December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, op volgorde van mooi tot minder mooi: 2,1 en 3

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Jiri,

Gefeliciteerd met je 2e verjaardag
    !!

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve 1 is het meest jouw kleurtje....

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Saar,

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

5. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ik hoop niet dat ik veel gemist heb maar heb niet bijgelezen dit keer en reageer drom dit keer niet maar vanaf nu lees ik weer bij sorry maar heb even geen fut nml.

hier dus 3 zieke gehad/ heb, valerius had natuurlijk al spruw en is daarbij verkouden, orlando is wel alweer aan de betere hand maar nog niet de oude, zijn keel/tandvlees is ontstoken, wilde drom niet eten logisch ook had hem gister op de weegschaal gezet, hij weegt nu dus 10.7 met kleding aan! nou dacht ik wel dat hij slanker leek. maar vind hem ook erg gegroeid in de lengte maar omdat hij zo ziekjes is en overgegeven had, wilde ik dus even kijken hoeveel hij woog vandaar...
    melvin is redelijk opgeknapt, hoest nog wel flink.

daarnaast hadden we toch ook een aantal afspraakjes vandaar dat ik geen 'tijd' had.
    maar bij deze ga ik weer reageren hoor ;) :)

gr saskia

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo allemaal!

Saar, wat jammer zeg dat je op je eigen verjaardag ziek bent! Hopelijk voel je je inmiddels al beter, en was het gourmetten bij je ouders gezellig!

Eve, ik vind de 1e het mooist daarna de 3e, en de 2de het minst...die is niet roze ;) Ik vind Derek op tv nog wel eens leuk, maar soms wordt het idd wel een beetje te. Enne, ik duim voor je dat je niet ziek wordt, en lekker van jullie lang weekendje weg kan genieten! En over dat geld, tja, ze zullen er ongetwijfeld wel op terug komen, aangezien je al zooo veel brieven hebt gehad :( Waar gaan jullie trouwens heen in Duitsland? Wij gaan ook vaak naar Duitsland, vind het er altijd erg leuk!

Nynke, hoe ging de verjaardag? Balen zeg dat je zo moe en misselijk bent, ik hoop dat het vandaag is meegevallen, en je lekker hebt kunnen genieten van Jiri zijn verjaardag! Ben benieuwd wat hij allemaal gekregen heeft :D

Noralien, lola, duikster en slingding, hoe was jullie weekend?

Wij zijn gister naar Duitsland geweest met mn ouders, was weer erg gezellig. Ook Jayden vond het leuk, hij is weer verwend! Hij kreeg van mn vader een poppetje van bob de bouwer, die hij douwer noemt :)

groetjes Lisette

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Melliemel, beterschap nog steeds voor je mannen! Hopelijk zijn ze allemaal gauw weer de oude!

groetjes Lisette

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ik heb alle schoonmaakmiddelen uit het gootsteenkastje gehaald en hoog gezet. Ik zou het mezelf ook nooit vergeten als Demi de fles chloor zou leeg drinken ;)

@Otje: Ga je morgen nog afscheid nemen van je zus? Veel sterkte.

@Lola: mijn misselijkheid is niet weg, maar wel een stuk minder geworden. Hoef in ieder geval nauwelijks meer over te geven. Lachen, dat Jasmijn "Hoi muis" tegen de buren zei :)
    Wat heerlijk dat Emma al geen laatste voeding meer nodig heeft.

@Janette: heb je het eigenlijk goed naar je zin op je werk? Leuke foto's , Teun is duidelijk niet bang van de pieten!

@Noralien/Lola/Duikster/Slingding: Ik ben heel benieuwd naar jullie weekendje weg / dagje uit! En we willen foto's zien hoor :D

@Bianca: Balen dat je nog zo'n last van je knie hebt. Het is dan wel lekker als je even niet voor de kids hoeft te zorgen, maar ik zou ze dan ook enorm missen hoor.

@Nynke: En....................? Hoe was de reactie op jullie grote nieuws? Ben erg benieuwd! Hadden ze de tekst op het t-shirt gelijk door?

@Melliemel: wat leuk, het eerste lachje alweer van Valerius! Balen al die zieken thuis zeg. Dan heeft Orlando het ook flink te pakken gehad zeg.

@Gnessy: Gecondoleerd en veel sterkte. Weet je ook al wanneer Jordy door de scan heen kan?

@Saar: Arme Tisse. Een oorontsteking. Het kan inderdaad zijn dat dat moeilijk vast te stellen is. Demi heeft dat ook een paar keer gehad. Het oortje zit dan vol met oorsmeer, zodat ze niet kunnen zien of het ontstoken is.
    En jij ziek op je verjaardag :cry: :cry: . Veel beterschap! Ik hoop dat je je morgen goed genoeg voelt om te werken.

@Eve: En hoe was de babyfluisteraar? Heeft hij je overtuigd van zijn gaven? Oh, ik lees nu van niet ;) . Ik zou het niet melden aan je zorgverzekeraar hoor. Als ze al zo vaak hebben geblunderd, dan zou ik het ze lekker zelf uit laten zoeken .Die 198 euro kunnen ze vast wel missen ;) . En als ze er achter komen heb je pech.
    Ik vind de eerste pen het mooist.

