hi hi, slingding; ik wil je nog ff opbeuren; ik vind je een kanjer, je bent een doorzetter. kop op. zelf ff lekker proberen bij te tanken, lekker paar ananasjes eten goed slapen (proberen), hoe is het met de prikjes gegaan? en was het babyzwemmen leuk? suusje76; lekker zo'n luxe kolfkamer. fijn dat het zo goed gaat met mika op het kdv. duikster; zo lekker jij een nieuwe laptop, dan zal ik je vast ook een keer op msn zien. hebben jullie een echte tuin (een tuin met plantjes en bloemen enz )? ja wij hebben nu nog een 5x5 tuin en ook helemaal betegeld vandaar. straks niet meer hoor dan is ie 12 mtr diep. goed gedaan allemaal hoor. en lekker dat nick zich zelf zo goed vermaakt in de kinderwagen. wat een droppie is nick zeg, echt een super lieve foto weer. volgens mij kun je lekker op een terrasje gaan zitten idd want hier schijnt de zon iig. saartje; nou hopelijk is het examen dan ook goed gegaan. en haal je alles toch nog in. sorry hoor maar mag ik nog een keer vragen wat je ook alweer voor opleiding doet? liene is dus goed gegroeit, maatje 62! noura; veel succes met oppassen debbie; zo hee echt een big smile zeg, en lekker op de commode alles bekijken, leuk. nou orlando heeft vandaag zijn derde prikjes gehad, ligt nu boven op bed te slapen. hij vond het niet leuk maar was gelukkig snel weer over. ze vonden hem supersterk en alert. altijd fijn om te horen. hij is nu 60 cm en 5915gr. weer ruim 3ons gegroeid in 2,5wk. hij is nu gelukkig voorlopig ff 6mnd van de prikjes af. in principe adh van hoe hij is mag ik wel beginnen met een fruithapje. en dan beginnen met een groentehap omdat hij zo ontzettend op zijn handjes sabbelt en ook naar ons eten kijkt zeg maar (hij kijkt hoe ik mijn drinken opdrink en hoe ik mijn eten naar binnen werk hihi). maar ik denk dat we nog ff wachten tot iig volgende week (hebben jullie door dat ik al 2wkn ben gaan smokkelen! , ben toch ook wel erg benieuwd naar hoe hij het gaat vinden). nou ja we zien wel. ze zei dat de mensen die echt pro bv zijn, altijd adviseren pas met 6mnd te gaan bijvoeden. dit wist ik idd wel maar heb van meerdere kennissen die dit dus hebben gedaan ook gehoord dat hun kids, dus bijna niks wilde vwb groentehapje enz. moeilijk, moeilijk... nou ga zo ff kijken naar mijn ventje. oh ja heb ook nog ff een paar foto's in mijn album geplaatst. mss hebben jullie deze al gezien hoor maar dacht zeg het ff. gr saskia
prachtig mannetje hoor saskia! en de 3de prikjes alweer. wij moeten volgende week naar het bureau, zou die dan zijn 2e prikjes krijgen. er is niets over gezegd en ik ben er helemaal uit. ik ga denk ik ook nog niet bijvoeden tot 6 maanden, bij ons komt dan ook eczeem voor, en ik heb astma. en met hapjes geven oefen ik wel bij mijn neefje, daar ben je de hele dag mee druk... pap, soepstengel, sapje, fruithapje, brood... en ga maar door. ik had vanmorgen met de staafmixeer een hapje geproduceerd en lekker dat die het vond. debbie, thijmen ziet er weer prachtig uit hoor! en fijn dat die weer door zijn sprongetje heen is. ik heb hier even pauze, de mannetjes liggen allebei in bed. nog een half uur, en dan mag de grootste er weer uit. trouwens, is ananas goed voor de bv? saskia?
