December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve schreef
    dus de eerste rit is naar Heiloo ;) :) :)

2. hier nog erger... ik herinnerde me weer welke dag het vandaag voor Ben en mij was, omdat ik om 11u een sms kreeg van mijn schoonzus... :oops: Ik was het dus volledig vergeten!

En jullie dus niet... bedankt allemaal!

3. gisteren dus de laatste stagedag. Daarnet ging ik naar mijn stageschool om alles officieel te laten afstempelen bij de directeur. En die vroeg of ik interesse had om korte vervangingen te doen. Leuk eh! Dus dit wil zeggen eens een voor- of namiddag als iemand ziek is of op bijscholing. Maar zo blijf je toch 'in de wiggel' en misschien heeft die dan straks, binnen een jaar of 3, een lange vervanging voor me.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Er zijn hier al een paar poepluiers gepaseerd.
    Alleen is kailynn nu ook weer verkouden grrr.

Lola: dus bij jullie morgen ook feest! :D

Eve: leuek traktatie, en fijn dat het nu zonder neusspray gaat om te slapen.

Saar: leuk bericht toch....

Ik ben nu bij mijn ouders,
    Kailynn ligt even op bed, ze heeft gisteren op het kdv niet geslapen.
    Arno werkt vandaag in middelburg dus ben ik met hem mee gereden.

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Bianca: gefeliciteerd met je verjaardag! (overigens al iets gehoord van je sollicitatie?)

Saar en Ben: jullie gefeliciteerd met je trouwdag! (bij ons is hij dit jaar ook 'vergeten' voorbij gegaan. of eigenlijk: ik lag verplicht op bed te liggen....niet echt in de mood voor iets leuks die dag.

Eve: die vaatwasser mag gewoon niet stuk zijn!
    enne Nick vind verstoppen ook een erg leuk spelletje, vooral als hij zijn jas aan moet....
    Ook kan hij momenteel heel demonstratief zijn hoofd in zijn armen verstoppen als hij iets niet wil.
    je traktatie ziet er gezellig uit.
    Ik heb deze gemaakt:
    http://www.party-kids.nl/traktatie.asp? ... ummer=2368
    (zag dat de koekiemonsters van Slingding ook van deze site kwamen)

Setje: fijn dat je je draai in je werk weer gevonden hebt. enne ik ga mijn best doen je in real life te gaan zien...

Duckie: sneu dat Demi ziekjes was. Zonde voor haar en voor jullie. Hopelijk knapt ze snel op.
    Hier ook een tijdrekker hoor. We lezen altijd een verhaaltje voor het slapen gaan en momenteel is hij het liefst 10 minuten bezig met het uitkiezen van het boekje....dat gaat dus niet door.

Lianne: lieve foto's van Dimphy.

Otje: hihi tom tom problemen....ik heb vaak tom tom wel bij maar de laadsnoer niet...
    leuke foto's van je kids! dat oranje jasje staat Koen echt goed.

LOla: is een nummer 2 of 3 speen dan geen optie?
    hoe was jouw halve werkdag gisteren?
    Emma is net zo groot/groter dan Chris en zwaarder!
    een heel pond...maar dat hadden we al geconstateerd geloof ik.
    Ik ga je alvast feliciteren met je trouwdag, want morgen moet ik werken en dat heeft als nadeel in elk geval dat ik echt niet op internet kan daar... computer geeft met internet onmiddellijk een foutmelding...

Noralien: Jikke toch niet weer ziek aan het worden?

Janette: sterkte met je nachtbraker. Hier lag er vannacht om 5 uur ook een te drinken....aan de borst weliswaar.
    Heb je enig idee waardoor Teun wakker wordt? kan het zijn dat hij het koud heeft of zo? Nick wordt nl. rond 5 wel eens wakker omdat hij met zijn hoofd tegen het hoofdeinde stoot, zo ook vanmorgen vroeg. Maar meestal - ik klop het meteen af - hoef ik dan maar binnen te lopen hem goed te leggen en te zeggen ga nog maar even lekker slapen en hij slaapt zo verder. Overigens werd Chris dus wakker van Nick vanochtend...

Slingding: fijn dat Kailynn weer doorstroomt :) Gaat het met jouw handen ook weer een beetje?

Saar: wat top dat de school je wil laten invallen als nodig. Daar kan nog wat leuks uit voortkomen in de toekomst.

Vandaag heeft Nick lekker met zijn treinbaan gespeeld. echt leuk. hij heeft met zijn verjaardag ook een auto met afstandbediening gekregen voor 2 jarigen. Moet wel lachen want hij vind hem erg leuk maar ook echt eng! Als hij hem laat rijden durft hij dus niet van de bank af. Zo ken ik Nick helemaal niet. Vanmiddag durfde hij niet eens de bank af om zijn koekje te gaan pakken. Ondertussen had hij vanaf de veilige bank wel de grootste lol om de auto overal tegenaan te laten ''botten".

