Noralien leuk hoor dat Jikke het helemaal leuk had in de peutergroep, en wel een goed teken dat ze niet eens mee naar huis wilde he haha. Maar inderdaad nog even een maandje geduld, en dan mag ze er lekker heen. Duckie wel fijn dat het schilderwerk helemaal af is voor de baby komt, dat scheelt zoieso al een hoop en de rest van de verbouwing komt ook allemaal wel goed he Mamav2 heel veel sterkte meis, en doe rustig aan he. En denk je ook een beetje aan jezelf, ik snap dat het momenteel echt een hele drukke, nare en moeilijke periode voor je is maar nogmaals denk ook beetje aan jezelf he meis. Duckie balen zeg van die boete, dat zijn dus inderdaad dure inkopen geworden. Ik vergeet het ook wel eens hoor, maar laat ik het afkloppen ik heb nog nooit een bon gehad. Slingding zooo kailynn is ook lekker verwend he, en wat een grote meid is het al zeg op der mooie fietsje. Lola wat een geweldige foto/knutselwerkje zeg, Mooie foto is het ook zeg. Complimeten voor Noralien. Noralien snap echt heel goed dat je flink ontdaan bent van het bericht van je vrienden, het is echt niet niks natuurlijk.
ach we lezen allemaal wel eens over "iets" heen, en niet iedereen heeft alle tijd om te antwoorden of te lezen..... Mamav2 neem je het helemaal niet kwalijk hoor dat niet iedereen zijn favo kaartje krijgt ( heb zelf kaartjes gekocht)....je hebt al zo veel aan je hoofd en dan dit er ook nog bij, hoop dat je lekker hebt geslapen.sterkte met alles, gaat het al wat beter met je grote vent?
hi hi, slingding; wat is kailynn super verwend zeg en dan zondag ook nog lekker verwennen, tja ze worden maar 1 keer 2 he en leuk hoor zo een fietsje dan ziet ze er idd gelijk al ouder uit ja, super leuk hoor nynke; fijn zeg dat ze zo meelevend zijn en lekker dat je een uurtje eerder weg kan dan noralien; ja zo is het beter zo te lezen anders word het mss ietwat te veel van het goede. fijn dat ze het er zo leuk vond hoor, beter zo... duikster; zo te horen weer flink aan het opruimen en klussen, je moet er maar zin in hebben he vervelend hoor zo een dipje, maar hoe bedoel je hetgeen met chris? hij drinkt dus niet goed waardoor de bv terugloopt? daardoor ook minder opbrengst met kolven? lola; echt superrrgaaff zeg enne mooie foto van noralien zeg, echt beetje a la anne geddes he?! vind dat psp scrappen echt leuk om te zien, wil ik straks ook kunnen hoor ik had het wel gelezen maar niet op gereageerd dat is wel begrijpelijk, zodra het een beetje weer is, gaat hij zeker weer verder? duckie; ik ben tevreden met mijn kapsel en kleur(rood) 8) zal ff kijken of ik een foto heb. zo nog ff wat kluswerk af voor 'de due date' wie weet beval je binnen nu en een paar dgn he wie weet, met hoeveel weken ben je bevallen van demi? ik ben vergeetachtig sorry mama2; rustig aan hoor met de kaartjes denk eerst maar even aan jezelf en je gezin, sterkte hier niet veel bijzonders te melden
Bedankt voor de complimenten, maar niet te veel credits hoor. Ik heb een hele reeks foto's van Emma gemaakt en ze zijn eigenlijk allemaal mislukt . Op zo'n klein formaat ziet het er nog wel goed uit, maar ze zijn dus echt verre van scherp. Ik moet maar eens even langs de opticiën om een oogmeting te laten doen. Zit er nl consequent naast
Ben 'gezellig' ziek thuis M'n hele hoofd zit vol snot, oren en neus helemaal dicht, pijnlijke klieren in m'n hals etc. Baal er echt enorm van dat ik me zo vlak voor de Sint moet ziekmelden maar gelukkig reageerde m'n baas heel begrijpend. Helaas lukt het me niet om te slapen en dus ga ik de kerstkaarten schrijven. Van de nood dus maar een deugd maken Hoop wel dat ik zaterdag ben opgeknapt voor m'n tripje Duitsland... @Bianca: Heb je je verjaars/kerstkaarten al binnen? @Saar: Tijdje niks van je gehoord. Ben je druk met je stage of ben je toch geveld door de keelontsteking? @mamav2: Dikke knuf voor