Nog ff zeuren. Ik heb eindelijk een nieuwe gsm gezien die ik erg graag wil hebben. Normaalgezien kun je dan dus in de winkel of via internet je abonnement verlengen of omzetten en dan krijg je het toestel erbij. Maar ik heb nog een Orange abonnement...en dat is nu T-Mobile geworden. Blijkt dat je dat niet via internet of winkel kan aanpassen maar alleen via Orange of T-Mobile zelf en dan ben je afhankelijk van de toestellen die zij aanbieden. Echt zooooo stom. Ik ga ze morgen meteen bellen. Desnoods zeg ik m'n abo op en ga ergens anders naartoe. Tja, lekker belangrijk dit maar moest het ff kwijt.
eve je kan naar de winkel gaan waar je de nieuwe mobiel hebt gezien en binnen 3 mnd voor het verlopen van je abbo kan je alles omzetten incl nummerbehoud. dus dan kan je ook overstappen naar een andere provider.... niet eerst zelf opzeggen hoor want dan kan het nummerbehoud niet meer suc6
@Janette: Maar betaal ik dan niet een paar maanden dubbele abonnementskosten? Of loopt het naadloos in elkaar over?
lola mooie banner! ik wil ook nog nieuwe... maar eens proberen als ik tijd heb en dat ontbreekt mij nu heel erg.
komt jor nu net te ontdekking dat dat ni naar de kerk is geweest en dat hij heen wil... En dat terwijl wij dus nooit naar de kerk gaan.... Mijn ouders wel en hij zit vlak bij een kerk op school.... Weet niet waar die het vandaan haalt..... wel grappig....
Handig dat hier gsm-experts aanwezig zijn Kunnen jullie dan ook nog antwoord geven op de volgende vraag. Ik heb m'n abo in maart 2006 afgesloten voor 2 jaar. Dat is nu dus allang verstreken. Zit ik dan toch nog vast aan een opzegtermijn van 3 maanden? @mamav2: Haha, das lachen Dat wordt dus voortaan naar de kerk op zondag
bij mijn weten niet eve.... volgens mij kun je nu zo overstappen... en elke zondag kerk? Nee dank je. Gaat ie maar met oma mee. lol... kom later miss nog weer... ga nu eerst weer naar me vent in sneek....
eve volgens mij heb je nu 1 maand opzeg termijn gewoon ff na vragen in de winkel welke mobiel heb je op het oog? enne de schoenwinkel in jouw straat heeft die ook leuke betaalbare sloffen vooor Teun?
@Janette: Je mag 3x raden welke kleur mobiel... Zowel van Haren als Albert Nolten verkopen sloffen. De een wat duurder dan de ander maar keus genoeg. Ik heb nu trouwens soksloffen van Nowali (oa te bestellen bij Rainbowbabies). Die blijven echt goed zitten en zweten niet. Die van Bonnie Doon zijn ook goed en verkopen ze hier in de straat. In de gewone 'harde' sloffen krijgt Fynn natte voeten
Eve, hmmmm... dat is een moelijke... welke kleur gsm zou jij nu willen? Hier opgestaan, getemperatuurd en ... 37.1. Ik kan er geen staat op maken, maar ja, ben blij dat de koorts weer weg is. Deze namiddag gaan we naar de (zeer vrijgevige) Sint. Ik heb al de bonnen al klaar liggen. Nu wat werken voor school.
Emma heeft vannacht als een roosje geslapen ! Om 23.30 uur lag ze erin en pas even na 9.00 uur werd ze wakker. Nu slaapt ze ook. Ze heeft even geprotesteerd, maar is daarna gelukkig gaan slapen. Ik ben er blij om want ik heb gewoon spierpijn in mijn linkerarm van gisteren... @Bianca: Jeetje... je knie versleten ! Dat verwacht je inderdaad niet bij zo'n jong iemand. Ik ben dan ook erg benieuwd wat je 9 december te horen krijgt. Hoe is het nu met de pijn? Ik lees dat Lynn ook last van koortsstuipen heeft. Lijkt me ongelooflijk naar om mee te maken bij je kleintje. Dikke knuf voor jullie beidjes! @Saar: Gewoon opscheppen hoor, dan doen we hier allemaal ! Ik vind het trouwens ook erg knap wat Tisse al doet... @Eve: Hou er wel rekening mee dat je je opgespaarde beltegoed kwijt raakt als je overstapt naar een andere provider...
