December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    ik had kerstzegels.
    maar had ook de kerstkaarten erbij in gedaan. dus twee kaartjes in 1 envelop......

veel plezier zondag.

hier morgen sinterklaas in t dorp... ga met de kids heen... en dan weer naar t ziekenhuis...

ik ga nou me bedje in. Ben echt kapot.....
    tot snel allemaal....

liefs....

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Ik had geboortezegels. De kaartjes werden nml erg laat geleverd en ik wilde niet dat ze nog meer vertraging opliepen. Kerstzegels doen er over het algemeen nml echt wel langer over.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    over de december zegels.
    Wij hadden ook geboortezegels en die deden er ook langer over.
    wij kennen iemand die hoofd is bij tnt en die zei je had gewoon decmberzegels moeten doen want meestal verdwijnt de geboortepost ook op de decemberstapel.
    maar goed ieder zijn keus.

4. goedemorgen allemaal,

Liene haar koorts is weg.Nu nog eens hout vasthouden. Normaal gaat ze deze avond uit slapen bij Ben zijn zus. Maar haar kindje heeft een oorontsteking, maar ik dacht dat dat niet besmettelijk was... Of heb ik het mis?

Ben, Tisse en ik gaan vrijwilligerswerk doen. Mijn ouders hebben een vrijswilligersvereneging om kindjes uit Witrusland (vlakbij Tsjernobyl) te helpen. Deze avond hebben ze kaas- en wijnavond. En Ben, Tisse en ik zitten aan de kassa/bonnenverkoop.

Ben, Liene en Tisse zijn nu buiten in de sneeuw aan het spelen. Ze gaan zo even langs Ben zijn grootouders, want ik heb veel schoolwerk nu.

Zondag gaan we ook eens naar de Sint kijken. Hij komt in een winkel hier in de buurt en als je er langs gaat krijg je 450gr soepgroenten, 1l kerstronk en een busje alprosoja choco gratis. En dan nog een cadeau voor Liene en Tisse van de Sint... Ben benieuwd.

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hallo reageer ff kort heb ook weinig gelezen :oops:
    afgelopen week 3 volle dagen gewerkt van 8.30 tot 18.00 dan thuis komen koken en op tijd weer naar bed
    vanmorgen met Teun wezen zwemmen en vanmiddag naar me ouders, me vader is morgen jarig maar viert het vandaag morgen is namelijk de voetbalwedstrijd AZ-Ajax en ja daar willen de mannen heen....

het zwemmen was leuk allemaal sinterklaas liedjes gezongen, alleen beginne we altijd met 1 liedje en Teun vind die prachtig dus zei hij tegen de juf "nita ( anita) nee koe boe...." ( nee zegt de koe boe boe boe)
    oke zei ze beginnen we op jou verzoek daar mee, wel lief van haar...

eve ik stuur je ff een mail over dinsdag

mamav2 bedankt voor de lijst en heel veel sterkte

Saar Tisse nu al aan het verkopen ;)

Setje gefeliciteerd dat je terug mag naar je oude baan..

prettig weekend allemaal en waai niet weg

doei doei

knuffel

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Daar zit wat in. Maar ik heb de kaartjes destijds binnen afgegeven en dan schijnt het weer anders te gaan dan als je ze in de brievenbus doet. Maar ach, het zal vast geen week langer duren met decemberzegels.

@Saar: Goed om te horen dat Liene koortsvrij is! Of een oorontsteking besmettelijk is weet ik eigenlijk niet...maar het zou me niet verbazen als het wel zo is. Jeetje, is het alweer tijd voor de kaas- en wijnavond? Kan me nog goed herinneren dat je dat vorig jaar ook deed. Hier ook af en toe een hagel/sneeuwbui maar er blijft helaas niks liggen. Wat een gulle Sint hebben jullie in Belgie zeg! :D

@Janette: Wat dapper dat je na je werk nog gaat koken. Ik heb daar dus echt geen fut/zin in :oops: En wat lief dat Teun om dat liedje vroeg :D

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Eve schreef

maar ik hou het wel makkelijk hoor...maar probeer wel groenten op tafel te zetten.... al is het rijst roerbakgroenten en wat vlees.....

