Janette nou dan valt het nog iets mee Sebas moet vandaag ochtendje extra werken en toen hij eruit ging werdt Thijmen wakker, en dit was om 06.45. Dus dan valt het opzich wel mee, en dan slaapt ie vanmiddag nog wel even van 11.00 tot denk uur of 13.00
ja dna ontloopt het elkaar niet veel ga zo ff zwemmen al is Teun nu al moe...maar dan kan hij daarna lekker slapen en wij de kamer opruimen voor morgen...want het is hier net of er een bom is ontploft en dna niet mer speelgoed.....
Haha janette nou lekker dan of er een bom ontploft is, ja ik ga ff stofzuigen enz. want krijg vanmiddag visite he dus. Veel plezier met zwemmen
Liene: gefeleliciteerd nog met je 2e verjaardag Lynn: gefeliciteerd met je 2e verjaardag! (je kaartje gaat nog op de post ) pff hier zijn de waterpokken toegeslagen bij Chris....dat is vrij vermoeiend....hij is namelijk nu in de nacht weer veel wakker. en ja Nick heeft ze ook nog niet gehad dus....ik zie de bui al hangen. Door de waterpokken valt nu ook onze gezamenlijke sintviering bij mijn ouders in het water, want het advies was toch echt om mijn broer en schoonzusje die hun uk nog in het ziekenhuis hebben liggen niet in contact te laten komen met de waterpokken, gezien het risico van verspreiding en hoewel die kans niet groot is, wil je een nu 35 weeks kindje toch niet blootstellen aan dit risico. Jayden is net de couveuse uit en ligt nu in een gewoon bedje en dat moet natuurlijk wel zo blijven.... Nu gaan wij wel vanavond en komen zij niet....mijn schoonzusje was toch ook wel moe en moet nog herstellen van de Keizersnee, dus anders waren ze ook maar even gekomen. heb niet uitgebreid bijgelezen, maar zag wel dat Noura het zwaar had. Veel sterkte in elk geval, ik dacht van de week nog aan je inderdaad....
Eerst en vooral... wel te laat , maar wel gemeend: Kailynn, een superdikke proficiat met je verjaardag!
Noura, heel veel sterkte meid! Hier is het erg druk met school. Van woensdag ben ik beter. Tisse heeft nog steeds een loopoor, maar heeft er -even afkloppen- geen last van. Gisteren was het verjaardagsfeest erg leuk. Om 21u hadden we nog een special guest voorzien, namelijk de Sint. Liene wer bijna gek, dus dat was zeker geslaagd. Ook deze ochtend was de Plopfiets helemaal goed. Ook Tisse was blij met zijn activityboard. We zijn dan een grote wandeling gaan maken, naar onze beste vrienden. Die wonen sinds gisteren in hun nieuwe huis en dat is hier vlakbij. Daar lekker decadent gedaan en champagne gedronken en nu slaapt Liene. Tisse en Ben zijn nog verjaardagstaart wegbrengen naar Ben zijn grootouders en ik werk voor school. Nog een week en dan heb ik weer tijd voor jullie... Lola, jij krijgt snel foto's van me. Ik zie pareltjes van banners. Noralien, wat jammer voor je vrienden.... Bah toch! En lief van jullie dat je het voor ze opneemt.
Ik kom alleen even langs om Noura veel sterkte te wensen. En om alle zieke kindjes en mama's veel beterschap te wensen. Heb een beetje een dipje en m'n tranen zitten al de hele dag hoog. Ik baal er gewoon van dat we nog zo druk bezig zijn in huis, terwijl ik eigenlijk gewoon lekker van m'n zwangerschapsverlof wil genieten. En omdat ik de laatste paar nachten weer slecht geslapen heb kan ik gewoon niet zo veel hebben. Kom snel weer met jullie meekletsen.
Lynn, van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!! Hallo allemaal! Noura, ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen! Eve, je leest het niet meer, maar heel veel plezier in Münster! En hopelijk is je hoofdpijn al weg, en kun je lekker genieten! Otje, vervelend hé zo verkouden, ik kan er ook over meepraten. Ik kan me goed voorstellen dat Sara blij was met de WII! Wie zou dat niet zijn! Jayden heeft ook de graafmachine van duplo gekregen (en de brandweerauto en brandweerwagen ) maar hij was er echt blij mee, en heeft er ook echt mee gespeeld, met veel gebroembroem en tatuutatuu Echt leuk! Wat een latertje zeg 21.15, dat hij dat volhoud joh! Heeft hij nog lekker uitgeslapen? Duckie, he wat vervelend dat je weer in een dip zit, het ging net zo lekker sinds je verlof! Moet er nog zoveel gebeuren bij jullie thuis dan, of heb ik even iets gemist? Ik hoop dat je de laatste weekjes toch nog een beetje kunt genieten hoor! Debbie, jeetje dat is wel vroeg zeg! Hebben jullie ook een leuke sinterklaas gehad? En fijn dat jullie je weer beter voelen! Duikster, he bah de waterpokken. Nou hopelijk krijgt Nick ze niet, maar aan de andere kant, dan heeft ie het maar gehad. Waterpokken is toch maar eenmalig? Wel erg vervelend voor je nachtrust. Wat goed dat Jayden in een gewoon bedje ligt ipv van de couveuse, hebben ze al een idee hoe lang hij nog in het ziekenhuis moet blijven? Hopelijk hebben jullie alsnog een leuke sinterklaas gehad! Saar, fijn dat het verjaardagsfeest geslaagd is! Ik vind het altijd zo leuk hoe jij dingen vertelt met die aparte belgische woorden en zinsopbouw Noralien, jeetje ik kan me voorstellen dat je je daar druk om maakt. Het is al heel erg moeilijk voor ze, en dan ook nog buitengesloten te worden. Ik vind het ook goed dat jullie en die anderen voor hun opkomen, dat zijn pas échte vrienden! Bianca, voel jij je al beter? Nynke, hoe gaat het met Jiri? Nou, ik ga nog eventjes bankhangen en dan lekker m'n bedje in! groetjes Lisette
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie felicitaties, in welke vorm dan ook! Lynn heeft een leuke dag gehad gisteren en is uiteraard ook weer flink verwend, kijk maar: