December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bianca,

Gefeliciteerd met je verjaardag!

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Bianca gefeliciteerd met je verjaardag,

Saar en ben gefeliciteerd met jullie 3jarig huwelijk

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saar en Ben,

Gefeliciteerd met jullie 3-jarig huwelijk!

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Ik moest eigenlijk ook wel ff lachen. Maar op het moment zelf zou het zweet me denk ik uitbreken hoor :( Nou ja, Steef heeft iig nog wat kunnen overwerken ;) Fynn slaapt nog met gemak in z'n wagen/buggy en dat is idd een uitkomst tijdens een dagje weg :D Wat ziet die kinderboerderij erg gezellig uit en wat een leuke oranje jas heeft Koen. Vind vooral de foto van jullie 2tjes erg leuk! Je brengt me ook meteen weer op een idee. Ik doe Fynn's shawl nml altijd onder z'n jas maar er overheen (en rondom de capuchon) is eigenlijk ook wel handig.

@Janette: Ik was er al bang voor.... :(

5. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    saar en ben gefeliciteerd met jullie derde huwelijksdag... maak er fijne dag van vandaag.

bianca gefeliciteerd met je verjaardag.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: De foto's zijn gemaakt op de kinderboerderij in Venlo.
    Pfff Teun was weer vroeg zeg :( Koen was vanochtend om 7 uur wakker. Ben ik niet gewend van hem. Normaal is het meestal 1 uur (of 2) later.

Eve: Het ergste was dat Steef inmiddels al gestopt was met werken omdat ie dacht dat ik er zo aan kwam (ja dat was wel de bedoeling) en inmiddels dus ruim 30 minuten in de kou stond te wachten :oops:
    Ik doe eigenlijk altijd de sjaal over de jas.

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve schreef:
    dankje dat je het gisteravond nog niet melde ;) als het nou 6 uur was dan zat hij in een ritme maar half 5.......
    ga denk straks maar met Teun op tuk....

jij wel goed geslapen ;)

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0

Bianca, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag!

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Saar & Ben,

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: gefeliciteerd met je verjaardag

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Saar gefeliciteerd met jullie trouwdag!

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    even snel hoor want kailynn wil effe de aandacht!
    maar haar poepfabriek lijkt weer goed op gang te komen!

tot later!

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    enne Teun gaat niet extreem vroeg naar bed...rond de klok van half 8 ligt hij erin en geeft meestal aan dat hij naar bed wil dna komt hij naar je toe en zegt "mama bedje" maar ook boven ff tijdrekken hoor...konijntje kijken , in de tuin van de buren staat een konijn en die kunnen we zien uit onze slaapkamer, maar als het dond=ker is zie je hem niet dus slaapt hij al, en dan de maan kijken boekje lezen 1 verhaaltje en dan tandenpoetsen en dan doen we het licht uit en liggen we nog ff op ons bed...soms 3 minuten maar meestal 1 en dan dragen we hem naar zijn bed en klaar...dus hier ook een ritueel....

Teun heeft het uitgehouden tot 12.15 en heb ik hem naar bed gedaan zodat hij toch in zijn normale ritme kan blijven met slapen....

zou niet weten waar hij de vroege tijd vandaan heeft want als hij naar de oma's of KDV gaat hoeft hij pas om 7 uur op te staan...en wij zijn ook geen vroege vogels tenminste voor de tijd dat Teun er was.....
    dus hij mag vanmij wel weer laat komen...een fles voor het slapen heeft geen zin daar drinkt hij 3 slokken van dus dan heeft hij geen honger en smorgens ook niet.... :( wie heeft er tips... laten liggen helpt niet want hij huilt echt.....

14. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

setje; hihi ok ik snap hem hoor :) maarre dat is hier ook het geval hoor, ik moet nog steeds(al 7 jaar ofzo :rolleyes: ) wennen aan mijn haar nu, ik had vroeger zooooo'n ander haar, krullen en heel lang :cry: wil ik graag weer terug :) hihi herkenbaar vwb de kaartjes, :)

eve; valerius lijkt heel erg op mij van vroeger, orlando heeft mijn ogen qua grootte/vorm en wimpers ;)

duikster; beter dat het ondanks iets negatiefs toch positief benut kan worden, vwb je bv bedoel ik he. enne lekker dat je nieuwe baan je tot nog toe een goed gevoel geeft.

