karin: veel plezier morgen en doe ze de groeten! Bij ons kan je de punten ook doneren aan het goede doel, het doel was dit jaar stichting kika, cf stichting en zonnebloem. Ik vond het erg moeilijk om wat te kiezen (echt luxe probleem) ik heb nu een oliebrander van ritials en een kaarsen platau. Er waren ook koekenpannen van tefal ed maar die konden niet op inductie dus geen optie voor mij. Er was minder keuze dan voorgaande jaren. Zo was er nu helemaal geen speelgoed ed. Liever had ik altijd de paketten want die waren ook erg mooi, zo hebben we eens een windlicht, bowlset, reistassen op wieltjes.
Duikster nou het maakt bij ons eigenlijk niet uit smorgens of smiddags dat het druk is....maar tussen 5 en 6 is het meestal rustig, op vrijdag komt het nog wel voor dat het redelijk gaat......bv vandaag zaten we met z'n 4en niets te doen ja te kleppen...nou dan denk ik gezellig maar kan nog genoeg thuis doen..vandaar dus mijn vraag aan het hoofd.... Lola hier nog elke weel dikke tranen hoor als mama weg gaat..si al vanaf het begin dat hij naar het kdv gaat... maar bel altijd ff in de loop van de morgen en hoor dan altijd dat het al binnen 5 min over was..oke ik ga ook met lood in mijn schoenen weg maar weet dat het snel over is en hij dan lekker speelt en ravot... we hadden het weekend gepland dat Teun lekker een anchtje naar me ouders gaat...hebben we maar afgezegd omdat ik maandag ook moet werken en teun daar dan ook al is... dan is het vrijdag, zaterdag, zaterdagnacht, zondag en dna maandag...nou nee dat wil ik me ouders nou ook niet aan doen...dus we hebben het maar verschoven wel jammer maar beter anders was ik ook met een schuldgevoel op stap gegaan....nu nog wat tegoed...
Emma krijgt momenteel de fles van Roy. Ik ben achter de pc gaan zitten om Emma het idee te geven dat ik er niet ben. Maar ik hoor haar de hele tijd huilen, het wil volgens mij niet zo vlotten . En ik 'mag' me er niet mee bemoeien. Maar jeetje, wat doet dit zeer! @Duikster: Doe je de groetjes aan Irma? Leuk dat er hier nog meer mama's zijn die hun kerstpakket weggeven...
Lola, erg eh... ik heb zo ook ooit achter de pc verstopt gezeten. En dan weten dat je zo de oplossing zou kunnen bieden met je borsten...
@Janette: Wat speelt Teun super met z'n treintjes! Was me al eerder opgevallen dat hij ergens best lang en intensief mee bezig kan zijn. Hoop echt dat Fynn dat ook es gaat leren want nu is hij nog steeds erg snel uitgekeken op iets Ik vind m'n werktijden ook niks. Ben iedere avond om 18.30 thuis en dan nog koken etc. Fynn ligt dan rond 20.30 in bed dus m'n avond is echt veel te kort. Maar helaas valt er op mijn werk echt niets aan te veranderen... @Lola: Ik krijg geen kerstpakket dus dat scheelt Maar als ik er wel een zou krijgen zou ik em lekker zelf houden hoor. Ben geen fan van digitale kerstkaarten dus kun je em voor mij ff uitprinten? Fijn dat het met Roy weer beter gaat...gaan jullie nog wat leuks doen? @Otje: Fynn zit alleen op de stoel (op een verhoogkussen). Ben benieuwd hoe Koen het vindt! @Saar: Leuk toch dat je al een dag mag komen werken! Liene en Tisse wennen er vast wel aan hoor. @Noura: Oeps, dan komt de kaart er nog aan hoor! En wat enorm vervelend voor Nordin. Wel een stoere vent dat hij het zo voor zichzelf heeft gehouden. Maar gelukkig is het er nu wel uit want opkroppen is ook niet goed. Hij heeft iig een super stel ouders! @Karin: Groeten aan Irma! En veel plezier Wil een nieuw fototoestel kopen. Ben al vanaf het begin niet zo tevreden over m'n huidige. Is pas 2 jaar oud maar zag laatst een inruilactie dus wil es ff gaan kijken hoeveel ik dan moet bijbetalen. Welke camera's hebben jullie ook alweer?