trouwens, mijn kolf doet soms raar, dan wil je hem overzetten van handmatig naar automatisch, en dan blokkeerd die en maakt een raar geluid. hij maakt trouwens de laatste tijd toch al steeds een harder geluid naarmate je langer kolft. ikheb nu de winkel gebeld, en moet er mee terug komen. ben benieuwd
Hoi hoi, ben een tijdje niet geweest.. het gaat hier niet zo goed thuis.. ben aan het denken om mijn relatie te beeindigen.. Mijn vriend is namelijk niet helemaal eerlijk tegen mij.. Ik ben er sinds kort achter gekomen dat hij weer contact heeft met zijn ex.. Normaal is dat niet zo erg, MAAR ik heb hem allang al duidelijk gemaakt dat ik wil weten hoe en wat, omdat dat meisje nog steeds gek op hem is.. Vorige week dinsdag kwam ik er dus achter dat het van mail contact naar uitwisselen van telefoonnummer was gegaan, en toen ik mijn vriend ermee confronteerde zei hij dat hij haar nog niet had gebeld en dat ook niet zou doen als ik dat niet wilde.. Afgelopen zondag kreeg ik een telefoontje dat ik maar eens in mijn vrioends telefoon moest kijken. Nou in de gewone oproepen stond niks dus ik dacht van nou niks aan de hand. Toen bedacht ik me ineens dat nokia's ook logboeken hebben dus ik dacht nou als er niks is zal daar ook niks staan.. En wat bleek, meneer had al UREN naar zijn ex gebeld.. Toen ik het hem vroeg zondag ontkende hij het nog steeds, tot ik hem het liet zien.. En toen kwam zijn smoes : ja maar jij zou het niet leuk vinden als ik het deed... tsja waarom doe je het dan als je dat weet.. Ik weet nu niet echt eer wat ik moet doen hiermee.. Mijn vertrouwen is ernstig beschadigd.. Hij weet dat mijn ex is vreemd gegaan achter mijn rug om met zijn ex en nog flikt hij me dit.. Nu deze week is er niks gebeurd.. Maar elke dag vraag ik me gewoon af waar kan hij nog meer over gelogen hebben.. En nu zou ik dus eigenlijk 3 juni trouwen, maar daar heb ik dus geen zin meer in.. maar we moeten wel voor ons geloof omdat we ons kindje kaal moeten scheren.. (is een soort registreren bij god zeg maar en daar moet je getrouwd voor zijn) maar ik ben al hier en daar aan het kijken of het kan zonder dat je getrouwd bent.. Met vishesh gaat het wel goed.. 2 weken geleden heeft hij alweer zijn 3e prikjes gehad.. gaat echt hard joh.. Hij is alweer bijna 4 maanden.. Ik heb trouwens geen tijd gehad om bij te lezen, is er al meer nieuws over de meeting?
O, Bachie wat moeilijk allemaal, hoop dat je hier goed uit komt. dank je wel voor jullie lieve reactie! dat doet mij goed dat jullie zo mee leven! Ik ben nu elke 2 uur aan het kolven want om kailynn nu elke 2 uur wakker te maken vindt ik ook nogal wat en ze heeft vandaag al moeten zwemmen , wat weer super leuk was ze was druk aan het trappelen in het water. en heeft haar 2de prikjes gehad dus ze slaapt al een roos. ze moet zo weer eten. Kailynn was in 1.5 week een 1/2 cm gegroeid en ze woog 5220 gram (14 dagen terug 4885) ruim 150 gram per week is toch niet slecht op uit mijn borst drinken toch? bij elke 2 uur kolven in de opbrengst 60 ml per keer in totaal. nogmaals bedankt voor de lieve woorden!
