December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoals jullie weten, was het gisteravond dus weer drama met de fles. Als we de melk langzaam haar mondje in laten druppelen, heeft dit als nadeel dat ze veel lucht binnenkrijgt en dus ook veel boertjes moet laten. Dus zat ze gisteren bij mij op schoot tegen haar slaap te vechten. Toen ze alle lucht en narigheid kwijt was, was dit het resultaat...

KO...

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Wat een lieve foto! Ik zie heel erg Jasmijn d'r gezichtje terug in die foto. Schattig.

3. Vraagje: Wie is dit, Jasmijn of Emma?

4. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor alle kaarten en felicitaties!
    We hebben gisteren niet heel veel gedaan met zijn verjaardag.
    's Morgens wel een cadeautje in bed, maar daarna gewoon naar het KDV en wij moesten werken. We gaan het zondag echt vieren, al houden we het rustig. We zijn allebei echt kapot....

Ik heb gelukkig wel bijna vakantie. Vanavond nog wel naar het kerstdiner van mijn klas en daarna morgen echt vrij! Heerlijk. Even bijkomen en afstand nemen van de vervelde periode op school.

Ik ga nu snel stoppen, ik wil proberen nog even te slapen voor Thijs wakker wordt (Thijs is trouwens ook erg moe sinds hij bijna hele dagen bij de peuters is.....)

Lies

5. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lola ik denk dat het Emma is, en wat een lieve en schattige foto zeg van slapende Emma

Otje eerste kerstdag gaan we wokken in Purmerend met me schoonouders, tweede kerstdag is voor onszelf

Lola gadver vaseline in der haartjes, hopelijk heb je het een beetje goed eruit gekregen. Het is namelijk nogal heel erg plakkerig, het is in je haar net kauwgom bijna denk of niet?

Otje das erg goed nieuws dus voor je vriendin, hopelijk is de uitslag van de vlokkentest ook helemaal goed. Hoezo kreeg ze die eigenlijk?

Lieve foto Eve van de 2 mannetjes

Vales, Melliemel, Eve wat een beeldige fotokerstkaarten trouwens, echt heel erg leuk hoor. En de rest van wie ik al een kerst en verjaardagskaart heb gehad ook heel erg bedankt natuurlijk.

Hier gaat het redelijk, Thijmen voelt nog steeds warm aan en is nog niet zichzelf. Maar ik hoop wel dat ie zondag als we zijn verjaardag vieren wel beter is hoor, maar ik ga er vanuit dat ie dan wel een stuk beter is

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vanwege een erfelijke ziekte die ze zelf heeft gehad en er is 50 % kans dat ze dit overdraagt aan haar kindje. Die vlokkentest moet dit uitwijzen.

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik denk Emma :eek:

8. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Otje jeetje dan hoop ik echt voor haar dat de vlokkentest ook goed is, spannend dus

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik gok op emma lola en wat een drama zeg met de fles. moeilijk is dat he. mischien ben je toch nog te dicht in de buurt geweest? kinderen voelen heel goed de spanning, ook bij de papa die weet dat mama nog in de buurt is..... mischien volgende keer een ommetje maken? maar het komt vast wel goed hoor.
    maar ja ik heb makkelijk praten, ben nooit zo heellang weg, en anissa drinkt ook niet super uit de fles. bij mij wel, maar niet bij papa, maar kan ook zijn dat hij te snel geeft en ze dan geen honger heeft.
    ik houd met voeden geen schema aan, ze krijgt gewoon als ik het gevoel heb dat ze trek heeft. maar ze komt nu wel minder de laatste week.

aaaah eve wat een lieve foto zeg! superlief!

tja nordin is natuurlijk wel stoer, maar pubers zitten toch al zo met zichzelf, en willen zich groot houden dat ze af en toe zichzelf in de weg zitten.