jullie! @Debbie: Waren jullie weer fit genoeg voor de sinterklaasviering? @Lola: Volgens mij schreef je alleen dat je niet helemaal fit was, toch? Of heb ik over het spugen heen gelezen....? Mijn nederige excuses hiervoor dan :-k En haha, hoogpolig wit tapijt zou ik niet eens aandurven als ik geen kind had @Saskia: Ben benieuwd naar de foto's die je zus heeft gemaakt! @Nynke: Balen van je misselijkheid. Hoop dat het snel over is. Wel leuk van je collega's! @Noralien: Fijn dat Jikke het zo leuk vond op de peutergroep. Dat geeft een goed gevoel. Moest wel ff lachen om je opmerking over de opticien @Noura: Hoe gaat het bij jullie? Gezellige foto's ook allemaal die ik voorbij heb zien komen. Onze kids zijn echt kanjers
Noralien balen van je ogen zeg, inderdaad maar eens langs de opticieen he. Al valt heb ons niet op eigenlijk hoor dat ze niet scherp zijn, maar met zo een opleiding valt het jou natuurlijk zoieso op en moet het wel goed wezen. Eve heel erg veel beterschap, het is trouwens wel de 1 na de ander ziek hier he haha. Zijn het de kids niet dan zijn wij het wel, maar wat jij al zegt gewoon lekker van de nood een deugd maken. Ik hoop voor je dat e zaterdag weer opgeknapt bent, want je tripje duitsland wil je niet mislopen natuurlijk he. En ja het gaat en ging gisteravond al een stuk beter gelukkig, we hebben ons goed ingepakt en zijn naar sebas zijn werk gegaan. Helaas kwamen we iets te laat door alle file en was de sint eral, maar ze waren nog niet met de cadeaus begonnen gelukkig. Thijmen heeft van de sint een brandweerauto met licht en geluid van Lego Duplo gehad, hij is er erg blij mee en wou nadat ie ze cadeau had gekregen meteen naar huis om te spelen hihi. Wanneer vinden jullie eigen sinterklaas, althans voor de gene die het vieren? Wij vieren het zaterdagmiddag/avond samen met me moeder en stiefvader, Thijmen zal wel lekker verwend worden denk. Er staan namelijk 2 jutenzakken hier op zolder 1 van ons en 1 van me moeder, en de meeste cadeau's zijn voor Thijmen.
@Debbie: Wat leuk dat Thijmen zo'n mooi kado kreeg van Sebas z'n werk Fynn heeft trouwens van opa's werk ook een kado gekregen. Vond dat echt heel symphatiek. Het was een 'natuurpakket' met puzzel, kleurboek, plastic beestjes, vergrootglas en stickers. Sinterklaas vieren we dit jaar nog ff niet.
Eve das wel heel erg leuk en inderdaad symphatiek zeg, en leuk een natuurpakket kan ie leren en spelen . Bij Sebas zijn werk vieren we zoieso ieder jaar sinterklaas (hij werkt er pas sinds augustus 2006 ), en dan mogen de kinderen/de ouders een cadeautje uitzoeken t/m 30 euro uit het intertoys boek. En dan ieder jaar gaan we naar Spiering toe voor sinterklaas, en daar staan dan hapjes, drankjes, chips, snoepjes enz. en daar komen dan ook de sint en pieten.
@Mamav2: Het is écht niet nodig om je excuses te maken voor de kaartjes hoor ! Je hebt genoeg aan je hoofd... @Duckie: Oei, dus tóch nog een hoop werk te doen voor jullie. Maar dat de verflucht uit het huis is, is al erg fijn. Ik denk dat onze deuren daardoor tot het voorjaar moeten wachten... @Noralien: Wat fijn dat Jikke het meteen zo naar haar zin had op de peutergroep. Geeft ook een gerust gevoel voor jou... @Janette: Ik plaatste er niet voor niets een knipoogje achter... @Eve: Beterschap! Ja, die griep heerst helaas ook. Heel veel mensen zijn ziek of niet fit. Altijd vervelend zo vlak voor de feestdagen . Maar hopelijk ben je morgen fit genoeg voor het 'heilig avondje' en het weekendje Duitsland... [-o< Wij hadden dat tapijt al voordat ik zwanger werd van Jasmijn. We kozen altijd voor wit omdat onze Jack Russel nogal verhaarde en die witte haartjes vielen dan niet zo op... @Debbie: Morgen komen mijn schoonouders hier naartoe en zaterdag vieren we Sinterklaas bij mijn zus. Jasmijn en Emma krijgen daar dan ook de kadootjes van míjn moeder.
