Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk in, je hebt twee prachtige meiden hihi. En buiten dat je kan het altijd nog weer laten verwijderen haha , heb je voor die 8 jaar ook spiraal gehad of wat anders?
@Debbie: Ik heb voorheen altijd de pil geslikt, dus het spiraaltje is voor dus ook helemaal nieuw... Weet je: Als iemand me 3 jaar geleden had gezegd dat ik ooit nog eens twee kinderen zou hebben, had ik die persoon heel raar aangekeken. En kijk nu...
Ja inderdaad, nu heb je 2 pracht meiden waar je enorm trots op mag/kan wezen. Dat had jij en denk niemand in jou omgeving 3 jaar gelede gedacht he Oke toch best wel spannend dan hoor lijkt mij als spiraaltje ook helemaal nieuw voor je is haha. Ja ik heb spiraaltje genomen, omdat ik zoieso door de pil mede heel erg ben aangekomen en omdat wij in de toekomst toch nog wel een 2de willen
hi hi, lola; hihi; ja ik ben nu ff aan het kijken . vwb het slapen ze zal het idd nodig hebben en mss dat zij dus nu haar verwerking heeft vwb de komst van haar zusje. zoooo hee dat zal idd flink wennen zijn zeg. ik moet er ook over na gaan denken hoor slingding; leuke brillen hoor ik vind idd de bovenste errug leuk staan enne er zijn al flink wat tips gekomen vwb laten poepen, maar zolang zij er geen last van heeft zou ik het nog even aankijken hoor, tja mss een ontbijtkoekje geven... nou ik hoop dat orlando zo toch nog gaat slapen want hij wil dus weer niet slapen mag hij wat lenen van jullie kids hun slaapbehoefte?! gr saskia
hi hi, nou orlando heeft niet geslapen hoop dan maar dat hij het volhoudt tot 19.00 eve; onwijs leuk kerstkaartje en postzegel zeg 8) thnx gr saskia
ik moest net bij de ha medicijnen ophalen vboor mezelf en vroeg de assistent of ze nog tips had en zei toe, morgen zeker op het spreekuur komen ook als het vandaag nog op gang komt. heb op mijn werk, pruimen mouse gekocht en een fles laxo (in de winkel hier niet te koop.) lola: is het mee gevallen het zetten van je spiraal? Was er iemand met je mee? ik moest iemand mee nemen toen en 1 uur van te voren 2 [paracetamols innemen)
Nou, het Mirena-spiraaltje zit erin! Niets van gevoeld overigens... Grappig is wel dat de - vrouwelijke - gynaecoloog steeds vroeg: 'Gaat het?' bij iedere handeling die ze deed. Dat vragen ze bij de bevalling ook niet (en als die 'gaat', dat 'gaat' alles)... Over 6 weken nog even terug voor een controle-echo en dan kunnen we weer 5 jaar vooruit. Mochten we dan nog steeds van mening zijn dat ons gezin compleet is, dan is Roy de pineut...
Nee, ik was alleen. Mijn schoonouders pasten op de kids. Die twee paracetamol had ik toevallig vanmorgen al ingenomen. Ik stond namelijk op met behoorlijke hoofdpijn (nu weg trouwens...)
weer even een egoberichtje . Zal snel weer komen om bij te lezen.... Vandaag eindelijk weer op de been. Alleen nog heel erg moe. Jikke heeft vannacht flink gespookt terwijl ik eigenlijk wel aan een goede nachtrust toe was. Mijn hoop was gevestigd op een lange dut van Jikke omdat ze vannacht zo slecht geslapen heeft. Dan zou ik nog ff meegaan. Maar helaas... Ze heeft vandaag bijna de hele dag alleen maar gehuild. Een paar keer in bed gelegd, maar nee hoor. Uiteindelijk heeft ze 1 uurtje geslapen. De rest van de dag echt aan een stuk door huilen, schreeuwen en dwars doen. Geen idee wat er was . Zit er nu ff doorheen. Robert is boodschappen doen. Die mag het zo van me overnemen. Ze ligt inmiddels snikkend, schreeuwend en kokhalsend op de grond hier
He Lola, 2 Januari was jij toch vrij? en ga je de vrijdagen maar halve dagen werken of is Roy dan een halve dag vrij? ik heb ook voor het eerst sinds een jaar of 3 - 3,5 een spiraal laten plaatsen en dus weer iets aan anticonceptie gedaan. blijft voor mij nog even tegenstrijdig....Ben overigens erg blij dat ik geen verschil merk in de hoeveelheid BV die ik heb met en zonder spiraal. Ik heb nog wel een maand of anderhalf-twee enigszins gevloeid trouwens. VAles: nog gefeliciteerd met je 1e trouwdag! Saskia: ik moet inderdaad wel lachen om Nick, maar nou nou zeg ik nooit, klaar wel....maar hij doet zo wie zo veel na. Slingding leuk die brillen! morgen dus naar de huisarts met Kailynn. Hopelijk valt het mee. Ik kan me hier echt niets voorstellen bij een niet poepende Nick, zelfs niet 1 dag. Ben vandaag naar het CB geweest met de kids. Nick was 85 cm en 13 kilo. Ten opzichte van zijn lengte was hij goed qua gewicht al zit hij wat boven de middenlijn...En ik maar denken dat hij niet zo veel eet....Hij zit in elk geval nog niet in de catagorie zwaar... Chrisje was 62 cm en 5795 gram. Dat is 185 gram meer dan een maand geleden. Niet zo heel veel dus, maar voldoende. Zijn waterpokjes zijn ook goed ingedroogd. De arts begon al te denken dat hij met bijvoeding wel flink aan zou gaan komen. Nou als ik nog weet hoe lang het geduurd heeft voor ik bij Nick echt het idee had dat hij flink wat at....we zullen het zien....Maar ik geniet nog wel echt van mijn kleine kereltje. Morgen ga ik even naar mijn vriendin toe die haar kindje heeft moeten afgeven. pff...vind het wel moeilijk, maar wil toch graag even langs. lastige is wel dat ik weer met kolven zit, effe kijken of ik dat maar uit kan stellen dit keer. Neem de kids dus ook niet mee, die blijven mooi bij Frank. Setje: voor ik het morgen vergeet (kaartje is nl. vandaag ook niet op de bus gegaan ondanks dat ik dat 4 x tegen mezelf heb gezegd in de loop van de dag) alvast een hele fijne verjaardag voor Jayden! Jayden alvast gefeliciteerd!