goh gister naar school, kwamen we midden in een disco binnenvallen... van klas 1 en 2. moesten we tussen de pubers door op zoek naar de leraar.
    wel een goed gesprek gehad, en de leraar gaf aan dat nordin heel slim is, maar nog de balans moet vinden, en hij moet het nu echt zelf doen, dit jaar is echt een overgang. hopelijk ziet hij nu zelf ook in dat zijn leerhouding veranderen moet, want het is nu wel erop of eronder.
    wel fijn om te horen dat de school er vertrouwen in heeft, en nog even flink de touwtjes aan wil trekken om hem de goede kant op te duwen

hihi lola die vaseline, ze wil vast een vetkuif

setje wil ook een foto zien

otje wat eenleuk nieuws van je vriendin
    zwem ze

karin veel plezier vandaag met irma

nou ik ga zo poffertjes maken voor het kerstdiner van maysa vanavond. iedereen neemt wat mee, en ze wouden poffertjes. het word het laatste kerstfeest op deze schoool, volgend jaar zit ze op een andere school.
    en ik moet een beetje denken aan 2 jaar terug, saf is geboren op de dag van het kerstdiner, en mijn man moest de broodjes nog bakken, en was daar mee bezig toen de vk hem moest roepen want saf kwam echt, en hij kon het nog net meemaken... mooie herinneringen

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

gisteren viel het supermee. orlando heeft zich goed gehouden en mel was gelukkig gwoon op tijd. valerius heeft veel geslapen alleen s'nachts kwam hij vaker dan normaal

noura/vales; heb jullie kaartjes binnengekregen vind ze beide errug leuk en mooi geworden hoor :)

saar; op zich heel goed voor jouw, kan me wel je gevoel voorstellen hoor zeker als je je al rot voelt ivm afwezig zijn....maarrr ik heb gister toevallig tv programma jouw vrouw mijn vrouw gezien nou dat was echt schandalig....ik vind jouw, zoals ik je hoor en heb gezien een top mama en daar kon die vrouw nog flink wat van leren hoor! 8)

noura; thnx :oops: :) . balen voor nordin enn dan ook nog weer een ongelukje voor je man :rolleyes: bah bah het is niet niks hoor allemaal. kan me goed voorstellen dat nordin ook het spoor even bijster is, hij zit nu ook in een emotionele ontwikkelingsfase wat ook zeker lastig is nu in jullie situaties sterkte hoor. hoe was het gesprek?

lola; fijn dat roy nnog is opgeknapt, hebben jullie nog iets speciaals gedaan?

duikster; thnx. en groetjes aan irma, veel klets plezier maar dat zal wel lukken

slingding; toch grappig zo'n kaarsen plateau

janette: denk dat je teun anders ook erg zal missen, niet?

eve; hier hebben wij ook een 'oud' geval hoor ;) deze is nu ....8 jaar alweer :oops: 8)

setje; :) wat verberg jij? ;)

eve; schetige foto, lieffff, fynn kijkt alleen beetje van, moet dit nou? :)

lola; ik vind het knap van je dat je het een half uur hebt volgehouden, en uiteindelijk heb je toch het flesje kunnen geven en dat was jullie doel toch, goed gedaan hoor :)

duckie; fijn dat demi goed aan het opknappen is alsof ze voelt dat ze snel moet opknappen ;) voel je niet schuldig hoor jij hebt andere dingen aan je hoofd nu, gaat het nog een beetje? of word het nu toch best zwaar?

otje; was dat die vriendin die een vlokkentest deed nav erfelijke factoren of vergis ik me nu heeeel erg :oops: ?

lola; en hoe is haar kapsel geworden?

hier moeten we ook echt weer orlando zijn haar knippen hij heeft anders gauw een armoedig koppie omdat hij best flassig haar heeft....

otje; 1e kerstdag gaan we s'middags bij mijn moeder eten met mijn zussen incl aanhang, mijn moeder maakt hoofdgerecht mijn oudste zus voorgerecht en mijn jongste zusje(de 'nog' zwangere) neemt bonbons mee en ik maak het toetje. allemaal afgestemd op elkaar thema 'hollands' :)
    2e kerstdag ook s'middags gaan we met mel zijn kant een paar familieleden uit eten bij een pannenkoekhuis wat erg kindvriendelijk is ...

