December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Dat hoort erbij hoor... :( Fynn zit momenteel in een heel rustige, gezellige en vrolijke periode maar dat kan volgende week weer anders zijn. Ik geniet er nu dus dubbel van. Fynn ziet z'n vader nu bijna iedere week. En wat een superorigineel meidenfeest zeg. Echt heel leuk! Mag ik ook mee? ;) Hier ook vieze natte sneeuw.

@Lola: wat handig dat Jasmijn nog op het kdv warm eten krijgt. Lijkt me ideaal als Fynn al gegeten had bij thuiskomst. Bedoel je nu dat je weer moet gaan solliciteren? Of gaat die andere baan nog wel door? Ben het ff kwijt... :(

@Noralien: Vind het erg goed en loyaal van jullie dat jullie dit standpunt innemen. Moet eerlijk zeggen dat ik die andere vrienden niet als echte vrienden vind klinken. Zou wel erg jammer zijn als het groepje hierdoor uit elkaar valt.

Enne...zijn er hier nog meer mama's die geen sinterklaas vieren? Of ben ik only the lonely? :( Maar goed, ik ga wel een paar dagen weg... :D

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Het is een redelijk grote vriendengroep die ontstaan is in de middelbareschooltijd van Robert. Dan zijn er altijd wel mensen bij met wie je minder hebt dan met anderen. Zij nemen nu dus ook deze stelling in.

En over sinterklaas.....bij mijn moeder was het eigenlijk niet de bedoeling sinterklaas te vieren. Omdat mijn zus met kerst op vakantie is, wilde zij in een ander weekend een lunch plannen. Nu dat precies het sinterklaasweekend is geworden, hebben we het maar gecombineerd.

Het lijkt me trouwens echt leuk volgend jaar (ervan uitgaande dat we dit nog wel ff volhouden ;) ) samen een sinterklaasmiddag te plannen!

Het sneeuwt hier trouwens inmiddels flink.

3. @Noralien: Ik vind het lief dat jullie het op deze manier voor jullie vrienden opnemen. Ik vind dat jullie vrienden ook gewoon uitgenodigd moeten worden. Zij kunnen dan zelf aangeven of ze wel of niet willen komen. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt...

@Eve: Nee, ik héb gelukkig nog steeds nieuw werk :D ! Het zat zo...
    Ik had drie sollicitaties lopen de afgelopen weken: twee bij een accountantskantoor en eentje bij een school. Twee sollicitaties zijn op niets uitgelopen, dus blijft er nog eentje over... ;)
    Ik zal je eerlijk zeggen dat WIJ niets aan Sinterklaas wilden doen (volgend jaar pas), maar de rest van de familie wel. Dus doen we maar mee... :)

Ik heb vanmorgen trouwens flink gevloekt :oops: ! In Zeeland had ik al een flinke blauwe plek op mijn scheenbeen opgelopen en vanmorgen stootte ik me keihard op exact dezelfde plek. Jasmijn stond naast me, maar van pijn kon ik een welgemeende (en helaas niet kindvriendelijke...) vloek niet onderdrukken. Gelukkig maakte het op Jasmijn niet veel indruk, ze merkte droog op: 'Mama pijn?' :)
    Nu zit er een dikke bult én een flinke schaafwond op mijn blauwe plek. Gelukkig heb ik laarzen die tot net onder mijn knie komen... ;)

Hier regent het... :(

4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lola balen zeg dat je je nu voor de 2de keer op dezelfde plek stoote zeg, en gelukkig maakte het niet teveel indruk op Jasmijn. En ik snap het best van je gevloek hoor, als ik me eigen zou stoten dan zou ik ook iets eruit flappen waar ik achteraf spijt van zou hebben denk hihi.

Hier nog steeds natte sneeuw, als wordt het op sommige delen wel al wit zoals thijmen's speenhuisje en de daken.

Noralien dat is wel een heel erg leuk idee inderdaad een sinterklaasmiddag, kunnen we misschien wel lootjes trekken ofzo?

Eve en Otje het hoort er inderdaad bij hoor, Thijmen heeft het op moment (mede omdat ie nog niet helemaal lekker is denk) ook hoor. Hij kan echt om het minste geringste huilen, krijsen en gillen, en ook al stoot ie ze hand bijvoorbeeld heel zacht dan huilt ie al momenteel.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Tuurlijk houden we het hier nog wel een jaartje vol...!

@Lola: Ik snap em weer :D En wat voor vloek heb je gebruikt? ;)

@Debbie: Wat is een speenhuisje? :rolleyes:

Ga nu ff m'n bed in want begin een beetje in te storten. Tot straks (vind het nml wel gezellig hier :D )!

6. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo handig, want thuis eet Jasmijn dus doodleuk nóg een (kleine weliswaar...) maaltijd. We kunnen moeilijk tegen haar zeggen als wij aan tafel gaan: 'Nee, jij krijgt nu niets...' :(

En de vloek die ik gebruikte? De GVD-vloek... :oops:

Slaap ze!

7. Goed idee :D :thumup: !

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Tja, das idd niet handig dan :( Als ik gewerkt heb eet ik pas als Fynn naar bed is dus daarom zou ik het wel handig vinden...

