December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve; ik ben wel ook een Duitslandfan en het sauerland in de zomer is me zelfs tijdens de zwangerschap van Nick prima bevallen! Heb toen alleen niet echt opgelet of er veel voor kids te doen valt, maar het is best wel toeristisch dus dat lukt vast. Wij zijn toen in elk geval met een stoomtreintje meegeweest.
    en...ik vind mijn kids/het hebben van kids ook niet altijd leuk hoor, zeker niet als ik moe ben. Lijkt me een heel natuurlijk gevoel dat je vooral niet weg moet stoppen. en ja...ook hier ben ik tegenwoordig aardig vermoeid. Lig nog steeds regelmatig om 2100 in bed om dan nog wakker te worden voor de laatste voeding en dan 's nachts nog een paar keer eruit of vanaf een uur of half 6, maar dat is gelukkig niet voor Nick.

Nynke: Jiri is superverwend zeg! leuk hoor. en wat jammer van de lauwe reacties. Elke zwangerschap is zo bijzonder....
    heftig hoor de inslaapproblemen. Wij hebben hier nu echt een avondritueeltje met omkleden, tanden poetsen voorlezen en aan het einde van het (nijntje)boekje zeggen we en nu gaat Nick lekker liggen en dan doet hij dit ook! geweldig en nog lachend ook. Dan gaan de oogjes van zijn olifantenwekker dicht en krijgt hij nog een kus, muziekje aan en deur dicht. Ben dan ook helemaal niet bekend met wat je schrijft. Gelukkig maar als ik het zo lees, want weet niet of ik het geduld heb om elke keer bij hem te gaan zitten....
    Soms moppert hij 's middags wel even flink, maar als ik de deur dicht trek is dat binnen een minuut weer over

Slinding: leuke foto's van je meissie. Ze is nu al flink aan het voorbereiden op haar slagwerktoekomst....
    en ook superfoto's van de zaterdag...
    en wat een werk heb je van de traktaties gemaakt zeg! Ik moet uberhaupt nog gaan kijken wat ik ga doen....

Setje: ik heb ook zo'n man :) of eigenlijk :(

Janette: hoop dat Teun weer wat is opgeknapt

Duckie: wie weet vind je uk het wel zo krap binnen dat ie binnenkort al buiten komt kijken....

Noralien: auch dat is niet fijn een bijtende Jikke. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Toch schijnen veel kindjes dit ergens rond de 2 a 3 jaar te gaan doen :(

Lola: beterschap voor Jasmijn. Nick is nog weinig ziek geweest dus kan je niet helpen...
    maar ik denk dat ik lichtverteerbaar eten zou geven om de maag niet te veel te prikkelen.
    enne het slaapprobleem met 2 kids....ik had dat in het begin ook, maar Nick slaapt over het algemeen zo goed dat ik inmiddels Chris ook best even laat mopperen of 'kletsen' als hij al rond half 6 of zo wakker wordt. Het gebeurd uiteraard wel eens dat Nick vroeg wakker is, maar dat is toch maar heel weinig gelukkig. Anderzijds als Chris op zijn buik ligt is hij meestal snel tevreden...

Eve: is Fynn drukker als zijn vader langskomt? of doet hij drukkere dingen met Fynn, want dat kan ook meespelen natuurlijk...

Bianca wat een leuk filmpje van Gijs! en knap hoor dat hij al op zo'n zachte ondergrond zich ook zo goed omhoog kan trekken.

melliemel: fijn dat jullie aan het opknappen zijn.

ook voor de anderen zieken onder ons beterschap.

Vandaag is het kindje van mijn vriendin begraven in besloten kring. Kreeg gisteren een sms dat ze een liedje ging draaien dat ik haar had toegemaild. Het heet: zo mooi van Blof. Volgens mij is dat echt gemaakt voor deze situatie. echt mooi...al had het natuurlijk niet zo moeten zijn. Volgende week ga ik een keer bij haar langs, ze gaf aan dat nu wel weer prettig te vinden.