nou cynthia dat is helemaal niet slecht hoor! ik kolf soms nog veel minder. en ze is netjes aangekomen. maar ik neem aan dat je er met het bureau ook over gepraat hebt? dus ze slaapt lekker op de prikjes? ik vrees hier het ergste volgende week, als hij dan weer prikjes krijgt. vorige keer had die er een heel onrustige dag van. batchie, je bent er lekker mee zou ik zo zeggen. pfff ik zou het ook niet vertrouwen, want waarom stiekem doen? en uren bellen? en als je gaat trouwen alleen voor je kleintje, zou ik dat zeker niet doen. zeker omdat jij ook nog eens zo hard aan het werk bent om het te bekostigen. ik neem aan dat je kindje ook wel het geloof aan kan nemen zonder dat jullie getrouwd zijn toch? hij kan er toch niets aan doen. ik heb net mijn dochter weggebracht naar turnen met een vriendin. en straks zal ik haar denk ik weer op moeten halen. mijn man moet overwerken (alweer) maar ik hoop dat hij er zo is dan kan hij gaan. vind het namelijk zo`n gedoe met de maxicosi steeds. en nu hebben ik ook nog eens de auto van mijn zwager, waarbij het zo`n geworstel is om dat ding achter in te krijgen.
hoi meiden, Sorry, ik reageer even niet, heb even vluchtig gelezen. Best druk zo als werkende moeder! De combinatie gaat hier goed, al vind ik het wel jammer dat ik Dain niet meer de hele dag zie. Op mijn werk denk ik er niet zo veel aan, daar heb ik afleiding genoeg en ik vind het ook wel weer heerlijk om bezig te zijn. Daarnaast geniet ik nu des te meer van mijn tijd met Dain. Betekent wel dat ik hier iets minder reageer, maar dat komt straks waarschijnlijk vanzelf wel weer. Het kolven op het werk gaat goed, ik werk in een hotel, dus ik zit steeds lekker op een hotelkamer en dat gaat prima! Dain heeft vandaag zijn 2e prikjes gehad en hij heeft er gelukkig geen last van gehad. Hij is alweer 59 cm en bijna 5800 gram. Dit weekend ga ik wat uitgebreider reageren!
pfff Noura, dat is wel zwaar weer twee van die kleintjes en dan ook nog tegelijk willen eten... wat lekker dat Orlando het zo goed doet Melliemel....ben benieuwd wanneer je echt gaat beginnen met bijvoeden... de derde prikjes alweer, Nick krijgt volgende week de 2e... Ik heb vandaag inderdaad lekker in het zonnetje op het terras gezeten. Toen de zon achter de bomen verdween werd het wel fris, maar Nick vond het wederom lekker buiten. overigens heb ik echt een tuin, tuin. Voor het huis ligt een meter of 8x7 zand en planten...achter het huis ligt 22 meter, waarvan gelukkig wel een groot deel betegeld is... Vorig najaar heeft een tuinman het voor ons winterklaar gemaakt en flink omgespit, want dat lukte me toen niet meer, maar ik wil het echt graag zelf blijven bijhouden... Noura ook ik wil proberen met bijvoeden te wachten tot 6 maanden. Nick krijgt overigens wel zijn vitaminedruppels op een lepeltje, dus zo kan hij met sabbelen op een lepel vast oefenen... Hoop dat het goed komt met je kolf, zit in elk geval nog garantie op.... ben trouwens ook wel benieuwd naar de ananas en BV pff Batchie je zit in een lastig parket.... maar ik zou niet trouwen als ik mijn man niet 100% kon vertrouwen. Als hij weet dat je het niet leuk vind als hij contact heeft met zijn ex en hij doet het dan stiekum, vind ik toch een beetje naar.... Veel sterkte met denken hoe je verder wilt... Slingding 150 gram per week lijkt me prima! Heerlijk en ik zou Kailynn ook niet elke 2 uur wakker maken... Maar kolf je nu en voed je Kailynn dan na de borst met de fles verder of heeft ze genoeg aan je borst? fijn dat de 2e prikjes weer gedaan zijn en ze zo lekker slaapt. Molly fijn dat de werk-zorg combinatie je zo goed bevalt...ook jouw mannetje weer flink gegroeid zag ik.... Karin (die erg moe is van al die frisse buitenlucht en een gebroken nacht... 4 en 6 uur wehwehweh ik ben wakker mama tijd voor mijn speen....)