En wij zaten eerst te twijfelen of we wel of niet sinterklaas zouden vieren, maar zoieso vonden me moeder en andre het een erg leuk idee en besloten we dus dat maar wel te doen. En moet zeggen dat ik het ook wel erg leuk vind hoor, want nu vieren we dan sinterklaas en 21 december Thijmen verjaardag en dan ook nog een klein beetje kerst met cadeau's. Altans eerste kerstdag gaan we wokken met me schoonouders en 2de kerstdag hier thuis
Nou, zal ik eens origineel doen....ik ben ook ziek . Keelpijn, oorpijn, opgezette klieren en vastzittende hoest . Voel me echt zo'n vaatdoek en ben ff blij dat de kids allebei aan 't slapen zijn. Normaal wisselen ze elkaar af, maar Gijs was na z'n eerste voeding tot 10.00 uur in slaap gevallen en kon daardoor ook wat later naar bed toe. Ik hang nu op de bank. Eve, jawel hoor...de kaartjes zijn binnen . Ik ga straks ook kerstkaarten schrijven. Jij veel beterschap. Debbie, wij hebben afgelopen zondag Sinterklaas gevierd bij mijn oma. En zondagmiddag vieren we Sinterklaas bij Michels broer, samen met mijn schoonouders, de ouders van mijn schoonzus en haar broer en schoonzus. We hebben lootjes getrokken en voor Sara, mijn nichtje van 5 en Lynn en Gijs zijn er cadeautjes van opa en oma. Zaterdag Lynns verjaardag. Hopelijk voel ik me dan wat fitter. We vieren het niet echt uitgebreid, totaal 13 volwassenen en 5 kinderen (incl. ons viertjes). Slingding, Kailynn is flink verwend zeg! Leuke fiets.
Gezellig hier al die zieken... @Bianca: Voor jou ook een beterschapsknuffel. Je bent toch al ziek dus ik kan je niet meer aansteken. Veel plezier met schrijven, ik ben bijna klaar Daarna weer ff m'n bed in...
Hallo allemaal, Oh ik zit al helemaal in de stemming voor morgenavond! Gisteravond toen de kids in bed lagen heb ik alle cadeautjes ingepakt en Steef heeft een lang gedicht zitten schrijven voor Sara. Alles staat boven verstopt klaar voor morgen! We doen voor elkaar geen cadeau's maar ben denk ik zelf zo blij als een kind als ik morgen die gezichten van Koen & Sara zie. Met Koen gaat het weer helemaal goed, hij is absoluut niet meer ziek maar oh wat is hij bewerkelijk de laatste dagen. Om het minste of geringste gaat hij huilen en dan niet zo'n beetje, echt flinke driftbuien. Echt geen lolletje zeg. Tja, het zal er wel bij horen he? Noralien: Ja zal zeker wennen voor me zijn, straks een tijdje geen opvang. Maar komt vast wel goed Lief zeg die vakantiefoto's! Wat erg voor je vrienden Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent. Wat leuk dat Jikke het zo naar haar zin had op de peutergroep! Lola: Hier werkt de zogezegde "harde aanpak" met in bed leggen ook het beste. Hij huilt toch gewoon altijd even maar dat is met 5 minuten over (gelukkig) Ik vind het ook niet makkelijk om hem te laten huilen dus vaak gaat de babyfoon beneden dan eventjes uit en dan ga ik tv kijken zodat ik hem even niet hoor. Ik kijk eerlijk gezegd naar wat Koen vraagt na het ziek zijn. Hij zal zelf wel weten wat wel of niet goed voor hem is. Eerlijk gezegd heb ik nooit gelet op de kleur van het eten als hij ziek was. Krijgt Jasmijn warm eten op het kdv? Of was dit een uitzondering? Beterschap! Hoe is het trouwens met je sollicitaties afgelopen? Nog iets gehoord? Echt een mooie bewerking met die foto van Emma! Eve: Oh dat is vervelend dat Fynn een beetje van slag is als zijn vader is geweest Hoe vaak ziet ie hem nog? Ooh wat balen dat je ziek bent. Hoop echt voor je dat je snel weer opknapt en beter bent voor zaterdag. Wat lief van opa's werk dat Fynn ook iets kreeg! Bianca: Wat een schattig filmpje van Gijs! Ja ik heb het gekeken hoor (met gedraaid hoofd ). Ik ben het met je eens dat elke aanpak qua huilen/naar bed brengen anders werkt bij ieder kind en dat iedereen natuurlijk moet doen wat diegene goed acht. Ooh balen dat je ziek bent. Veel beterschap! Slingding: Wat een leuke traktatie! Daar heb je volgens mij wel veel werk op gehad. Kailynn is goed verwend zeg! Leuk hoor. Leuke foto's ook. Schattig die foto op d'r nieuwe fietsje! Kan ze al rond met d'r beentjes? Melliemel: Ik vind die pompoen ook een leuk idee maar wil ook iets aan de kindjes geven wat ze mee naar huis kunnen nemen omdat het ook tevens zijn afscheid is. Ben benieuwd naar de foto's! Mamav2: Sterkte! Duikster: Jeetje wat lullig dat ze je op je werk vergeten zijn. Goed dat je er nu weg bent. Wel lief dat je collega's nog aan je denken! Debbie: Beterschap voor jou en Thijmen! Wat leuk dat Thijmen zo blij was met zijn brandweerauto. Wij vieren morgenavond Sinterklaas hier thuis met ons 4tjes en zaterdagochtend of middag gaan we naar mijn ouders en daar krijgen Sara & Koen ook nog cadeautjes. Nynke: Fijn zeg dat je nu 1 uur eerder naar huis mag! Leuk van je collega's die positieve reacties. Duckie: Bedoel je van die bakjes met huzarensalade e.d. erin? Heb je je nu misselijk gegeten aan salades? Leuk idee wel! Oooh wat balen van die parkeerbon :x Ik heb gisteren Sara's kinderfeestje vastgelegd. We gaan 14 januari (1 dag voor haar verjaardag) naar de kapper in Venlo voor een kappersfeestje. Ze mogen dan eerst elkaars haren wassen en verder elkaar opmaken en er zijn ook 2 kapsters bij die de haren opsteken enz. Echt een meidenfeestje he. Is het bij jullie ook zo'n vies weer? Hier begon het 1 uur geleden met regenen en nu vieze natte sneeuw Hopelijk is het vanavond droog want ga nog met een vriendin shoppen. Groetjes Otje
Nee, bent inderdaad niet origineel , maar ik vind het ook voor jou erg sneu om nu ziek te zijn. Zeker omdat ook Lynn's verjaardag voor de deur staat. Met een virtuele knuffel kun je niemand aansteken, dus krijg je van mij ook een dikke knuff... @Otje: Sara heeft echt zo'n leuke leeftijd voor Sinterklaas. Gedichten, surprises... het kan allemaal! Op het kdv waar Jasmijn zit krijgen kindjes tot 2 jaar rond 16.30 uur warm eten, het was dus geen uitzondering. Vrijdag in de auto op weg naar Zeeland kreeg ik het afwijzende telefoontje met betrekking tot mijn sollicitatie bij die school in Venlo. Ik had het al verwacht en vond het ook niet erg. Nu hoefde ik niet te kiezen (en me daarna af te vragen of ik wel de juiste keuze had gemaakt...), maar als ik helemaal niet aan de procedure had mee gedaan, had ik daar misschien ook wel spijt van gekregen. Het is dus goed zo... Van het accountantskantoor waar 12 kandidaten op gesprek kwamen, kreeg ik ook een afwijzing. Wel werd benadrukt dat ik een zeer positieve indruk had gemaakt . Wat een leuk idee, zo'n kappersfeestje ! Moet ik onthouden voor over een jaar of 10... Denk je nog aan de foto's voor je banner?
