@Eve: Hier nog een mama die niet zo van het knutselen is . Eigenlijk wel vreemd, want als kind knutselde ik erg graag en vaak. Zoals Fynn nu afscheid van jou neemt, deed Jasmijn het vóór de geboorte van Emma ook. Ze liep naar binnen en er kon nog net een kushandje vanaf. Ik hoop eerlijk gezegd dat het binnenkort weer zo gaat. Ik ging dan altijd met een lekker gevoel weg, omdat ik wist dat Jasmijn het zo naar haar zin had... @Slignding: Kailynn krijgt inderdaad van alles waar een ander continu van op de plee zou zitten , dus ik hoop dat ze snel van haar kwaaltjes is verlost! Jammer dat van jou een bril terug moet . Ik wens je héél erg veel succes op je eerste werkdag van 6 uurtjes! Emma had altijd wel een voorkeur voor de borst (geef haar eens ongelijk, zou Roy zeggen... ), maar ze dronk haar fles altijd braaf en best snel leeg. Ik hoop toch dat ze dat vanavond weer doet, want anders moet ze met honger naar bed (en ik er minstens één keer uit 's nachts...) @Lies: Wat erg dat je door de samenstelling van je klas het plezier in je werk verliest . Met tegenzin naar je werk gaan is zó rot... Ik hoop dat je in de kerstvakantie een beetje de gelegenheid krijgt om bij te tanken!
Meiden, bedankt allemaal voor de felicitaties, ook namens Jayden! Hij ligt net op bed, helemaal uitgeteld, maar het was een super leuke dag en hij is flink verwend! Zal morgen even wat foto's plaatsen, maar ben nu echt bekaf en ga lekker in bed een filmpje kijken! tot morgen! groetjes Lisette
ik weet ook heeeel zeker dat ik een veel leukere moeder ben als ik werk....pfff....ik vind het heerlijk om een paar dagen met de kids thuis te zijn, maar als ik dat de hele week moest doen...dat zou niet goed zijn voor mijn humeur. ik ben dan ook in mijn verlof al weer met freelancen begonnen zoals velen wel weten. Maar Lola ik kan me wel voorstellen dat dit voor jou nu anders is doordat je in je verlof eigenlijk telkens lastig gevallen bent door je werk. Dat schiet niet echt op om los te laten en het gevoel te hebben er niet mee bezig te hoeven zijn. Nu morgen nog een half dagje en dan nog twee weken vol proberen te gaan genieten van je verlof. ik hoop niet dat Emma Chris achterna gaat. Die heeft eerst ook een flesje gedronken waarna hij er weinig zin meer in had. Maar het komt vast weer goed. En Frank is het roerend met Roy eens voor wat betreft Chris en Emma gelijk geven... Setje: Jayden vandaag ook allemaal dootjes gehad ? het was geslaagd lees ik. Eve: tuurlijk vind ik die plaatjes ook super. Nick heeft ze vandaag ook nog even bekeken...brandauto is het inmiddels ipv beerauto... Lekker dat je even hebt kunnen bijtanken. Lies: heel veel sterkte met je klas. Knuffel voor jou. Slingding: succes met je 6 urige werkdag. en fijn dat de AD aan gaan slaan. Vrolijkheid in huis is toch beter....
Jayden gefeliciteerd met je 2de verjaardag @Duckie is Demi al flink verwend vandaag. @Karin wat super leuk dat Nick zich ook helemaal jarig voelde. @Lola lastig zeg dat Emma opeens de fles weigert ik kan je er helaas niet mee helpen. @Eve idd dan maar een keer teveel neusspray en zoveel kwaad kan het niet,heb een keer bij kassa gezien dat mensen er een flesje per week door jagen en voor je gezondheid kan het niet heel veel kwaad zeggen ze maarja verslaafd aan de neusspray lijkt mij niet goed. Lekker dat je heb kunnen uitslapen dat doet een mens goed hé! Ga je meer werken als Fynn op school zit?of blijf je dan ook zo werken als je nu doet. @Slingding fijn dat je van de slaapmedicatie af bent en wat super dat de andere medicijnen gaan werken Balen dat je bril weer terug moet. Kailynn moet wel veel drinken anders word haar poep heel hard dus hopelijk gaat ze morgen weer lekker veel drinken. Met de verhuisplannen is het nog steeds afwachten sta nog steeds 2de en er is nog niemand weg. Ik hoorde wel van iemand dat er iemand zich als 3de heeft opgegeven dus ik ben al heel blij dat ze zich aan hun woord houden en ik ook echt als 2de blijf staan. Ik ga in januari wel even bellen of ze al weet of er iemand van plan is om weg te gaan. We weten natuurlijk van 1 iemand die zeker weten weggaat en die moet