Teun GEFELICITEERD met je 2e verjaardag. @lola: vervelend dat Jasmijn zo huilt. Ik zou haar niet uit haar ritme halen, want dan moet ze straks weer opnieuw wennen. Ik laat Jiri daarom in onze vakantie ook altijd 1 dag per week gaan. Denk dat je er weinig aan kunt doen. Het afscheid zo kort mogelijk houden lijkt me duidelijker voor haar. Als je lang blijft zal ze ook niet goed weten wanneer je nu weg zult gaan. Ik hoop dat het een fase is en straks beter gaat als Emma ook naar het kdv gaat. Jiri heeft ook heel lang gehuild, het is ook niet leuk om ze huilend achter te laten, maar uiteindelijk is het over gegaan. @Bianca: denk ook wel dat kindjes bepaalde dingen niet snappen. Misschien vind ze het wel gek dat daar geluid uit komt, je weet toch niet wat er in dat koppie omgaat. Ik zou of de aanpak van duikster proberen of van Lola (de pop weg doen voorlopig). @duckie: gelukkig voel je je al weer wat beter. Maar kan me wel voorstellen hoe je je voelt. Soms moet je dingen loslaten Jiri had maar eenmalig een dagje koorts. Gelukkig maar. Hij heeft trouwens die nacht wel erg goed geslapen. Was voor ons ook wel fijn. Mijn vriend heeft Jiri nu een paar keer 's avonds naar bed gebracht. Hij blijft niet bij hem zitten, zegt dat hij een grote jongen is en dat papa straks wel weer komt kijken en hij lijkt het prima te vinden. Moppert wel nog een beetje maar gaat wel slapen. Ik ben blij dat ik ervan verlost ben. Had echt geen zin meer om daar te gaan zitten. Ik heb laatst van 12 tot 1 's nachts bij hem gezeten en nog sliep hij niet. Ik was door en door koud en had het helemaal gehad, daarom is mijn vriend toen met zijn aanpak begonnen en het werkt tot nu toe.
Teun, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hallo allemaal, Janette, Teun is erg verwend zo te zien! Leuk dat de verjaardag geslaagd is! Lola, wat jammer dat Jasmijn zo verdrietig is als ze naar het kdv moet. Ik zou hetzelfde adviseren als Nynke. Hopelijk is het idd tijdelijk, en misschien is het idd wel het punt dat Emma nog thuis is. Kleding als kado wordt hier net zo blij ontvangen als speelgoed, dus dat probleem heb ik niet. Maar kan me bij jouw gedachte wel iets voorstellen. Heb je vandaag kunnen genieten van je dagje alleen met Emma? Melliemel, mooie creatie! Duckie, wat goed dat het weer iets beter gaat! En ook al zo'n leuke sinterklaas gehad! Het is erg leuk om te zien als ze zo blij zijn en het allemaal zo spannend vinden Zo, ga gauw ff het eten voorbereiden.... tot later! groetjes Lisette
Hallo allemaal, Koen wilde gisteravond eventjes niet meer slapen dus om 20.30 maar even uit bed gehaald. Hij heeft beneden toen nog wat gedronken en we hebben hem maar wat laten spelen. Rond 22 uur heeft Steef hem weer naar bed gebracht. Ik dacht echt dat het een drama zou worden want vond hem niet echt moe overkomen maar gelukkig viel hij snel in slaap tot vanochtend 8.15 uur! Gelukkig weer terug in zijn normale ritme. Duikster: Koen heeft bij mijn ouders van Sint ook muziekinstrumenten gehad. Erg leuk! Sterkte met Chris. Lijkt me niet prettig als hij vaak wakker wordt 's nachts. Slaapt hij "normaal" wel door? Melliemel: Vervelend genoeg waren Steef en ik zondag om 7.30 wakker en sliep de kids dus uit tot 10 uur. Ben het uitslapen verleert denk ik. Vales: Koen speelt ook meer met de auto's van duplo dan echt met de blokjes bouwen. Is misschien nog wat moeilijk denk ik. Ach, komt vanzelf wel Ben ook heeeeel benieuwd naar je kerstkaarten! Lola: Hoop dat je een lekker