December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Slingding, lekker geshopt dus...gelukkig dat jullie op tijd thuis waren.

Lola, gelukkig dat Emma weer rustig is.
    Lynn heeft idd een moeilijke leeftijd. Je kunt haar niet uitleggen waarom ze geen pepernoten mag. Maar we willen haar juist wel bij dit soort activiteiten betrekken. Al heb ik nu wel besloten dat 1 sintviering per jaar wel voldoende is.

2. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

reageer ff niet maar wil alleen ff zeggen wrom niet; orlando is echt ziekjes nu, voor het eerst heeft hij blijvend koorts met zetpillen is het een paar uurtjes even minder maar dan weer 39,2, hij zit constant met zijn handjes in zijn mond en heeft ook overgegeven denk dus dat het een combi is. dit vanaf gisteravond dus ben druk en errug moe. man ook heeeel erge hoofdpijn en was al ziekjes :rolleyes: .....sorry kom later kijken hoewel ik niet weet wanneer dit 'later' is

gr saskia

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    beterschap bij jullie thuis saskia

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Wat een weertje he? Het is goed wit hier. Vanmiddag gingen we op bezoek bij mijn schoonmoeder in Eindhoven. Toen we daar net waren begon het te sneeuwen en goed ook. Rond 15.30 besloten we naar huis te gaan want het begon steeds harder te sneeuwen en we wilden toch wel erg graag voor het donker thuis zijn. Ik vond het echt doodeng op de weg. Steef heeft gereden maar zat echt op hete kolen zeg. Het sneeuwde erg hard en was ook glad. Gelukkig ging alles goed en waren we om 16.40 uur thuis. Pfieuw!

Gisteravond zijn Steef en ik met ons 2tjes weg geweest. Was erg leuk en lang geleden dat we met ons 2tjes iets gedaan hebben. Eerst zijn we gaan uit eten, erg lekker gegeten en gezellig gekletst. Daarna zijn we naar de film Eagle Eye in de bioscoop gegaan. Leuke film. Om 12 uur waren we thuis. Vanochtend lekker uitgeslapen. Nou ja... waren al redelijk op tijd wakker (9 uur).

Ik kreeg donderdagavond nog een sms van de vriendin die de echo had. Alles was goed! :D Haar ukkie was nu 1,6 cm groot. Nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan.

Vrijdagochtend ben ik nog naar de huisarts geweest ivm mijn moeheid van de laatste tijd. Voelde me een beetje stom eigenlijk want het ging alweer een stuk beter. Huisarts heeft me nog wat tips gegeven en moet zeggen dat ik me dit weekend al lang niet meer zo moe voelde dus het was waarschijnlijk niets.

Melliemel: Voor mij is een meeting op een doordeweekse dag niet echt handig omdat ik dan de auto niet heb.
    Veel beterschap hoor met Orlando. Zielig dat ie zo ziek was.

Bianca: Lijkt me wel leuk zo'n avond met allemaal mama's van peuters. Hopelijk is het ook nog een beetje leerzaam ;)
    Oh wat vervelend zeg dat de operatie tegen is gevallen. Nu maar hopen dat je snel opgeknapt bent.
    Schrikken zeg van die koortsstuipen :( Beterschap en sterkte ermee.
    Sneeuw is leuk maar ook erg eng :(
    Oh balen dat de sinterklaasviering niet zo'n succes was. Zielig zeg voor Lynn.
    Koen is de laatste tijd erg verlegen als hij ergens komt waar hij (bijna) niemand kent. Hij blijft dan vlak bij mij of Steef. Vaak is het na een tijdje wel weer oke.

Mamav2: Kan me voorstellen dat je nu even te druk bent om te reageren. Sterkte met alles en we zien je wel weer vanzelf hier.

Setje: Gefeliciteerd met je "oude/nieuwe" baan! :D
    Leuk hoor een driewieler. Koen heeft er ook een (met zo'n duwstang).

Noralien: Jeetje wat vervelend zeg dat Jikke weer kinderzeer heeft, zo snel achter elkaar. Kan me voorstellen dat je op zo'n manier wel teleurgesteld bent in je HA. Misschien op zoek naar een andere of is dat lastig?

Saar: Mooi dat je stage zo goed bevalt! Vind het ook echt bij je passen, dat juf zijn!
    Wat een leuke foto's zeg!
    Gelukkig is de koorts bij Liene nu weg.