Goedemorgen, Zo, gisteren weer lekker gewerkt. Was wel behoorlijk moe aangezien Fynn de nacht daarvoor weer regelmatig wakker was. Hij komt net als Nick dan om 4.00 en 6.00. Maar die nacht kwam hij dus ook nog ff om 1.00. Pffff Op het kdv was alles goed gegaan en 's avonds was ie ook nog heel vrolijk en is gewoon zoet gaan slapen. Volgende week woensdag moet ik weer naar het cb. En als hij goed is aangekomen ga ik daarna es stiekem proberen om de laatste fles eraf te halen. Moet vandaag weer werken dus reageer morgen op jullie verhalen!
pff goedemorgen. Nick heeft vannacht doorgeslapen behalve een kreet rond 3 uur vannacht. wel lekker omdat ik weer moet werken.... Kom ik net op mijn werk, voor het eerst een nieuwe locatie, waar ik alleen zit, laat ik meteen het alarm afgaan..... Verder in het gebouw ook nog niemand aanwezig dus hoe ik het nu moet resetten? Karin
Hier een goede nacht gehad Jiri heeft om 22.15 zijn fles gehad en heeft tot half 7 geslapen zonder wakker te worden. Heb af en toe wel een kreuntje gehoord, maar hij is niet gaan huilen. Hoop echt dat dit nu zo door blijft gaan. Hij heeft wel gisteravond veel gehuild en maar een half uurtje geslapen, dus misschien was hij gewoon erg moe vannacht Moet volgende week op gesprek bij het KDV en dan zal hij daarna een keer nog gaan wennen. Het komt nu echt dichterbij. Over 2.5 week begin ik alweer met werken. @batchie: vervelend zeg. Ik hoop dat je er uit komt.
hi hi, probeer ff snel te reageren. vwb de ananas helpt wel denk ik, heb ik van mijn zus toen ik een beetje dipje had 2 wkn terug, ik een blik (groot) ananas gekocht en in 2 dgn opgegeten plus het sap opgedronken. daarbij ook wel vaker aangelegd hoor maar toen was het alweer goed zeg maar. noura; hoop dat je snel een niewue kolf krijgt want volgens mij hoort dit niet hoor. ik hoop dat je man idd vroeg thuis is zodat hij je dochter op kan halen batchie; he getsie het zit je echt niet mee hè, behalve dat je een onwijs lief en mooi zoontje hebt. ik hoop dat je er uit komt hoor. enne volgens mij word de meeting de 9e gehouden en dan bij duikster. slingding; goed van je dat je dit hebt besloten enne 60cc is volgens mij wel goed hoor. dus valt het denk ik wel mee met de bv terugloop toch? ook dit bedoel ik positief hè . molly; fijn dat het werken en moeder zijn ook zo goed gaat. enne dain is bijna net zo groot als orlando, zijn er heel wat dec beebs die zelfs nog wel groter zijn dan orlando hihi. duikster; .....kwijl kwijl..... zo hee lekker hoor zo'n groooote tuin. nou ik ben al blij met ons toekomstige tuin(tje in verhouding met die van jouw ). voor hebben wij straks een oprit, enne heb je het alarm al kunnen resetten? eve; zal je altijd zien hè, heb jij wat meer rust nodig om te werken, komt hij vaker dan 'normaal'. nynke31; lekker joh zo lange tijd kunnen slapen. tja volgens mij komt ieder zijn tijd nu toch erg dichtbij of zijn al aan het werk. orlando heeft weinig last gehad van zijn prikjes. heeft gistermiddag wel lang geslapen en 's avonds wilde hij meer bij ons zijn dan normaal maar verder niet super jengelig ofzo. erg fijn dus weer. ga zo lekker stuk lopen. gr saskia
he he tijdens het kolven moet ik aan mijn beeb denken he....dus dan kan ik weer ewffe hier spieken op mijn werk.... saskia alarm is gelukkig gereset ja.... grote tuin is heerlijk maar ook wel flink werk om te onderhouden... gelukkig vind ik dat wel leuk om te doen....