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Otje: Voortaan standaard maar de navigatie instellen ;) . Leuke foto's van de kinderboerderij hoor.

@Janette: Ik heb geen tips voor je, maar half vijf is echt ellendig zeg. Kan me voorstellen dat dat vermoeiend is.

@Eve: Nou, die traktaties zien er echt niet uit alsof je geen creabea bent hoor. Vind ze hartstikke leuk. En volgens mij ben jij juist hartstikke goed in het bedenken van iets origineels.

@Saar: Goed joh, dat de directeur je als invalkracht heeft gevraagd! Wie weet vloeit er inderdaad over een paar jaar nog een leuke baan uit. Je doet in ieder geval mooi af en toe werkervaring op.

@Duikster: Als je wil dat Nick even blijft zitten weet je dus wat je te doen staat. Auto aan en Nick op de bank :)

Omdat Demi vannacht weer de hele nacht had lopen hoesten in haar slaap, heb ik vanochtend toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt. Conclusie: RS-virus, ontsteking van de luchtwegen en het zat vast op de longen. Als ze naar de longen luisterde dan zou het een longontsteking kunnen zijn, maar ze dacht van niet omdat ze daar niet ziek genoeg voor oogde. Maar we zijn dus hier weer in de weer met antibiotica, neusspray en bisolvon druppels.
    De baby kan beter nog even niet komen, zolang Demi ziek is, omdat baby's heel ziek kunnen worden van het RS-virus. Mocht ik nu gaan bevallen dan zou het ook beter zijn om Demi een paar dagen bij opa en oma te laten logeren :( . Dus maar hopen dat Demi eerst opknapt.

Op het kdv heerst het trouwens echt. Er lagen al twee baby's in het ziekenhuis en er was een flink aantal kindjes ziek :cry:

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Bianca, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Saar, van harte met jullie trouwdag!

Bianca, ben je vandaag lekker in de watten gelegd?

Saar, hebben of gaan jullie nog iets speciaals doen (ondanks jullie het vergeten waren :) )

Eve, je bent gelukkig weer lekker uitgerust! Is papa nog geweest vandaag? Ik vind het ook een leuke traktatie! Je bent toch iets creatiever dan je dacht :D Vraagje nog...welke dagen werk jij?

Duikster, mij in real life wil jij niet missen hoor ;)

Kailynn, lekker aan het poepen, you go girl :D lucht vast hardstikke op! Beterschap met je verkoudheid meisje!
    Slingding, gezellig dagje bij je ouders gehad? Heb je vannacht beter geslapen?

Vandaag weer een paar leuke kaarten binnengekregen, het valt me op dat jullie toch wel creatief zijn geweest met de kerstkaarten! Ik ga volgend jaar toch ook maar eens aan de slag ga, want ik vind dat toch wel erg leuk!

Groetjes Lisette

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Thijs, Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Lola en Roy, Gefeliciteerd met jullie 9 jaar samen!

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Karin: Haha, wat lachen dat Nick bang is voor die auto. Echt schattig :)

@Duckie: Bah, weer aan de antibiotica :( Dikke knuf en veel beterschap voor je meisje!

Fynn is nu ook al 4 weken aan het hoesten en snotteren. Lijkt echt geen einde aan te komen :( Nog meer kids hier al zolang aan het kwakkelen?

@Setje: Papa is idd geweest. Heeft vast z'n kado voor Fynn's verjaardag gegeven en is ff mee geweest naar de kapper. Was gezellig :D Ik werk de ene week op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag en de andere week op wo, do en vrij (om en om dus).

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Thijs gefeliciteerd met je verjaardag!

Lola en Roy gefeliciteerd met jullie trouwdag

Ik heb trouwens ook alle verjaardagskaartje op de bus gedaan dit ivm de kerstdrukte, dus je kan ze van te voren uitpakken of laten liggen tot op de dag zie maar....

Ondanks dat Teun gisteravond heel moe was is hij toch de normale tijd naar bed gegaan en jawel hij heeft geslapen tot kwart voor 7 :)
    nu gaan we proberen om hem smiddags nog maar 2 uurtjes te laten slapen zodat hij savonds moeier is en dus hopenlijk langer slaapt, gistermiddag heeft hij krap 2 uur gesapen, want ja hij maakte nog steeds hele rukken van 3 of 3.5 uur en op het kdv slaapt hij n u ook nog maar 2 uur want dan word de rest namelijk alweer wakker

ze zijn net de deur uit en ik ga ff ontbijten en van de rust in huisgenieten voor dta ik om 12.30 naar me werk mag..... de werktijden vind ik nog steeds niks en dat heb ik nu dus ook aangegeven, ze zou kijken wat ze kon doen

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Thijs: gefeliciteerd met je verjaardag!