Gisteren ook mijn laatste werkdag gehad bij mijn oude werkgever! pff was echt blij toen ik daar de deur uit kon. Donderdag komen er nog een paar collega;s hier eten ten afscheid. De organisatie doet tot nu toe formeel ook altijd iets aan het afscheid, maar bij mij zijn ze dat geloof ik 'vergeten'. Tekent echt de organisatie weer, en dat terwijl ik zo'n beetje bedrijfsoudste was wat dienstjaren betreft. Ik weet in elk geval wederom waarom ik weg wilde...

Nu donderdag nog het afrondende gesprek met betrekking tot mijn opleiding en dan ben ik helemaal klaar voor mijn nieuwe baan!

Vanmorgen weer eens wezen zwemmen met de kids samen met mijn moeder. Vrijdag gaan we denk ik ook een keer zwemmen met de moeder van Frank, dan heeft Frank officieel papadag, maar ik ben natuurlijk ook vrij en zij wil dat graag een keer doen. en zwemmen is altijd leuk....

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Kailynn, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Kailynn, Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Knuf van ons

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Kailynn, gefeliciteerd met je 2e verjaardag,
    knuffel van mij en kus van Teun

5. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Allereerst Kailynn, Van Harte Gefeliciteerd Met Je 2de Verjaardag

Eve: Ik ben pas 1x in Duitsland geweest, we zijn toen naar Oberhousen geweest en dit vonden we erg leuk en mooi. We willen ook zeker binnenkort weer eens naar Duitsland toe, want vind echt een mooi land.

Nynke: zoo jiri is lekker verwend zeg, leuk hoor :) En wat balen van die lauwe reactie's zeg, net als andere ook zeggen elke zwangerschap is zo bijzonder en zeker als je er al een tijd voor bezig bent. Maar wat lastig zeg die inslaap problemen van je mannetje, hier hadden we eerst ook wel wat problemen hoor. Maar nu hebben we echt een ritueel en een vast patroon, en moet zeggen dit helpt wel gelukkig. Hier is het nu Tandenpoetsen, Omkleden en schone luier, Slokje melk/soms flesje gewone melk, Thijmen in bedje leggen, Lampje aan, Muziekbeer of Muziek/trek mobiel van pooh aan en Thijmen gaat slapie doen. Soms als je beneden bent dan hoor je hem nog wel even praten of mopperen via de babyfoon, maar meestal is na 5 a 10 min. echt wel stil.

Slingding wat leuk zeg die traktaties, echt mooi gemaakt hoor. En wat een leuke en lieve foto's zeg van je meis en van zaterdag, echt heel erg leuk hoor.

Noralien dat is een bekend iets hier, Thijmen heeft ook een periode gehad van bijten. En je moet dan inderdaad echt goed duidelijk maken dat die niet gewenst is, want anders denken ze ook van hey dat is leuk mama of papa zegt helemaal niks kom we doen het nog is.

Lola heel veel beterschap voor Jasmijn, ik zou haar inderdaad lichtverteerbaar eten geven. Misschien als ze wil iets van een beschuitje en wat water, of iets anders drinken wat niet teveel de maag prikkelt.

Bianca wat een leuk filmpje van Gijs zeg, echt heel erg knap hoor van je mannetje. En pas je op, hij kukelde bijna van de bank af hihi ;)

Melliemel gelukkig zijn jullie weer goed opweg naar de betere hand, hopelijk blijft het zo en worden jullie niet weer ziek zoals hier.

Duikster zal toch ook voor jou best een moeilijke dag zijn geweest denk he, heel veel sterkte en ik ken het liedje van Blof niet dus ken daar ook niks over zeggen he. Heel veel succes trouwens bij je nieuwe baan, wanneer ga je daar echt beginnen? En lekker hoor zwemmen, ga ik binnenkort als we allemaal weer beter zijn en het weer beetje rustigere periode is ook maar doen denk.

Mamav2 heel veel sterkte vandaag bij de begravenis, ik heb echt respect voor je meis hoe je dit allemaal doet hoor.

Hier gaat het wel redelijk verder, ik ben nog stront verkouden en hoest zo een beetje de longen uit me lijf en met Thijmen is het helaas niet veel beter. Ook hij is ziek nog steeds, hoest veel en is erg verkouden. Hopelijk voelen we ons vanmiddag iets beter, want dan moeten we naar sebas zijn werk voor sinterklaasviering.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Kailynn,

Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hier nog wat foto's van ons weekendje....

plezier op de glijbaan

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    samen kleien

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    kleien

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    lekker snoetje

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    zal ik je even helpen...

