hi hi batchie; goed van je dat je het je minder aantrekt nu. enne hoop voor jouw(jullie) dat je cyclus snel 'normaal' word hoor. hoe gaat het voor je gevoel met lessen? ik zie geen foto helaas duckie; ziet er erg leuk uit hoor. de babykamer ook , schattig die foto in de sneeuw eve; nou fijn dat het iig geregeld is hoor, echt raar zeg, hoe dan bwv de abbonementen mss verschillen ofzo maar jij hebt straks iig jouw mob dat is ook niet leuk saar; maar idd dan 'valt het mee' zeg maar. goed dat ze dat durfde zeg, dat is wel iets wat ik me afvraag of orlando dat zou doen ja of de nee?! lola; ik ga eens kijken enne van mij mag je er een maken hoor!? zal ik paar fotootjes doorsturen? enne dat scrapboek plaatje is ook errug mooi hoor! orlando is nog echt niet fit maar voorzover nog geen koorts denk ik ga hem zo even meten voor hij naar bedje gaat, hij gaat wel eerder slapen nu denk ik zo, hij viel bij melvin net al bijna in slaap... gr saskia
@Noralien: Oei... dat klinkt als een stevige griep. Ik wens je heel veel (en heel snel ) beterschap! En hoe gaat het met Jikke's zusje? @Melliemel: Met z'n viertjes weg zat er deze keer helaas niet in. Noralien en ik hebben voor een weekend (vrijdag t/m maandag) een huisje geboekt in Zeeland. Gelukkig komen Slingding en Duikster ons zaterdag wel een bezoekje brengen... @Duckie: Demi's kamertje ziet er kleurrijk en vrolijk uit! Heel leuk . Het babykamertje heeft dezelfde kleuren als het onze, wij vonden het ook nog steeds mooi en hebben er vrijwel niets aan veranderd... @Batchie: Je link doet het niet...
@Saar: Wat dapper dat Liene bij de Sint op schoot durfde. Echt leuk @Saskia: Sterker nog: ik heb m'n nieuwe mobiel al en kan em ook gewoon al gebruiken (moet em alleen nog ff uitpakken etc )
Otje: wat een verschrikkelijk nieuws! komt je zus terug? Sterkte! Noura: Dit nieuws is niet te bevatten, zo erg en schokkend! Ik wens jullie gezin, je neven/nichtjes en schoonzusje en de rest van de familie heel veel sterkte toe bij dit zware verlies.
@Noura Gecondoleerd wat een vreselijk nieuws Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen! @Duckie wat een mooie kamertjes. @Batchie Gefeliciteerd met je zoon alleen weer erg jammer van je schoonfamilie Jammer dat je link het niet doet. @Eve je hoeft geen sorry te zeggen! En me moeder heeft wel een tijdje 1 keer in de week opgepast en toen kwam ze naar ons maar nu ze een andere baan heeft kan dat niet meer,dus je zat niet helemaal verkeerd @Saar wat knap van Liene dat ze gewoon bij sinterklaas op schoot ging zitten @Lola wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt.
Ik baalde wel een beetje vandaag. Deze dag zou namelijk de allereerste dag zijn sinds Emma's geboorte dat ik met haar alleen thuis zou zijn en geen andere afspraken had (zoals jullie weten ben ik op maandag en vrijdag alleen al zo'n 5 keer mét Emma naar mijn werk geweest...) en ik had me daar vreselijk op verheugd. Om 12.30 uur gaat de telefoon: het kdv. Jasmijn huilde al vanaf het moment dat Roy haar had afgezet. Ze had haar knuffeltje niet bij zich en of ik dat eventjes wilde brengen. Maar ook mét knuffeltje kalmeerde ze niet en dus besloot ik mee naar huis te nemen (ik kon het me ook niet permitteren om daar lang te blijven, aangezien Emma thuis in bed lad...), ze was zó overstuur! Op weg naar huis en eenmaal thuis op de bank zei ze verschillende keren: 'Emmy auw!' Sinds vorige week zegt ze regelmatig: 'Emmy speeld!', dus vroeg ik me af of er iets gebeurd was tussen die twee meisjes. Ik belde dus maar even met het kdv, maar beide leidsters was niets opgevallen. Daar ging dus mijn dagje tutten met Emma... , gelukkig was oma zo lief om haar voor een paar uurtjes mee te nemen. Ik vond het eigenlijk best wel kinderachtig van mezelf dat ik hier zó van baalde. Het gedoe op mijn werk en het solliciteren heeft er dus schijnbaar dieper in gehakt dan ik dacht...