@Lola: Ik moet iedere maand bij betalen dus van opgespaard beltegoed zal ik geen last hebben @Noura: Hoop niet dat ik er overheen heb gelezen maar heeft Anissa eigenlijk al de echo gehad? Hebben jullie ook wel es van die momenten dat je je enorm irriteert aan het geknoei van je kind? Soms maakt het me niks uit maar vandaag heb ik zo'n dag dat ik er gewoon niet tegen kan dat Fynn het ondanks een grote slab toch presteert om z'n nieuwe shirt vies te maken En voor de liefhebbers: p.s. het is alleen niet waar dat deze kleur exclusief bij Belcompany is dus dat is een lokkertje... JOEPIE! Er valt hier eindelijk sneeuw die ook blijft liggen Hoop dat het er straks nog ligt als Fynn wakker wordt!
hier ook ff sneeuw, maar of t blijft liggen om er in te spelen? Denk het ni. Heb al vanaf donderavond vanaf sneek elke keer natte sneeuw e.d... En ga vanavond ook weer daar naar toe... hoop dat t niet zo hard sneeuwt dus....
Hallo allemaal, Het sneeuwt hier hard joh! het blijft alleen niet liggen Wij zijn net naar een kerstmarkt geweest om wat ideeén op te doen en dat is aardig gelukt want ze hadden echt onwijze leuke dingen. @Otje spannend zeg voor je vriendin. Ik hoop dat hun kindje gezond is..wat voor erfelijke afwijking hebben ze dan? @Eve/Nynke ik vind een baby met 3 maanden naar het kdv doen erg jong ik zou het niet kunnen het is dat sommige het moeten en echt niet anders kunnen(zeker alleenstaande moeders)maar wat ik veel in mijn omgeving hoor is alleen maar het is goed voor de ontwikkeling en voor het sociale (als ze 3 maanden zijn?)dus ze willen ermee zeggen dat mijn kind niet sociaal is en niet goed ontwikkeld omdat ik hem niet naar het kdv doe. Ik erger mij daar dus dood aan dat ik me altijd moet lopen verdedigen waarom ik hem niet naar het kdv doe soms het lijkt wel als of ik misdaad pleeg omdat ik hem er dus niet op doe(ik doel niet op jullie maar op mijn omgeving) Ik wil niemand voor het hoofd stoten want iedereen moet doen wat jezelf wil en zoals ik al zei sommige hebben geen keuze maar ik vind het zielig om je kind zo jong al naar een kdv te doen. @Slingding leuk dat jullie nieuwe brillen hebben gekocht. En helemaal super het koopcontract @Saar beterschap met Liene! en echt eng lijkt me dat die koortsstuipen Lieve foto's. @Saskia dat heb ik dus ook ik wil ook gewoon nog me kleine jongen bij me houden ze worden toch al zo snel groot. Zielig zeg die krampjes. @Setje wat super dat je naar je oude werkgever terug mag @Eve nee zoals het er nu uit ziet gaan we niet sneller voor een broertje of zusje Ja daar irriteer ik me ook weleens aan ja,herkenbaar dus @Duckie volgens mij had ik decemberzegels gebruikt en idd sommige kregen mijn kaart iets later. @Bianca jeetje wat erg zeg! Hoe kan dat dan dat je knie nu al versleten is? Eng zeg die koortsstuipen @Nynke lekker vervelend zeg dat lange wachten bij het CB,ik snap ook nooit hoe ze zo vroeg al zo lang kunnen uitlopen. @Lola wat een super banner en avatar heb je! @Janette ik heb leuke sloffen bij de zeeman gekocht voor Wessel,van die tijgersloffen zonder harde zool. Mijn kerstkaarten zijn klaar en besteld..ben zo benieuwd hoe ze in het echt zijn.
