Met een beetje fantasie klinkt het wel als "mega mindy" http://s85.photobucket.com/albums/k73/M ... V00922.flv
Jiri, van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag!! Dat je maar lekker verwend mag worden Saar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een mooie dag van! Mamav2, gecondoleerd. Ik wens jullie heel veel sterkte, met alles! Kom later weer terug om verder te reageren hoor! groetjes Lisette
Ik ben deze morgend dus ziek opgestaan. Tot 12u in bed gelegen, kreeg mijn hoofd niet omhoog. Dan twee dafalgans genomen en naar de ha. En het is een virale keelontsteking. Nu voel ik me goed door de medicijnen, maar heb dus koorts en heb het koud. Maar ik kan het me echt niet permiteren om thuis te blijven morgen. Nu bij mijn ouders, want we gaan hier straks gourmetten. Nu nog 3 lessen uittypen en dan even plat.
@Otje: Wat een heerlijk filmpje! Zo leuk om te zien hoe Koen op alles reageert @Saar: Wat heb je dat goed onthouden! Echt leuk Wel enorm balen dat je op je verjaardag ziek bent. Klinkt echt niet okay Hoop dat je vannacht heerlijk slaapt en er morgen weer tegenaan kunt! Krijg het wel een beetje benauwd van alle zieken (ook in m'n omgeving). Zaterdag gaan we nml een lang weekend naar Duitsland en ik kan me dan nu al een beetje druk maken dat ik dan ziek ben (Fynn en m'n ouders zijn het nml al geweest)
Heb weer een gewetensvraag voor jullie. Destijds was er bij m'n zorgverzekeraar nogal verwarring omtrent de kosten van de bevalling etc. Ik zou een bedrag moeten betalen maar dat klopte van geen kanten. Enfin, uiteindelijk is alles rechtgezet. Kreeg ik een jaar later weer een bericht dat ik nog 198 euro moest betalen. Dat klopte dus wederom niet. Kreeg toen een email waarin stond dat hun systeem niet goed werkte en dat ik de brief kon weggooien. Twee maanden geleden kreeg ik weer die brief. Meteen weer aan de bel getrokken dat ik het nu echt zat was en dat ik echt niets hoef te betalen! Tot m'n grote verbazing zie ik vandaag dat ze die 198 euro op m'n rekening hebben gestort Zal ik dit melden of gewoon afwachten of ze erachter komen?
alleen even snel: Jiri en Saar van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! nu gaan wij ons opmaken voor de sinterklaasviering....
Eve, ik zou het melden, want ik zou ook willen dat, wanneer ik een fout maak, iemand dit eerlijk tegen me zegt. Straks klopt iemand zijn eindafrekening niet en geraakt die misschien in de problemen. Maar ik weet dat Ben hier anders over denkt... Dus moeilijk... Hopelijk wordt jij niet ziek! Ik duim hier!
alleen ff snel SAAR; GEFELICITEERD MET JOUW VERJAARDAG JIRI; GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG fijne dag gewenst hoor gr saskia
@Saar: Normaalgezien zou ik over een dergelijk bedrag ook melding maken. Maar ze zijn nu al 2 jaar lang aan het klungelen en nu had ik zoiets van: ik heb eigenlijk geen zin om ze nu nog te gaan helpen ook Net naar Derek Ogilvie geweest. Hij is me toch echt te zweverig hoor. Kijk, dat kinderen heel gevoelig zijn voor stemmingen etc en daar ook op reageren kan ik helemaal inkomen. Maar zodra hij begint over spirits en reincarnation etc haak ik echt af hoor Het was wel megadruk. Er kon echt niemand meer door. Ook grappig om de leden van z'n fanclub te zien met hun t-shirts aan: Derek, ook koffie? En nu ik hier toch ben mogen jullie me weer es helpen met een keuze. Ik krijg een pen voor m'n kerst maar kan niet kiezen... Wil dus graag jullie deskundige mening Keuze 1
Ik zou kiezen voor keuze 1. Tja, ik kan begrijpen dat je je zo voelt na al dat geklungel. Hoe het maar dan... Maar ik zou het nog wel niet opdoen, want als ze er achterkomen.