lola; aaaaahhhhhhhhhhggg wat een aaandoenlijke foto heeeelemaal uitgeteld ligt ze daar he!? :)

bij de 2e foto.......jasmijn?

otje; lees net dat ik me niet vergis :)

noura; lekker zeg dat ze hem zo goed in de gaten houden en hem slim vinden, al met al dus een fijn gesprek geweest. dat blijft altijd een mooie herinnering zo leuk hoor :)

loLa; ik ga nog eens kijken iedereen verder denkt emma.....mmmm denk toch dat het jasmijn is, ze lijken iig heeel erg op elkaar ;) begin toch weer te twijfelen, mss is het toch emma.....had jasmijn ietwat ronder koppie, na ja het is iig een van je mooie meiden pfoe hee wat lijken hun op elkaar

oh ja ik had begrepen van slingding dat jij het liedje van kailynn haar site had gemailt, vind het een erg mooi liedje die van jullie site ook trouwens, mag ik weten wie dit is en welke nummers het zijn kan ik ze evt zoeken?

orlando slaapt nu weer 1 uurtje beter iets dan niets. valerius heeft vandaag geen last meer van de prikjes denk ik. heeft geen verhoging gehad ook.
    ik ga ff googlen wil een leuk/lekker toetje voor kerst maken wat niet al te veel tijd kost qua bereiden....

gr saskia

p.s; vanaf wanneer gingen jullie weer zwemmen met jullie beebjes? met orlando ging ik pas met 4,5 maand maar kwam meer omdat ik hem nog zo klein vond......

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Melliemel ik ging met 8weken al zwemmen met Thijmen, hij vond dit heerlijk. Maar volgens mij verschilt het ook een beetje per zwembad vanaf wanneer je mag hoor

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben er weer,
    ik heb net voor het eerst 6 uur gewerkt en ben bekaf, lijkt wel of ik niks meer gewent ben.
    Il ga nog even liggen en dan starks kailynn halen.
    kom ook later weer bij jullie terug.

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

hi nog even snel voor jouw setje en voor degene die het interessant vinden, dan snappen jullie wss wel waarom ik mijn 'oude haar' weer terug wil...... hopelijk komt dit wel weer, mijn zus heeft nml ook weer haar krul terug sinds kort dus er is nog hoop ;) :)

let niet op de foto kwaliteit, dit is door een amateur fotograaf gedaan nml destijds :rolleyes: veeeeeeel minder goed dan wij met zijn allen haha :D

14. Ik verklap nog niet wie van mijn meisjes op de foto staat, ik wacht even totdat nog meer mama's geraden hebben... :D

Wilden we net vertrekken naar de stad (waar ook mijn kapper is gevestigd), begint het te regenen. Van die vieze motregen waar je doornat van wordt. Mijn moeder heeft Jasmijn mee naar haar huis genomen en toen bleef ik dus alleen achter met Emma. Dus maar even aan de buurvrouw gevraagd of ze zin had in een kopje thee... :D

@Lies: Jasmijn slaapt ook erg veel de laatste weken...

@Debbie: Bij de aanblik van de kadootjes, knapt Thijmen vast en zeker weer helemaal op ;) !

@Noura: Ik voed ook echt op verzoek, alleen voor de laatste voeding maak ik haar eventueel wakker. Ik merk alleen dat wanneer Emma op een dag slechts 4 keer komt voor een voeding, ik er rond 5.00 uur uit moet. Maar dat gebeurt niet vaak...

@Melliemel: Roy knapte wel redelijk op, maar had geen trek in warm eten. Dus bestond ons diner uit boterhammen. Jasmijn had op het kdv al warm gegeten, dus zij kon ook best op een boterhammetje teren.
    Ik ging met Jasmijn pas in april 2007 zwemmen, de cursus begon niet eerder.
    Wat een super bos met krullen had je op die foto's :confused: ?
    Enne... ben je er al uit of het Emma is op de foto of Jasmijn ;) ?

