saar lekker dat Tisse nu weer vrolijker is, ja het is bij die kleintjes heel moeilijk te zien in hun oortjes...hebben wij ook gehad met Teun, 1e dag was er niets te zien en een dag later wel..... sterkte met hem
Ja, mijn moeder zei het ook dat het voor de ha heel moeilijk, zelf soms onmogelijk, is om een oorontsteling op te merken. Dit had KNO-arts ooit tegen haar gezegd.
Hallo allemaal, Met Koen gaat het sinds vandaag weer een stuk beter. Zijn ontstoken oogjes zijn inmiddels over en gelukkig ook niet meer zo erg verkouden. En spontaan is de slechte adem ook verdwenen. Ben blij dat ie zich weer goed voelt. We moesten vanochtend zo lachen met 'm. Hij kijkt ontzettend graag in die boeken met allerlei cadeau's van intertoys en hij was de hele tijd dingen aan het wijzen van Mega Mindy. Toen ging ie daarna kei lief zingen en het klonk echt zo van: Meeee aaaaa Miiii. Echt erg schattig. Hij heeft dat wel eens op tv gezien. Ik heb er straks een filmpje van gemaakt. Zal die morgen wel plaatsen. Ik kom gauw weer reageren. Ga nu even tv kijken. Groetjes Otje
@melliemel: leuke foto van valerius. @saar: kan wel een foto plaatsen, maar ik vind het knap als je dan al kunt zien wat het wordt Ben nog niet zover dat je dit al kunt zien. Misschien dat we met 17 weken een geslachtsbepaling laten doen. Mijn vriend moet erna voor 2 weken naar amerika, dus misschien is het wel leuk als we het al van te voren weten. Heb je morgen nog groot feest? Jiri heeft ook een keer een ooronsteking gehad. Was niet te genieten van te voren, maar zo gauw het open was en een loopoor kreeg, was de druk er van af en de pijn over. Wij hebben alleen afwasmiddel en allesreiniger in het gootsteenkastje staan. Ook nog ver naar achteren. We hebben niets op slot, maar hij gaat ook niet in de kastjes. Alleen waar de vruchtenhagel staat en de ijskast maakt hij wel eens open. Jiri doet mij of mijn vriend ook vaak na. Met de handen in de broek staan, of aan tafel een hand onder zijn hoofd. Net een spiegel die je voor wordt gehouden @eve: hier vraag ik me ook af of we goed poetsen. 2 minuten redden we al helemaal niet. Ben al blij als we boven en benenden hebben gehad. Zijkanten gaat ook niet zo geweldig. Moet over een paar weken toch naar de tandarts met jiri, zal eens vragen wat zij er van vindt. @mamav2: sterkte. Vandaag sinterklaas bij mijn vriend op het werk gehad en bij mij. Natuurlijk kreeg ik jiri van te voren niet in bed voor zijn slaapje. Moet zeggen dat hij het toch nog goed volgehouden heeft. Nu zit ik weer op zijn kamer te wachten tot dat hij slaapt. Hij was zo verdrietig en als ik er bij blijf dan gaat hij slapen.
