toch te weinig Omega in te zitten. En 1x in de week maak ik 's avonds een tosti voor hem en dan geef ik em een flesje Knorr Vie kids. Hier dus ook wel wat extra dingen ;)

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Nee, gewoon uit een bestaande collectie. Ik ben dan ook bang dat ie niet zo origineel is als alle mooie en creatieve kaartjes die ik hier de laatste tijd voorbij zie komen ;)

@bianca: Wat een nacht zeg. Jij moet ook aan chronisch slaaptekort lijden zeg.

@Gnesssy: Beterschap voor je man.

@eve: Als ik het eten prak dan eet Demi helemaal niets meer ben ik bang. Zo hoeven we haar ook geen stamppot voor te schotelen, terwijl jeroen en ik daar dol op zijn.

@Noralien: Handig zo'n hoekzoeker met een zwangere buik! Ik vind het een mooie foto die je van jezelf hebt gemaakt, maar technisch gezien heb ik daar niet zoveel kaas van gegeten ben ik bang.

@otje: Ik ben voor Den Bosch! Vervelend dat je zo moe bent.

@Lola: Dus daar kwamen de bultjes vandaan .Beterschap voor Emma! En leuk dat je nu zelf nog benaderd wordt voor een andere baan. Slim om in ieder geval te gaan praten. De foto's van de fotoshoot zijn echt prachtig. Jullie staan er mooi op met z'n vieren. Ook zo leuk dat Emma zo'n plezier heeft.

@Setje: Gewoon komen hoor! Lijkt me leuk om je te ontmoeten! En wij vallen in het echt ook best mee ;) . Hoe lang ben je al weg bij je oude werkgever? Ik hoop dat je terug mag komen, ik zal voor je duimen.
    Demi krijgt al heel erg lang geen fles meer. Ik denk al wel sinds februari niet meer ofzo.

@Cynthia: Sterkte voor jou en Kailynn.

@NOura: Gaat Maysa volgend jaar naar het voortgezet onderwijs?

@Melliemel: WOw, Valerius groeit goed. Mooi :) . Balen dat Valerius spruw heeft. Heb jij er nog geen last van? Demi heeft ook spruw gehad en ik kan me nog herinneren dat ik het daarna heel snel ook aan m'n tepels had en dat was geen pretje.

Eigenlijk voel ik me beter dan dat ik me deze zwangerschap heb gevoeld. Dat was met Demi ook zo. Op het laatst werd het beter omdat toen de misselijkheid afzwakte en ik meer rust had door m'n verlof. Dus het zijn nog niet echt zware loodjes.
    Al ben ik wel erg moe nu van het middagje shoppen van vanmiddag. Maar het was wel erg gezellig. Demi vond het ook wel leuk, vooral het dochtertje van mijn vriendin was erg interessant.

Deel Deze Pagina