December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Eve het is alleen maar goed dat je ze gebruikt als Fynn in de buurt is toch, maar ze zijn wel inderdaad erg schattig hoor. Gelukkig heeft Fynn geen koorts meer, hopelijk is ze verkoudheid ook snel over.

Janette het shirt is echt stoer, het staat beide kereltjes ook erg leuk. Wel heel erg lief zeg dat je hem mee genomen hebt voor Fynn, en inderdaad het is tenminste geen toeristenshirt ;)

Vales leuk zeg dat wessel weer een nieuw woordje heeft, ook hier wordt het praten steeds meer en duidelijker. Thijmen heeft momenteel heel erg van niet dus en stop en help in ze mond haha, vooral het help klinkt erg leuk hij spreekt het namelijk uit als helep. Thijmen krijgt 1 a 2x per dag soms een klein snoepje of wat chipjes, maar zijn ook hele dagen dat ie alleen fruit krijgt hoor.

Lola ik stuur je dan wel even via een pb een foto, want via mail kan niet toch?

Setje wat lees ik nou last van nesteldrang, nou kom maar op vertel vertel ;)

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Lies ook thijmen kan bij de meeste lichtschakelaars, en maakt hier dan ook gretig gebruik van.

Duckie lekker dat alles weer goed was bij de vk, ook ik ben benieuwd hoeveel jou kindje weegt bij de geboorte.... spannend hoor

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Koen had gisteravond weer heel veel last van viezigheid uit zijn oogjes. Net nu ik dacht dat het weer iets beter ging. Ook is hij nog steeds ontzettend verkouden. Gisteravond heb ik hem rond 20.15 uur naar bed gebracht en nu slaapt hij nog. Vannacht hebben we hem wel even gehoord hoesten en een klein beetje snikken maar hij heeft volgens mij wel goed geslapen in de nacht.
    Ik kijk straks wel even wat ik doe. In principe gaat hij vanmiddag naar het kdv maar als hij nog wat ziekjes is houd ik 'm lekker thuis.

Soms snap ik helemaal niks van Koen :D Hij praat nog niet zo veel maar zo ineens zegt ie een woordje en daarna zegt ie het dan niet meer. Gisteren bijvoorbeeld had ie een appeltje en toen kwam Sara thuis en zegt ie ineens heel duidelijk: Appeltje! :D Dan ben ik heel trots en tegelijk verbaasd en zeg dan: Zei jij appeltje? En dan komt er wat gebrabbel uit :) Langzaamaan gaat ie toch wel vooruit. ;)

Mamav2: Leuk zeg die bewerking!

Setje: Ooh lief zeg dat Jayden satje tegen je zei en kwam knuffelen! Ja dat knuffelen doet Koen de laatste tijd ook veel. Dat is echt zooo lief. Dat warme gevoel wat je dan krijgt herken ik wel.

Lies: Mijn zus vliegt maandag terug naar Curacao.
    Ja kan me voorstellen dat je 6 uur wel vroeg vindt. Koen slaapt op zijn buik juist beter dan op zijn rug.

Vales: Hihi Wessel begint ook steeds meer te kletsen hoor ik? Leuk hoor!

Eve: Gelukkig is de koorts weg bij Fynn. Wel balen dat ie weer zo vroeg was.

Groetjes Otje

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ha dames,

ik heb het (voor mijn gevoel) best druk, wil een hoop doen maar er komt niet veel uit mijn vingers.
    Ben druk met kailynn haar traktatie voor op het kdv.
    Woensdag komen de opa's en oma's taart eten en zonder (7dec) komt alle visite.
    ondertussen moet ik ook naar de psycholoog en naar de arbo en nog werken.
    Morgen heerlijk een dagje beppen met duikster, lola en noralien.
    zondag een optreden.
    dus de komende dagen zal ik niet veel aanwezig zijn.
    MAAR JULLIE ZIJN IN MIJN GADACHTEN!

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vraagje: Ik weet niet of het komt doordat hij nu wat ziekjes is maar Koen stinkt de laatste dagen enorm uit zijn mond en dan vooral 's ochtends als hij uit bed komt na de nacht. Ik poets altijd 's avonds voor het slapen gaan maar de laatste dagen doe ik het ook na zijn ontbijt want de lucht is echt smerig gewoon. Hebben jullie kindjes dit ook?

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nog niet ontdekt otje

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Otje heel veel beterschap met Koen, hier trouwens geen stinkende adem opgemerkt nog hoor

8. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Otje, dat heeft Jayden ook! Dat is vaak het eerste waaraan ik ondek dat hij ziek is... :)

Slingding, je bent niet alleen voor jouw gevoel druk hoor! Veel plezier zaterdag met de meiden! En Kailynn is de eerst volgende jarige :D echt leuk! Ben benieuwd hoe ze het allemaal vindt!