wij zijn vandaag ook naar het sinterklaasfeest geweest bij me schoonouders op het CBR. Nou Teun kan zo meedoen hoor, helemaal niet bang of verlegen van de pietjes Hier lekker stoeien met de piet maar het was een geslaagd feest, gelukkig kon ik Teun wel wat eerder in bed krijgen, hij was vanmorgen al om 6 uur wakker en heeft ook nog gezommen dus om 11 uur lag hij erin en we hebben hem om half 1 wakker gemaakt wel wat te kort geslapen maar heeft het ook goed vol gehouden. zou nog ff wat foto's ter opvulling plaatsen en sluit dan af doei
@mamav2: Gecondoleerd en sterkte! @Saar: Gelukkig is Tisse weer beter. Zo'n ooronsteking klinkt echt zielig. Vooral omdat je dus niet echt wist dat hij dat had. Is er uberhaupt iets aan te doen als de ha het wel op tijd opmerkt of is het een kwestie van wachten tot het zich vanzelf oplost? Enne...de betrapte ouders hadden volgens mij niet eens door dat ik ze zag... @Otje: Koen gelukkig ook weer okay! @Nynke: 2 minuten is hier eerder 20 seconden Ben het vergeten te vragen aan m'n tandarts. Ben dus benieuwd naar jouw antwoord. Leuk dat Jiri het zo goed volhield op het feest. @Janette: Wat een leuke foto's! Teun is echt stoer zeg. Zomaar met Piet stoeien Echt lachen. Gisteren een leuke werkdag gehad. Het was echt megamegadruk. De rijen stonden echt door de hele winkel en de omzet was super. Totaal niks te merken van een kredietcrisis. Er liep ook een Pietenband rond die echt heel hip speelde. En Henk Schiffmacher (de tattookoning) gaf een presentatie. Vanmiddag komt Derek Ogilvie dus dan ga ik ff kijken. Er worden ruim 300 mensen verwacht
Goeiemorgen allemaal, Pfff... Was al best vroeg wakker (naar mijn idee). Om 7 uur begon Koen te huilen maar die werd na 5 minuutjes weer stil en ik kon niet meer slapen dus ben ik 1 uur geleden maar opgestaan. Verder ligt iedereen hier nog in bed dus ik zit hier alleen met een kopje thee. Setje: Hihi schattig zeg dat Jayden zo ging praten tegen dat babytje van 8 maanden. Bianca: Ooh vervelend zeg dat je nog veel pijn hebt! Hoop dat het snel weer beter met je gaat. Lekker dat je even een paar daagjes alleen was al kan ik me goed voorstellen dat je de kids dan erg mist hoor. Nynke: Oh fijn zeg dat je weer een echo hebt gehad! Mooi om te horen dat alles goed is. Is Jiri goed verwend gisteren bij Sinterklaas? Veel plezier vandaag. Melliemel: Oh schattig zeg dat lachje van Valerius. Heel mooi. Mamav2: Sterkte! Saar: Ooh wat zielig zeg dat Tisse zo'n last had van zijn oortje. Ja dan kan je je achteraf goed voorstellen wat voor pijn ie gehad moet hebben Ja ik brak ook echt bij het lezen van die advertenties. Erg gewoon. En ja, haar broer woont idd in Atlanta Amerika (geen plaatsje in NL) Een fijne dag vandaag! Laat je maar goed verwennen. Janette: Leuke foto's. Eve: Zo te horen een drukke dag in de winkel! Lijkt me ook wel leuk zo in deze sinterklaas-tijd te werken. Leuk allemaal die bekenden in de winkel! Lola/Noralien/Duikster/Slingding: Leuk weekendje/dagje gehad? Was helemaal vergeten jullie een fijn weekend te wensen Sorry! Hier is het weer momenteel erg slecht. Hopelijk bij jullie beter? Groetjes Otje
eve ja als de huisarts het kan zien dat de oortjes ontstoken zijn krijg je antibiotica...Teun heeft dit toen ook gehad en het werkte perfect.... Jiri van harte gefeliciteerd met je verjaardag knuffel van Teun Saar jij ook gefeliciteerd en geniet lekker van de dag... Eve veel plezier bij Derek, wilde je nog vragen of hij al was geweest maar niet dus......neem je Fynn mee? wie weet fluisterd hij nog tegen Derek dat je de liefste en coolste mama bent Teun was om 6 uur weer wakker maar nu was Wiijnand eruit gegaan en mocht ik blijven liggen, nu ff douchen en dan straks naar me schoonouders daar Teun brengen en gaan wij ff lekker samen de stad in om kerstkado's te kopen en wie weet zie ik nog leuke kleding...... tot later