mama2; jazeker, groter en langer, ter vergelijk, valerius was met 5,5week ong net zo zwaar als orlando met 8wkn2dgn, en scheelde qua lengte maar 2 cm mbt het zelfde aantal weken als hiervoor :)
    jij hebt het (mss 'gelukkig') te druk om er teveel mee bezig te zijn maar aan de andere kant is het mss wel raadzaam om alles wel een plekje te geven om er zelf niet teveel mee te blijven zitten

eve; hoop ook niet voor je dat dit het einde betekend, enne zie je het mss zitten om een keer deze kant op te komen? dat ik je van het station haal? hoor het wel anders mss ff pb-en...

duckie; balen zeg dat de verjaardag tegen viel, oei ik hoop niet dat ze het rs virus krijgt getsie, bah dat nieuws lijkt me niet prettig om te horen zeker niet in deze periode.....spannend dat gerommel :) hier ook een slapen gaan weigeraar 8)

lianne; leuke foto's hoor en wat heeft dimphy al lang haar zeg!

otje; hihi wat een gedoe dan he en dan rij je ook niet lekker meer, bij de mac toevallig ;) :) , hihi agh beter af en toe even kind dan alleen maar saai volwassen :) leuk die foto's vooral die foto van jouw met koen bij de paddestoel is erg leuk

bianca; gefeliciteerd met je verjaardag

saar jullie ook gefeliciteerd met jullie trouwdag

eve;oa doordat jij dit schrijft vergeet ik het niet, niet slecht bedoelt tov iedereen

ff plaatsen voor dat alles weg is.....

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    otje; je avatar is ook leuk

noralien; he bah jikke ook ziekjes en slaaptekort?! bah

janette; sorry heb geen tips als er iemand tips heeft zijn ze bij mij ook welkom :)

nou ik ga even mijn ventje op bed leggen(iig poging wagen 8) )

gr saskia

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Hier gelukkig weer goed geslapen. Ik lag er om 22.30 in (wel wat te laat, maar goed) en Fynn werd om 6.30 wakker. Ik weet echt zoooo goed hoe je je voelt met die vroege ochtenden :( Heb echter geen tips. Ik weet inmiddels dat die er nml niet zijn.... :( :cry:

@Kailynn: Poep ze! :)

@Saskia: Ik denk dat ik inmiddels wel zover ben dat ik met Fynn de trein in durf :D Hij is volgens mij nu nml wel in staat om gewoon ff rustig naast me te blijven zitten. Niet dat ik nu meteen naar Groningen ga hoor ;) Dus volgend jaar kunnen we best iets afspreken!

Fynn is vanmorgen weer naar de kapper geweest. Hij gedroeg zich weer voorbeeldig :D En toen hij de plukken haar zag vallen zei hij: HOOI! :)

En o ja, heb vannacht voor het eerst in 14 dagen zonder neusspray geslapen :whistle:

Hierbij ook nog ff een foto van de traktaties. Niet dat ze zo bijzonder zijn hoor maar voor een mama die niet crea is ziet het er toch best leuk uit ;) (in de gele papiertjes zit trouwens een mandarijn)

17. Vanmorgen moest ik met Emma bij het cb zijn en de arts gaf aan dat het goed was wat ik deed om Emma tóch te laten drinken. Ik zei toen dat het eigenlijk helemaal niet belangrijk is om uit een zuigfles te leren drinken, aangezien je maar een paar maanden van je leven uit zo'n fles drinkt. Daar gaf ze mij gelijk in.

Ze adviseerde me wel om de fles aan papa te koppelen, zodat voor Emma duidelijk wordt: papa=fles, mama=borst.

Emma is overigens goed gegroeid. Ze is nu 62,5 cm lang en weeg 6.315 gram. Geen kleine lichtgewicht dus... ;)

@Slingding: Is de eerste poepluier inmiddels al een feit?

18. Bianca: Gefeliciteerd met je verjaardag!

19. Saar en Ben: gefeliciteerd met jullie trouwdag!

20. Ik moet me eigenlijk een beetje schamen. Vraagt mijn moeder me vanmiddag hoe lang wij morgen getrouwd zijn. Helemaal vergeten dat het morgen alweer 9 jaar geleden is dat wij elkaar het ja-woord gaven... :oops: :oops: :oops:

Deel Deze Pagina