Vales, jaaa leuk he dat kletsen! Jayden zegt soenen aantekken :) Merk dat het nu echt in een rap tempo gaat. Waren de woorden eerst nog best onduidelijk, nu begint hij toch ineens heel duidelijk te praten... Vanmorgen liet ik wat vallen en zei ik shit! nu zegt ie de hele tijd sit sit sit :oops: oeps! Ben je trouwens al begonnen met je opleiding? Of heb ik ff niet op zitten letten...

Lola, jaa, zo lief is dat he! Ik vind dit echt een prachtige leeftijd! Jayden zegt altijd als iets mooi is, neu, ik had mn moeder er al op aangesproken dat ze hem geen duitse woordjes moest leren :) Maar hij bedoelt dus mooi kwamen we later achter... En zo kan ik nog wel ff doorgaan, het is het ene leuke na het andere! Raak er gewoon niet over uitgepraat ;)

Eve, hoe bevalt je nieuwe telefoon? Ik denk dat ik em ook ga bestellen, maar wilde eerst even weten wat jij ervan vindt :) Hopelijk gaat het vandaag goed op het kdv!

Noura, hoe gaat het met jullie? Nogmaals heel veel sterkte ook voor jullie familie!

Ik moest vanmorgen even op het dochterje van een vriendin passen, die is 8 maanden, op een gegeven ogenblik begon ze een beetje te jammeren, dus Jayden er heen, "isser nou?" maarja, ze gaf natuurlijk geen antwoord (ik lag helemaal in een deuk, hij ging er ook echt bij staan op zn hurken) dus hij vroeg dat een paar keer, maar omdat ze geen antwoord gaf was het gtssss, en hij liep heel verwaand weg :)

Owja voor ik het vergeet! Lola, noralien, duikster en slingding, heeeeeel veel plezier van 't weekend!

groetjes Lisette

9. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Setje wat lief zeg van Jayden met dat meisje van 8mnd, Thijmen deed ook vorige keer echt heel lief tegen een oppaskindje van 3mnd.

Slingding jaa Kailynn alweer bijna jarig, jeetje wat gaat het snel he. Nog even en ze zijn allemaal alweer 2,

Lola, noralien, duikster en slingding heel erg veel plezier van het weekend

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Pfft...ben ik een paar dagen niet geweest, lees ik een aantal zeer trieste berichten hier.

Noura, gecondoleerd met het verlies van je zwager :cry: .

Otje, wat heftig zeg dat de vriendin van je zus zelfmoord heeft gepleegd...

Karin, wat lijkt het me erg om de beslissing te maken om je zwangerschap af te breken omdat het kindje geen leefbaar leven heeft.

Lola en Noralien, veel plezier dit weekend...Duikster en Slingding, veel plezier morgen :D .

Verder heb ik alles bijgelezen, maar als jullie het niet erg vinden reageer ik eventjes niet. Heb nog steeds een zeer irritant kloppende pijn in m'n knie en door het anders lopen doet m'n rug en bekken ook behoorlijk zeer :( .
    Gelukkig komen Lynn en Gijs vanmiddag weer terug thuis :whistle: . Ze zijn sinds woensdag uit logeren en ik mis ze enorm.

11. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    De 3e echo zit er alweer op, wat een luxe al die echo's :)
    Volgens de meting kwam de VK op 9 weken uit, maar het zijn nu nog milimeters die ze meten, dus dan ligt het er maar net aan hoe ze meten.
    Met 12 weken kunnen ze meer meten en dan wordt de precieze uitgerekende datum bekend.

Ben woensdag en donderdag niet gaan werken. Ik ben zo misselijk en moe, heb ff rustig aan gedaan. Morgen sinterklaas bij mij en mijn vriend op het werk en zondag de verjaardag van Jiri. Wordt een druk weekend...

@bianca: vervelend dat je nog zoveel last hebt van je knie. Beterschap.

@slingding: wat ga je dit keer maken voor het kdv? Wij doen het nu eens simpel. Verpakt winnie de pooh wafeltje (jiri vindt deze geweldig) met een knijpertje met een diertje eraan en een bumba kaartje uitprint met tekts.

@otje: hier al een tijdje dat hij 's ochtend uit zijn mond ruikt. Ben ook aan het denken om 's ochtends de tanden te gaan poetsen, maar 's avonds is het al een drama :(

Zijn er nog meer kindjes die tanden poetsen nog steeds niet leuk vinden?