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Lola en Roy: gefeliciteerd met jullie trowdag!

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ga nu gauw de deur uit!
    We hebben een kerstfair van het werk bij van de valk hotel,
    We kunnen dan onze eigen kerstpaket uitzoeken dmv punten. ben benieuwd wat ze hebben.

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    slingding veel plezier met uitzoeken en wat een leuk idee....

Duikster nee we weten dus echt niet waarom Teun zo vroeg wakker word..hij voelt lekker warm aan, honger heeft hij niet want we kunnen gewoon nog een half uur op de bank zitten voordat hij om pap of brood vraagt...maar gelukkig heeft hij vannacht weer van 19.30 tot 6.45 geslapen..

nog even 2 leuke filmpjes die ik gister gemaakt heb van Teun

http://s185.photobucket.com/albums/x21/ ... 008002.flv

http://s185.photobucket.com/albums/x21/ ... 008004.flv

16. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lianne leuke foto van jou en Dimphy zeg, ze wordt ook al echt een grote meid he. Maar ook de andere foto's zijn erg leuk hoor,

Otje balen van de miscommenicatie zeg, maar gelukkig is het toch allemaal goed gekomen. Ik heb nu momenteel 3 oppaskindjes, ik zal ff vertellen:

Ik heb nu een jongetje Justin van 3 bijna 4, die blijft tot 20 januari.
    Ik heb een Engels meisje Amy van 3 ook bijna 4, die blijft tot februari
    Ik heb nu dus dat nieuwe meisje Liedewij van 13 Maanden, zij is voor hele lange periode en waarschijnlijk krijg ik oktober 2009 haar 2ling broertjes of zusjes erbij. Haar moeder is namelijk zwanger en moet in juni bevallen, dus die tweeling is dan 4 maanden.

Lola gelukkig gaat het een stuk beter met Jasmijn op het kdv, alleen wel balen dat Emma nog steeds het vertikt zeg.

Otje leuke foto's op de kinderboederij, je kan wel zien aan koen ze gezichtje dat het erg koud was ;)

Thijs gefeliciteerd met je 2de verjaardag

Lola en Roy gefeliciteerd met jullie 9jarig huweijk

Janette leuke filmpjes hoor

Verder ga ik even niet reageren, zit namelijk met een ziek kind hier helaas. Hij heeft koorts, is erg aan het hoesten, voelt warm aan en slaapt slecht helaas, ga nu even bij hem zitten

17. Leuk om al wat felicitaties te ontvangen... :)

@Duikster: Thanks voor de link! Ik heb 'm meteen onder mijn favorieten gezet... :D
    Na mijn tweede halve werkdag had ik nog steeds een postieve indruk... ;)

@Debbie: Beterschap voor Thijmen!

@Duckie: Jeetje, dat RS-virus komt nu wel héél ongelegen :( ! Ik heb mijn duimen maar snel geïnstrueerd dat ze nu moeten duimen dat je nog NIET gaat bevallen én dat Demi heel snel opknapt!
    Jasmijn kreeg vorig jaar een inhalator met Ventolin, daarmee verdwenen de klachten vrij snel...

@Eve: Haha... dus zo denk jij dat de rollen bij ons zijn verdeeld... ;) :) ;)

@Slingding: Wateen leuk idee om je eigen kerstpakket te mogen uitzoeken. Weet je tenminste zeker dat je niet met een onnodige spullen blijft zitten.

Dit brengt mij meteen op een ander onderwerp:

Roy krijgt gemiddels zo'n 5 (!) kerstpakketten per jaar. Eén van zijn werkgever en aantal van zakenrelaties. Wij houden die niet zelf, maar schenken de pakketten aan een goed doel. Een stichting die er twee dingen mee doet: Zij bereiden er een kerstdiner van voor dak- en thuislozen én maken er nieuwe pakketten van voor mensen in nood die normaliter nooit een pakket ontvangen.

Dit jaar ga ik ook voor het eerst géén kerstkaarten versturen. Ik heb zelf een digitale kerstkaart geknutseld die ik via e-mail wil versturen. Het geld dat wij hiermee uitsparen (kaarten én postzegels) gaat ook naar diezelfde stichting. Ik hoop dus dat jullie het niet erg vinden om van ons geen papieren kerstkaart te ontvangen...

18. Thijs, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Deel Deze Pagina