Duckie: Ik heb in december '06 met de geboortekaartjes gewone zegels erop gedaan. Uiteindelijk kwamen ze toch pas in het nieuwe jaar aan maar ja... Koen is natuurlijk ook pas 28 dec geboren.
    Maar of het echt sneller is gegaan door de gewone zegels weet ik niet hoor. Mijn schoonzusje werkt bij TNT al jaren als postbezorgster en geboortekaartjes hebben geen verhoogde prioriteit dus denk dat je ook kerstzegels kan gebruiken.
    Wat leuk dat je naar Dirty Dancing gaat.

Nynke: Denk dat het lastig is om te zeggen hoe lang driftbuien duren omdat dit natuurlijk erg verschillend is bij elk kind. Maar Koen krijgt ze zo af en toe (gelukkig niet al te vaak). Wordt je niet echt vrolijk van.

Lola: Wauw wat een mooie avatar zeg! Echt erg lief.
    Vervelend dat Emma zo veel moet huilen. Hopelijk gaat het snel weer beter.

Eve: Kan me voorstellen dat je overweegt om je abb. op te zeggen en ergens anders verder te gaan! :( Stomme regeling ook zeg. Maar nummerbehoud kan toch gewoon? Dan moet je gewoon vragen bij je nieuwe aanbieder of zij dat regelen. Anders voor de zekerheid eerst klantenservice bellen.
    Hihi, ik denk dat het een roze wordt? ;) Oh ik zie nu pas de foto :)
    Enne... ja ik kan me soms ook ergeren aan Koens geknoei. Bijv. als hij tijdens het eten zijn mond afveegt met zijn mouw of als ik net gezogen en gedweild heb en Koen gooit eten op de grond :x

Vales: Die vriendin van me heeft kanker gehad toen ze nog heel klein was (1 of 2 jaar was ze toen) en heeft daardoor een kunstoog en een afwijking aan een kant van haar gezicht doordat de chemokuren vroeger (te) erg agressief waren. De kans dat ze die ziekte doorgeeft aan haar kindje is 50 %. Een vlokkentest kan dit uitwijzen of het vruchtje wel of niet gezond is. Als hun kindje ziek is willen ze de zwangerschap afbreken wat ik me in hun situatie heel goed kan voorstellen :(

Ben ook heel benieuwd naar jou kerstkaarten!
    Groot gelijk hoor, je standpunt over het kdv. Tis ook ieders eigen beslissing en daar moet niemand zich voor hoeven verdedigen. Kan me voorstellen dat je daar soms moe van wordt.

Zo, nu ga ik Koen naar bed brengen.

Het sneeuwt hier trouwens nog steeds heel hard.

Groetjes Otje

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo allemaal!

Bianca, jeetje een versleten knie zeg, dat is idd wel erg vroeg. Ik hoop dat je een spoedig herstel hebt van de operatie. En kan me goed voorstellen dat je er doorheen zat hoor, het is nogal wat allemaal! En jammer van de sinterklaas viering, en ja het is toch wel lastig uitleggen waarom ze geen pepernootjes mag.

Als Jayden verlegen is, doet hij zijn handjes voor zijn ogen, volgens mij denkt hij dat ze hem dan niet zien. Ik doe namelijk wel eens een spelletje met hem, doe ik zijn handjes voor zijn ogen en dan zeg ik waar is Jayden nou :) Hij zegt dan ook "issie nou?" trekt dan zijn handjes weg en begint hard te schateren.

Melliemel, beterschap voor je mannen!

Saar, jeetje Liene alweer koorts gisteravond, hopelijk is ze er nu vanaf. Jammer dat jullie eerder weg moesten, maar kan me voorstellen dat je daar dan ook niet met een lekker gevoel zit! Leuke foto's, Liene helemaal ingepakt :) schattig zeg! Enne...wat knap van Tisse zeg!

Slingding, lekker geshopt zie ik! Is Arno ook nog geslaagd voor de computer? Wat voor laarzen heb je gekocht? (tja, schoenen freak, dus ben altijd nieuwsgierig hahaha)

Otje, wat lekker zeg een avondje met z'n 2en! En ik vind sneeuw echt leuk, maar ben er ook niet dol op om dan met de auto nog weg te moeten. Pff, heb een keer met sneeuw naar mn werk gereden... DRAMA! hahaha.