Hier ook eentje die veel woordjes nazegd. Hij zegt soms ook "tut", drie keer raden wat het oorspronkelijke woord moet zijn :oops: We proberen er echt op te letten dit niet te zeggen, maar ongemerkt zeg je dit toch vaker dan je denkt :(

@noralien en lola: veel plezier met jullie weekendje.

@duikster: leuk dat je tante bent geworden. Hoe lang moet je neefje in het ziekenhuis blijven?

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    alleen ff snel showen met een van de eerste lachjes van valerius, is heel slechte kwaliteit foto omdat de foto veeeeel te donker was maar dan hebben jullie hem ook gezien :)

mss tot vanaaf.....

gr saskia

13. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    jor moet op korte termijn door mri heen en krijgt dan meteen meer onderzoeken. die ze kunnen doen terwijl hij onder narcose is....

Verder ligt mijn schoonvader heel slecht en zal k hier dus weinig zijn.

denk wel aan jullie...

liefs.

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    mamav2 de rust en gezondheid is jou/jullie ook niet gegund hé
    heel veel sterkte.....dikke knuffel vanuit hier

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Saar: superleuk die banner!

Eve/Janette: leuke foto's van jullie mannetjes.
    eve: is Fynn al weer wat opgeknapt.
    enne Nick roept regelmatig 'dikkie' en 'domme' tja....
    eigenlijk vind ik het nogal onbeschoft van die mensen om zo te gaan vozen als er anderen in huis zijn...

Lola: 1900 gram is inderdaad wel netjes voor zo'n uk.
    Morgen gaan we gezellig liedjes zingen met de kids! Het kringetje kent Nick ook erg goed, al doet hij meer de bewegingen dan meezingen...tja het blijft een fysiek mannetje ondanks dat hij ook steeds meer kletst.
    wow Emma gaat als een speer, laatste voeding al niet meer....daar kan ik me nog niets bij voorstellen....maar stiekem geniet ik ook ontzettend van dat laatavondlijke ritueeltje met mijn manneke. Hoewel ik af en toe ook wel erg graag al wil slapen.
    (kleine) muis....zo noemen wij Chrisje altijd liefkozend...
    Gelukkig kan Nick nog niet bij de deurklinken en niet bij de stopcontacten...of hij heeft het nog niet ontdekt...

mamav2: het is een supermooie foto van je meisje al vind ik het jammer van de tut...
    en ja je mannetje loopt inderdaad apart.

Duckie: wat fijn dat het met Demi allemaal zo goed was dat ze niet meer terughoeft. nu maar hopen dat de oorontstekingen ook echt verleden tijd zijn. Nog iets gehoord overigens over douchen en buisjes etc.?
    Overigens heet mijn neefje Jayden...
    Hier heb ik op het gootsteenkastje na geen slotjes op de kasten. Nick moet het ook maar gewoon leren. Maar in het gootsteenkastje staan de schoonmaakmiddelen en ik heb geen zin in ongelukken hiermee.
    fijn alles oke bij de gyn!

Otje: dat is nu precies de reden waarom ik niet meer bij Nick ga kijken laat in de avond. Hij wordt dan ook stevast wakker.

Setje: jammer dat je meubels net niet lekker staan in je nieuwe huis. Kan me voorstellen dat dat gaat irriteren.

Lies: Nick slaapt inmiddels altijd op zijn buik. Maar hopelijk slaapt Thijs weer wat langer....

Slingding: over 5 dagen alweer jarig...wat vliegt de tijd. Ik moet dus nog snel ergens verjaardagskaarten gaan halen.....voor de hele decemberclub.
    Nynke: als ik te laat ben voor Jiri alvast sorry....

Bianca: hoop echt dat je snel weer wat op gaat knappen. GEbruik je pijnstilling? en fijn als de kids weer thuis zijn!

Nynke: ik weet nog niet hoelang Jayden in het ziekenhuis moet blijven. De ervaring bij mijn andere schoonzus is dat ze de uk tot minimaal 36 weken in het ziekenhuis houden, dus dan nog twee weken nu.
    fijn dat alles op jouw echo weer prima was!

melliemel: mooi! die foto van VAlerius.

pff nu ga nog effe wat dingen inpakken voor morgen en dan bedje in...

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia/Karin/Lola/Noralien: Geniet van jullie weekend!

@Otje: Fynn stinkt ook altijd uit z'n mondje als hij niet lekker/ziek is.