Nu ga ik echt ff liggen hoor ;)

9. Dan wel, ja...

10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Eve ik weet het ook wel zeker dat we het hier nog een jaartje vol houden hoor, vind het hier namelijk ook erg gezellig en kan me problemen en alles beter met jullie bespreken als met andere en dat is zoieso al goed teken hahaha. En ik bedoelde een speelhuisje hahahaha sorry :$, slaap lekker in je bedje als je kan slapen en anders lig ze

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    jeetje wat is er gekletst vanmiddag zeg!
    ik heb even plat gelegen.
    ik ga kailynn nu halen dus kom later reageren.

12. Nog moe van gisteren... ;) ?

Je 'moet' je banner trouwens vervangen... :D

13. Even spammen...

Emma leest een boekje...

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ja moe van alles,
    het zou leuk zijn als je mijn banner kan veranderen.
    ik zal even foto's sturen

15. Leuk, dan ga ik voor je knutselen :D !
    Maar ik zei het eigenlijk omdat jouw banner na Kailynn's verjaardag is gestopt met tellen... ;)

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    tja, dus tijd voor een nieuwe banner....

hier een foto van een trakterende kailynn

17. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Beterschap voor alle zieken.

Jiri heeft sinds vanmiddag koorts, had net 39.9. Hoop wel dat hij vannacht goed slaapt. Heb geen zetpil gegeven, had ff gegoogled en de meningen zijn hierover verdeeld. Kijk het gewoon aan. Als hij erg onrustig is, kan ik altijd nog iets geven. Hij heeft sinds we thuis zijn niets meer gedronken, vind ik wel minder.

@eve: eet jij dan niet samen met Fynn? Ik maak meestal diepvries groenten, lekker makkelijk. Aardappels schil ik soms de avond van te voren. Maar ik geloof dat jij wel laat thuis bent. Wij meestal om 17.15. Tegen 18 uur zitten we meestal wel aan tafel.

@lola: leuke foto van Emma, ze wordt al groot :)

@slingding: Kailynn met kroon, Jiri wilde hem echt niet op, thuis ook niet.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    beterschap aan alle zieken

eve hier ook nog geen sinterklaas hoor...we doen het met de kerst want hij heeft het hele gedoe erom heen toch nog niet door
    al eten we morgenavond wel bij me ouders en heb ik chocoladeletters gekocht en van me ouders krijgt hij een "oude"treinebaan ( is van me neefje uit frankrijk geweest)

Teun heeft vandaag voor de 2e keer geoefend op de peutergroep, hij zou t/m het slaapje blijven en dan weer naar boven gaan...maar het ging zo goed dus hij is lekker gebleven.

had me toestel meegenomen en daar gelaten en ze hebben een heleboel filmpjes gemaakt echt leuk...... ook van het trakteren dat hij alle kindjes zijn traktatie uitdeeld....

zo nu gaan we ff zitten, barst van de koppijn en dan lekker slapen, morgen nog werken zaterdag zwemmen en huis opruimen en zondag Teun zijn verjaardag vieren.....

dus tot.........

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Wat krijgt Emma ineens een ander koppie :D Echt leuk om te zien. Ze gaat wel minder op Jasmijn lijken vind ik (niet dat dat erg is hoor ;) ). Wel leuk 2 verschillende meiden.

@Cynthia: Wat kijkt Kailynn lief. Ze is echt onder de indruk. Vind dat oortje over haar kroontje heen zo schattig :D

@Nynke: Oei, das wel hoge koorts. Had Fynn vorige week ook 1 dag. Daarna was het gelukkig ineens over. Heb hem toen wel een zetpil gegeven omdat hij onrustig was. Hoop dat het bij Jiri morgen weer over is! Als ik werk zijn we om 18.30 thuis en dan heb ik echt geen zin/fut meer om te koken. Fynn krijgt dan een tosti of iets wat ik van te voren heb ingevroren. En als hij slaapt (zo rond 20.30) eet ik een kant-en-klaar maaltijd. De laatste tijd eet ik wel es een tosti met hem mee en dan eten we dus wel samen. Probleem is nml dat we echt hetzelfde moeten eten want anders eet ie niet :(

Fynn eet de laatste weken sowieso bijna geen avondeten. Vraag me af of dat door z'n verkoudheid komt of dat we nu ook in de niet-willen-eten-fase zijn belandt....

@Janette: Een geslaagde dag dus voor Teun! Goed idee om je toestel daar te laten. Ik ga dat morgen ook vragen. Dan komen er nml 3 Zwarte Pieten op bezoek en ben erg benieuwd hoe Fynn daarop reageert. Vraag me alleen ernstig af of de leidsters dat willen doen...bovendien ben ik ook een beetje 'bang' dat m'n camera zoekraakt...Sterkte met je hoofdpijn!

20. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Wij doen ook niets aan sinterklaas. Onze ouders wel. Dus morgen middag naar mijn schoonouders en zaterdagochtend naar mijn moeder. Wordt Jiri alweer verwend :)
    Heb wel nog een kleinigheidje voor kerst gekocht.

Deel Deze Pagina