@geertje: Ik kan je berichtjes een beetje moeilijk lezen omdat je alles in de quote zet. Maar wat naar dat je net een operatie achter de rug was. Goed dat ze er vroeg bij waren! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken.

En nu moet ik heel snel de finale van E.R . gaan kijken. Tot laterrrrr....!

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

eve; nr 1 vind ik erg leuk, en....rose :)

gr saskia

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve keuze nr 1 want dat is echt jouw kleurtje!
    en wat betreft het geld gewoon apart zetten en rente er van trekken hebben ze het over een jaar nog niet door mooi iets leuks er van gaan kopen!

Duckie ja hoor heb het erg naar me zin op me nieuwe werk, bedankt voor het vragen.

vandaag lekker de stad in geweest heb leuke nieuwe dingen voor me zelf gescoord en wijnand is geslaagd voor al zijn kados...
    zelfs nog iets spannends bij hunkenmoller gescoord :oops:

zo ga nu ff lekker zitten...doei doei

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    You go girl ;)

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Saar: gefeliciteerd met je 26ste verjaardag!
    beterschap!

Jiri: gefeliciteerd met je 2de verjaardag!
    heb je mooie kadootjes gehad?
    en hoe reageerde de mensen op je shirt?

verder reageer ik even niet.
    Ik heb van het weeeknd nog niet op de bank gezeten.
    We zijn net thuis en een beetje aan kant en morgen ochtend weer werken.
    Morgen probeer ik foto;s te plaatsen van gisteren.

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Saar, ik hoop voor je dat je nog een beetje hebt kunnen genieten van je verjaardag en het gourmetten [-o< .

Eve, ik zou het niet melden van 't geld. Zou het wel in m'n achterhoofd houden dat je het alsnog terug zult moeten storten, maar wie weet, wordt het wel vergeten ;) .
    En volgens mij gaat het pen nr. 1 worden :) .

Melliemel, beterschap met je 3 mannen.

Duckie, hier ook alle schoonmaakmiddelen in het bovenste keukenkastje.

Otje, wat een heerlijk filmpje...en Koen kan mooi zingen hoor. Veel sterkte morgen met het afscheid van je zus.

Lynn zit ff niet lekker in haar velletje...het lijkt wel of ze afgelopen week teveel andere gezichten heeft gezien. Ze hangt nu heel erg aan mij en wilt echt alleen maar kroelen. Naar bed toe is weer één groot drama en 's nachts wordt ze ook hysterisch wakker. En ze eet al een paar dagen bijna niet, wat ik niet van haar gewend ben.

14. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Speciaal voor Eve's mama:

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hier een rot nacht gehad
    teun is snip verkouden geworden met een zere keel
    dus regelmatig in zijn slaap huilen en ook nog ff met hem beneden gezeten... :( en hij was ook weer vroeg wakker 5 uur gelukkig kunnen rekken tot 6 uur

dus denk dat ik vanmiddag samen met teun op tuk ga......

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Thanks voor jullie keuzes :D Wel meteen de duurste maar ja... ;)

En wat betreft het geld. Ik heb het inmiddels op m'n spaarrekening gezet zodat ik het niet opmaak. Verder wacht ik gewoon af.

@Saskia: Jeetje, wel een lange ziekenboeg bij jullie :( Jij nog wel helemaal okay? Fynn is ook nog erg aan het hoesten en snotteren en eet slecht dus er heerst wss een hardnekkig virusje.

@Setje: Haha, de 2e is wel chic maar ik vind em ook wel een beetje te weinig roze ;) We gaan naar Munster (met umlaut ;) ). Hebben daar een appartementje in het centrum gehuurd.

@Duckie: Ik vond de finale van ER echt niks aan. Vind de finalisten alletwee erg irritant dus had gehoopt dat er niemand zou winnen.

@Janette: Foto! :)

@Bianca: Mss dat Lynn ook wel een verkoudheid onder de leden heeft. Hoop het niet hoor! En namens mijn moeder dank!

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Oeps, dan vrees ik dat Fynn Teun heeft aangestoken :oops: Ik werd trouwens vannacht ook wakker met een zere keel :( Ik ga vanmiddag dus ook lekker m'n bed in!

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, Lynn is idd al ruim anderhalve week verkouden (sinds de koortsstuip). Ze blaft echt ontzettend en vanochtend zat er ook een beetje bloed op haar slaapzak :( . We hebben uiteindelijk gisteravond haar slaapkamerdeur open gelaten en het licht op de overloop aangedaan. Ze heeft tot 6.30 uur geslapen, gelukkig.

Teun, beterschap!

Is er iemand van jullie weleens in de zomer in Sauerland geweest? We hebben een leuk huisje gezien, maar aangezien wij nog nooit in Duitsland zijn geweest, willen we weten of er voldoende te zien/doen is.
    Zal zo de link plaatsen.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Oei, dan is Lynn ook echt niet lekker :( Wel schrikken dat bloed. Of niet? Fynn valt de laatste tijd trouwens ook alleen maar in slaap met de deur open en licht aan. Zal hopelijk een fase zijn.

Sauerland is erg mooi! Vind Duitsland sowieso erg leuk om op vakantie gaan. Lekker dichtbij, mooie natuur en leuke dorpjes :D

Deel Deze Pagina