Ik hoorde straks van mijn moeder dat m'n zus vandaag nog naar Nederland vliegt. Dus zal haar morgen wel zien. Heel leuk om haar te zien natuurlijk al zijn de omstandigheden er nu niet naar. Waarschijnlijk wordt haar vriendin vrijdag begraven.
Batchie, alnog van harte gefeliciteerd met Vishesh zijn 2de verjaardag! Wat goed van je dat je er nu wat beter mee om kunt gaan, lijkt me echt niet makkelijk zulke schoonouders! Duckie, wat een mooi kamertje geworden! Ik vind de lamp echt super! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Ik zoek namelijk nog zoiets om kado te doen.... Lola, ik snap best dat je er van baalt, zeker als je erop verheugt hebt. Gaat het nu weer beter met Jasmijn? En wat leuk dat jullie een weekendje weg hebben gepland! Vind het leuk om te zien dat er door zo'n forum echte vriendschappen ontstaan . Super dat digitaal scrappen....daar heb je dus je banner ook mee gemaakt? Eve, ehh Jayden slaapt als hij thuis is meestal van half 12 tot half 2/ 2 uur. Hij is echt een slaapmonster (heeft ie van mij) want hij gaat 's avonds om half 8 naar bed en slaapt dan tot half 9/9 uur... Als hij bij mijn moeder is, gaat ie altijd 's middags slapen, geen idee waarom eigenlijk, maar daar slaapt hij van half 2 tot een uur of 4. Otje, tja idd de omstandigheden waarom ze komt is niet leuk. Maar toch wel fijn dat je haar toch weer gaat zien! Zo kun je haar wel "echt" steunen ipv via mail, telefoon, skype enz... Melliemel, hopelijk is Orlando weer gauw lekker zichzelf... Hoe is het met je "grote" mannetje? Saar, wat een lieve foto zeg! Echt knap hoor dat ze bij de sint op schoot durfde... Ik zou eigenlijk niet weten of Jayden dat zou durven, waarschijnlijk met zijn handjes voor z'n ogen Ik heb nu dus de hele week vrij, en heb geen idee wat ik moet gaan doen Normaal gesproken ben ik druk, en kan ik 1001 dingen bedenken.... groetjes Lisette
Otje: Kan me voorstellen dat je op zich blij bent je zus weer te zien, maar zeker niet door deze omstandigheden. duckie: mooie kamer hoor, leuk om de mamoet serie eens zo te zien ipv bij ikea. slaapt ze al in de kamer?
Nou, ik maak mijn banners met behulp van Paint Shop Pro en Adobe Photoshop. Met deze programma's kun je allerlei fotobewerkingen maken, waaronder digitaal scrappen. Het is een kwestie van knippen en plakken met leuke plaatjes...
@Lola: Je bent zeker niet kinderachtig hoor (iig niet in dit opzicht ). Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Was verder alles goed met Jasmijn? @Otje: Vervelend om je zus door zulke omstandigheden te zien. Maar mss kunnen jullie proberen om er toch iets positiefs van te maken. Is eigenlijk bekend waarom haar vriendin zelfmoord heeft gepleegd? Of is dat voor iedereen een volkomen raadsel? @Setje: Dan slaapt Jayden bij jou thuis idd een stuk vroeger op de middag dan Fynn. En op zulke avond/ochtend slaaptijden kan ik nog steeds vreselijk jaloers worden. Ben er na 2 jaar nog steeds niet aan gewend. Zou me zowel fysiek als mentaal zoveel beter voelen als Fynn wat vroeger zou gaan slapen en later wakker zou worden. Dat is en blijft een enorme frustratie van me Zo, dat ben ik ook weer ff kwijt
Eve, ik heb toen Jayden nog wel eens veel te vroeg wakker werd gezegd dat hij nog maar een uurtje moest gaan slapen omdat mama nog veel te moe was hup speen erin en slapen! Dat heb ik een tijdje volgehouden, en nu slaapt ie lekker uit. Moet zeggen dat ik nu eigenlijk altijd eerder wakker ben... Als ik dan bij hem ga kijken draait ie een beetje geïrriteerd om, en slaapt weer verder hahaha. Maar is het 's morgens misschien druk in jullie straat, heb je verduisterings gordijnen? En anders eens een goed gesprek met hem aangaan liefs Lisette
@Setje: Ik heb in 2 jaar tijd echt alle trucs uit de kast gehaald maar niks heeft effect. Hij heeft gewoon weinig slaap nodig en daar verander je kennelijk niks aan. Zal er mee moeten leren leven...en dat is nou juist wat me niet goed lukt Het zou al zoveel schelen als ik in het weekend 1 dag zou kunnen uitslapen...Weet dat ik niet de enige ben hoor (en dat er veel ergere dingen zijn) maar af en toe moet ik het hier ff kwijt. En helaas ben jij dit keer het slachtoffer Ga nog ff bankhangen. Trusten en tot morgen!