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad op school!
    Hihi, leuk he om zo terug te denken. Ja kan me dat nog herinneren van die broodjes en dat ie bijna te laat was om Saf geboren te zien worden! :eek:

Saskia: Ja je had gelijk ;)
    Ik ging pas zwemmen met Koen toen hij 8 maanden was. Eerder ging het niet omdat ik normaal overdag geen auto heb en ik moest dus wel perse op de fiets naar het zwembad. Vandaar dat ik pas later ging. Nu ga ik nog steeds elke donderdagochtend en Koen vind het geweldig! Ben met dat half uurtje eigenlijk de hele ochtend kwijt maar doordat ik zie dat Koen het zo super vindt ga ik voorlopig nog door.
    Wat leuk zeg, foto's van een jonge(re) jou! Mooie krullen hoor. Hoe oud was je daar? Ik gok zo rond de 20.

Slingding: Kan me best voorstellen dat je erg moe bent als je niet meer gewend bent om lange dagen te werken. Rust maar lekker uit hoor.

Lola: Bah, vies zeg die regen. Hier miezert het al de hele dag zo'n beetje.
    Nou nou, je houd ons wel nieuwsgierig zeg! :D

Koen heeft vanmiddag amper geslapen :( Ik had hem rond 13 uur in bed gelegd en na eventjes huilen viel hij wel in slaap maar hoorde hem de hele tijd flink hoesten (eerst nog in zijn slaap) en daarna werd ie er zelf helaas dus ook wakker van. Ben straks even naar mijn moeder gewandeld en hij mocht even daarblijven dus kon ik even vanalles in huis doen.
    Echt vervelend voor hem dat gehoest. Hopelijk gaat het snel beter. Ik denk eerlijk gezegd dat als hij straks niet meer naar het kdv gaat dat de vele verkoudheden in korte tijd ook wel wat minder zullen zijn. Vorige week bijvoorbeeld. Donderdag had ie eindelijk sinds lange tijd geen loopneus meer. Ook vrijdag ging het goed. Vrijdagmiddag naar het kdv en daarna meteen weer snotverkouden. Tja, dat steekt elkaar allemaal aan he.

Nou, hier gaat net de deurbel en staat een jongen van een jaar of 15 denk ik? Bezorger van de huis aan huis-blaadjes hier voor een bijdrage. Ik heb hem een kleinigheidje gegeven maar is dit tegenwoordig de normale gang van zaken? Jeetje zeg... ik krijg hier stapels reclame door de week in de bus. Als ik die allemaal moet gaan geven... Niet verkeerd bedoeld hoor, ben geen gierig iemand maar ja... Hoe gaan jullie hier mee om?

Ik ga verder met koken...

Groetjes Otje

16. Ik krijg net een zeer verontrustend telefoontje van mijn bank. Ik blijk het slechtoffer te zijn geweest van skimming (een vorm van betaalpasfraude, waarbij criminelen de magneetstrip kopiëren van een betaalpas (bijvoorbeeld pinpas of creditcard) en de pincode bemachtigen op het moment dat je een rechtmatige transactie verricht. Vervolgens maken ze een kopie van de pas. Hiermee kunnen ze geld opnemen en betalen in binnen- en buitenland). Er is in het buitenlang €1.000,- van mijn rekening gehaald :confused: ! Gelukkig krijg ik het geld ook weer terug, alleen is mijn bankpas voor de zekerheid geblokkeerd en moet ik een week wachten op een nieuwe. Morgen moet ik aangifte ervan gaan doen bij de bank...

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    jeeetje lola: alen zeg!
    gelukkig heeft de bank opgelet!

18. lola, ik denk Jasmijn!

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    otje wijnand werkt zo'n 20 km ver weg
    kerstavond zijn we bij me schoonouders en hebben daar kadootjes 1e kerstdag komen mijn ouders bij ons en de rest hebben we lekker samen.

melliemel aj ik mis hem nu al als ik hem dus maar 3 kwartier/ tot een uurtje per dag zie

lola ik ga voor jasmijn
    1 tip tegen scimmen verberg altijd goed je pincode als je deze in type, meestal weet je blindelings de cijfers te vinden dus hang er volop overheen of hou je hand er boven, maar wel balen zeg

20. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken

het is dit mutsje, maar....

Deel Deze Pagina