Duikster, kan me heel goed voorstellen dat de gedachte aan je vrienden je bezig houdt. Dikke knuffel. Otje, een dubbel gevoel lijkt me, om je zus weer zo snel te zien. Misschien voor haar ook wel fijn om nu haar familie en vrienden in de buurt te hebben. Probeer ondanks de situatie tóch maar een beetje van haar aanwezigheid te genieten. Janette / Eve, veel plezier morgen. Lola, wat vreemd dat Jasmijn zo overstuur was en bleef. Jammer dat je dagje met Emma daardoor in de war geschopt is. En dat je dat niet leuk vond, daar hoef je je niet schuldig om te voelen hoor. Duckie, leuk kamertje van Demi! Heeft ze er al in geslapen? De kamer van Jikke heeft dezelfde kleurtjes als het oude kamertje van Demi. Bij de verloskundige was alles goed. Geen bijzonderheden eigenlijk. Daarna (veel te lang) bezig geweest met een opdracht. Moest een doos op een bepaalde manier belichten. Met lampen en reflectieschermen. Ieder vlak moest egaal verlicht zijn, onderling moest er een stop verschil tussen de vlakken zitten (steeds de helft minder licht). Dit meten met lichtmeter en moest op 0,1 kloppen. Pfffff wat een klus zeg. Maar het is gelukt . Heeft me alleen wel een uurtje extra slaap gekost helaas.
otje en noura gecondoleerd.... hier ff goed nieuws te melden. me man mag naar huis vandaag... Wel moet er een bed in de kamer en mag hij nog niks.... heeft nog heel veel rust nodig...... Maar moet opschieten. jor word zo gehaald. tot vanmiddag / vanavond misschien. liefs......
@Karin: Is het kindje van je vriendin wel levensvatbaar? Of zal het gehandicapt zijn? Hoe dan ook een verschrikkelijke keuze Sterkte ook voor jou met alles! @Lola: Grapje.... @Janette: Niet te snel rijden hoor...we moeten nog ff naar de AH
Mamav2, eindelijk eens goed nieuws van jullie kant . Lekker hoor, dat hij weer naar huis mag. Vannacht tot 4.30u om beurten met Jikke bezig geweest / op gezeten. Zoals te verwachten was, is zij nu ziek. 39.8 Ze was echt zielig. We hoopten er toch stiekum op dat ze de dans zou ontspringen. Nu lijkt het wat beter met haar te gaan, dus we wachten af...
eve schreef ik sta pas over 1.5 uur minimaal voor je deur dus je hebt nog tijd om lekkere dingen in te slaan hi hi er staat hier wel 1 te trappelen om te gaan hoor.......
Goedemorgen allemaal, mamav2, wat een goed nieuws dat je man naar huis mag! Hopelijk hersteld hij snel, thuis zijn is toch wel fijner dan in het ziekenhuis liggen. En voor jullie natuurlijk ook! Duikster, heel veel sterkte voor jullie vrienden om de beslissing te maken. Ik kan me voorstellen dat het allemaal een beetje langs je heen gaat. Gelukkig was de echo van je broer en schoonzus goed! Eve en Janette en natuurlijk Fynn en Teun, veel plezier vandaag! Noralien, beterschap met Jikke! Hoe gaat het nu met jou? Lola, lastig dat Jasmijn minder slaapt, misschien is het tijdelijk. Maarja, alles is ook zo interessant he , en zeker nu ze zelf uit bed kan komen. Kreeg gister te horen dat we het huis vol hebben met oud&nieuw hardstikke gezellig, maar zit me nu al af te vragen wat ik allemaal voor lekkers moet gaan maken/halen.... iemand ideeen? groetjes Lisette
@Mamav2: Fijn dat je man naar huis mag! Sterkte met zijn verzorging... @Noralien: Opes... nu Jikke ziek ! Maar beter nú dan over een paar dagen, zullen we maar zeggen. Beterschap! Hoe gaat het vandaag met jou? @Setje: Ik ben absoluiut geen keukenprinses. Zelf ben ik zo 'slim' geweest om mijn moeder én schoonouders uit te nodigen voor 1e Kerstdag. Weet nu al dat ik daar straks 'spijt' van krijg... Voor wie wil weten hoe lang haar kindje wordt... http://groeiweb.pgdata.nl/groeiweb_ouder/calculator.asp Voor Emma is dit de uitslag... De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 171 cm. Uw kind is nu 59 cm. lang. Dit is 2 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar. 84% is korter en 16% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 175 cm. En voor Jasmijn is dit de uitslag... De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 171 cm. Uw kind is nu 83 cm. lang. Dit is 1 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 2 jaar. 42% is korter en 58% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 170 cm. NB: Roy is 183 cm en ik ben 163 cm lang...