Eve, ik vind de telefoon echt super! Ik ga ook eens ff kijken, volgens mij loopt mijn abonnement ook bijna af :D Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw inrichting van je huis. Ben zelf ook echt een roze fan, maarja m'n man helaas niet :) Enne, ik kan me er soms ook druk om maken... heel normaal! Het gebeurt ook meestal als hij iets aan heeft wat ik echt heel er leuk vind... :)

Vales, ik krijg ook wel eens commentaar, Jayden gaat helemaal niet naar het kdv. Maar vroeger waren bijna alle mama's thuis, en gingen de kinderen pas met een jaar of 3 naar de creche. Het is weer helemaal iets van deze tijd. Ik kan me voorstellen dat je er wel eens moe van wordt!

Lola, Gelukkig gaat het alweer wat beter met Emma! En super leuke banner heb je gemaakt zeg! Wat je allemaal al niet kunt doen met 1 hand :D

Nou hier ook een berg sneeuw! Ik vind het altijd wel heel gezellig! Wij gingen vanmiddag even een bakkie doen bij mn ouders, was echt heel gezellig we zijn ook onverwacht nog blijven eten =P~ mijn mams kan zoooo lekker koken! (hollandse pot is niet zo super, maar lekkere duitse gerechten, oeh echt heerlijk!)

Morgen ga ik mn huidige werkgever bellen dat ik niet meer kom, zit nog in mn proeftijd, dus ga er ook niet meer heen ook vind het daar echt vreselijk! Dus dat betekent dat ik deze week wel lekker vrij ben :D leuke bijkomstigheid!

groetjes Lisette

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    sneeuw leuk hoor, alleen wil ik niet op de foto

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Hier een dik pak sneeuw. Zijn na het eten nog ff buiten geweest. Jiri vond het erg leuk.

@eve: ik zit bij dit CB omdat ze heel soepel zijn met de entingen. Ik wijk af van het normale schema. Ze hebben ook wel goede tips, maar soms sta ik er zelf niet zo achter. Dus ik pik er voor mezelf uit wat ik gebruik.
    Ik was altijd de kleren van jiri voordat hij ze aan krijgt. Ze zijn soms nog zo stijf of ruiken niet zo lekker.

@vales: ik vind 3 maanden ook nog jong. Zou het liefst het 1ste jaar ook zelf voor ze zorgen. Jiri is pas met 4 maanden gegaan en ook maar 2 dagen per week. Maar het is nu eenmaal niet anders. Heb het er heel lang moeilijk mee gehad. Maar als ik nu zie hoe leuk hij het daar heeft, ben ik blij dat hij gaat. De nieuwe beeb gaat ook pas met 4 maanden en dan 2 maanden lang 2 halve dagen per week, daarna wel 2 hele dagen (van 8 tot 16.30). Heb nog genoeg vrije dagen.

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Robert is goed ziek geweest, maar begint nu weer wat op te knappen. Helaas, ik had het al verwacht, ben ík nu ziek :( .

Lola, wat een ontzettend mooie banner!
    Fijn dat het weer iets beter gaat met Emma.

Bianca, wat balen zeg. Dat is nou echt rotnieuws om te krijgen. En dan Lynn ook weer koortsstuipen gehad :cry:

Jikke gaat vanaf 3 mns naar het kdv. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik daar nooit zo'n moeite mee gehad heb (ja de eerste paar keer wel natuurlijk).
    Wat ik wel een beetje raar vind is hoe de mening hierover gedraaid is. Vroeger moesten vrouwen zich verdedigen als ze hun kind naar het kdv lieten gaan. Tegenwoordig moet je blijkbaar dus uitleggen waarom je je kind niet naar het kdv breng?! :rolleyes:
    Ik vind dat een afweging die ieder voor zich moet maken. Ik denk dat het niet echt kwaad kan voor een kind, maar andersom vind ik ook geen probleem.
    Jikke gaat er iig heel graag heen.

Setje, bekend spelletje...kiekeboe met de handjes voor de ogen :) .

Otje, lekker hoor, een avondje uit met z'n tweetjes.

Enne, Jikke heeft eigenlijk niet weer, maar nog steeds kinderzeer. Het is nét niet helemaal weg geweest en dan gaat het weer uitbreiden. Dit komt dus omdat het achter haar oortje naast de orale antibioticum, met zalf behandeld had moeten worden.
    Een andere huisarts is hier nogal een probleem helaas. Maar als we gaan verhuizen stappen we wel over naar een ander in Krommenie.

Het oortje van Jikke ziet er echt al supergoed uit! Het is echt bijna weg ( het plekje dan hé ;) ) en dat in 3 dgn tijd :D .
    Ze had ook weer een beetje rood, geïrriteerd neusje. Ze is erg verkouden, maar voor de zekerheid daar ook maar gesmeerd. Dat ziet er nu ook heel goed uit. Dus waarschijnlijk was het zich toch alweer uit aan't breiden.