Bah wij hebben een flinke tegenslag de auto is kapot en de reparatie gaat 850 euro kosten Volgende week krijgen we hem pas terug. Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties @Slingding de 1ste bril is erg leuk. Hopelijk gaat Kailynn snel poepen maar ze heeft er geen last van toch? @Lola dat moet zeker raar zijn voor jou om na 8 jaar aan anticonceptie te denken. Heb je last gehad van het plaatsen? Ik lees nu dat je gelukkig geen pijn had met het plaatsen. Ik vond het ook helemaal geen zeer doen ik had zoiets van zit hij er al in dan? Ze zal het idd nodig hebben lekker laten slapen zou ik zeggen. @Noralien pff dat klinkt als een zware dag @Karin wat is Nick lang zeg! Ben wel heel benieuwd hoelang Wessel nu is ik merk aan zijn kleren dat hij gegroeid is. De vorige keer was hij 80 cm.
ik reageer ff niet ik kwam namelijk thuis en daar lag een rouwkaart van een hele goede vriend van mij, al woont hij niet naast de deur in Breda, hij is overleden op een leeftjs van 59 jaar ik heb hem ontmoet op een reis naar indonesie, we ( me moeder en ik) gingen met een groepsreis en op schiphol klikte het al tussen hem en mij en dat heeft de hele vakantie zo geduurd, hij zag mij ook als zijn dochter... na veel tegenslagen ( tira, hartinfarct) dachten we hij komt er weer boven op, maar niet dus afgelopen zondag heeft hij weer een grote hartinfarct gehad en is daar niet meer uitgeweest...dinsdag is hij overleden en dit slechte nieuws komt dan ook nog bovenop dat ik zelf niet echt blij en happy ben dus mss kunnen jullie voorstellen hoe ik me voel..... doei
Hallo allemaal, We zijn sinds dinsdagavond weer terug maar moest woensdag meteen weer werken. Daarom nog niet eerder in de gelegenheid geweest om hier ff te buurten. Het was echt super in Muenster! Het is echt een mooie en sfeervolle stad met een mengeling van dure en betaalbare winkels. De kerstmarkten waren erg gezellig. Lekker gesnuffeld in alle stalletjes met originele cadeautjes en genoten van de Gluehwein, Bratwurst, Reibekuchen en Crepes mit Zuecker und Zimt Ben nog meer van Duitsland gaan houden De speelgoedwinkels zijn daar ook zo mooi. In Nederland vind ik ze echt vreselijk. Veel te schreeuwerig, druk, vol etc. Maar in Duitsland zijn ze veel ruimer en lichter en mooier gepresenteerd. Daar loop je dus echt voor je plezier rond te kijken. Voor Fynn een treinbaan van Brio gekocht. Het leuke daarvan is dat de rails en accesoires van hout zijn en de treintjes van metaal (rijden op batterij en maken geluid en licht). En als het goed is kun je deze uitbreiden met goedkopere banen zoals Eichhorn en Ikea. Verder nog 2 blikken opwindspeelgoedjes en een doos Duplo. We zijn dus klaar voor z'n verjaardag en kerst Had voor mezelf een knuffel van die Maus gekocht Was daar als kind helemaal weg van. Maar Fynn heeft em inmiddels al ingepikt @Setje: Ken je de kleding van Galeria Kaufhof? En dan bedoel ik het huismerk Bob der Baer. Ik vind het echt helemaal geweldig. Echt mijn stijl. Heb me in kunnen houden en alleen een spencertje gekocht. Maar voor de zomerkleding ga ik zeker terug. Nou, vanaf nu kom ik jullie dus weer (bijna) dagelijks vervelen!
@Eve Danke fur der MAUS der ist Liebe! vond hem altijd geweldig om te kijken op vakantie voor dat ik ging slapen je kan wel denken dan wat ik elke avond keek toen ik in duitsland woonde Der Sendung mit der MAUS! En wat leuk de baan van Brio zeker mooi en kan je leuk goedkoop uitbreiden....wil ook wel terug naar de speelgoedzaken daar hoor...net wat je zegt ruim overzichtelijk en veel mooier......weekendje daar heen boeken
@Janette: Ik heb laatst de DVD van het Molletje gekocht voor Fynn. Daar moet jij dan ook goede herinneringen aan hebben! En een weekendje Duitsland is altijd welkom...zeker als de luiers weer bijna op zijn