@Setje: M'n nieuwe gsm zit nog ingepakt. Nog steeds geen tijd gehad om em op te laden etc. Dus heb eerlijk gezegd nog geen idee hoe ik em vind :( Hij is wel erg dun vergeleken bij m'n vorige dus dat wordt denk ik wel ff wennen met vasthouden ;)

@Nynke: Hier wisselt het nogal. De ene keer vindt Fynn het tandenpoetsen prima maar de andere keer heeft ie er echt geen zin in. Vraag me overigens wel af of ik goed poets. Het lukt nml echt niet om de binnen- en buitenkant echt heel secuur te doen hoor. En ook de voortanden gaan lastig.

@Saskia: Wat een mooie smile! :D Er zijn nu weer duizend elfjes bij ;)

Zo, ga maar es opschieten. Fynn is al met opa mee maar ik moet me nog aankleden en daarna werken. Zal wel megadruk worden en eerlijk gezegd zie ik er een beetje tegenop aangezien ik best moe ben. Maar ja, duty calls....

17. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    helaas hier een sterfgeval.....

Meld me vanzelf wel weer....

liefs..

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    mamav2 voor jou en je gezin heel veel sterkte en gecondeleerd

19. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam

20. Hallo allemaal,

eerst en vooral een vraagje voor Lola... ik durf hem bijna niet stellen... maar wil je ook voor mij een nieuwe banner maken? Ik vind de jouwe veel mooier dan mijn knutselwerk.

Hier een eindelijk betere Tisse. Donderdag waren we weer naar de ha geweest omdat hij nog steeds zo hoestte en nog steeds tussen de 38 en 38.5 zat. Hij had ook twee nachten niet geslapen, constant huilen en was echt niet te genieten. Ik vroeg om na te kijken of het geen oorontsteking was, maar ze zag niks. Vrijdag was ik dan stage doen. Kom ik 's middags weer thuis, vertelde mijn moeder dat zijn oortje 'ontploft' was. Nu was er een grote brok etter uitgekomen en nadien allemaal vloeibare etter. Dus zijn trommelvliesje gescheurd door een oorontsteking. Direct de ha gebeld, maar nu moet het gewoon leeglopen. Eind volgende week moet het over zijn.

Maar wat een verschil nu, van een huilend, hangerig, weinig etend kind naar een klimmende, lachende knul. Wat een pijn moet die gehad hebben!

Otje, wat in en intriest die link. Mannen, wat een verdriet moeten die mensen allemaal hebben. De zinnetjes bovenaan breken mijn hart gewoon... we hopen dat je de rust die je zocht gevonden hebt... :( Woont haar broer ook in Amerika (Atlanta) of is dat ergens in Nederland?

Hier trouwens maar een kastslotje en dat is de kast van de gootsteen. Daar staan de gevaarlijke producten en de vuilnis. De andere kasten leren we haar ook, maar met die producten wil ik geen risico nemen.

Janette, wat een super T-shirtje. Leuke, vrolijke kleur dat je hebt gekozen voor twee leuke, vrolijke ventjes.

Eve, kussen en knuffelen is idd normaal, maar zo met bezoek... :( Ik zou me ook 'gek' voelen dan. Hoe reageerden de betrapte ouders?

En wat een lief scheldwoord.

Daarnet deed Liene ook zo iets grappigs achterna. We zaten te eten en ik was met Ben aan het babbelen en die deed zijn armen zo overeen en zei 'ja ja'. Dus Liene legt haar boterham neer, plooit haar armpjes overeen en ze doet net hetzelfde, incl het lichtjes knikken met het hoofd. :)

Lola, Liene kan helemaal niet bij de lichtknoppen of deurknoppen. Handig!

Otje, Liene heeft dit 's ochtends ook. Na het ontbijt is het weg. Volgens mijn moeder hebben mijn kindjes dit wanneer ze ziek gaan worden, maar bij Liene is dit dus niet. Ze heeft het gewoon elke ochtend.

Setje, ik dacht dus ook dat Liene bang zou zijn van de sint. Maar ik denk dat het komt omdat ze nog geen verhalen kennen (van de zak van Piet en het boek van Sint). Kan je de foto eens plaatsen, want ben wel benieuwd.

Saskia, wat een lieverd die Valerius! Mooi!

Eve, je kaartje was helemaal op tijd! Groetjes terug vanuit Retie!

Mamav2, heel veel sterkte meid!

Geertje, waarom ben je geopereerd?

Zo, weer verder doen voor school. Ben is wandelen met Liene en Tisse en ik ben net heel boos geweest. Weet niet zo goed waarom :oops:, omdat ik stress heb en niet meekon denk ik... Kinderachtig eh. :oops:

Deel Deze Pagina