Toen ik zaterdag ui AH kwam, liep ik heel toevallig tegen de intocht van sinterklaas aan. De boodschappen snel in de auto gezet (de kar ff laten staan :oops: ) en er met Jikke heen gelopen.
    Jikke vond de paardjes (er waren meerdere pony's bij) meteen heel interessant. Toen ze de pieten zag moest ze eerst even denken wat ze hier van vond. Toen ik zei dat dat de pieten van tv waren, leek het kwartje ineens te vallen :D . Ze vond het helemaal geweldig en nam met grote glimlach een handje pepernoten van een piet aan. Ze is er nog steeds helemaal vol van. "peenoten van Piet" :) .
    Sinterklaas was ook wel leuk, maar lang niet zo interessant als de pieten.

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fijn dat iedereen weer heelhuids thuis is gekomen gisteren!

@Bianca: Wat jammer dat de sinterklaasviering zo in duigen is gevallen. Voor Lynn dubbel zo moeilijk dat ze en geen pepernoten mag en dan ook nog tussen allemaal onbekenden zat :( Fynn kijkt eerst de kat uit de boom en daarna gaat het goed. Maar we zijn nog nooit op een megagroot feest geweest dus weet niet hoe hij daar reageert. Dikke knuffel voor jou!

@Lola: Haha, pluisjes is ook een leuke :) Grappig dat ieder kind er dus weer iets anders van maakt.

@Saskia: Beterschap voor Orlando. Hij klinkt echt zielig :( Hier trouwens ook eentje die erg in z'n mondje zit en kwijlt. Zullen de laatste kiezen wel zijn. Ook beterschap voor Melvin. Hopelijk blijf jij fit!

@Otje: Heerlijk zo'n avondje voor twee :D

@Setje: Wat leuk dat jij ook een roze fan bent. Eindelijk een medestander :D Hier kan ik me lekker uitleven in huis. Das het voordeel van alleen zijn. Maar het valt wel mee hoor. Het zit em meer in de accesoires. Moet wel toegeven dat de keuken roze tegels heeft...Ben benieuwd hoe je werkgever reageert.

@Noralien: Jij ook beterschap. Robert is zeker niet naar de verzamelbeurs geweest? Z'n vader wel?

@Vales/Setje: Wat ik me wel afvroeg is of jullie ook zouden blijven werken als jullie kids niet naar opa/oma toe konden gaan. Zouden jullie ze dan wel naar het kdv gebracht hebben van kleins af aan?

Ook ik wil niet op de foto...

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pfff ik baal zo :( Ik heb vanochtend de auto naar de garage gebracht voor een grote beurt + APK. Nu belde de garage net en er zijn allerlei mankementen en dingen die vervangen moeten worden :x Nu gaat het echt nog eens dubbel zo veel kosten als we eigenlijk dachten. Nou... dat kan er ook nog wel bij langs deze toch al dure decembermaand :rolleyes:

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik ga denk ik toch maar geboortezegels gebruiken. Vind het ook jammer als de kaartjes heel laat aankomen. En wie weet ga ik zo ver over tijd dat de zegels dan niet eens meer geldig zijn (maar daar gaan we natuurlijk niet van uit :D )

@Saar: Zo, wat wordt Tisse al groot :D

@Bianca: Je knie versleten, wat een ellendig nieuws :cry: :cry: . Wat balen zeg, ik ben benieuwd wat je 9 december te horen krijgt. En wat zielig dat Lynn weer koortsstuipen had. Jammer dat Sinterklaas geen succes was. Op zo'n momenten lijkt het me heel lastig dat ze geen gluten mag, want het is op deze leeftijd nog niet uit te leggen dat ze niet van de pepernootjes mag eten terwijl de andere kinderen dat wel mogen. Is gewoon sneu :cry: . Demi is ook wel afwachtend op zo'n groot sinterklaasfeest met vreemde mensen en kinderen. Ze blijft in het begin een beetje bij ons in de buurt. Later ging ze wel bij de andere kindjes zitten en een beetje spelen. Maar ze is dan wel rustiger.

Ik lees nu dat je een flinke jankavond hebt gehad gisteravond. Ik kan het me goed voorstellen :cry: :cry: . Dikke knuffel van mij en Demi! Heb je wel een beetje geslapen vannacht ondanks de pijn enzo?

@Lola: Super mooie banner. Hoe gaat het nu met Emma?

