Emma heeft gisteren weer - zij het aarzelend - uit de fles gedronken ! Ik had Roy alleen met Emma gelaten en ben samen met Jasmijn gaan douchen, zodat ik uit Emma's nabijheid was. Roy heeft eerst de Tommee Tippie fles geprobeerd, maar dat vond hij geen succes. Daarna de fles met het grote gat in de speen geprobeerd. Toen dronk ze uiteraard wel - zel móest wel - maar Roy wilde toch ook nog eens de gewone Difraxfles proberen. En héél voorzichtig, beetje bij beetje, ging de fles leeg. Pffffffffffft, wat een opluchting! Ik hoop dat het vanavond weer zo gaat... Vanmorgen weer drama met Jasmijn bij het afscheid op het kdv! Zo was zó overstuur dat ik huilend ben weggegaan en huilend ben thuis gekomen. Toen ik belde bleek dat het verdriet van Jasmijn nog geen 5 minuten had geduurd. Waarschijnlijk heeft mama dus langer gehuild dan Jasmijn...
Slingding: Gelukkig dat het weer beter gaat met Kailynn's ontlasting Wat leuk om zo zelf je kerstpakket te mogen uitzoeken. Melliemel: Ha ha ha, jij kent me te goed Eve: Mooi dat het goed ging bij de kapper! Zit hij dan zelf in een stoel of bij jou op schoot? Koen gaat vrijdagochtend bij de kapper. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Je traktatie ziet er leuk uit! Lola en Saar: hihi, allebei jullie trouwdag vergeten Waren Ben en Roy het zelf ook vergeten? Saar: Wat leuk dat je gevraagd bent voor vervanging! Dat doet je dan goed. Duikster: Hihi moet wel lachen om Nick. Spelen met zijn auto vanaf de bank Duckie: Jeetje wat vervelend zeg dat Demi nu het RS-virus heeft. Zeker nu jij bijna moet gaan bevallen. Dan hoop ik voor je dat Demi helemaal beter is tegen de tijd dat de baby er is. Lijkt me ook niet fijn voor haar als ze net moet gaan logeren als de baby er is Janette: Begin je altijd pas 's middags met werken? Gelukkig sliep Teun al iets langer. Leuk hoor die filmpjes van Teun. Hij kan zich er goed mee vermaken zo te zien. Debbie: Nou dan krijg je het volgend jaar nog druk zeg met die tweeling erbij. Beterschap met Thijmen. Lola: Zo, Emma is goed gegroeid zeg! Wat lief van je dat jullie die kerstpakketten en geld aan die stichting schenken! Zielig dat Jasmijn (en jij) zoveel verdriet had. Koen wilde gisteravond niet gaan slapen. Ik was even boodschapjes gaan doen na het eten en toen ik tegen 20 uur thuis kwam was Steef hem in bed aan het leggen. Nou dan huilt ie wel vaker even maar is vaak met 5 minuten stil. Nu dus niet. Uiteindelijk tegen 20.30 maar even eruit gepakt en iets later weer terug gestopt maar weer huilen! Om 21.15 sliep ie nog niet dus Steef naar boven en in een keer was het stil. Dus ik vroeg wat ie gedaan had. Nou hij had gezegd: Koen, nee, nou moet je niet meer huilen. Lekker slapen nu! Wonder boven wonder was het daarna wel stil Vanochtend om 6.30 hoorde ik hem al brabbelen (te vroeg naar mijn idee na zo'n korte nacht) maar gelukkig is ie weer in slaap gevallen tot 8.30 vanochtend. Groetjes Otje
otje ja 2 dgn begin ik pas smiddags met werken op woen. is het van 13.00 tot 18.00 don is het 12.00 tot 18.00 en op vrij is het 9.00 tot 18.00 het tot 18.00 begint me een beetje op te breken ik kom dan pas om half 7 thuis dan nog koken dan zitten we dus pas rond 7 uur aan tafel en dan gata Teun om half 8 al weer naar bed.. 2 dgn eet Teun dna bij de oma's en de dag van het kdv eet hij wel thuis en haalt Wijnand hem op ff voor 18.00, dat is voor hem ook racen om optijd te komen... en meestal hebben we de avonden ook nog dat 1 van ons rond 20 uur de deur uit moet dus ja dan zien we elkaar gewoon niet... dus daarom heb ik gevraagd of ik 2 dgn eerdre kan beginnen zodat ik ook eerder kan eindigen dat zullen ze nu bekijken...denk niet dta het gaat lukken....
Wat is dat toch dat naar papa wél wordt geluisterd? Roy had Emma gisteren ook 'streng' toegesproken tijdens het flesje...