rustig dagje hebt gehad met Emma? Moet zeggen dat ik de WII ook wel erg leuk vindt hoor! We denken erover WII fit erbij te kopen Mooi dat je een leuk sint-weekend hebt gehad. Kan me heel goed voorstellen dat je het niet leuk vindt als de kinderen kleding e.d. cadeau krijgen met Sinterklaas. Ik zou Roy een keertje laten aankaarten dat kinderen van die leeftijd nog niet echt gelukkig zijn met een nieuwe pyama Wat vervelend dat Jasmijn nu zo'n moeite heeft met afscheid nemen op het kdv. Ik weet wat het is. Koen heeft echt maanden lang steevast gehuild (gekrijst ) bij het afscheid. Heel erg moeilijk. Hoop echt voor je dat het snel weer beter zal gaan. Ik zou wel blijven volhouden want haar nu niet laten gaan en dan over een tijdje weer wel maakt het denk ik nog moeilijker voor haar. Met Koen ging het de laatste 2 maanden supergoed met afscheid nemen maar laatst was hij 2 x niet geweest (ziek) en nu is het weer steevast huilen bij het afscheid. Hij gaat nu nog maar 5 x. Sterkte! Duckie: Fijn dat je je alweer wat beter voelt! Doe rustig aan hoor! Wat leuk dat Demi zo blij was met d'r cadeautjes. Teun: Sorry beetje laat maar je kaartje is onderweg! Melliemel: Mooie bewerking! Je hebt de smaak te pakken he? Nynke: Wat fijn dat de nieuwe aanpak werkt bij Jiri! Lies: Hoe is het met je? Mis je al een tijdje hier? Groetjes Otje
hi hi, TEUN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JOUW 2E VERJAARDAG duikster; thnx 8) setje; hihi schattig hoor die opmerking slingding; mmmm minder ja maar ach idd wie het kleine niet eerd... lola; mmmfijn charming ja ik hoop ook dat hij eerdaags van die vervelende verkoudheid af is.....ja idd dat doet hij idd al veel en flink(niet opschepperig bedoeld hoor, nou ja een beetje dan 8) ) vwb de wii ik ga straks ook iig voor de wii fit kijken wie weet.. ik denk dat ik het gwoon zoals jij dit nu aangeeft zou vertellen hoor denk dat ze dit wel begrijpen vwb het kdv, deel ik idd de mening van nynke en setje, idd hetzelfde houden als voorheen het is heeel sneu en zielig desnoods bel je naderhand even hoe het met haar is, maar wss is het iets periodieks hoor. en het zou heel goed kunnen hoor ze zijn vwb slimmer dan je denkt zeg maar duckie; mss 8) otje; ja vind het idd erg leuk maar heb niet heel veel tijd om dit te doen hier verder niet veel bijzonders te melden saai he, volgende week woensdag weer naar cb en dan krijgt valerius zijn 1e prikjes. mijn zusje heeft nu lekker verlof, deze week ff bespreken mbt oppas enzo, want mijn moeder en zus willen ook mijn zusje d'r kindje opvangen waar nodig, maar dat moeten we dus wel even gaan inplannen .... gr saskia
@Otje: Jasmijn huilt dus niet alleen bij het afscheid, dat is nu net het probleem. Zo heeft ze vanmorgen tot 9.30 uur aan één stuk door gehuild en de rest van de ochtend was ze afwisselend vrolijk en huilerig. Na haar middagslaapje was ze pas weer haar vrolijke zelf. Er is eigenlijk ook helemaal geen oplossing voor dit probleem... @Nynke: Fijn dat Jiri de aanpak van je vriend goed heeft opgepakt! Ben nu eindelijk van het 'gezeur' van mijn oude werkgever af, begint mijn nieuwe ! Ik kreeg vanmiddag een telefoontje of ik deze maand alvast één hele of twee halve dagen wil komen werken. Dit in ruil voor een vrije dag op 2 januari. Natuurlijk kan en wil ik in dit geval niet weigeren, maar ik had zoiets van: 'Laat me nu toch eens een keer van mijn verlof genieten...!' Maar in plaats daarvan ga ik dus komende vrijdagmiddag én maandagmiddag werken...