@Vales: Jammer dat mensen je het gevoel geven dat je je moet verdedigen omdat Wessel niet naar het kdv gaat. Dat is helemaal niet nodig hoor. En ik denk ook niet dat als ze zeggen dat het goed is voor de sociale ontwikkeling dat ze bedoelen dat jouw kind niet sociaal is of zich niet goed ontwikkeld. Ik vind dat iedereen zelf moet weten of hij zijn/haar kind naar het kdv brengt. Demi gaat al sinds ze 11 weken oud is en heeft het daar super goed naar haar zin. En ik denk ook dat het op deze leeftijd goed voor haar is. Maar dat wil niet zeggen dat ik het raar vind als andere kinderen niet naar het kdv gaan.

@Melliemel; Veel beterschap voor Orlando!

@Setje: Lekker zo'n weekje vrij :D HOe reageerde je werkgever?

@Noralien: Beterschap!

@Otje: Zo zonde is dat altijd, een hoop onkosten aan de auto :cry:

Wij zijn zaterdagmiddag dus met Demi naar Sinterklaas geweest. Ze vond het ook erg leuk, maar net als bij Jikke waren de "pietjes" het meest interessant. En de pepernoten dus ook. Ze kreeg een cadeautje van Sinterklaas en papa mocht een liedje zingen :) .
    De sneeuw vond ze maar gek gisteren.

Gisteravond ben ik naar Dirty Dancing geweest. De timing was niet zo lekekr, want het was natuurlijk niet zo'n lekker weer om naar Utrecht te rijden. Maar uiteindelijk viel het heel erg mee. De musical was erg leuk, ik heb genoten. Het enige minpuntje was dat er vrij weinig live gezonden wordt, het gaat echt om de dans. Maar die is dan ook wel prachtig.
    We hadden de auto aan de achterkant van het Beatrixtheater staan, en zagen bij het naar huis gaan nog een hoop acteurs lopen. "Johny Castle" zwaaide nog een vrolijk naar ons :D

12. Emma heeft vannacht geslapen van 00.30 tot 9.30 uur :confused: ! Ze zal het dus hard nodig hebben gehad. Was wel lekker voor deze mama (papa heeft Jasmijn naar het kdv gebracht)... :D

De huid van haar gezichtje begint gelukkig wat op te knappen. De pukkeltjes en de huid tussen die pukkeltjes is niet meer rood, dus van een afstandje zie je niet meer zoveel aan Emma. Kijk je van dichtbij, dan zie je dat de huid erg droog en bobbelig is. Dat voel je ook...

@Melliemel: Arme Orlando :( ! Ik hoop dat hij snel weer beter is.
    Jasmijn stopt trouwens de laatste weken ook regelmatig haar hele handje in haar mond en dan loopt het speeksel zó haar mond uit. Ik merk dat dit me best irriteert, omdat het er zo debiel uitziet (sorry voor de woordkeuze). Ik kan echter niets van kiezen ontdekken...

@Otje: Je vriendin zal wel erg opgelucht zijn nu! Balen van je auto, dat zijn nu écht van die uitgaven waarop je niet zit te wachten. Net zoals bijvoorbeeld een kapotte wasmachine. Je bent een hoop geld kwijt, maar krijgt er niet echt iets voor terug... :(

Ik heb morgen dus wéér een sollicitatiegesprek! Wel laat op de dag, 17.45 uur. Het gaat dus om die baan met vrije schoolvakanties...

@Setje: Hoe heeft je nieuwe werkgever het nieuws dat je niet meer komt opgenomen?

@Slingding: Leuke winterse foto van Kailynn in de sneeuw! Hier was het helaas al donker toen er echt een flink pak lag. Jasmijn heeft dus niet in de sneeuw gespeeld. En het dooit inmiddels flink, dus het zal er voorlopig ook wel niet van komen...

@Noralien: Hé... niet ziek worden nu! Of in elk geval weer helemaal opknappen voor vrijdag, anders valt ons weekendje weg in het water.
    Fijn dat Jikke's oortje aan de beterende hand is, hopelijk blijft het nu écht weg...

@Eve: Ik ben ook een fan van roze, maar kan dat niet zo doorvoeren als jij vanwege een man in huis ;) . Maar ik heb me flink kunnen uitleven op Jasmijns kamertje... :)

@Duckie: Ik wil ook nog graag naar Dirty Dancing. Wat bedoel met 'er wordt weinig live gezongen'? Wordt er geplaybackt of wordt er überhaupt weinig gezongen en is het meeste instrumentaal?