Niet dat we iets speciaals wilden gaan doen vandaag, maar dat 'de bruidegom' om 13.00 uur ziek van zijn werk is gekomen, is toch wel héél erg zielig. Hij heeft wel vaker erge hoofdpijn (gemiddeld één keer per maand...), maar gelukkig is het zelden zó erg dat hij er misselijk bij is (meer migraine, zeg maar). Helaas is dat nu wel het geval...
hi hi, wij zijn vanochtend naar het cb geweest voor valerius, hij weegt nu 5455gr en is 'volgens de meting' (dit schrijf ik zo omdat zijn beentjes niet helemaal gestrekt waren nml, volgens mij scheelde het gwoon 2cm ) 54cm. weer flink gegroeid dus(1220gr) hij kreeg de prikjes waar hij niet blij mee was hoor, flink laten horen. hij heeft er nu ook last van, ligt af en toe ineens te huilen nml. eve;leuk toch zo een traktatie? lola; lekker toch zo(haar gew en lengte) enne de bevestiging heb je iig dat je het zo goed doet saar; wat een supernieuws zeg, leuk joh, betekend dat je je werk goed hebt gedaan duikster; hihi moet wel lachen om nick hoor, wel gaaf zo bedienbaar autootje maar ondertussen duckie; he bah zeg, dat komt eigenlijk niet echt lekker uit zo, het komt nooit uit maar nu helemaal niet lies; voor thijsgefeliciteerd met je verjaardag lola; gefeliciteerd met jullie trouwdag 9 jaar is iets om niet te vergeten eve; valerius is ook nog steeds verkouden janette; fijn zeg dat teun langer heeft geslapen leuke filmpjes zeg hij is lekker bezig zo debbie druk hoor wel leuk lijkt me, vandaar dat thijmen in het engels telt lola; super zeg zo op deze manier, ik doe ook zoiets maar dan in het ienieminie 8) ik geef zowieso mijn kerstpakket weg met daarbij meestal nog iets kleins aan een vriendin die het niet rijk heeft zeg maar enne leuk toch zo'n e-card!aaaaggh wat lijkt me dit vreselijk, en logisch dat je ff hebt gehuilt hoor, knuf voor jouw hoor. goed zeg dat emma haar flesje heeft gedronken otje; hihi, lekker toch zo af en toe, 8) fijn dat koen toch is gaan slapen janette; getver lijkt me idd niet fijn zo, hoop dat het wel lukt beter iets dan niets nou orlando wil weer niet slapen vandaag word nog wat vanmiddag, mel is ook later thuis vanaaf....valerius dus last van prikjes, orlando last van de slaap straks ...... gr saskia
foei foei eve, nee geen kerstkaart nog... hihi, maar bij mij zijn ze ook net pas de deur uit, en sommigen komen nog, de zegels zijn op die ga ik straks halen, en ik doe ze bij de verjaarskaarten in
foei foei eve, nee geen kerstkaart nog... hihi, maar bij mij zijn ze ook net pas de deur uit, en sommigen komen nog, de zegels zijn op die ga ik straks halen, en ik doe ze bij de verjaarskaarten in
En vandaag telefoon gehad... of ik morgen al een hele dag wil komen lesgeven in de 1ste kleuterklas. Dat zijn kindjes van ongeveer 3 jaar nu. Voel me wel schuldige nu, ten opzichte van Liene en Tisse. Ze waren zo overstuur op het laatste van mijn stage en nu ga ik morgen weer een hele dag weg... Gisterenavond hebben we lekker gegeten om onze huwelijksverjaardag te vieren. Eerst scampi's met roomsaus en stokbrood, dan everzwijn, kroketten en worteltjes en pastinaak. En als dessert tiramisu.