Hallo allemaal, Thijs, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Lola, 9 jaar alweer zeg! Van harte! Noura, ik ben benieuwd hoe het ging op school. Wel goed dat het niet onderschat wordt. Vind het echt sneu voor Nordin! Saar, klinkt erg lekker zeg! Kreeg gelijk trek Dus jullie dag was geslaagd! En wat leuk dat je gelijk gevraagd bent om te werken, ik begrijp het wel dat je je een beetje schuldig voelt, ik zou het gewoon zien als wennen. En zo zijn Liene en Tisse extra blij als je daarna weer thuiskomt Eve, whe should meet! Wat heeft Fynn gekregen van zijn papa, of mag hij het pas op zijn verjaardag uitpakken? Zo, vandaag niet zoveel gedaan. Vanmorgen kwam mijn nichtje ff langs, was gezellig. Vanmiddag ff bij mams geweest (vandaag geen preken gelukkig ) en ff naar het dorp, was daar in een kinderkleding zaakje, dacht ff kijken want ze hadden uitverkoop , hadden ze een héél lief mutsje van baby barb, roze met een wit/zwarte ruit echt zó schattig, heb em gewoon gekocht Toen ik thuis kwam vroeg ik me af wat ik er eigenlijk mee moest...mss een voorgevoel? groetjes Lisette
Nou dan "moet"Fynn toch maar een keertje hier komen spelen dan leert Teun het hem wel wij hebben de sony Cijber-shot 7.2 megapixels... type DSC-P200 hij is niet zo heel plat en ligt lekker in de hand en je kan er vanalles meedoen....zit ook een nachtstand op.... ja dat is het jammere van in de detaihandel aan het werkj te zijn je werktijden, hoe had je dat dan bij je oude baas? ik ga lekker slapen trusten allemaal
@Setje: Heb jij dezelfde vrije dagen dan? Hij heeft de garage van Little People gekregen. Is nu het 1e wat hij zegt als ie wakker wordt: Papa, auto's garage spelen. Maar 'helaas' blijft de DVD van de Teletubbies toch ook wel heel aantrekkelijk Haha, wat een grap van dat mutsje. Ik heb dat ook bijna een keer gedaan maar heb me kunnen inhouden. Ben benieuwd of het idd een voorgevoel is.... @Janette: Een collega van me raadde me ook al een Sony aan... stand is nu dus 2-0 Bij m'n vorige baas werkte ik tot 17.30. Maar moest toen verder fietsen dus was even laat thuis. Tja, is nou eenmaal een nadeel van de detailhandel Ik ga nog ff thee drinken en dan ook slapen. Heeeeerlijk Nog wel ff spammen... Fynn met z'n vriendje Jesse-Merlijn
Eve, aaah wat lief, dat is wel een super leuk kado van papa! Ik werk op di,do en vrijdag. Dus maandag staat open en natuurlijk zaterdag en zondag.... Tja, ik hoop dan dat het een meisje wordt! Anders kan ik em altijd nog iemand kado doen Wat een schattige foto zeg! groetjes Lisette
Lieve foto Eve! Lief allemaal dat jullie me een hart onder de riem steken met dat domme schuldgevoel. Ik ga het idd zien als wennen.
Nou, het wÔs en blééf een drama vanavond met de fles. Ik mocht me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar na een half uur krijsen, ben ik dus tóch overstag gegaan. Emma was inmiddels zó overstuur dat het geen meer had nog langer aan te dringen. Ik heb haar eerst aangelegd om haar rustig te krijgen. Door gebruik te maken van de speen met het vergrote gat, heb ik daarna de hele voeding er toch in weten te krijgen... @Eve: Ik heb de kaart gemaakt met een resolutie van 600 x 600 pixels. Te weinig dus om mooi uit te kunnen uitprinten. Dan zul je dus genoegen moeten nemen met eentje die ik nog van vorig jaar heb liggen... Ik heb overigens een Nikon Coolpix S550 (10,2 megapixels en 5 keer optische zoom). Met name dat laatste was een belangrijke reden om voor deze camera te kiezen, de meeste gaan niet verder dan 3 x optische zoom... @Setje: Ben benieuwd of we over een posje weten wat jij met een zwart/wit/roze mutsje moet... @Vales: Wat een mooie kaart van je kerst(b)engels ! Heel apart ook...
@Lola: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Balen zeg dat Jasmijn weer zo'n verdriet had toen je wegging. Gelukkig was het snel over. @Janette: Lekker dat Teun wat langer geslapen heeft vandaag. @Lola: Demi heeft ook een inhalator met ventolin. Die heeft ze van de zomer al voor geschreven gekregen door de kinderarts toen ze regelmatig benauwdheidsklachten had. We gebruiken die dus indien nodig en ze slaapt dan inderdaad wel rustiger. @Saar: KLinkt als een heerlijk diner! Succes morgen met werken, en schuldig voelen is niet nodig hoor. @Noura: Wat rot voor je zoon. HEbben jullie een goed gesprek gehad op school? @Duikster: Veel plezier morgen en groetjes aan Irma! @Lisette: Hahaha, lachen dat je een babyroze mutsje hebt gekocht. Ben benieuwd vwb het voorgevoel waar je het over hebt @Eve: Wat een leuke foto van Jesse-Merlijn en Fynn. Ze lijken wel verliefd Dem is al weer ee heel eind opgeknapt. Nadat we gisteren naar de huisarts zijn geweest is het met flinke sprongen vooruit gegaan. Ze heeft alleen wel nog een lelijk hoestje. Ik denk dat ze morgen ook gewoon naar het kdv gaat. Ze zou morgen ook trakteren, dus het is wel leuk als ze gewoon kan gaan. Ik krijg echt zulke leuke, originele kerstkaartjes van jullie. Echt leuk! Voel me nu toch wel schuldig dat ik niet gestuurd heb @Vales, originele kerstkaarten hebben jullie! Ik moest er wel om lachen omdat ik me nog dacht te herinneren dat je laatst vertelde dat JOhan niet in z'n boxershort met Wessel op de foto wilde. Ik ben vanavond naar de kerstviering op m'n werk geweest. Was wel leuk om weer wat collega's te zien en even bij te kletsen. Wij krijgen een kerstpakket in de vorm van een waardebon naar keuze. Ik heb gekozen voor een boekenbon.