8. even snel wat foto's showen tussen mijn schoolwerk door.

9. Niet om op te scheppen :oops: maar ben toch een beetje trots op wat onze Tisse al kan...

10. En nog twee van deze ochtend in onze tuin:

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Het is iig 1 van m'n goede voornemens voor volgend jaar ;) Nu geef ik Fynn iets uit de diepvries (wat dus eerst vers gekookt is) of een tosti en zelf eet ik kant-en-klaar. Ach, voor 3 dagen per week moet dat kunnen, toch...

@Saar: Tjonge, wat is Tisse groot! Hij ziet er echt ouder en wijzer uit dan z'n leeftijd. Leuk hoor :D En wat lief ziet Liene eruit in de sneeuw. Vind haar kleertjes echt schattig. Succes verder met je schoolwerk. Hoe waren de o'tjes?

@Otje: Hoe was het bij de ha?

12. De O'tjes waren eigenlijk wel goed. Ik vind het ongelooflijk wat die kleintjes (ze zijn nog maar 6, en onze decemberbeebs zullen dus nog maar 5 zijn) allemal leren op die korte periode tussen 1 spetember en nu.

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Zo, hier ben ik weer. Bedankt voor jullie succeswensen voor mijn operatie. Het zit er weer op gelukkig. Gistermiddag om 16.00 uur lag ik op de O.K. en om 20.00 uur was ik weer thuis. Het is me tegengevallen. Heb erg veel pijn. Omdat m'n knie nogal nauw is, heeft hij behoorlijk moeten wrikken :rolleyes: . Hij had meteen minder nieuws, mijn knie is versleten. Hij zei meteen dat een prothese nog geen optie is omdat ik te jong ben, dus hij gaat kijken voor een andere oplossing. Ik moet 9 december weer terug naar de orthopeed.

En vanochtend kreeg ik dus te horen dat Lynn gistermiddag weer koortsstuipen heeft gehad :cry: . Mijn schoonouders pasten op en mijn schoonmoeder legde haar op bed. Even later viel ze weg en lag ze als een zoutzak in m'n schoonmoeders armen, die hevig geschrokken was. Ze heeft de huisarts gebeld die nog geen 2 minuten later arriveerde. Hij heeft haar onderzocht en alles was verder in orde. Gelukkig is ze nu weer koortsvrij.

Ik ga ff bijlezen...

14. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, wat lees ik nou: Liene ook koortsstuipen gehad...ik vind het ook zo schrikken elke keer. Bij Lynn is het nu de 3e keer, maar elke keer als ze koorts heeft, dan hou ik m'n hart vast. Gaat bij Liene ook eerst haar buikje schokken en haar beentjes? Bij Lynn wel en dan valt ze kort daarna weg en is ze echt buiten westen :cry: .

Duckie, hoe was Sinterklaas vandaag? Veel plezier morgen bij Dirty Dancing. En wij hadden decemberzegels voor de geboortekaartjes, maar Lynn is geboren voordat de grootste drukte met kerstkaarten op gang kwam.

Nynke, hoe was het bij het cb?

Setje, ben blij voor je dat je weer terug mag komen bij je oude werkgever. En 54 euro is niet duur voor een Puky driewieler.

Noralien, ach wat zielig, Jikke weer kinderzeer :( . Hopelijk helpt de zalf snel en komt het nu niet meer terug. Is Robert alweer opgeknapt?

Slingding, wat een positieve uitslag...altijd leuk om te horen wat ze over je vinden.

Saar, wat knap zeg dat Tisse zich al optrekt =D> . Lieve foto's zeg, die van Liene in de sneeuw is erg mooi.

Lola, en mag je op gesprek komen?

Gijsje heeft z'n duim ontdekt. Ik vind het zo'n lief gezicht. Hij duimt eigenlijk alleen is hij moe begint te worden en dan gaat z'n ander handje in z'n haar en dan wroet hij zachtjes door z'n haartjes :D .

Ga eten...

15. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @Bianca: balen van je knie. Hoe kan hij nu al versleten zijn?

