Ik ben bang dat Emma Chris wél achterna gaat, want gisteravond werd de fles weer vierkant geweigerd! Het ligt in elk geval niet aan de melk zelf, want als ik de melk in haar mondje spuit door in de fles te knijpen, drinkt ze dat gewoon op en huilt ze ook niet. Maar op zo'n manier gaat één flesje úren duren . Ik krijg sterk de indruk dat ze gewoon niet meer weet hoe ze uit een fles moet drinken. Gisteren dus maar weer de 'bekerstjesmethode' aangehouden, maar daar kleven ook twee nadelen aan: ten eerste levert dat een knoeiboel op en ten tweede krijgt ze dan vaak wat te grote slokken binnen en ook veel lucht. Dus dat levert weer veel boertjes op. Maar ik weet het anders ook niet... Ik krijg wel bij voorbaat medelijden met mijn moeder die vanmiddag (op mijn tweede halve werkdag...) komt oppassen. Ik probeer Emma maar zolang mogelijk wakker te houden, in de hoop dat ze - net als vrijdag - de hele middag doorslaapt... @Setje: Leuk dat Jayden zo van zijn eigen verjaardag heeft genoten! @Noralien: Nog gefeliciteerd met Roberts 'echte' verjaardag! Bah... de tafel onderspugen , daar zou mijn eetlust ook spontaan van verdwijnen. Zelfs dat stukje vlaai had van mij dan niet meer gehoeven... @Eve: Leuk fotoverhaal! Heb je trouwens nog een mooie nieuwe foto van je vader kunnen maken ?
@Lola: Heb het helemaal zelf voor elkaar gekregen Maar thanks voor het aanbod! Pfff, begin een beetje in te storten. Vannacht maar 3 uur geslapen Was nml zo suf om gisteravond een pcm met coffeine te nemen (heb nml nogal pijn in m'n kaakholtes) en daar word ik dus heel hyper van. Viel om 2.00 in slaap. En om 4.00 begon Fynn te hoesten. Tja, en toen kon ik niet meer slapen. Uiteindelijk om 5.30 weer in slaap gevallen tot Fynn om 6.30 wakker werd.... Ga Fynn zo een boterham geven (als ie tenminste weer niet gaat 'zeuren' om een tosti...) en dan z'n bed in...kan ik ook ff duiken
@Setje: Leuk om jou nu eens (bijna) in het echt te zien... Enne... dat ingezakte valt erg mee hoor... @Duikster: Veel succes op je eerste dag in je nieuwe baan!
Ik kom later weer ff kletsen, maar heb nog een boel te doen, en Jayden ligt nu lekker te slapen! groetjes Lisette
Setje hij is echt lekker verwend...... Eve niet te diep gedonken hoop ik ? Teun heeft weer 2 broodjes op op Teun zijn manier.....en Fynn nog steeds met de vork of gaat hij nu toch ook voor de manier van Teun enne het is 4x per dag raak hoor "FYNN KIJKEN" hij kent alle fotos uit zijn hoofd......
zo ik ben niet gaan werken omdat ik maar 1.5 uur geslapen had van de jeuk aan mijn handen. Ze zijn nu ook weer een beetje stuk en dik. Arno heeft me laten liggen en ik ben er om 11.30 uit gekomen. Kailynn is nu naar het kdv en ik ga straks effe boodschappen doen. Lola: werkse weer. Karin: hoe is je eerste werkdag gegaan.? helemaal vergeten om je succes te wensen. sorry. Setjes: leuk kapsel hoor! Ik zou het leuk vinden om je in januari echt te zien. Eve: we kunnen elkaar de hand schudden mbt slecht slapen. Mooie foto's! We zitten op bladzijde 1700! hoe vinden jullie mijn avatar?
Swingend ! Balen dat je vandaag niet kon werken vanwege je handen én het slaaptekort! Dikke knuf van mij...
@Setje: Leuk om jullie weer es live te zien! @Janette: Haha, jij kunt gedachten lezen. Wilde je net gaan vertellen dat Fynn nu ook op Teun z'n manier eet Blijkt dat ze dat hier op het kdv ook doen. Dwz: de 1e boterham met het vorkje en de 2e op de Teun manier. Werkt prima! En ik blijf het lief vinden dat Teun de foto's zo leuk vindt. Hoe gaat het nu met jou? Al wat beter in je vel? @Cynthia: Fijn he, zo'n slaaptekort Jij ook sterkte vandaag! Word wel een beetje wiebelig van je avatar Zo, Fynn slaapt al een kwartier. Ik wacht nog ff tot de wasmachine klaar is en ga dan m'n bed in.
eve schreef Hij doet alle 2 zijn broodjes zo...vandaag 1 met Bob ( bob de bouwersmeerpate en 1 met eiersalade) ja het gaat beter met me...gelukkig wel..kon gister lekker uitslapen WIjnand was er met Teun uit dus kwam pas om 10 uur uit me bed. a.s. de weekend is Teun bij me ouders...zaterdagmorgen na het zwemmen brengen we hem en zondag in de loop van de middag halen we hem weer op.... en papa en mama die gaan lekker naar A'dam en vila arena en lekker uiteten en wie weet een filmpje pakken.... Teun heeft het vroege schema van Fynn genomen hoor.... elke dag om 5.30 wakker, vanmorgen heb ik hem laten huilen tot 6 uur .... nou ja huilen meet zeurderig huilen.....helaas viel hij niet meer in slaap.... ga ff bankhangen en Strong medicine kijken.....