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

zooo ga ff een poging wagen om bij te lezen, orlando ligt nu(al, 11.30) op bed, slaapt net een kleine 20 min.....hij is nog niet fit zijn koorts is gezakt naar verhoging van 38,1. hij had gisteren en vannacht rond de 39,4 koorts echt zooo zielig, af en toe beetje schokjes, dacht gelijk aan jouw saar met liene,

noura; ik hoop dat je gelijk hebt en dat het hier dus ook inenen over is. ik gebruik het nu trouwens toch in combi hoor, doe het nu zo dat er 2 uur tussen de medicatie zit zodat de werking min. beinvloed kan worden. en dit werkt goed. daarnaast maak ik zijn mondje na de voedingen met een gaasje doordrenkt met citroenwater schoon. hoop dat de spruw snel weg is.

setje; leuk een driewieler van puky 8) welke kleur heb jij? en met luchtbanden?

noralien; beterschap of is je man alweer beter, ik lees verder......ja vind het ook erg zielig

duckie; ik had de meeste met gwone zegels en een aantal 'zonder' zegels :oops: verzonden, vond dit laatste echt errrug :oops: :oops: was ook zooo druk met heen en weer reizen naar het z.huis
    hoe was dirty dancing, ik wil oookk :) naar die musical vind musicals altijd zoooo gaaf. dan wil ik ook(dansen zingen etc etc op het podiumals ik zou kunnen zingen dan he?! ;) )

saar; ttisse nu al vrijwilligerswerk goed hoor! :) enne leuk joh zo een sint

janette; leuk joh zo sint zwemmen :)

saar; wat een leuke foto's zeg enne is zeker iets om trots(om op te scheppen ;) )op te zijn hoor dat is gwoon knap om met 6,5mnd al te gaan staan, ik vond orlando al superrrr snel met 7mnd maar tisse spant de kroon :) wat een schattige muts heeft liene

bianca; he balen zeg van die pijn en 'versleten' getver heeft hij nog verteld hoe het kan dat het nu al versleten is, heb je supersoepele pezen? bah lynn ook al koortsstuipen!

nynke; dus jij bent nu aan de druppels enzo 8) . zoooo thijs goed gegroeid ook in gewicht lekker gegroeid. enne denk vwb de driftbuien dat het ook afhangt van zijn karakter en temperament, naast hoe jullie hem hierin begeleiden, ik durf het niet te zeggen hoe lang dit gaat duren. ik weet wel dat orlando het hier ook enigszins kan maar niet heeeel lang, weet wel dat ik vermoed dat dit best wel eens meer kan worden aangezien hij ook lekker (eigen)wijs kan zijn zo af en toe ;)

lola; ik vind jouw avatar en banner helemaal superrrrr, echt mooi hoor. je mag me vertellen hoe je dit doet hoor, ben erg benieuwd of mij dit ook lukt :rolleyes:

saar; kan me voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt hoor, denk dat ik ook naar huis was gegaan

eve; wij(het bedrijf van mijn schoonouders) hebben/hadden ook orange en is nu t-,mobile geworden en hebben gwoon bij verlenging een toestel naar keuze kunnen krijgen hoor, mss heb je een iemand aan de lijn gehad die niet zo snugger is ;) ik zou het nog eens navragen...moet er wel bijzeggen dat dit bij een orange zaak was. enne ja het is idd 1 maand opzegtermijn nu

lola; ik ben echt stinkend jaloers op jouw doorslapers hoor 8)

eve; nee dat heb ik (nog) niet ;)

vales; ben ook erg benieuwd naar de kaartjes want zoals je beschreef zijn de foto's erg leuk geworden

eve; haha suiker, dan word het errrug plakkerig :)

bianca; ja vwb weersomstandigheden en familie op de weg vind ik ook nooit zo leuk maargoed probeer er niet al te veel over na te denken. hier is het met vreemde mensen tot nu toe vrij goed vind ik, hij is absoluut niet bang het maakt wel indruk maar niet dat hij nergens heen durft ofzo, hij blijft wel even bij mij maar als hij eenmaal wat langer daar is gaat hij ook zijn gang, he bah bah, heel veeel sterkte hoor, enne als je het kwijt moet mag je best ff potje huilen hoor ;)

slingding; fijn dat jullie net voor die tijd al jullie spulletjes hebben gekocht, lekker geslaagd vwb kleding zo te horen?!