oh oh heb net een telefoontje gehad met een uitnodiging voor gesprek op mijn sollicitatie! sluitingsdatum was 1 april maar ze zijn al gesprekken aan het voeren en willen mij a.s. woensdag al zien.... effe snel oppas regelen en dan maar een keertje het babyzwemmen overslaan... Karin
spannend Karin! Mijn vriend heeft vorige week vrijdag een sollicitatiegesprek gehad en we zouden eind deze week horen of het wat wordt of niet. We zitten nu dus vol spanning te wachten. Het zou echt super zijn. Op zijn huidige werk heeft hij het helemaal niet leuk en dit is een hele leuke functie op een goed architectenbureau (mijn vriend is nu industrieel ontwerper en studeert architectuur) Ik hoop het zo! Lies
hier een bericht namens lola, Haar pc heeft kuren, elke 10 minuten wordt ze van het internet gegooid, ze had net een heel bericht getikt en hup ze vloog er wel af, Ze zal zo snel mogelijk weer reageren. verder gaat hier alles goed, kailynn vandaag weer gewoon aangelegd en als ze wakker is en mopperd leg ik haar wel weer aan. is toch prettiger dan steeds kolven en haar weer flessen. ik ga wel straks na haar voeding nog even kolven voor meer stimulatie. Karin helemaal super! spannend hoor succes alvast!
karin en lies spannend hoor, die sollicitaties! en oh god, nu je het over dat alarm had... bedacht ik me ineens wat de code van het alarm is op mijn werk ik ben het ff kwijt.... komt van al die weken helemaal niet met werk bezig zijn natuurlijk.. heerlijk een grote tuin, tenminste, als die makkelijk in onderhoud is. dat geld dan voor mij, want ik ben geen tuinierster. wij hebben ook een grote tuin, met een klein waterstroompje, en fonteintje. heel leuk, maar er moet binnenkort wel wat aan gebeuren. eve wat een nacht zeg, ik hoop dat het snel weer beter gaat. en wat betrefd de laatste voeding, het kan zijn dat ze dan ineens beter slapen. hier is dat wel het geval. gister heb ik hem nog proberen wakker te maken, omdat ik dacht dat die mischien niet genoeg had gehad. maar hij was niet wakker te krijgen. en na een paar slokken heeft die tot 9 uur geslapen, endaarna nog tot 12 uur, nu slaapt die ook weer. wat balen van lola haar pc. kan zo lekker frustrerend zijn . en ik heb al gebeld over de kolf. en op advies van slingding heb ik ook naar avent gebeld en die vertelden me dat het niet mocht en dat ik hem naar de winkel brengen moest helemaal kompleet, dan konden hun hem na contact met avent omruilen. het vervelende is dat die het wel goed doet maar af en toe haperd, zul je zien dat hun niets kunnen vinden. nynke wat fijn dat jiri zo goed geslapen heeft, lekker voor jou ook natuurlijk. nou het was gister wel druk hoor 2 kleintjes, haha en dan ben ik eigenlijk wel blij dat ik saf nog niet hoef bij te voeden. dan gaat borstvoeding toch een stuk sneller hoor. vast voedsel is leuk,maar ook een geklieder, en als zo`n kleintje dan nog grijpt naar de lepel en tussendoor handen in de mond steekt, en druk om zich heen kijkt, benje wel even bezig hoor. saskia wat fijn dat orlando weinig last van zijn prikjes gehad heeft. en ik hoop dat je lekker gewandeld hebt. ik wou vandaag gaan, maar het is hier nu erg somber en miezerig buiten. verder zit ik nog in pyjama.....
saskia, ik studeer voor kleuterleidster. batchie, veel sterkte. ik zou toch ook goed nadenken hoor voor je trouwt, eerlijkheid vind ik toch superbelangrijk. ik hoop dat je er uit geraakt. Voor de rest niet veel tijd. Ik moet de wagen gaan uitladen, ben net gaan winkelen en Liene slaapt nu, dus ik heb tijd. En dan eens aan het eten beginnen. Groetjes, Saartje