hi hi, debbie, nee ik ben er zelf bij en duw hem dus zelf thnx vwb adressenlijst duikster; grappig hoor dat je zoveel verschillen ziet, ik merk aan mezelf dat je idd veel vergelijkt met elkaar . hihi moet wel lachu hoor om de woorden die nick gebruikt, heb je zelf niet af en toe zoiets van hee zo doe ik ook in zo'n situatie? dit heb ik dus wel ik breng orlando altijd naar hun toe, het is wel voorgekomen dat wanneer orlando nog sliep mijn moeder of zus hierheen kwam. lola; ik heb hier ook de kaarten binnen van de mexx denk alleen dat ik hier geen tijd voor heb aangezien ik nu geen auto heb waar 2 kinderzitjes in kunnen en ik dus afhankelijk ben van andere of ov en dit laatste zie ik nu even niet zitten baal wel want had het erg leuk gevonden slingding; dat zie je idd vaker gebeuren dat wanneer je de tijd voor jezelf neemt alles eruit komt vales; gefeliciteerd hoor genietse nog even gr saskia
@Slingding: leuke brillen, vooral de eerste! En jij ziet er lang niet zo erg uit als je zelf denkt, hoor...
even een vraag aan jullie: Kailynn heeft al sinds zondagavond geen poepluier gehad, nu heb ik niet echt het idee dat ze er last van heeft en haar buikje is nog zacht... heeft iemand tips?
slingding wat extra zonnebloemolie door haar pap, of netzo als debbie al zegt pruimen of druiven of ontbijtkoek geven wat ook wil helpen is een kiwi smorgens als eerste geven. maar als ze morgen nog niet heeft gepoept zou ik wel ff de dokter bellen voor hoe en wat.... hoop voor je dat het lukt..... ze drinkt wel genoeg over de hele dag?
Jasmijn slaapt sinds vorige week zó veel, dat ik me afvraag of het eigenlijk wel normaal is. 's Nachts slaapt ze zo'n 13 uur (vandaag zelfs 14 uur!) aan één stuk en haar middagslaapje is ook veel langer (3 uur in plaats van 1,5) geworden. Ik laat haar uiteraard lekker slapen, want ze heeft het schijnbaar nodig, maar ik vraag me af of dit ook weer samenhangt met de problemen op het kdv en dat haar lieve koppie druk bezig is met het verwerken van van alles... ? Vanmiddag om 15.00 uur moet ik naar de gynaecoloog om een spiraaltje te laten plaatsen...
kailynn slaapt ook meer..... maar ze is ook erg aan het dromen...... en net als vannacht huilt ze om 1 uur e nligt daarna nog een poosje wakker
raar he lola om weer aan de anticonceptie te gaan! zo nu ga ik effe snel een stuk typen voor mijn freelancewerk....
Ja, heel raar! Tussen Jasmijn en Emma in hebben we niets gebruikt, dus gebruik ik vanaf vandaag weer voor het eerst iets in 8 (!) jaar...
Lola jeetje 8 jaar is wel een hele lange tijd zeg, vind je het spannend om weer iets te gaan gebruiken/te laten plaatsen? Slingding/Lola ook Thijmen slaapt de laatste tijd meer en langer, van de week had die 4 uur achter elkaar geslapen en in de nacht 13. En gister 13 uur in de nacht en 3 uurtjes overdag, en vannacht 11 uurtjes en hij slaapt nu bijna 2 uurtjes dus vandaag niet zo heel lang en vannacht. Maar volgens mijn zijn onze kindjes gewoon druk bezig met het verwerken van alles hoor, en zeker de kindjes die naar het kdv gaan denk. Want elke dag zal vast niet helemaal hetzelfde verlopen, dus hebben ze elke nacht wel iets te verwerken denk toch? Slingding wat een leuke brillen zeg, vooral de eerste vind ik erg leuk en ze staan je beide ook erg leuk en goed. En zo erg zie je er niet uit hoor, heb tenminste wel erger gezien hahahaha