saar wat een leuk nieuws, spannend hoor, ik zal morgen aanje denken! veel plezier! en gefeliciteerd met jullie trouwdag en niet schuldig voelen hoor je bent een topmama thijs gefeliciteerd met je verjaardag roy en lola proficiat saskia, wat netjes gegroeid zeg, dat zag je ook wel op de fotos van 8 weken, een lekker ventje hoor otje zag van jou prachtigen kids ook mooie fotos voorbijkomen zeg! lianne dimphy gaat steeds meer op izanka lijken of niet? janette ik hoop dat het te regelen is met wat je hebt voorgesteld! eve fijn dat het bij de kapper zo goed ging! hihi die nick toch jemig zeg wat vervelend dat demi het rs virus heeft, sterkte! nou ik heb mijn best gedaan bij te lezen maar heb maar een paar paginas kunnen doen, safouane moet zo uit bed, hij heeft niet geslapen, maar gaat er toch iedere dag even in vanavond moet ik naar de school van nordin, de 4e zit hij nu en hij heeft het nu zwaar. nooit heeft hij er veel voor hoeven doen maar nu komt hij daar niet mee weg. zijn cijfers kunnen dus beter. hij is vorige week overstuur geweest, hij had wiskunde heel goed geleerd maar op het moment van de toets wist die het niet meer. het was zo zielig, maar ook voor hem zijn de afgelopen weken zwaar geweest, en we hadden niet in de gaten gehad, dat hem iets heel dwars had gezeten hassan heeft de vrijdag ervoor opgebeld dat hij later thuis kwam i.v.m. een aanrijdinkje, en een uur later belde hij weer dat het nog later worden zou. ze hadden een fikse aanrijding gehad bleek later met de vrachtwagen doordat een vrouw haar stuur naar rechts gooide omdat ze zat te bellen en geen afstand hield en dus gelanceerd werd op het moment dat ze voor de vrachtwagen kwam. niemand gewond gelukkig, maar het had zo anders af kunnen lopen. nordin heeft dit dus heel anders beleefd, de angst dat ook zijn vader niet meer thuis zou komen zat heel hoog en dat is allemaal in zijn hoofd een eigen leven gaan leiden. dit hebben we niet zo door gehad, dus vanavond gaan we eens om tafel zitten op school. gelukkig hebben we er in middels al heel goed over kunnen praten met mekaar. nou een heel verhaal. heel veel liefs van ons
Jeetje Noura, wat een verhaal weer ! In het hoofd van een kind worden bepaalde gebeurtenissen snel tot vreselijke proporties opgeblazen. Ik hoop dat hij in de kerstvakantie een beetje tot rust kan komen, zodat hij in het nieuwe jaar met een schone lei aan de slag kan op school... @Saar: Wat spannend! Veel succes morgen...
Nou, mijn 'bruidegom' lijkt weer wat op te knappen, gelukkig ! Ik ben zojuist even bij hem gaan kijken en hij voelde zich al een stuk beter. Misselijk was hij al niet meer en zijn hoofdpijn was ook een stuk minder geworden...
dacht dat jullie niets hadden geschreven had namelijk geen bericht gehad maar er was wel.... maar geen leuke berichten Noura dat is niet niks sterkte Lola gelukkig dar de bruidegom weer opknapt saar wel leuk dat ze je gelijk vragen..en ja Liene en Tisse "moeten" er maar aan wennen denk ik.... zo ga bankhangen was toch wel bedrijfig op het werk. tot lster en aanders morgen
THIJS gefeliciteerd! Lola en Roy: ook jullie gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. ook hier gaan de kerstpakketten naar een goed doel, mensen hier in het dorp die niet genoeg hebben om van te leven. En ook hier stuur ik geen papieren kerstkaarten.....maar een digitale kan ik vast nog wel vinden.... Fijn dat Emma weer uit de fles gedronken heeft! de zorgen om je meisjes wisselen zich wel af zeg. nu drinkt emma weer en spookt Jasmijn weer op het KDV gelukkig was het van korte duur, maar lastig dat je er dan zelf zo'n naar gevoel bij hebt/houdt...al snap ik dat erg goed. Hier gaat Nick mij echt superenthousiast uit staan zwaaien....wat ik daarvan moet denken... Beterschap voor Roy...toch zonde op jullie trouwdag. Duckie: veel sterkte met Demi, hopelijk knapt ze snel op zodat zij haar brusje straks toch snel mag aanschouwen en niet naar opa en oma hoeft. Janette fijn dat jullie weer wat langer hebben mogen slapen. In een winkel is de middag toch meestal de drukste periode, dus kan me voorstellen dat ze graag hebben dat je de middag werkt, maar hopelijk valt er een mouw aan te passen. Dat racen in de avond herken ik wel. Ik ben vaak rond 17.45 thuis, dan snel koken en eten en dan kids omkleden en naar bed....pfff vanaf 19.30 rust in de tent voor ons. Gelukkig zijn wij niet zo uithuizig dus hebben we de avonden regelmatig wel samen. Melliemel: Valerius dus ook weer flink gegroeid. Sterkte met 2 'lastige' kindjes. Saar: veel plezier morgen met lesgeven! Liene en Tisse zijn vast in goede handen! pff Noura: sterkte nogmaals voor jou en je gezin. Op kinderen kunnen bepaalde dingen zo'n enorme impact hebben. Hopelijk kan je oudste zoon het binnenkort weer wat minder angstig zien en zit hij ook weer beter in zijn vel. Fijn dat jullie in elk geval elkaar tot steun kunnen zijn en elkaar goed bij kunnen staan. Dat is zo ontzettend belangrijk. Zo morgen krijg ik visite. Irma komt samen met Rick en Tim. Heb er echt zin in....