Debbie, wij vieren zelf dit jaar nog geen sinterklaas. Maar we zijn wel uitgenodigd door beide oma's en opa. Morgen bij mjin schoonouders (daar moeten we wel zélf de cadeautjes voor kopen ) en zondag naar limburg. Zondagavond rijdt mijn moeder mee terug naar ons. Maandag hebben we de 3d-echo en beide oma's gaan mee. Bianca, Ah nee ook al ziek . Ook voor jou heel veel beterschap. Otje, nu dus al voorpret . Wat een origineel verjaardagsfeestje. Heb daar nog nooit van gehoord. Echt leuk! Wij hebben een relletje in onze vriendenkring veroorzaakt . Eens per jaar wordt er een kinderdag georganiseerd in het restaurant van één van onze vrienden. Het is eigenlijk gewoon gezellig treffen met een hapje e drankje waarbij alle kinderen meekomen. Sinds Jikke er is, worden wij hier dus ook voor uitgenodigd. Inmiddels heeft bijna iedereen kinderen en is de groep zo'n beetje compleet, behalve dus onze "IVF-vrienden". Wij hebben vorig jaar al aangegeven dit niet zo leuk te vinden, maar daar werd niet op gereageerd. Toen we gister mail kregen voor deze dag, zo'n beetje tegelijk met het sms-je van onze vrienden, hebben we geantwoord niet te komen. We hebben uitgelegd dat we het niet leuk vinden dat iedereen wordt uitgenodigd behalve zij, alleen omdat zij (zeer ongewenst) kinderloos zijn. Voorheen gingen we nog eens per jaar een weekend naar de ardennen. Nu dat ook is komen te vervallen, is "de kinderdag" eigenlijk nog het enige treffen waarbij de groep zo'n beetje compleet is. Daar horen zij ook bij. Op onze mail kregen we in eerste instantie een paar mailtjes terug van "jammer, maar helaas". Nu is er dus een discussie los gebarsten omdat een ander stel dit ook niet vind kunnen. Wij en die anderen hebben de jongste kinderen en zijn dus het laatst bij deze dag gekomen. Enkele anderen vinden dat de traditie van kinderdag behouden moet blijven.... Aaaargggh! Hier kan ik me dus zoooo over opwinden . Een lang verhaal, maar het zit me gewoon ff dwars.
Bianca ook van mij allereerst een dikke knuffel en heel veel beterschap gewenst, hopelijk ben je met Lynn's verjaardag weer een stuk beterder. Gelukkig heb jij ook even rust, en slapen de kids beide lekker. Gelukkig zijn je kerstkaarten binnen en kan je deze lekker gaan schrijven, en eerdaags op de bus doen. Gezellig hoor sinterklaas vieren met de opa's en oma's enz. hoor, vind de decembermaand zoieso altijd heel gezellig hoor. Het heeft altijd zoiets speciaal al die feestdagen, en dan ook nog al onze kindjes die jarig zijn. Hier hebben we ook geen lootjes getrokken, ieder koop voor iedereen eigenlijk iets. En zou krijgen we allemaal 3 of 4 cadeautjes, althans thijmen meer maar ik bedoel de volwassenen. Otje wat leuk zeg zo een meidenfeestje, wist niet eens dat zo iets bestond zo een kappersfeestje. Hier is het ook trouwens erg vies weer, het is hier ook van dat erg vieze natte sneeuw en niet zo een beetje ook. Noralien das best wel vreemd zeg, je wordt uitgenodigd om sinterklaas te vieren. Maar je moet wel zelf je cadeautjes meenemen, mmm toch best vreemd. Maar toch is het wel leuk dat jullie zijn uitgenodigd toch, en uiteraad ook weer erg gezellig neem ik aan. En spannend hoor de 3d-echo, en wat leuk dat beide oma's mee gaan zeg. En ik snap best dat dat je dwars zit hoor, en natuurlijk kan je je over zoiets opwinden. Want het zijn natuurlijk wel gewoon jullie vriendin, en net wat jij zegt die mensen kunnen zeer ongewenst geen kinderen krijgen en eigenlijk wordt dat op zo een manier er toch nog wel even flink ingepepert toch?