lola; ach ja dan even naar boven ofzo?! :p

otje; zijn jullie s'avonds ook met de auto weggegaan dan? wel lekker ff met zijn 2-tjes eruit hoor, dat is voor ons uitslapen hoor 9 uur
    nee joh ik opperde het eigenlijk alleen want ja wie weet is het voor heeel veeel mensen wat en dan kan het dan ook, maar vind zaterdag zoals de afspraak was ok hoor

setje; hihi herkenbaar hoor dat kiekeboe, is hier ook nog steeds favoriet, orlando verstopt zich achter een gordijn(op valerius zijn kamer in de 'doorzichtige' klamboe ;) en in een keukenkastje :p zoo schattig. lekker hoor een weekje vrij

slingding; leuke foto hoor,

nynke; morgen je echo spannend heeel veel kijkplezier hoor

noralien; nou zeg beterschap voor jouw dan ook he, fijn dat het bijna over is nu, enne leuk zeg dat ze het errug interessant vond, leuk ook zo spontaan

eve; ja dat hoop ik ook ja! enne idd denk dat het de laatste kiezen nog steeds zijn maar mss ook beetje grieperig. leuk die foto

otje; he balen zeg, dat is idd nu niet iets waar je op zit te wachten

duckie; zooo dus je had lekker sjans 8) ? hihi, leuk dat dirty dancing zo leuk was, lijkt me idd ook wel heel zwaar om en zo te dansen en 'live' te zingen

lola; fijn dat emma zo opknapt enne over die tijden zeg ik niks meer hoor 8) :) nee hier ook nog niet hoor maar dit had hij ook bij de eerste rij, hij heeft er dan ook maanden last van gehad en toen was het inene in een week 4 kiezen tegelijk dus denk dat het in dit geval ook zo is, hij heeft er al last van vanaf augustus(na onze vakantie). zo jullie gaan weer met zijn viertjes weekendje weg? leuk hoor

nou hier dus ietwat opgeknapt maar nog niet de oude, en dat is temerken doordat hij en nu al slaapt en jammerig is.
    valerius is net weer doorgelekt, hebben jullie(degene die een jongetje hebben)dit nu ook? ik heb dit dus geregeld wanneer hij op zijn zij ligt te slapen dat hij doorlekt) dit was/is bij orlando ook.....dan gaat het er dus aan de zijkant of bovenkant uit, best irri.
    ik mag trouwens luiers gaan testen via ouders van nu, ik had me opgegeven voor het lezerspanel en ben geselecteerd, erg leuk

gr saskia

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Leuk, al die kindjes in de sneeuw! :D

Otje, oei dat is altijd balen als de kosten hoger oplopen dan verwacht. Komt nooit uit en je zal het wél moeten laten doen :( .

Duckie, het klinkt als een leuk weekend. Eerst sinteklaas dan dirty dancing. Leuk hoor!

Eve, Robert is vrijdag de hele dag op de verzamelbeurs geweest. Zaterdag en zondag niet omdat hij echt flink ziek was. Beetje l*ll*g voor z'n vader....die heeft zelf nl alleen twee heel goedkope molentjes verkocht, maar wel flink wat handel van Robert :oops: . Hij heeft de spullen van Robert uiteindelijk van zijn kraam gehaald om alle aandacht op zijn spullen te richten :) .
    En idd, het is wel zonde dat hij alles weg doet. Maar ze raken op leeftijd en houden er rekening mee op een gegeven moment te moeten verhuizen of zo. Nu staat 1 hele slaapkamer vol (écht een klein museumpje). Hij wil dit niet hals over kop weg moeten doen. Daarnaast heeft hij zoiets van, nu kan ik zelf nog iets leuks doen van de opbrengst.

Lola, dan heeft Emma het zéker nodig gehad!
    Fijn dat haar huidje begint te genezen.
    En vrijdag is nog ver weg hoor, ga ervan uit dan wel weer opgeknat te zijn ;) .

Melliemel, fijn dat Orlando ook op begint te knappen.
    Wat leuk dat je geselecteerd bent om luiers te testen. Hoop wel dat het een beetje redelijke luiers zijn. Anders wordt het "doorlekprobleempje" alleen maar groter.

Ik ben zelf echt neit in orde. Koud, rillerig, hoofdpijn, spierpijn en ontzettend moe. Robert was zo lief vandaag thuis te werken en heeft de zorg voor Jikke op zich genomen. Kon ik lekker in bed blijven.
    Jikke is nu naar het kdv. Ik ga ff douchen, want moet naar de verloskundige.