Nou, die van Felicitas zijn ook volhouders zeg ! Omdat ik geen zin had in een huisbezoek, had ik deze doos deze keer bewust niet aangevraagd. Maar een paar weken geleden lag er dus tóch een kaartje in de bus. Of ik een afspraak wilde maken, want 'ze' hadden mijn telefoonnummer niet. Nou, dat deed ik dus lekker niet =P~ ! Maar op een vrijdagavond vind ik een kaartje in de bus met de mededeling dat een zekere mevrouw P. de maandag erop langskomt. Als dat niet uitkomt, moet ik maar even bellen . Dat was dus de maandag van de meeting met de septembermama's. Ik heb voor vertrek drie keer gebeld, maar kreeg niemand aan de lijn. Jammer dan voor mevrouw P... Eind vorige week kreeg ik wéér een kaartje: vandaag om 15.00 uur zou mevrouw P. weer langskomen. Als mij dat niet schikte bla bla bla... Nu werd ik een beetje boos, wat een volhoudster zeg! Ik vanmorgen dus de telefoon maar weer gepakt en deze keer kreeg ik mevrouw P. wél aan de lijn. Ik heb - op een nette manier hoor - gezegd wat ik hier van vond. Dat ik het absoluut niet netjes vindt om zó aan te blijven dringen. Toen ik vroeg waarom er tóch een afspraak werd gepland (ik zeg expres niet: gemáákt, want ik heb er geen stem in gehad...) terwijl ik op het eerste kaartje niet reageerde, zei mevrouw P.: 'Ach... zoveel mensen 'vergeten' een afspraak te maken!' Toen zei ze een beetje zielig: 'Nou, dan stuur ik het pakketje wel terug.' Alsof ik een keiharde bitch was die geen gratis kadootje wilde. Ik zei toen dat ik best wist waar het om draaide: mij zoveel mogelijk - dure - producten aansmeren waar ik eigenlijk geen behoefte aan heb. 'Nee hoor', zei ze 'Mijn bezoekje is geheel vrijblijvend!' Ammehoela... haar salaris moet toch ergens van betaald worden? Als het alleen maar gaat om een pakketje af te leveren, kunnen ze het beter per post sturen, is nog goedkoper ook...
heb ff snel gecheckt lola, verder reageer ik later heb rotnacht achter de rug qua slaap vandaar..... valerius: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 190 cm. Uw kind is nu 52 cm. lang. Dit is 3 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 0 jaar. 5% is korter en 95% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 177 cm. orlando: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 190 cm. Uw kind is nu 79 cm. lang. Dit is 4 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 1 jaar. 12% is korter en 88% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 179 cm. wij zijn 184, en 174 lang gr saskia
Lola heb even snel gekeken, dit is de uitslag van Thijmen: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 191,5 cm. Uw kind is nu 89 cm. lang. Dit is 4 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 2 jaar. 90% is korter en 10% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 190 cm. Wij zijn 1.78 Sebas en 1.85 Debbie
Liene: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 167,5 cm. Uw kind is nu 81 cm. lang. Dit is 4 cm. onder het gemiddelde van meisjes van ca. 2 jaar. 12% is korter en 88% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 165 cm.
Tisse: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 180,5 cm. Uw kind is nu 68 cm. lang. Dit is 0 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 1 jaar. 46% is korter en 54% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 184 cm.