Even een egoberichtje van mij. Heb niet bijgelezen. Dit weekend in Limburg geweest om daar sinterklaas te vieren. Mijn moeder is mee terug gekomen om mee te gaan naar de 3d-echo (gisteren). De baby wilde helaas niet meewerken en lag met haar gezichtje tegen de baarmoederwand aan. Volgende week gaan we terug voor poging 2. Ik heb al weken hele erge last van maagzuur. Maar gisteravond tijdens de yoga werd het ineens echt heel erg. Daarna was ik echt helemaal beroerd en misselijk ervan (dacht ik). 's nachts de halve nacht wakker gelegen van de misselijkheid, uiteindelijk gespuugd, maar gevoel niet kwijt. Lag klappertandend in bed. Pas na de 2e keer spugen, uren later, was de misselijkheid zo goed als weg en ben ik in slaap gevallen. Nu is mijn moeder ook ziek. Zo'n beetje hetzelfde als ik heb. Geen zwangerschapsmisselijkheid dus, maar griep of zo? Ze heeft het ook flink te pakken en kan op deze manier dus niet naar huis. Dat wordt bij ons uitzieken. Jikke is ook verdacht lastig. Heb het gevoel dat zij ook niet helemaal lekker is. Jikke slaapt nu. Daar ga ik dus maar gebruik van maken en mijn bed opzoeken. Kijken of we de dag hier een beetje doorkomen samen. De verjaardagskaartjes van degene die pas jarig zijn geweest zijn helaas verlaat. Robert zou ze posten, maar had ze per ongeluk in de auto laten liggen . Zal kijken of ik ze vandaag op de bus kan doen.
Noralien beterschap voor jou en je moeder, hopelijk zijn jullie beide snel beter. En hoop voor je dat Jikke niet ook ziek wordt, wel balen dat de baby niet mee wilde werken. Maar gelukkig volgende week poging 2, gaan je moeder en schoonmoeder dan ook weer mee? Lola opzich wel balen dat je nu al 2 halve dagen moet werken zeg, maar wat jij al zegt in zo een geval kan je niet weigeren natuurlijk. Ik hoop trouwens dat jullie het niet erg vinden, maar ik doe vanmiddag alle verjaardagskaartjes op de post. Ik ben namelijk bang dat ik het anders ga vergeten, of dat ze te laat aankomen. Dit betekend dus dat sommige kaartjes echt heel veel te vroeg zullen aankomen, maar sommige kaartjes ook maar een klein beetje te vroeg. Nogmaals ik hoop dat jullie dit niet erg vinden, maar liever veel te vroeg dan te laat
lola; daar word je idd niet vrolijker van zeg vind het heel vervelend voor je hoor, en hoop dat je iig een paar dgn nog straks echt kunt genieten met emma van je verlof. noralien; beterschap hoor en ik vind vwb de kaartjes dat jullie allemaal dit zo goed en netjes altijd doen......het gaat om het idee he en niet per definitie 'om tijd' . wie kan mij de lijst van al jullie adressen doormailen? ik wil jullie graag een kerstkaartje sturen nml, heb er nu wel een aantal maar niet allemaal 8) ik heb de domirella hangmat nu hangen(deze hadden we gekregen van melvin zijn werk, mochten voor 200 euro iets uitkiezen 8) ) orlando is er iig niet uit te slaan dus zowieso een succes....zal ff kijken of ik een foto kan maken.... gr saskia
@Noralien: Wat een vervelende nasleep van een leuk Sinterklaasweekend . Beterschap gewenst voor jou en je moeder! Zoals jij het beschrijft verlopen mijn buikgriepjes meestal ook: een avond en nacht spugen, de dag erna een beetje slap en daarna gaat het weer... Verder heb ik niets bijzonders te vertellen...
