Nick: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 186 cm. Uw kind is nu 75 cm. lang. Dit is 4 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 1 jaar. (heb gerekend met de laatst bekende officiele meting bij CB febr. 08) 8% is korter en 92% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 178 cm. Chris: De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 186 cm. Uw kind is nu 60 cm. lang. Dit is 5 cm. onder het gemiddelde van jongens van ca. 0 jaar. 2% is korter en 98% is langer. De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 175 cm. Eve; volgens mij heeft dat verschil tussen Thijmen en Fynn te maken met welke meetdatum je ingeeft. Vanaf 1 jaar en 6 maanden geeft hij aan kindje van ca. 2 jaar....
Het was heel gezellig bij Eve en Fynn wat een verschil tussen de 2 kereltjes kwa karakter...de rustige Teun en de "drukke"Fynn maar aan het einde gingen ze lief samen spelen Teun wilde niet, zoals verwacht in het campingbed slapen, maar is lekker op Eve haar bed in slaap gevallen...hij lag nog prima hoor helaas was de file op de terug weg wat minder er stond 4 km op de borden maar het was wel 7...maar Teun was zoet hij ligt nu lekker te slapen... zou de meeting doen als ik de nieuwe gevens heb van Teun
Saar, bedankt voor je tip! Daar kan ik wel wat mee...heb er nu al trek in misschien binnenkort maar eens maken onder het mom van uitproberen.... Duikster, jeetje wat een beslissing moet je dan nemen zeg, ik hoop ook dat ze er vrede mee kunnen hebben. Enne, je bent dus vandaag tante geworden?! Gefeliciteerd! En ja! dat vind ik nou een leuke naam zeg Enne, begrijpelijk dat je nog niet met kerst bezig bent...laat staan met oud&nieuw Nynke, wat fijn dat de echo weer goed was! Wel leuk om 2x achter elkaar een echo te krijgen Wat zielig voor Jiri, heeft ie er erg last van? (z'n billetjes en z'n kiezen) Otje, arme koen! Geef hem maar een dikke knuffel! Het zal voor je zus ook wel heel fijn zijn om haar familie weer te zien. Hopelijk kun jullie er op deze manier nog iets positiefs uithalen. Lola, schop onder d'r hol moet ze hebben Ik heb van dat hele bureau nooit iets gehoord! Daar zal ik dus achteraf maar blij om zijn Ik heb vandaag schoonmaakmanie gehad...wist alleen niet waar ik moest beginnen uiteindelijk ben ik maar een bakkie gaan doen bij mn moeder en heb ik haar ramen gelapt Had ik beter thuis kunnen doen... lichtpunt ben ik soms! groetjes Lisette
hallo moeders. ik ben hier nieuw op de site. Mijn naam is geeke soltani. wij hebben ook een zoon van bijna 2 jaar. 20 december word hij 2 jaar. Hebben jullie kinderen ook al last van de peuterpuberteit?
Setje ook hier ben je welkom hoor voor een bakkie bedoel ik dan he Duikster ik hoop echt dat ze er vrede mee kunnen hebben, het lijkt me echt zo moeilijk bah. Maar je bent vandaag dus tante geworden he, gefeliciteerd en erg leuke naam zeg Nynke wat lekker dat de echo weer goed was zeg, en wat leuk 2x achter elkaar een echo. En hopelijk zijn ze billetjes snel weer genezen, en komen de kiesjes snel door Otje arme koen zeg, hopelijk is je mannetje snel weer beter Janette fijn dat het zo gezellig was bij Eve en Fynn, en het verschil tussen 2 kindjes merk je dan heel snel he. Gelukkig gingen ze wel lief spelen met elkaar, maar wel balen van de file zeg bah Duikster volgens mij komt het daar ook inderdaad door hoor, want mijn meting was van 18-08-2008 en ik weet niet van wanneer die van Eve was?
Hallo Geeke welkom en klets gezellig mee zou ik zeggen, ik zie dat jij ook een tienermoeder ben (als ik je zo mag noemen). Wel leuk zeg, ook eens een jonge mama hahahaha Maar om even op je vraag te reageren, mijn zoontje heeft ook enorme last van de peuterpubertijd en laat dit ook heel goed merken. Hij zegt vooral heel veel NEE, en luistert voor geen meter en wat doet jou zoontje zoals? Mijn moeder vertelde gister trouwens dat dit zo een 2 jaar kan duren als je pech hebt, nou ik kan me lol op dus
Welke bedoel je Debbie, want ik was wat dingen aan het testen. Ben is voetbal aan het kijken namelijk. Ik heb hem gemaakt via deze site: http://www.pikifx.com/
Die is ook erg leuk, morgen maar eens kijken of ik ook een nieuwe kan maken. En wanneer kom je keertje hierheen saar
ik toon net mijn nieuwe avater aan Ben, vraagt hij waarom ik ons Liene en onze Tisse in de microgolfoven heb zitten...
ja, dat moeten we eens doen. Anders moet je me maar eens wat data voor januari of zo mailen. Nu is het wat druk met m'n stage en dan met de eindejaarsfeesten. Maar 2009 kan ik weer.
Leuk gedaan zeg saartje, hahaha in de magnetron maar vind je avatar wel erg leuk hoor. Leuk die banner, ik wil eigenlijk ook een leuke nieuwe banner. Maya ben niet zo een crea bea haha, en ik zal eerdaags wel eventjes wat data mailen oke, zal denk ik dan eerder februari of maart worden. Want januari heb ik het vrij druk met verjaardagen, en we zien elkaar zoieso 31 januari
Kijk het is me gelukt, na veel verkleinen en doen is het gelukt haha. En hoe vinden jullie me nieuwe avater?
@Nynke: Super dat de echo weer goed was! En tja, ik zou Fynn heel graag 1x per maand naar m'n ouders brengen maar dat is helemaal afhankelijk van hoe m'n moeder zich voelt dus ik kan daar nooit op rekenen. Fynn z'n billetjes zijn ook weer kapot door de kiezen. Hij gilde het gisteravond echt uit met verschonen. Dan breekt echt m'n hart hoor want je moet toch doorgaan met schoonmaken @Karin: Dat zou idd wel een ernstig gehandicapt kindje zijn. Vind het eerlijk gezegd wel heel goed (hoe moeilijk ook) dat ze deze keuze hebben gemaakt. En gefeliciteerd met je neefje! @Debbie: De meting van Fynn is van gisteren (heb ik zelf ff snel gedaan) dus heel recent @Janette: Fynn pakte vanmorgen meteen het t-shirt. Heb het dus maar aan gedaan en staat erg leuk! Hij wil alleen niet op de foto...Zal je de andere foto's vd week ff mailen. Leuke nieuwe banner en avatars weer! Teun en Fynn zijn idd nogal verschillend. Zoals Janette al schreef is Teun heel rustig en Fynn echt een druk boefje (die gelukkig ook wel es rustig kan zijn hoor ). Maar uiteindelijk hebben ze toch lief samen gespeeld en gaven elkaar zelfs speelgoed aan ipv afpakken 's Avonds zijn we dus bij een ander vriendje gaan eten. Beter niet kunnen doen. Die is nml nog 10x zo druk als Fynn (daarbij vergeleken is Fynn dus een soort Teun ) en z'n zusje ook. Fynn en ik waren echt gesloopt