Hey Meiden, Ik zal proberen een beetje op de laatste en misschien die ervoor ook nog wel te reageren, maar verder ga ik niet terug excuses. Melliemel jou jongens worden ook lekker lang he , al moet ik zeggen dat ik het altijd wel mooi vind bij mannen/jongens hoor. Lola als het echt allemaal klopt dan krijgen jou meiden een mooie lengte zeg, ik vond het maar niks hoor altijd zo lang zijn als meisje zijnde. Dus dan is 1.70 zeker een mooie lengte, niet te lang en niet te kort En dat die mensen van Felicitas echte volhouders zijn is echt bekend haha, ik heb toen helaas wel iets volgens hun gekocht. Maar bij een volgende zwangerschap doe ik dit echt niet weer hoor, ik laat het dan wel lekker bij me moeder bezorgen haha. Setje ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik haal zoieso oliebollen en appelflappen hahahaha lekker makkelijk. Maar wij zijn hier dan ook alleen met me moeder en haar man, maar ik ben echt geen keukenpricess en zou het echt niet weten. Eve en Janette heel erg veel plezier vandaag samen, wou dat ik ook een auto voor de deur had dan kon ik ook vaker naar iemand toe. Noralien he bah Jikke ook al ziekjes, heel erg veel beterschap voor haar en Jikke snel beter worden hoor. Karin he bah wat een verschrikkelijke keuze moeten die mensen maken zeg, heel erg veel sterkte ook voor jou. Mamav2 wat een goed nieuws meis dat je man naar huis mag, zorg maar goed van hem en hopelijk gaat het snel beter met hem. En beterschap voor kindjes, hopelijk zijn hun ook snel beter. Hier gaat het met Thijmen verder wel goed, hij is alleen momenteel echt in een soms onuitstaanbare periode. Hij zegt op zowat alles nee, en gilt en schreeuwt nog best veel. Luisteren is soms ook van verre weg te zoeken, want luisteren doet ie soms echt niet. Verder doet hij echt steeds meer, praat steeds meer en kan steeds meer.
Hallo allemaal, Mijn zus is vanochtend rond 8 uur aangekomen op Schiphol en is daar opgehaald door een aantal vriendinnen. Ik heb haar nog niet gezien. Dat komt wel. Ze is nu samen met haar vriendengroep bij elkaar om waarsch. dingen te regelen voor de begrafenis e.d. Waarom ze zelfmoord heeft gepleegd weet ik niet precies maar ze was wel al langer depressief en ze heeft het 2 jaar geleden ook al eens geprobeerd Echt heel triest allemaal. Ik moet er echt de hele tijd aan denken en hoe erg moet dit zijn voor haar vriend, familie en alle mensen die haar kenden. Koen is ziekjes. Hij had gisteren al last van een ontstoken oogje. Vanochtend heeft ie tot 9 uur geslapen en toen ik hem uit bed haalde trof ik echt een heel zielig huilend hoopje aan. Zijn ogen zaten helemaal dicht geplakt en zijn hele gezicht zat onder de korstjes en snot. Ik heb het heel voorzichtig wat schoongemaakt maar dat werd me niet in dank afgenomen. Rond 10 uur heb ik hem in bad gedaan en dat vond ie wel leuk. Om 13 uur is ie naar bed gegaan en hij slaapt nog steeds. Net kwam mijn moeder even hier en ben ik even boodschapjes gaan doen. Ik heb van de huisarts oogdruppels gekregen. Hopelijk helpt het snel want er blijft vies vocht uit zijn oogjes komen. Het is echt groen. Ik ga even proberen te reageren mits Koen nog even slaapt... Ik zie wel even hoever ik kom. Groetjes Otje
Janette en Teun zijn net weg. Was erg gezellig. Binnenkort ff een wat langer verslagje maar we moeten nu weg. Gaan nml bij Fynn's vriendje eten. Drukke dag dus. Zal morgen ff bijlezen maar heb alvast wel ff snel de groeitest gedaan: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 196 cm. Uw kind is nu 91 cm. lang. Dit is 3 cm. boven het gemiddelde van jongens van ca. 2 jaar. 82% is korter en 18% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 188 cm. Ik begrijp alleen niet dat Thijmen met 89 cm 4 cm boven het gemiddelde is en Fynn met 91 cm 3 cm boven het gemiddelde
@eve: bij mij breekt met het weinig slapen ook soms op. Vooral nu ik zwanger ben en nog vermoeider dan normaal ben. Het is bij ons altijd rond 6.30, uitzondering zijn op 1 hand te tellen Zondag zat ik om 5.45 uur al beneden. Mijn vriend en ik laten elkaar nu om de beurt slapen (zeker als het zo vroeg is), al duurt het dan wel ff voordat ik weer in slaap val. Misschien kun je Fynn 1 of 2 keer per maand een nachtje bij je ouders laten slapen, ff bijtanken. @Otje: erg van de vriendin van je zus. Beterschap voor Koen. @Noura: sterkte. @noralien: Beterschap bij julie thuis. Jiri heeft sinds gisteren zijn billen weer kapot. Denk dat zijn hoektanden of kiezen nu weer doorkomen. Echt zielig. Ben benieuwd hoe het op het kdv is gegaan. Verschonen was namelijk een ramp. De echo vanochtend was weer goed. Het hartje klopte nog steeds . De beeb is nu 1.5 cm groot, klopte met 8 weken. Loop 1 dag voor dan mijn banner, maar ik pas hem pas aan als de VK de definitieve datum heeft berekend. Volgens mij kan dat ook pas met zekerheid bij 12 weken. Vrijdag dus weer een echo bij de VK. En zondag de grote dag. Ben echt benieuwd hoe iedereen reageerd. Ga het denk ik volgende week ook op het werk vertellen. Wanneer hebben jullie het verteld op het werk? De vorige keer heb ik het pas met 12 weken verteld. Maar nu passen mijn broeken al bijna niet meer, dus de kans wordt groter dat het toch iemand gaat zien. We mogen trouwens als we willen bij de gyn onder behandeling blijven, maar dat wil ik niet. Wil nu toch echt mijn badbevalling doen thuis Vind het wel raar, want er is verder niets medisch, alleen omdat we waarschijnlijk de onderzoeken hebben gehad. Maar als er iets was, mochten we altijd bellen. Ook fijn om te weten.