Lola: Ze kunnen blijkbaar allemaal niet zonder jou Noralien: Veel beterschap voor jou en je moeder! Jammer dat jullie ukkie niet mee wilde werken voor de 3d-echo. Melliemel: Ik heb net even gegoogled naar die hangmat want kende het niet. Erg leuk zeg! Hihi, wat grappig dat Orlando hem zo leuk vindt. Maar is het eigenlijk meer bedoeld voor Valerius? Sara heeft vandaag vrij van school. Normaal sta ik altijd gelijk met haar op rond 7.30 maar nu hoefde dat dus niet. Had voor de zekerheid de wekker gezet om 8.45 uur omdat ik om 9.30 een gesprek had op het kdv maar dacht dan eigenlijk al lang wakker te zijn. Oeps! Ik schrok dus om 8.45 wakker! Sara & Koen sliepen nog. Ben me toen snel aan gaan kleden en beneden brood gaan maken. Wilde net Koen wakker gaan maken maar die werd gelukkig uit zichzelf om 9 uur wakker. Toen vliegensvlug hem gewassen, aangekleed en wat te eten en drinken gegeven en gauw naar het kdv gewandeld. Ik had namelijk een eindgesprek. Was wel leuk om het in ieder geval op een goede manier af te sluiten zo. 23 December gaat hij voor het laatst. Nu is hij ook op het kdv en Sara gaat over 1 uurtje de deur uit want ze heeft vanmiddag een kinderfeestje. Ze gaan schaatsen. Leuk toch! En heeft deze mama even lekker een middagje voor haar zelf al moet ik toch nog wel vanalles doen (bedden verschonen, opruimen, stofzuigen, vaatwasser leegruimen, de was doen, enz enz.) Leuk zo'n middag Groetjes Otje
http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM3358.flv http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... IM3352.flv ff 2 filmpjes vanaf fotocamera van de domirella... ps; bedankt debbie, otje nee ze kunnen er in tot 8 jaar ong. ik vind de kaartjes niet heel mooi geworden maargoed het zijn op zich wel leuke kerstkaartjes natuurlijk want mijn kindjes staan erop 8) ga ze zo als orlando slaapt schrijven...
wat is het rustig hier dacht dat het aan me mail lag maar er is gewoon al ff niets gemeld Teun ligt lekker te slapen dus kan ik ff genieten van wat rust, hij was vanmorgen al weer om 6 uur wakker...te vroeg voor zijn doen beter is 3 kwartier later is hij ook beter te genieten en mama ook, maar helaas daar word niet naar gevraagd, morgen mag papa er vroeg voor hem uit...en ja als het dan gaat zoals de afgelopen weken dan komt hij wel om 7 uur...zou het mama pesten zijn
Melliemel: Wat een schattige filmpjes zeg! Zo te zien een heel goed cadeau voor je kindjes! Janette: Pff kan me voorstellen dat je 6 uur erg vroeg vindt.
Otje mag Teun dan wat slaap van koen lenen? want hoe laat gaat dien nu naar zijn bedje? wij vinden het trouwens echt fijn dat teun zelf rond kwart over 7 half 8 zegt "mama slapen" hebben we zelf ook nog ff een beetje avond met elkaar...tenminste als 1 van ons thuis is...
Janette: Koen gaat meestal zo rond 20 uur naar bed en slaapt dan normaal gesproken zo'n 12 uren dus tot 8 uur. Soms wat eerder, soms wat later.
Otje en Janette: Hier gaat Thijmen meestal om 19.30 naar bed, en is dan vaak tussen 06.30 a 07.30 wakker. Alleen vandaag was het alweer 05.45, en ik merk echt dat je dan gewoon zelf aan het middaguur gewoon moe begint te worden. In de ochtend gaat het vaak wel, maar meestal rond uur of 1 breekt de moeiheid op bij mij. Alleen slaapt Thijmen nu wel alweer vanaf 11.15, helaas heb ik me oppaskindje Amy van 3 1//2 tot 16.15 en kan ik zelf dus niet even liggen. Melliemel wat een lieve filpjes zeg, echt een heel goed cadeau he zo te zien. Ben je trouwens niet bang dat Orlando tegen de deur aan botst? En geen dank trouwens hoor, was kleine moeite. Ben erg benieuwd naar de kaartjes Janette jij was dus ook weer erg vroeg wakker, snap best hoor dat jullie dan niet te genieten zijn is namelijk hier ook zo. Otje das ook wel eens lekker toch een middagje voor jezelf, ik heb het ook wel hoor als Thijmen op bed ligt. Dan even lekker voor mezelf, en meestal als ik dan geen oppaskindjes heb ga ik het huis vaak gewoon lekker opruimen en schoonmaken en doen.
debbie vind je 11.15 niet wat vroeg om dan op bed te gaan? als Teun om 5.30 komt dan hou ik hem op tot na 12.00 om zo zijn ritme niet te doorbreken want anders duurt de middag zo lang...