@eve: grappig dat jij glimmend mooier vindt. Ik vond vilt juist mooier uitzien. Maar weet inderdaad niet hoe dit op de foto's over komt.
    Was jij wel nog het shirt? Ik heb op de achterkant de knoopjes gedrukt staan en het ziet er zo nieuw uit. Was er wel aan het denken om het nog een sopje te geven. Het past trouwens prima. Mouwen zijn nog ietsje lang, dus hij kan er ook nog in groeien.

Was me weer aan het ergeren bij het CB. Heb ik al om 10 uur een afspraak (ze beginnen om 9 uur) en nog loopt het al 20 minuten uit voordat ik aan de beurt ben :(
    Heb dan eerst een half uur een gesprek met de verpleegkundige. Dat ging wel goed. Over het eten gehad, ze zei dat ik floradix kon geven ipv multi vitamine.
    Daarna bij de arts. Sommige dingen waren weer vaag. Heb een recept voor poeders en druppels gekregen. Had iets te maken met dat het lichaam hiermee zichzelf kon versterken, vitamine D hoefde daardoor niet meer. Dat kwam allemaal goed met die poeders en druppels. Moet het recept nog eens googlen op internet, kijken wat het nu precies is.
    Hij is nu 87cm lang en weegt 13.5 kilo. Zijn gewicht zat boven de curve, dus ondanks dat hij amper groenten eet, komt hij wel genoeg aan :(

Jiri heeft sinds gisteren behoorlijke driftbuien. Kunnen wel een half uur duren. Niets is dan goed. Ben benieuwd of we ze nu iedere dag gaan krijgen. Hoe lang duurt zo iets? Of komt het gewoon af en toe opzetten, of gaat dit eerst weken duren :(

16. Pfffft... Ik zit al de hele dag met Emma op schoot. Zodra ik haar in bed leg, wordt ze binnen 5 minuten krijsend wakker :( . Haar uitslag is nu helemaal aan het indrogen en schiftert af. Niet echt een fijn gezicht. Ik vraag me af of ze last heeft van jeuk en daarom zoveel troost bij mij zoekt...

Aangezien je slechts één hand nodig hebt om een muis te bedienen, ben ik nog maar eens aan het knutselen geslagen.

Ik heb nu in elk geval - naast een nieuwe avatar - ook een nieuwe banner... :D

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  18. Bianca, bij Liene zijnde koortstuipen niet doorgekomen. Ze had een voorschokje gehad, maar we zijn haar direct beginnen wrijven en deppen met een natte handdoek.
    Liene doet eerst altijd voorschokjes en dan pas de echte. Ze is dan ook slap, dan overgeven en dan echt knock out.

Hier trouwens al weer thuis. We kregen om 19u30 telefoon dat Liene weer verhoging had: 38.6.
    Mijn schoonzus had haar een nieuwe luier aangedaan en zo maar getemperatuurd. Ze was aan het spelen en voelde niet warm aan.

Maar ik kon me echt niet meer amuseren daar, dus zijn we haar gaan ophalen.

Ik wil je ook nog veel sterkte wensen met je knie. Hopelijk zijn er andere opties.

Lola, wat een mooie banner!

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Ik vind het zo k*t voor je :( Hoop dat de de arts een goede oplossing voor je kan bedenken! Heeft hij ook nog gezegd wat je allemaal wel en niet mag? Ik bedoel: moet je opletten met bepaalde bewegingen etc? En Lynn weer koortsstuipen...bah, het was echt geen leuke dag voor jullie. Hoop dat de nacht goed is verlopen en jullie weer wat fitter zijn.

@Nynke: Ik was nieuwe kleding nooit. Behalve als er zo'n sterke geur aan zit. De shirts van RBB was ik dus niet eerst. Vind het wel grappig dat jij voor een alternatief cb kiest en dan toch je vraagtekens zet bij hun methodes :D Fynn heeft soms 1 of 2 dagen driftbuien en dan ineens is het weer helemaal over. Hier komt het dus idd af en toe gewoon opzetten.

@Lola: Erg mooie banner! En heeft Emma vannacht goed geslapen?

@Saar: Jeetje, Liene weer koorts. Hoop dat ook jullie toch een goede nacht hebben gehad.

Voor alle niet lekkere kindjes en mama's:

Deel Deze Pagina