setje, een heel simpel, goedkoop en lekker hapje: Benodigdheden: paprika ui gehakt bladerdeeg (zo'n kant en klare rolletjes) Hoe: 1. 1/2 van het gehakt mengen met de in stukjes gesneden parika. Afkruiden. 2. 1/2 van het gehakt mengen met de in stukjes gesneden ui. Afkruiden. 3.het bladerdeeg in vierkantjes snijden van ongeveer 5cm op 5cm. 4. klein beeje gehakt op zo'n vierkantje en dichtplooien. 5. ongeveer een 10/15 minuutjes in de oven. Je kan ook de vulling veranderen: stukje brie, gemalen kaas met een stukje spek, stukje gerookte zalm mt philadelphia-smeerkaas, ... De mogelijkheden zijn eindeloos. Ook lekker als dessert met een in stukjes gesneden appe, kaneel en rozijntjes erin. Ik neem dan wel grotere stukken bladerdeeg. Warm serveren met ijs.
uitslag van Jayden... De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 185,5 cm. Uw kind is nu 83 cm. lang. Dit is 5 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 2 jaar. 5% is korter en 95% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 177 cm. ik ben 1.68 en marcel 1.81. grappig om zo uit te rekenen...
Lola: ik bedoelde eigenlijk te zeggen met ik ben er echt wel....ik heb er onwijs veel zin in dus ik wil het zaterdag echt niet missen.... maar nu ik het terug lees snap ik je verwarring... leuke site trouwens van die metingen. wat een muts die van felicitas. Noralien: fijn dat de opdracht gelukt is. al heeft een zwangere mama haar slaap natuurlijk ook hard nodig enne beterschap voor Jikke. Hopelijk knapt ze echt snel op. mamav2 fijn dat je man vandaag naar huis mag! dat zal toch weer wat rust geven. Eve: vandaag hoorde ik de ins en outs van het kindje van mijn vriendin. Het is levensvatbaar maar zou zowel fysiek als mentaal erg gehandicapt zijn. Fysiek minimaal verlamd aan de benen en mentaal zou het waarschijnlijk nooit boven een ontwikkelingsniveau boven 2-4 jaar uitkomen als gevolg van hersenbeschadigingen, waarbij ook nog bekend is dat dit vaak samengaat met flinke gedragsstoornissen. Gisterenavond hebben mijn vriendin en haar vriend dan ook besloten de zwangerschap af te gaan breken. Het kindje zal donderdag of vrijdag geboren gaan worden. Pfff....het blijft een heftige onmenselijke beslissing, maar ik hoop dat zij er met elkaar vrede in mogen hebben. Lisette ik ben nog totaal niet met kerst bezig dus kan je effe niet helpen. Otje: ik hoop dat je je zus tot steun kan zijn. Ik ga nog even eindigen met positiever nieuws. Ik werd vandaag overigens opnieuw opgeschrikt door een schoonzusje. De vriendin van mijn broertje is vanmorgen vroeg eveneens met nog net geen 34 weken gaan bevallen, dus vanmorgen rond 9.00 uur is hun zoontje geboren. en Setje ik denk dat jij de naam wel mooi vind Jayden! Vanmorgen was er sprake van bloedverlies en is zij met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Kindje bleek in onvolkomen stuit te liggen, een been boven, een beneden, waarna tot een spoedkeizersnede is besloten aangezien de placenta aan het loslaten was. Maar alles lijkt goed te gaan en Jayden is zo'n 1900 gram. Pff...ik ga mijn laatste zwangere schoonzus toch echt inpeperen dat zij haar kleine langer dan 34 weken bij zich gaat dragen....