Ik voel me geen slachtoffer hoor, ik heb sowieso respect voor je dat je het allemaal alleen doet! Het is dat je zo ver weg woont, anders had Fynn best eens mogen komen logeren. Misschien dat Jayden hem dan verteld dat ie eens wat langer moet blijven slapen . Ik hoop echt dat Fynn het genot van lekker lang slapen nog eens (en op korte termijn zou fijn zijn) door krijgt.... veel plezier met bankhangen en slaap lekker! liefs Lisette
Noura en Otje: ik wil jullie beiden veel sterkte wensen met de nare berichten binnen jullie naaste kring. pff.... verder.....het ontgaat met allemaal nog een beetje. Mijn vriendin en haar vriend moeten morgen de beslissing nemen omtrent hun zwangerschap en kindje ja of nee verder. Ik merk dat ik er maar mee bezig blijf en het ook niet goed los kan laten. Laat staan hoe het voor hen moet zijn. Zelfs berichten aangaande mijn schoonvader die vorige week ook met spoed naar het ziekenhuis is geweest en nu nog allerlei onderzoeken heeft gehad gaan een beetje langs me heen. Gelukkig loopt dat allemaal wel weer los, maar toch... Ik ben er ook gewoon erg moe van....brrr.... Gelukkig was afgelopen week de 20 weken echo van mijn broer en schoonzus wel goed en dat was in elk geval een heel pak van mijn hart. Ik ga binnenkort weer wat actiever mee proberen te lezen, maar momenteel is het allemaal een beetje veel. Ook nog druk aan het afronden op het werk, nog 3 daagjes werken en dan is dat echt klaar. 4 december dan het eindgesprek van mij opleiding en dan is dat ook echt af. Daar leef ik wel echt naar toe.... Lola ik ben er zaterdag echt wel! heb er veel zin in.
In welk opzicht dan wél... ? Jasmijn is hier verder gewoon vrolijk geweest en bij mijn moeder ook. Ze slaapt de laatste weken wel minder uren per etmaal. Dit is begonnen toen ze ontdekte dat ze zelf het licht op haar kamertje kon aandoen. Vanaf die tijd gaat ze dus spelen in plaats van verder te slapen. Als het érg vroeg is, laat ze zich nog wel - onder protest uiteraard - terug in bed leggen en slaapt ze nog even verder. Maar gemiddeld slappt ze zo'n 3 uur minder op een dag. En dat merk je. Ze kan minder hebben dan normaal gesproken. Als iets niet gaat zoals het moet (lees: zoals Jasmijn dat wil...) dan begint ze te 'miepen' . Dat was haar leidsters op het kdv ook al opgevallen, maar haar gedrag van vandaag was wel erg vreemd...
Kom net terug van sporten dus reageer ff snel en duik dan me bed in, zo te horen ben ik net optijd binnen want het begint flink te regenen lola dat is zeker ff balen... hoop voor je dat je snel een andere dag lekker kan tutten. Eve heb Teun verteld dat we morgen naar Fynn gingen en hij werd helemaal hyper...wilde gelijk al in de auto stappen maar jou naam is verbasterd tot eva.... hoop dta je nog ff hebt kunnen genieten van het bankhangen en je ziet mij morgen tussn 10 en 10.30 als alles meezit.... de rest weltrusten oja mamavan2 hoe gaat het met je man?
Otje en Noura, wat een verschrikkelijk nare berichten. Rillingen lopen over mijn rug. Veel sterkte...