Ik haal Fynn net uit bed en laat em de sneeuw zien. Zegt hij: SUIKER! @Vales: Ik snap je standpunt volkomen hoor! En leuk weer iets van je te horen
Wat een weer ...het lijkt wel een sneeuwstorm hier. Bij ons blijft de sneeuw wel liggen. Wel mooi om te zien, alleen heb ik 't er niet zo op. Michel is nu op weg naar huis toe van de sinterklaasviering van z'n werk en belde net dat het hartstikke glad is. En mijn schoonmoeder is 45 minuten geleden naar huis vertrokken en heeft nog niet gebeld dat ze thuis is...hopelijk gaat alles goed en komt iedereen weer heelhuids thuis [-o< . De sinterklaasviering op Michels werk was één ramp zei hij net door de telefoon. Lynn mag natuurlijk geen kruid- en pepernoten, maar deze lagen dus overal verspreid op de vloer en alle tafels. Lynn vond het sowieso erg eng met zoveel vreemde mensen om haar heen, dat ze ging brullen zodra Michel met haar naar de ruimte liep. Hij heeft dus heel de middag met haar op de gang en de trap gespeeld. En als hij even wilde drinken en hij zette haar op schoot, dan wilde ze er, uiteraard, af en vervolgens wilde ze dan kruidnootjes oprapen. Dat mocht ze natuurlijk niet met als gevolg weer een grote huilpartij. Geen succes dus. Ik vraag me af hoe jullie kinderen reageren als ze in een ruimte komen met vreemde mensen/kinderen? Ik merk dat Lynn daar erg op reageert en dan helemaal in paniek kan zijn. Pfft, gelukkig, mijn schoonmoeder is thuis...nu Michel nog.
Eve, wat grappig zeg dat Fynn meteen suiker zei toen hij de sneeuw zag . En heel herkenbaar vwb het geknoei, vooral als ze net iets nieuws aanhebben en het vlekken zijn waarvan je weet dat ze er moeilijk uit zullen gaan. Lola, wat lekker zeg dat Emma heeft doorgeslapen vannacht...klinkt als een vermoeiend dagje gisteren. Saar, wat schrikken zeg dat Liene weer koorts had gisteravond. Gelukkig is ze nu koortsvrij. Vales, ben benieuwd hoe je kerstkaarten zijn geworden. En ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat je je vaak moet verdedigen waarom Wessel niet naar het kdv gaat. Gelukkig heb ik vannacht een paar uurtjes kunnen slapen. Ik heb gisteravond het verband verwijderd, want het bleef kloppen en jeuken. Ik heb nu voor de pijn andere ontstekingsremmers genomen en die helpen beter. Gisteravond had ik wel een flinke jankavond . Voelde me echt zo diep kl*te. Yes, Michel komt eraan!
gelukkig is iedereen weer thuis bianca. KAilynn die kijkt even de kat uit de boom maar komt dan los en merk je niks dat er vreemde zijn. Wij waren net op tijd voor de sneeuw terug uit breda. Arno wilde een nieuwe computer voor muziek te schrijven en muziek te bewerken. Ik heb 2 nieuwe spijkerbroeken van hero en een paar nieuwe laarzen. Kailynn vond de sneeuw raar net maar op het eind was ze sneeuwballen aan het gooien.
Hier begon het rond 15.00 uur te sneeuwen. Jasmijn liep naar de tuindeuren en zei: 'Pluisjes!' Met Emma gaat het gelukkig een heel stuk beter vandaag. Vanmorgen heeft ze goed geslapen en om 13.30 uur heb ik haar wakker gemaakt voor een voeding. Om 14.00 uur kregen we kraamvisite. Rond 14.30 uur begon ze te huilen en we kregen haar niet stil. Eventjes vreesden we voor het ergste (ik kon moeilijk nu de hele middag met een blote borst gaan zitten... ), maar toen ze gaapte heb ik haar in bed gelegd. En gelukkig viel ze al snel in slaap... @Bianca: Jasmijn is altijd eventjes verlegen bij 'vreemden', maar als ze na een minuutje of tien ontdooid is kletst en speelt ze ook met iedereen. Sneu dat Lynn de sinterklaasviering niet geslaagd vond. En het ís natuurlijk ook heel moeilijk om haar duidelijk te maken waaron zij géén pepernoten mag en de andere kindjes wél. Best zielig eigenlijk, maar voor haar eigen bestwil (al zal het nog lang duren eer ze dat beseft...)