volgend jaar een ander huis accepteren want anders loopt zijn urgentie af. @Lies wat vervelend dat je zo met tegenzin naar je werk gaat. Ik hoop dat je vakantie je goed gaat doen en je weer met volle moed naar werk gaat. @Eve/Lola ik ben ook niet zo van het knutselen..ja met nagels maar denk niet dat Wessel dat leuk vind @Saskia ik zie nu pas dat je had gewonnen met buik v/d maand,nog gefeliciteerd Alleen heb je zeker niks aan de prijs die je hebt gewonnen of wel? Ik heb deze week een hele drukke week. Ik moet 4 dagen werken maandag t/m donderdag(geen zin)en ik heb ook nog 8 mensen waarbij ik de nagels van moet doen maar dat vind ik wel heel leuk
Verder heb ik niet zoveel te melden eigenlijk. De afgelopen dagen mijn handen flink vol gehad aan Jikke. Geen tijd gehad om hier bij te komen lezen. Vandaag was ze eindelijk weer een beetje in haar hum. Robert is vandaag jarig, maar dat heeft hij in de zomer al samen met mij gevierd. Alleen zijn ouders en zus met gezin zijn even langs geweest. Zijn zus bleef eten, Chinees gehaald. Zijn neefje was al niet helemaal lekker. Zegt ie aan tafel ineens heel zachtjes "mama".....en spuugt de hele tafel 4x onder ale:. Mijn eetlust was wel over . Net nog maar een stukje vlaai genomen . Ga nu nog ff met Robert op de bank een filmpje kijken. Morgen een nieuwe poging om vanaf dan weer een beetje mee te lezen.
Hallo Meiden, Saar ik ken het wel, althans heb er wel eens van gehoord. Maar ik zit er niet bij, is het net zoiets als hyves ofzo? Robert als nog gefeliciteerd met je verjaardag Noralien sterkte met Jikke, gelukkig was ze vandaag (gister) al beter in haar hum. Hopelijk blijft het zo voor jou Vales zo lekker druk weekje heb je inderdaad, sterkte met werken en veel plezier met nagels zetten. Iedereen wilt ze voor de kerst natuurlijk he Setje fijn dat Jayden zo een leuke dag heeft gehad, en lekker verwend is. Snap ook wel dat ie helemaal uitgeteld is, is ook een drukke dag he voor zo een kleine/grote man. Lies heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter Kom zo weer terug ga nu eerst broodje maken voor Thijmen, want die staat te gillen naast me
Lola balen zeg dat Emma zo in ene de fles weigert, heel veel sterkte ermee. Eve ik moet eerlijk zeggen, ik ben natuurlijk wel hele dagen thuis. Dat ik soms echt denk van had ik maar werk buitenshuis hoor, het is echt niet dat ik niet heel erg graag bij Thijmen wil zijn hoor. Maar toch is het best zwaar gewoon hele dagen zo een mannetje om je heen hebben, ik ben ook dan best wel blij dat hij in januari 2 ochtendjes naar de psz gaat. Wel beter trouwens dat je nu gewoon zonder huilen en doen kan weg gaan bij het kdv, is toch een goed teken he. Heel veel sterkte met je verkoudheid, hopelijk knap je snel weer helemaal op. Slingding wat goed zeg dat je bijna helemaal van de slaapmedicatie af bent, en wat lekker dat de antidepressiva gaat aan slaan en jullie dus allemaal al verbetering merken. Wel balen van je bril zeg, hopelijk is die snel gemaakt en heb je hem weer goed terug. Voor de rest wie ik vergeten ben sorry sorry sorry Hier gaat alles verder wel goed, gister lekker wezen zwemmen en verder niet veel bijzonders gedaan. Morgen krijg ik voor het eerst een nieuw oppaskindje, een meisje van 13 maanden en die komt dat 1x per week. Verder moet ik morgen weer bloedprikken, dit i.v.m het nog steeds niet duidelijk is hoeveel medicatie ik moet slikken voor me schildklier en hij dus nog steeds helaas niet op pijl is.
@Lies: Bah, dat klinkt echt heel frustrerend allemaal! Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. Hoop dat de naderende vakantie je weer wat lucht geeft en er daarna wellicht een oplossing komt! @Setje: Zat gisteren ff te googlen op de naam 'Fynn'. Blijkt het 1 vd meest populaire namen in Duitsland te zijn Kwam ook allemaal foto's van duitse blonde jongetjes tegen die zo heten. Echt grappig. @Vales: Als Fynn naar school gaat wil ik iig 1 dag meer gaan werken (als dat op m'n huidige werk mogelijk is). Mocht het dan financieel haalbaar zijn dan wil ik 1 dag voor mezelf houden. @Noralien: Nog gefeliciteerd met Robert! Gezellig zo'n spugend neefje