Tot later.

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pff... wat een dag vandaag :( Mijn moeder belde net. Mijn zus had haar vanochtend helemaal overstuur gebeld. Hele goede vriendin van mijn zus heeft zelfmoord gepleegd. Ze was pas 28 jaar. Vreselijk gewoon :cry:
    Dan is zo'n dure autorekening ineens zo onbelangrijk :(
    Ik kende haar niet heel goed maar heb wel verschillende keren met haar gemaild om foto's van ons door te mailen voor een afscheidsfotoboek toen mijn zus vertrok naar Curacao en heb haar ook nog gezien op Schiphol. Heel raar dat ze er niet meer is, zo ineens :(

Ik kom wel weer reageren, maar mijn hoofd staat er nu even niet naar.

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Saskia heel veel beterschap voor Orlando en je man.
    Ja Wessel is vaak door de pampers doorgelekt.
    Ik ben toen overgestapt naar Huggies en heel af en toe in de ochtend als hij net wakker is hij nat maar dat is echt minimaal,bij de pampers was het elke ochtend feest :(

@Otje dat kan ik me dan idd heel goed voorstellen.
    En wat erg zeg dat ze dat heeft gekregen door chemo zo word je nog eens dubbel gestraft :(
    Wat vervelend zeg van jullie auto.
    En jeetje wat vreselijk zeg van je zus d'r vriendin :cry:

@Setje lekker hoor een week vrij :D
    Ja ik vind dat zo raar dat commentaar :(

@Nynke wat fijn dat je het zo op kan lossen en tja sommige mensen kunnen niet anders.

@Slingding leuke foto.

@Noralien beterschap!
    Bah wat vervelend dat Jikki nog steeds kinderzeer heeft.

@Eve ik heb geen oppas.
    Zoals vandaag ik werk tot 1 uur en Johan begint om 1 uur dus Johan neemt Wessel mee en ik fiets met hem naar huis.
    En soms hoeft Johan pas om 17.00 uur te beginnen.

@Duckie wat leuk dat je zo heb genoten van Dirty Dancing.
    Ach ja het maakt me ook niet uit wat ze er mee bedoelen maar ik word moe van dat discussie voeren elke keer weer dus ik hou daar lekker mee op :p

@Lola lekker zeg dat Emma zo lang heeft geslapen.

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje sterkte

nog meer verschrikkelijk nieuws, mijn zwager, de man van de zus van mijn man is gister verongelukt. het is smiddags gebeurd, en hij is later in het ziekenhuis overleden. we zijn helemaal stuk van het nieuws, hij laat zijn vrouw en 4 kinderen achter.
    het is echt niet te bevatten

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura HEEL VEEL STERKTE!

19. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Jeetje Noura, wat vreselijk! Gecondoleerd met je zwager. Ik krijg er ook helemaal kippevel van. Zat gisteravond nog naar het nieuws te kijken, waren verschillende ongelukken gebeurd, en had toen ook al zo'n naar gevoel. Heel veel sterkte ook voor je schoonzus en haar kindjes. Het is inderdaad niet te bevatten! Ik heb verder ook eigenlijk geen woorden voor, echt vreselijk!

Otje, nog zulk slecht nieuws. Ik kan een zelfmoord echt niet snappen, volgens mij ben je dan echt heel verschrikkelijk ver heen al.

Noralien, beterschap, hopelijk blijft het hierbij en voel je je straks al een stuk beter!

Eve, ik denk dat ik dan niet anders had gekunt als naar het kdv brengen.... Maar dan hadden we het wel zo geregeld dat hij maar 1 dag hoefde.

Lola, wat een uitslaapster zeg! Ze zal het idd wel nodig hebben gehad!

mooie foto's allemaal van de kindjes in de sneeuw...ookal wilden ze zelf niet :)

hier is geen sneeuw meer te bekennen, dus foto's maken heeft geen zin meer...

heb mn werkgever gebeld dat ik niet meer kom, ze vonden het jammer. Maar voor mij is het echt een opluchting! Ach, ik heb er maar 3 weken gewerkt, zoveel moeite kunnen ze er niet mee hebben! Volgende week weer lekker naar mn oude baantje terug!

Het zonnetje schijnt hier, ga ff lekker naar buiten, de eendjes voeren en naar het dorp. Gezellig met mn kleine mannetje.

groetjes Lisette

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Jeetje wat vreselijk zeg :( Niet te bevatten inderdaad. Gecondoleerd voor jullie en veel sterkte.

Deel Deze Pagina