Ik vind het echt een schattig mutsje, en het is ook nog eens een heel klein maatje Noura, ze zijn op school wel positief over Nordin, ik hoop dat hij zijn draai daarin kan vinden. Heb je ook lekker poffertjes gegeten? Lekker, lust ze ook wel Hahaha, wat geinig over die broodjes....dat kon ik me even niet herinneren. Melliemel, ja nu kan ik me het voorstellen wat je bedoelt! Wat een mooie bos met krullen zeg! En wat een figuurtje.... *zucht* Lola, ik denk Emma... Wat een eng idee zeg, ik vind dat wel erg netjes van je bank! Bij welke bank zit jij? Kopiëren ze dat als je in een winkel pint dan of bij de automaat? Otje, ik ben met Jayden nog helemaal niet wezen zwemmen.... Van de zomer zijn we 1x naar het zwembad geweest trouwens! Jayden wilde v/d week ook niet veel slapen 's middags, erg vermoeiend zowel wel voor hem als voor mij Wij gaan eerste kerstdag naar opa en oma, en tweede kerstdag een verjaardag... Saar, hoe was het vandaag? Jayden slaapt vannacht bij opa en oma, wij zijn vanuit het werk ff lekker de stad in geweest en hebben daar een hapje gegeten. Maar ik mis hem vreselijk! Duckie, hoe gaat het? groetjes Lisette
Lola: Jeetje zeg wat balen, dat nieuws van de bank Gelukkig krijg je het geld terug maar ja zeg... denk je dat je pasje veilig is met een pincode, nou mooi niet dus. Bah, ik vind het maar een eng idee. Setje: Schattig hoor dat mutsje! Mooie kleurtjes ook. Oooh herkenbaar hoor dat je hem mist. Wij plannen ook wel eens iets zonder kids en van te voren kijk ik daar dan ontzettend naar uit en het is ook altijd wel heel leuk om even iets met ons 2tjes te doen maar mis de kids wel hoor! Duikster: Hoe was het vandaag met Irma & kids? Morgen is Steef een dagje vrij. We gaan gezellig met z'n 2tjes een dagje naar Maastricht. We brengen Koen 11.15 naar het kdv, dan zijn we waarsch. tegen 12.30 in Maastricht. Sara heeft nog school morgen en gaat na school naar oma en Koen wordt eind van de middag door oma opgehaald op het kdv dus hoeven we niet perse om 17 uur thuis te zijn. Ik verheug me erop. Even lekker een dagje weg zonder kids en dan 's avonds weer lekker thuis met kids Steef gaat eerst morgenochtend nog naar de kapper met Koen. Het is echt hard nodig. Hij lijkt wel een beatle op het moment Groetjes Otje
lola ik denk ook emma.... mis hier de kids ook vreselijk als ze niet thuis slapen... verder al beetje voorbereiding treffen voor de verjaardag dit weekend. krijgen zowel zaterdag als zondag genoeg volk over de vloer dus wil alles voor zover klaar hebben.......
De foto is genomen op 4 maart 2007. Het is dus Jasmijn die erop staat . Maar ik werd vandaag zelf ook gegrepen door de gelijkenis met Emma... Roy en ik bankieren bij de Rabobank. Ik heb er zelf 12,5 jaar gewerkt. De bank kreeg het in de gaten toen verschillende mensen met dezelfde klacht zich meldden. Ze ontdekten toen dat al deze klanten bij dezelfde geldautomaat geld hadden opgenomen. Toen zijn ze de rekeningen van alle mensen die bij deze automaat geld hadden opgenomen gaan controleren. En bij mij ontdekten ze dus twee opnames in het buitenland voor bijna 500,- elk. Vandaag zijn ze met een team deze klanten gaan bellen...
@Otje: Geen idee wat wet met kerst doen, ik hoop dat de baby er dan al is! En anders gaan we denk ik 1 dag wel bij mijn ouders eten. De andere dag is dan voor ons drieen. Balen dat Koen ook zo aan het hoesten is. Dat heeft Demi dus ook een week gedaan. Ze sliep er zelf doorheen, maar ik deed geen oog dicht Hier is de voordeurbel kapot, dus ik heb nog niemand aan de deur gehad @lola: Wat een heerlijke foto van Emma. Vwb de tweede foto gok ik op Jasmijn Wat schrikken zeg, dat er geld van je rekening is gehaald. Gelukkig krijg je het geld terug, maar het lijkt me toch een gek idee. @Noura; Leuk he, die herinneringen terughalen. Ik heb dat ook heel erg, helemaal omdat ik natuurlijk weer in dezelfde periode zwanger ben. Het is net alsof de film herhaald wordt @Melliemel: Mooie krullen! @Setje; Lief mutsje hoor ....ik zie nu dat ik gelijk heb vwb de foto van Jasmijn . Maar ze lijkt wel veel op Emma hoor! Lief dat jullie vragen hoe het gaat. Het gaat eigenlijk heel goed. Morgen weer op controle bij de gyn, dus ik ben benieuwd. Heb vanavond voor het laatst gezwommen, iedereen was verbaasd dat ik er nog was . Demi is wel bewerkelijk op het moment, misschien dat ze toch heel goed voelt dat er een verandering op komst is en dat mama ook wat minder mobiel is? Ze heeft vandaag in ieder geval getrakteerd op het kinderdagverblijf en ik begreep dat dat erg geslaagd was. Ik zal kijken of ik nog wat foto's kan plaatsen.
@Duckie: Aaaah... ik zie dat Demi ook al 'grote baby in de box' speelt... Zwemmen is juist één van de weinige dingen die nog goed gaan zo ver in je zwangerschap!
ah duckie wat een lieve fotos zeg, ik moet zeggen dat ik iedere keer als ik nu inlog denk aan jou of er al geboortenieuws is! maar wat je zegt klopt wel, ik ben ook bezig met 2 jaar terug. en ik weet nog datik met otje wel op msn zat, die toen bang was dat koen nooit kwam. toen was ik al bevallen, en ik kan me nog herinneren dat jayden zo`n grote bos haar had, liene overigens ook. heel bijzonder deze dagen van december 2006... het was echt onze maand lola wat balen zeg, ik krijg daar altijd zo de kriebels van. net als internet bankieren, ongelofelijk dat je je er zo onveilig bij kan voelen. en wat een verschrikkelijke mensen die dit soort praktijken doen. haha jasmijn dus. wat het voeden betrefd, anissa komt soms ineens weer een paar nachten om 4 uur en dan weer slaapt ze door. echt geen pijl op te trekken. wel adviseerden ze ons om haar nog wakker te maken voor de late voeding, dit had ze nog nodig. maar vind het ook wel gezellig. vooral die brede lach die ze nu geeft, en ze gaat ook heel enthousiast spartelen als ze me ziet. ik heb vanavond gewerkt, maar ze heeft de hele avond gehuild. vind dit wel erg, want hassan kon niets met haar. bij mij was ze gelijk stil en na de voeding kon ik haar zo in bed leggen. nu maar hopen dat dit eenmalig was. vanavond ook leuk, vraagt mijn collega hoe ik de bloemen vond... welke bloemen? bleek dat een klant geld had gegeven dat ze bloemen konden kopen, dat geld is apart gelegd, maar niemand heeft wat ervoor gehaald, en het geld is nu ook verdwenen. ze gaat het nu navragen, maar ik baal er wel van. saskia mooi haar hoor! en leuke fotos haha setje wat een lief mutsje nou ik ga wat snacken hier, slaap lekker allemaal