Goeiemorgen allemaal, Janette: Kan me voorstellen dat je liever 's ochtends begint dan pas in de middag en dan laat thuis. Tot hoe lang werkt je vriend dan? Lola: Beterschap met Roy! Gelukkig gaat het al beter. Och arme Emma, zo'n verdriet door die fles. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om aan te horen Ja dan ga je wel overstag op een moment. Hoop voor je dat het snel wat beter gaat. Wanneer moet je aan het werk? Melliemel: Fijn dat Valerius goed was gegroeid! Oh wel zielig dat hij zo'n last heeft van zijn prikjes. Saar: Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt nu tegenover Liene en Tisse maar niet doen hoor. Ze wennen er wel aan en straks ben je weer lekker thuis bij ze Jou huwelijksdag-diner klinkt heerlijk! Noura: Ooh wat sneu voor Nordin dat hij zo erg onder de indruk was door dat ongeluk. Sterkte hoor! Duikster: Leuk zeg, bezoek van Irma met kids. Doe ze de groetjes van ons! Setje: Hihi moest wel lachen om dat schattige mutsje wat je hebt gekocht! (foto?). Ben benieuwd! Eve: Lief hoor die foto van Fynn en Jesse-Merlijn. Duckie: Wat fijn dat het al een stuk beter gaat met Demi. Niet schuldig voelen hoor vanwege die kerstkaarten Jij hebt nu al genoeg aan je hoofd. Ik kreeg gisteren nog een mail van die vriendin van me die zwanger is. Ze heeft van de week een echo + vlokkentest gehad. De echo zag er heel goed uit. Er was een spartelend kindje te zien en het hartje klopte goed! Ze krijgt 29 december de uitslag van de vlokkentest. Dat worden dus spannende dagen nu. Hoop zo voor haar dat alles goed is! [-o< Zo, ik ga spullen pakken en dan richting zwembad. Groetjes Otje
eve leuke foto de camera heeft 3x optische zoom en dan nog 6x digitalezoom erover heen... Lola niet leuk zo om emme de fles te geven...heeft het cb geen oplossing? of ben je niet zo van het cb? hier in heiloo geven ze echt goede advisen en luisteren ze ook echt naar je maar ik weet ook dat dat nog wel eens verschild. Duckie duim dat demi beter is voor naar school te gaan en daar haar verjaardag te mogen vieren. Otje Wijnand werkt tot 17.00 en gaat dan Teun halen, en komt dan met Teun ff voor half 7 thuis..... is bij me schoonouders daar rond half 6 en bij mijn ouders pas tegen 6 uur..dus dan zou het lekker zijn om het eten gelijk op tafel te hebben staan, dan kan Teun ook gewoon thuis eten...op de dagne dat we/ik thuis ben eet hij nu mee aan tafel en dta gaat goed... psssssss niet verder vertellen hoor....maar moest teun vanmorgen om 7.15 wakker maken... ga ff het eten voor vanavond klaar zetten en dan ff thee drinken, vanmorgen was het weer een drame met Teun op het kdv maar weet dat het na 5 min over is....
@Otje: Ik begin 5 januari... Goed nieuws van en voor je vriendin, dus ! @Janette: Ik ben ook goed te spreken over 'ons' cb, maar de kinderarts gaf me dinsdag aan dat ik al op een goede manier bezig was. Zij gaf toen wel als tip om het flesje alleen door Roy of een ander te laten geven en niet door mij. Vervelend dat Teun ook zo'n drama maakt van het afscheid. Ik kon me er eerst niet zoveel bij voorstellen, maar tegenwoordig weet ik helaas ook hoe dat is... Vanmiddag met Jasmijn naar de kapper. Helaas vond ze het zojuist nodig om een flinke klodder vaseline in haar haar te smeren, dus moet ik het straks eerst even wassen...
Zo, ben weer thuis. Lekker gezwommen met Koen. Was wel koud zeg op de fiets. Janette: Ja das wel laat idd. Werkt Wijnand ver weg? Vraagje: Wat doen jullie eigenlijk met kerst? Wij zijn 1e kerstdag gewoon thuis, ik kook dan uitgebreid en mijn schoonmoeder komt dan eten. 2e Kerstdag weet ik nog niet. Hmmfff... krijg geen berichtje meer als er hier nieuwe berichten zijn. Raar!?
thijs nog gefeliciteerd met je verjaardag. lola ook jullie nog gefeliciteerd met jullie 9 jarig huwelijk... hier met kerst gewoon thuis, niks bijzonders.. Afgelopen 3 jaar niet gelopen als we wilden....