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    verhaaltje voor het (niet) slapen gaan

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    lekker knus

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    jij bent lief!

16. Jasmijn is gelukkig weer de oude, alleen ben ik nu niet helemaal fit. Het etentje gisteren was erg gezellig, maar na een paar happen smaakte het eten me niet meer. Zelfs het chocolaatje bij de thee was niet lekker. En ik ben net als mijn oudste dochter: Als ik geen eetlust heb, klopt er iets niet...

Nee, zo bedoelde ik het ook niet. Maar met een wit hoogpolig vloerkleed poets ik liever lichte vlekken weg dan donkere... ;)

...........................................................................................................

Kailynn: Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

...........................................................................................................

@Slingding: Super knutselwerk, dat Koekiemonster :thumup: !

@Nynke: Oei, dat lijkt me ook vervelend wanneer je kindje bang is om te moeten overgeven... :(

@Duikster: Lekker gevoel moet dat zijn om je oude werk helemaal te kunnen afsluiten. Wil je zelf ook een formeel afscheid of ben je blij dat ze dat zijn 'vergeten'?
    Mij is het wel gevraagd, maar ik wil het zelf niet...

@Noralien: Wat een geweldige foto's! Ik zie de mail wel komen... ;)

17. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Kailynn, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

18. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey Meiden,

Ik kom even me nieuwe banner showen, deze is gemaakt door Lola.

Lola heel erg bedankt voor je mooi, en super leuke banner. xxxxxjes ;)

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

KAILLYNN VAN HARTE GEFELICITEERD MEID MET JE 2E VERJAARDAG

mamma2; sterkte toegewenst hoor

nynke; aahg wat sneu dat hij zo in paniek raakt dan, heeft idd erg veel indruk achtergelaten :rolleyes:

duikster; leuk hoor dat zwemmen, wat flauw zeg 'vergeten' te zijn, ik denk dat ik het heel goed kan begrijpen wrom je daar weggaat.

lijkt me best zwaar hoor zo'n begrafenis, dat is idd een heel mooi liedje voor zoiets....krijg er tranen van...

debbie; beterschap en hoop dat het nog een beetje beter gaat ivm sint viering

noralien; wat een super foto's zeg, echt onwijs schattig. en wat kunnen jasmijn en jikke lekker keutelen en knuffelen zeg, wat een schatje is emma toch ook he?!. als ik die foto's zo zie krijg ik ook zin om zo een weekendje weg te gaan zeg

zoooo hier vanochtend een aantal foto's laten maken door mijn zus, er zitten een aantal super schattige bij zeg, show ik zodra ik ff wat meer tijd heb
    kreeg vandaag de laatste test luiers binnen, ook een katoenen luier ziet er erg leuk uit. ben erg benieuwd hoe deze mij bevalt. voor zover vind ik de luiers die ik heb getest allemaal vrij goed sommige zijn wat te groot of te breed maar over het algemeen ....ja zijn het goede luiers alleen de prijzen zijn erg varierend waar je dus voor kunt kiezen
    ik ga even kijken wat ik voor kaartje kan gaan knutselen.....

gr saskia

ps; lola dat scrappen gaat je goed af he?! ik heb me ook aangemeld bij psp trouwens errug leuk...verslavend ook vind ik :oops: :rolleyes:

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoi meiden,
    bedankt voor de leuke fwelicitaties en kaarten, sms'jes en edergelijke.
    (eve bedankt voorde verrassing in de envaloppe...)
    kailynn ligt weer heerlijk te slapen en de opa's oma's zijn weg en papa aan het werk.
    KAilynn is (te) verwent.

van ons heeft ze het beroemde keukentje gehad, pannetjes en bakspullen van de ikea, ze was er niet van te stoppen.
    boekjes, klei, puzzels.
    en nijntjes duplo.
    van mijn ouders kreeg ze haar spulletjes en de leer winkel van little people.
    van mijn schoonouders een echte fiets met zijwielen en een kleurboek.
    de slingers en taart aren ook groot succes!
    ik zal wat foto's plaatsen.
    zondag komt de rest van de visite.
    verjaardags kleding

Deel Deze Pagina